Ανακοίνωση παράτασης αιτήσεων στο ΠΜΣ στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Θεματική Ενότητα: Π.Μ.Σ. στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Κατηγορίες: Νέα Τμήματος

ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του 3ου κύκλου του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες για Στελέχη Επιχειρήσεων το οποίο οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις «Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες – Master in International Business (MIB)».

Στο Π.Μ.Σ. στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες για Στελέχη Επιχειρήσεων γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της ημεδαπής, καθώς και πτυχιούχοι ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής που το πτυχίο τους έχει αναγνωρισθεί από τον ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ), συναφούς γνωστικού αντικειμένου, καθώς και πτυχιούχοι Ανωτάτων Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Ο μέγιστος αριθμός φοιτητών που θα εισαχθούν στον 3ο κύκλο του ΠΜΣ που θα αρχίσει τον Οκτώβριο του 2017, θα είναι 60. Πληροφορίες σχετικά με την αίτηση και τα κριτήρια επιλογής, παρέχονται από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν στη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. έως την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017 τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1. Έντυπη αίτηση (λήψη από την ιστοσελίδα ή τη Γραμματεία του ΠΜΣ). Η αίτηση συμπληρώνεται και υποβάλλεται υπογεγραμμένη στη Γραμματεία μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.

2. Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.

3. Επίσημο αντίγραφο πτυχίου ή διπλώματος.

4. Επικυρωμένο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας (με ακριβή μέσο όρο).

5. Δύο συστατικές επιστολές, από τις οποίες η μία τουλάχιστον να είναι από τον εργασιακό χώρο. Τα έντυπα των συστατικών επιστολών παραλαμβάνονται από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. ή από την ιστοσελίδα του Προγράμματος.

6. Αποδεικτικά επαγγελματικής εμπειρίας σε επιχειρήσεις ή οργανισμούς, η οποία αποδεικνύεται με πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις φορέα υποχρεωτικής ασφάλισης. Ο υποψήφιος πρέπει να έχει τουλάχιστον 24 μήνες επαγγελματική εμπειρία.

7. Επιπρόσθετα προσόντα (2ο πτυχίο, ειδικά σεμινάρια, Η/Υ, μαθήματα σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, δημοσιεύσεις, μελέτες, μεταπτυχιακό τίτλο, πτυχίο συμπληρωματικής εκπαίδευσης, βραβεία, συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια).

8. Αποδεικτικό γνώσης της αγγλικής γλώσσας επιπέδου Β2 (καλή γνώση) ή ανώτερο, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης, το οποίο γίνεται αποδεκτό από τον ΑΣΕΠ, όπως παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του (https://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/FORIS/Ipodigmata/prok.csp). Για το TOEFL απαιτείται βαθμός τουλάχιστον 87 στο Internet-based test. Η καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας αποδεικνύεται και με την κατάθεση πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο, το οποίο έχει αναγνωρισθεί από το ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ) ή Πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας. Τα αποτελέσματα TOEFL θα πρέπει να αποσταλούν στη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. απευθείας από το ETS. Τα αποτελέσματα TOEFL και IELTS κατοχυρώνονται για τέσσερα (4) χρόνια.

9. Αποδεικτικό πληρωμής για τα τέλη εξέτασης του φακέλου του υποψηφίου 30 ευρώ. Το χρηματικό ποσό κατατίθεται στον τραπεζικό λογαριασμό του Π.Μ.Σ. (Τράπεζα Πειραιώς, αριθμός λογαριασμού: 5202 075295 952, IBAN: GR37 0172 2020 0052 0207 5295 952). Στο αποδεικτικό κατάθεσης, που υποβάλλεται με την αίτηση, είναι απαραίτητο να αναγράφεται το όνομα του υποψηφίου και ο κωδικός έργου: 81065. Τα τέλη εξέτασης του φακέλου δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση.

Τα αποτελέσματα αποδεικτικού γνώσης αγγλικής γλώσσας δύναται να προσκομιστούν μέχρι και 48 ώρες πριν από την ημέρα αξιολόγησης των υποψηφίων. Η ημερομηνία αξιολόγησης θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Εάν ο/η υποψήφιος/α εργάζεται, τα δίδακτρα μπορεί να χρηματοδοτηθούν από το 0,24% του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ), δηλαδή ολόκληρο ή μέρος του κόστους του προγράμματος επιστρέφεται στην επιχείρηση ή τον οργανισμό από την εργοδοτική εισφορά 0,24% του ΟΑΕΔ.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην κ. A. Παπασημακοπούλου στη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. (κτίριο Διοίκησης, Γραμματεία Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ημιώροφος) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Εγνατίας 156, 54636 Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310891212, στην ιστοσελίδα του ΠΜΣ http://mib.ode.uom.gr/, στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου www.uom.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/mib.uom, στο Twitter https://twitter.com/MIB_UOM, στο Linkedin https://www.linkedin.com/groups/8492618 και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mib@uom.edu.gr. Οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού είναι 14:00 – 18:00.

Ο Διευθυντής του Π.Μ.Σ.

στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες

Ιωάννης Αθ. Χατζηδημητρίου

Καθηγητής

Φυλλάδιο MIB