Eξεταστέα ύλη και προτεινόμενη ενδεικτική βιβλιογραφία ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024-2025
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ: Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- Αξιολόγηση, προγράμματα και διδασκαλία για άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- Εννοιολογικές προσεγγίσεις της αναπηρίας
- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
- Συναισθηματικές διαταραχές, Προβλήματα Συμπεριφοράς
- Νοητική Καθυστέρηση/ Νοητική Αναπηρία
- Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Σωματικές/κινητικές αναπηρίες, Χρόνιες παθήσεις
- Ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία στο εργασιακό-κοινωνικό γίγνεσθαι
- Εργασιακή ένταξη των ατόμων με αναπηρία
- Η αναπηρία στη σύγχρονη ειδική αγωγή και εκπαίδευση
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Αγαλιώτης, Ι. (2012). Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής: To Aξιολογικό Σύστημα Μαθησιακών Αναγκών. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη. (ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-8)
Παπακωνσταντίνου, Δ. (2019). Εργασία, Εργασιακές Σχέσεις & Πολιτικές Απασχόλησης των Ατόμων με Αναπηρία. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg. (ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-8)
Smith D. D. & Tyler, N. C. (2019). Εισαγωγή στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg. [Εκδότης: Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ Ο.Ε.]
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ: Εκπαίδευση ενηλίκων
- Εννοιολογικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων
- Φιλοσοφικές βάσεις και θεωρητικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων
- Μορφές και κίνητρα μάθησης ενηλίκων
- Μαθησιακές ομάδες ενηλίκων
- Οι ρόλοι του εκπαιδευτή ενηλίκων
- Τα εμπόδια στην μάθηση ενηλίκων
- Οι πρωταγωνιστές στην συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση
- Διασφάλιση ποιότητας στην συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση
- Μοντέλα αξιολόγησης στην συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτισης
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Παπασταμάτης, Α.( 2010 ). Εκπαίδευση Ενηλίκων. Θεμέλια της Διδακτικής Πράξης. Αθήνα: Σιδέρης.
Rogers, A. ( 1999 ). Εκπαίδευση Ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σταμπουλής, Μ.( 2017). Αρχιτεκτονική Σχεδιασμού και Υλοποίησης Προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΚΟΙΝΟ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ
ΤΙΤΛΟΣ: Μεθοδολογία Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες
- Ζητήματα δεοντολογίας και πολιτικής στην έρευνα
- Η επιστημονική εργασία
- Η βιβλιογραφική έρευνα
- Σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ποσοτικής έρευνας:
- Η έρευνα με ερωτηματολόγιο: είδη, σχεδιασμός, στοιχεία και ερωτήσεις ερωτηματολογίου
- Κλίμακες μέτρησης
- Ζητήματα αξιοπιστίας και εγκυρότητας
- Δειγματοληψία
- Είδη και μέθοδοι ποιοτικής έρευνας
- Η μελέτη και η συγγραφή μιας επιστημονικής έρευνας:
- Βιβλιογραφική επισκόπηση, Διατύπωση υποθέσεων, Μεθοδολογία, παρουσίαση αποτελεσμάτων, Συζήτηση και Συμπεράσματα.
- Χρήση του Διαδικτύου, αξιολόγηση ποιότητας των διαδικτυακών πηγών
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Babbie, E. (2018). Εισαγωγή στην κοινωνική έρευνα. Αθήνα. Κριτική.
Ζαφειρόπουλος, Κ. (2015). Πως γίνεται μια επιστημονική εργασία. Αθήνα. Κριτική





