Γιαννούλη Βασιλική
  • 2310 891.335
  • giannouli uom.edu.gr
  • Γραφείο: ΚΖ, 301

    Γιαννούλη Βασιλική

    Επίκουρη Καθηγήτρια
    Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής

    Επίκουρη Καθηγήτρια, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στις «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή»)


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Σχολική Ψυχολογία

    Βιογραφικό

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
      (ΕΚΑΠ0204)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΑΕΑ

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      (ΚΕ0116-1)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί θα πρέπει να κατανοήσουν ότι η "Εκπαιδευτική Ψυχολογία" είναι ένας επιστημονικός κλάδος που ενδιαφέρεται κυρίως για την εφαρμογή των ψυχολογικών μεθόδων στη μελέτη και την πρακτική της διδασκαλίας και της μάθησης. Οι ειδικοί διδακτικοί στόχοι του μαθήματος είναι η εξοικείωση αρχικά με τον ορισμό της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, τους ορισμούς, τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται στο χώρο καθώς και η εκμάθηση σημαντικών θεμάτων στη σύγχρονη Εκπαιδευτική ψυχολογία. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να κατανοήσουν μέσα από το αυτό μάθημα το νόημα της Διδασκαλίας, ότι για να διδάξουν με επιδεξιότητα θα πρέπει να γνωρίζουν όσο καλύτερα γίνεται για τους μαθητές τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και τις διαφορές τους. Η προτεραιότητα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας είναι η κατανόηση της διαδικασίας της μάθησης από πλευράς των εκπαιδευτικών, των στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι μαθητές τους στην απόκτηση της νέας πληροφοριών καθώς και η εξοικείωση τους με εκείνες τις τεχνικές που πρέπει να υιοθετούν και να παρέχουν για να έχουν επιτυχείς μαθητές στην απόκτηση νέας γνώσης και δεξιοτήτων.

    Οι γενικές ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο/η φοιτητής/τρια είναι προσαρμογή σε νέες καταστάσεις, λήψη αποφάσεων, αυτόνομη και ομαδική εργασία, συχνά εργασία σε διεπιστημονικό πλαίσιο, σχεδιασμό και διαχείριση έργου (διδασκαλία και διαδικασία αυτής), σεβασμό στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα των μαθητών.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    • Θέματα στην Οργάνωση και το χτίσιμο της γνώσης της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.
    • Η έννοια της γνωστικής, γλωσσικής και κοινωνικής ανάπτυξης στην βρεφική, πρώτη και μέση παιδική ηλικία (με έμφαση στα προγράμματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση).
    • Διαφορές μαθητών (πως επηρεάζει η κουλτούρα τη διδασκαλία και τη μάθηση, πως επηρεάζει το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, η εθνότητα, η φυλή, οι εμπειρίες, η διγλωσσία την επίδοση των μαθητών.
    • Συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης και Πρακτικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση -ποια η συμβολή αυτών στην κατανόηση της διαδικασίας της μάθησης (Κλασική Εξαρτημένη Μάθηση, η θεωρία της διασύνδεσης κατά Thorndike, Συντελεστική Εξαρτημένη Μάθηση, Κοινωνική Γνωστική Μάθηση, ο Συμπεριφορισμός και το Μέλλον).
    • Θεωρίες επεξεργασίας πληροφοριών και γνωστικές θεωρίες μάθησης (κύριες προσεγγίσεις στη μάθηση με Προσανατολισμό Γνωστικής Ψυχολογίας, Επεξεργασία πληροφοριών και Απόκτηση γνώσεων, Δεξιότητες σκέψης και Στρατηγικές Επίλυσης προβλημάτων).
    • Τα κίνητρα και η μάθηση των μαθητών (εκπαιδευτικές προεκτάσεις των θεωριών και της έρευνας για τα κίνητρα, εξισορρόπηση εσωτερικών και εξωτερικών μεθόδων κινητοποίησης).
    • Ποιο θεωρείται αποτελεσματικό μάθημα (θέματα διαχείρισης της Σχολικής τάξης).
    • Μαθητοκεντρικές και νοοκατασκευαστικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας.
    • Προσαρμογή της διδασκαλίας ώστε να προσαρμόζεται στις ατομικές διαφορές των μαθητών (χρόνος εργασίας, βάθος μάθησης, δεξιότητες μελέτης.
    • Αξιολόγηση της μάθησης με εισαγωγή στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες και πώς αυτές χρησιμοποιούνται.

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται στην εξεταστική με χρήση ερωτήσεων κυρίως πολλαπλών επιλογών ή/και σύντομης απάντησης

    Λαμβάνεται υπόψη η εκπόνηση γραπτής εργασίας με θέματα σε μορφή κυρίως υποθετικών σεναρίων

    Οδηγίες για την προαιρετική εργασία καθώς και τα πιθανά θέματα ενασχόλησης με αυτήν δίνονται σε PDF που αναρτάται στο COMPUS & openeclass1.uom.gr

     

    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      (ΛΧ0724)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΛΧ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ

    Περιγραφή



    Αναλυτική Περιγραφή

    • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ή ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
      (ΕΑ0507)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στην μάθημα «Εφαρμογές Σχολικής Ψυχολογίας» επιδιώκεται μια καλύτερη κατανόηση – κατάρτιση μέσω κλινικών εμπειριών των θεμάτων που διαπραγματεύεται η σχολική ψυχολογία μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα-σχολείο. Οι φοιτητές θα κατανοήσουν καλύτερα τους βασικούς  εκείνους παράγοντες για τους οποίους ένας σχολικός ψυχολόγος μπορεί να φανεί χρήσιμος στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρουσιάζονται καθημερινά εντός του σχολείου.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    • Εκπαίδευση –Σχολική επίδοση –Οικογένεια
    • Σχολική Ψυχολογία ρόλοι και αρμοδιότητες στα πλαίσια σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων –αναφορά στα μοντέλα παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας και φροντίδας παιδιών και εφήβων –σύνθεση θεωρίας έρευνας εκπαίδευσης και παρέμβασης στην σχολική κοινότητα.
    • Ψυχοκοινωνική προσαρμογή – Αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των παιδιών – ψυχοκοινωνική παρέμβαση
    • Προβολικές τεχνικές – η χρήση τους στα πλαίσια της σχολικής κοινότητας – παραδείγματα χρήσης αυτών στην αξιολόγηση συναισθηματικής κατάστασης των παιδιών.
    • Εφαρμογές της ορθολογικής – συναισθηματικής θεωρίας στο χώρο του σχολείου – παραδείγματα αντιμετώπισης περίπτωσης σχολικής φοβίας.
    • Συμβουλευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά που πενθούν.
    • Κακοποίηση –παρέμβαση παιδιών στο οικογενειακό περιβάλλον –ο ρόλος του σχολείου και του σχολικού ψυχολόγου.
    • Κοινωνική – συναισθηματική μάθηση – πρόληψη αντιμετώπιση συναισθηματικών συμπεριφορικών δυσκολιών μαθητών στο σχολείο.
    • Παρεμβατικά προγράμματα και δράσεις στην σχολική κοινότητα.

     

    • ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      (ΕΑ0403)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί της κατεύθυνσης θα πρέπει να  κατανοήσουν ότι η σχολική ψυχολογία είναι κλάδος της επιστήμης της ψυχολογίας που τις τελευταίες δεκαετίες σημειώνει ιδιαίτερη ανάπτυξη σε πολλές χώρες του κόσμου. Αποτελεί κλάδο εφαρμοσμένης ψυχολογίας και είναι συνδεδεμένη με την καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Αφορά την παροχή υπηρεσιών σε όλα τα μέλη της ευρύτερης σχολικής κοινότητας, δηλ. τους μαθητές όλων των ηλικιών, τις οικογένειες τους, τους εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους φορείς και τις υπηρεσίες που εμπλέκονται στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ο ειδικός διδακτικός στόχος είναι: η κατανόηση ότι ο σχολικός ψυχολόγος σε ένα πλαίσιο διεπιστημονικότητας και σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό καλείται να αντιμετωπίσει δυσκολίες μάθησης, ανάπτυξης και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής στο σχολείο και στην οικογένεια, με την πρόληψη και την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της ανθεκτικότητας του μαθητικού πληθυσμού και του συνόλου της σχολικής κοινότητας, ενώ θα πρέπει να φροντίζει την προαγωγή της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας-κοινότητας

    Οι γενικές ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο/η φοιτητής/τρια είναι η ανάλυση σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, προσαρμογή σε νέες καταστάσεις, εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, σχεδιασμό διαχείριση έργου, έργων με επίδειξη επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας στις ανάγκες των μαθητών σ' ένα σχολείο για όλους, το σχολείο του μέλλοντος.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    • Καθορισμός του ρόλου και της ειδικότητας της Σχολικής Ψυχολογίας.
    • Ψυχοδιαγνωστική Αξιολόγηση Παίδων και Εφήβων (Αξιολόγηση-μέτρηση, αξιοπιστία και εγκυρότητα των τεστ, αξιολόγηση νοητικών ικανοτήτων, αξιολόγηση προσωπικότητας, αξιολόγηση συμπεριφοράς και μαθησιακής ικανότητας)
    • Ψυχολογική Διαλεκτική στο Σχολείο
    • Διαχείριση κρίσεων στο Σχολικό περιβάλλον (ταξινομία κρίσεων, φάσεις, στάδια κρίσεων, γενικές αρχές συμβουλευτικής Διαχείρισης κρίσεων, γενικές αρχές παρέμβασης για τη Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο)
    • Ψυχολογικές παρεμβάσεις για Παιδιά και Εφήβους
    • Παρεμβάσεις  Μαθησιακής Υποστήριξης
    • Προγράμματα παρέμβασης στο Σχολικό Περιβάλλον
    • Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας παιδιών και εφήβων
    • Διασύνδεση θεωρίας, έρευνας εκπαίδευσης και συμβουλευτικών παρεμβάσεων στο σχολείο

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται στην εξεταστική με χρήση ερωτήσεων κυρίως πολλαπλών επιλογών. Λαμβάνεται υπόψη η εκπόνηση γραπτής εργασίας. Οδηγίες για την προαιρετική εργασία καθώς και τα πιθανά θέματα ενασχόλησης με αυτήν δίνονται σε PDF που αναρτάται στο openeclass1.uom.gr.

    • ΨΥΧΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
      (ΕΑ0604)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητες-συνεργασία των ψυχολόγων και εκπαιδευτικών έχουν διευρυνθεί ενώ η χορήγηση των τεστ και από τις δύο ειδικότητες αποτελεί μόνο ένα σκέλος της διαδικασίας που αποκαλείται αξιολόγηση. Η συνολική διαδικασία αξιολόγησης σήμερα περιλαμβάνει τεχνικές : όπως η κλινική συνέντευξη (τρόπος συλλογής πληροφοριών για το άτομο για τον τρόπο λειτουργίας του σε διάφορα επίπεδα όπως ιατρικό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό, εργασιακό, οικογενειακό), η ψυχοεκπαιδευτική αξιολόγηση (περιλαμβάνει χορήγηση ατομικών υπο-δοκιμασιών που εκτιμούν/μετρούν την γνωστική ικανότητα και την ακαδημαϊκή επίδοση, συγκρίσεις μεταξύ δεξιότητας/ικανότητας και επίτευξης για καθορισμό του βαθμού που το άτομο έχει κατακτήσει τη μέγιστη δυνατή ακαδημαϊκή επίδοση, και ερμηνεία των βαθμολογιών για την καλύτερη κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει το άτομο στην κατάκτηση συγκεκριμένων εμπειριών μάθησης), η χορήγηση και η αξιολόγηση συμπεριφοράς, ενώ συμπεριλαμβάνονται και οι τομείς όπως η αξιολόγηση διαταραχών της προσωπικότητας (αξιολογείται η μέτρηση μη νοητικών παραγόντων όπως συναισθηματική προσαρμογή, λειτουργία σε επίπεδο ενδοπροσωπικών σχέσεων, κίνητρα, ενδιαφέροντα, απόψεις τρόπος λειτουργίας), η αξιολόγηση αλληλεπιδράσεων του συστήματος της οικογένειας, η αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας, η προσαρμογή σε νέες πολιτιστικές αξίες, καθώς και η σχέση του ατόμου με το περιβάλλον του, με τις γνωστικές του διαδικασίες και τον αυτοέλεγχο.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Επομένως οι θεματικές ενότητες που θα καλυφθούν εδώ είναι :

    • Τι είναι η ψυχομετρία –ψυχοδιαγνωστικά τεστ (σταθμισμένες τεχνικές μέτρησης της ποικιλίας της συμπεριφοράς που συνεισφέρουν στη διάγνωση των  ψυχολογικών, νοητικών μαθησιακών προβλημάτων –ο σκοπός της διάγνωσης είναι να βοηθήσει στον εντοπισμό της καταλληλότερης παρέμβασης, δεν εξηγεί την προβληματική συμπεριφορά την αναγνωρίζει και της δίνει όνομα)
    • Αξιολόγηση και χρήσεις των τεστ
    • Στάθμιση και κατασκευή ενός τεστ, μέτρηση αξιοπιστίας και εγκυρότητας των τεστ (η αξιοπιστία των ψυχοδιαγνωστικών τεστ, μεταβλητότητα σφάλματος, συντελεστής αξιοπιστίας, φαινομενική εγκυρότητα, εγκυρότητα περιεχομένου)
    • Ανάλυση ερωτημάτων
    • Ψυχολογική αξιολόγηση με αναφορά στα τεστ νοημοσύνης ατομικά ομαδικά (π.χ. WISC-III, IV, WAIS IV, WIPPSI IV, Raven)
    • Τεστ δεξιοτήτων -&- τεστ επίτευξης
    • Τεστ προσωπικότητας και ενδιαφερόντων
    • Τεστ για βρέφη και παιδιά στην προσχολική ηλικία
    • Αξιολόγηση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες –ψυχοεκπαιδευτική αξιολόγηση, αναφορά στα 12 εργαλεία του ΕΠΑΕΚ-2008 όπως τεστ μαθησιακής, γνωστικής, αντιληπτικής ανεπάρκειας, τεστ ανάγνωσης, τεστ ορθογραφίας, μαθηματικών, μνήμης
    • Τεστ σχολικής ετοιμότητας
    • Αναφορά στην Νευροψυχολογική αξιολόγηση και στα ερωτηματολόγια
    • Σύγχρονες Εξελίξεις στον τομέα της ψυχολογικής αξιολόγησης
    • ΨΥΧΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
      (ΕΑ152)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΚΠ

    Τμήμα
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (4 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2020

      • Γιαννούλη Β. (2020). ‘Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) - Μια υπαρκτή διά βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή’. Κεφάλαιο σε βιβλίο, Συλλογικό Έργο του Σίμου Γρηγόρη & Ζηκοπούλου Όλγας. ‘Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία: Ένας Οδηγός για τους Φοιτητές Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών’, Εκδόσεις GUTENBERG, Ιούλιος 2020, ISBN 9789600121490

      2014

      • Pavlidis G. Th. and Giannouli V. (2014)“Linking ADHD and Specific Learning Difficulties –Dyslexia: an overview and projection”, 2014, Τhe SAGE Handbook of Emotional & Behavioural Difficulties, Edited by Phillip Garner, James M. Kaufman and Julian Elliott, Second Edition, 221-237. Sage Publications.

      2003

      • Παυλίδης Γ. Θ, & Γιαννούλη Β. (2003) “Spelling Errors Accurately Differentiate USA-English Speaking from Greek Dyslexics: Implications for the Causality & Treatment”. In R. Malatesha Joshi, Che Kan Leong & Bozydar L. J. Kaczmarek (Eds), ‘Literacy Acquisition, Assessment & Intervention: The role of Phonology, Morphology and Orthography’ Series I: Life and Behavioural Sciences, Vol.353. Εκδόσεις: IOS Press

      1999

      • Harris, Μ. & Giannouli, V. (1999).“Learning to read and spell in Greek: the importance of letter knowledge and morphological awareness”. In Μ. Harris & Giyoo Hatano (ed) ‘Learning to read and Write – A Cross-Linguistic Perspective’ - Cambridge Press Publications of Cambridge University
      • Επιστημονικά Περιοδικά (5 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2020

        • Christopoulou Foteini, Sarris Dimitrios, Zaragas Harilaos, Zakopoulou Victoria, Giannouli Vasiliki (2020). “Proffessional Quality of Life of Special Education Teachers in Greece”. European Journal of Special Education Research.Doi:10.5281/zenodo.3676112, ISSN: 2501 – 2428, ISSN-L: 2501 – 2428, Volume 5, Issue 3, 2020. Available on-line at: www.oapub.org/edu

        2019

        • Giannouli V., Sarris D., Giannopoulou Evmorfia (2019).“Investigating the Relationship among Mental Resilience, Culture Sel-Esteem and Self-Efficacy for Peer Interaction of Students with and Without Mild Special Educational Needs”.European Journal of Special Education Research Doi:10.5281/zenodo.3598123 Volume 5, Issue 2, 2019 ISSN:2501-2428, ISSN-L;2501-2428 avalilable on line at:www.oapub.org/edu
        • Giannouli V., Sarris D. Bannou Marriana.(2019)“Differences between Dyslexic Students and controls matched for Educational Level in Word Intelligibility and Text Comprehension Presented via Synthetic and Natural Speech”. European Journal of Special Education Research DOI:10.5281/zenodo.3339250 Volume 4 Issue, 4 July 2019, ISSN:2501-2428, ISSN-L: 2501-2428 avalilable on line at:www.oapub.org/edu
        • Giannouli V. and Mpanou M. (2019) “Τhe Intelligibility and Comprehension of synthetic versus natural speech in Dyslexic students” Article DOI:10.1080/17483107.2019.1629111 Disability and Rehabilitation: Assistive Technology JISSN: 1748-3115 (6/6/2019)

        2014

        • GIANNOULI V. and G. T. PAVLIDIS. (2014) “ What can spelling errors tell us about the causes and treatment of dyslexia”, SFL, Support for Learning Volume 29, November 3, 244-260. Published by Wiley Blackwell. Print ISSN: 0268-2141 & On line ISSN: 1467-9604
        • Συνέδρια (9 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2019

          • Βρακάς, Γ., Γιαννούλη, Β., Παυλίδης, Γ.Θ. & Σαρρρής, Δ. (2019). ‘Σχέση αυτοαντίληψης – αυτοεκτίμησης των μαθητών γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες με τη συμμετοχή τους στο «bulling’ Πρακτικά του 1ου Διεπιστημονικού Συνεδρίου, Αθλητισμός & Τέχνη, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 5-7 Απριλίου, 2019, Εκδόσεις Πεδίο, 6-14.
          • Βρακάς, Γ., Γιαννούλη, Β., Παυλίδης, Γ.Θ. & Σαρρρής, Δ. (2019). ‘Διερεύνηση της γνώσης των εκπαιδευτικών για τα διαγνωστικά κριτήρια της ΔΕΠ-Υ, σύμφωνα με το DSM-IV’. Πρακτικά του 1ου Διεπιστημονικού Συνεδρίου, Αθλητισμός & Τέχνη, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 5-7 Απριλίου, 2019, Εκδόσεις Πεδίο,σελ. 1-5
          • Γιαννούλη, Β., Παυλίδης, Γ.Θ., Σαρρρής, Δ. & Βρακάς, Γ. (2019). ‘Σχέση της αυτοαντίληψης - αυτοεκτίμησης των μαθητών γυμνάσιου με μαθησιακές δυσκολίες με την συμμετοχή τους στο bullying’. Πρακτικά του 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψυχολογικής Ερευνας, 15-19 Μαίου 2019, Αλεξανδούπολη, www.elpse2019.gr, σελ. 30
          • Γιαννούλη, Β., Παυλίδης, Γ.Θ., Καπατζιά, Α. (2019). ‘Ο σχολικός εκφοβισμός με βάση την οπτική των φοιτητών/τριών’. Πρακτικά του 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψυχολογικής Ερευνας, 15-19 Μαίου 2019, Αλεξανδούπολη, www.elpse2019.gr, σελ.29.
          • Γιαννοπούλου Ε., Γιαννούλη Β. (2019). ‘Η διερεύνηση της σχέσης της ψυχικής ανθεκτικότητας, της αυτοεκτίμησης και της αυτοαποτελεσματικότητας μαθητών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες’. Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός, 10-12 Μαΐου 2019 Κολλέγιο Αθηνών, Α’ Τόμος, Επιμέλεια Γιώτα Παπαδημητρίου, Χριστόφορος Κωσταρής, σελ. 343

          2017

          • Σίμος, Γ., Γιαννούλη, Β., Λαμπριανίδου, Μ. (2017). ‘Μελέτη συσχέτισης μεταξύ του άγχους εξέτασης και της ακαδημαϊκής επίδοσης σε δείγμα φοιτητών’. Πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας: Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία – Συνεργασίες και Προκλήσεις, 19-22Οκτωβρίου 2017, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος. http//schoolpsych2017.gr, σελ.162.
          • Κάτσινου, Π., Γιαννούλη, Β. (2017). ‘Στρατηγικές ορθογραφημένης γραφής;Μια συγκριτκή μελέτη σε τυπικούς μαθητές και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.’ Πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας: Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία – Συνεργασίες και Προκλήσεις, 19-22Οκτωβρίου 2017, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος. http//schoolpsych2017.gr, σελ.133.
          • Γιαννούλη, Β., Κουστριάβα, Ε., Μπάνου, Μ. (2017). ‘Διαφορές μεταξύ μαθητών με δυσλεξία και μαθητών τυπικής ανάπτυξης στην ακουστική διάκριση λέξεων, προτάσεων και κατανόηση σε συνθετική και φυσική ομιλία’. Πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας: Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία – Συνεργασίες και Προκλήσεις, 19-22Οκτωβρίου 2017, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος. http//schoolpsych2017.gr, σελ 24

          2016

          • Παυλίδης, Γ.Θ., Πιπεροπούλου, Μ., & Γιαννούλη, Β. (2016). ‘ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΔΕΠΥ, ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ, ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ BULLYING ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ’. Πρακτικά του Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Bullying –Σχολικός Εκφοβισμός: Ψυχοκοιννωικές, Εκπαιδευτικές Συνέπειες & η Αντιμετώπιση τους, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 5-6 Μαρτίου 2016, www.bullying.uom.gr. bullying@uom.edu.gr, σελ.76-87.
          Wheelchair Blue
          Accessibility Tools
          Fonts PlusIncrease Text
          Fonts MinusDecrease Text
          ContrastHigh Contrast
          GrayscaleGrayscale
          Readable FontReadable Font