Εργασίες συντήρησης και επισκευής των βιντεοπροβολέων
Ημερομηνία Λήξης Προκήρυξης: 2025-04-23
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας έχοντας υπόψη:
- το ν.4412/2016 όπως ισχύει,
- την υπ. αριθ. 303/23-07-2024 (ΑΔΑ: 922Σ469Β7Ι-Χ3Ω, ΑΔΑΜ: 24REQ015179035) απόφαση ανάληψης υποχρέωσης για το οικονομικό έτος 2024,
- την αρ. 6065/23-07-2024 απόφαση του Αντιπρύτανη για έγκριση ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης (ΑΔΑ: ΡΨΕΧ469Β7Ι-Ν8Β) για τα έτη 2024 και 2025,
- την υπ’ αριθ. 61/24 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (ΑΔΑΜ: 24PROC015374526) για τις «Εργασίες συντήρησης και επισκευής των βιντεοπροβολέων του Ιδρύματος»,
- την με αρ. πρωτ. 566/23-09-2024 απόφαση του Αντιπρύτανη Οικονομικών Υποθέσεων και Υποδομών του Πανεπιστημίου (ΑΔΑ: 9Χ4Υ469Β7Ι-Μ2Λ), με την οποία αποφασίστηκε η ματαίωση της υπ’ αριθ. 61/24 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και η επανάληψη (επαναπροκήρυξή) της διαδικασίας ανάθεσης της ανωτέρω υπηρεσίας με τους ίδιους όρους,
- Την υπ’ αριθ. 79/24 (Αρ. πρωτ. 1056/09-10-2024) επαναληπτική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανωτέρω υπηρεσία (ΑΔΑΜ: 24PROC015564012),
- την με αρ. πρωτ. 5709/10-03-2025 απόφαση του Αντιπρύτανη Οικονομικών Υποθέσεων και Υποδομών του Πανεπιστημίου (ΑΔΑ: 9Ε49469Β7Ι-ΠΗ2), με την οποία αποφασίστηκε η ματαίωση της υπ’ αριθ. 79/24 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εφόσον μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, και η επανάληψη (επαναπροκήρυξή) της διαδικασίας ανάθεσης της ανωτέρω υπηρεσίας με διαφορετικούς όρους, καθώς και η έγκριση των από 07-03-2025 νέων τεχνικών προδιαγραφών,
- τις υπ. αριθ. 136/17-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΨΛΥ469Β7Ι-ΑΥ7) και αριθ. 49/17-03-2025(ΑΔΑ: ΡΥΖ0469Β7Ι-ΘΒ9) αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης για το οικονομικό έτος 2025,
καλεί τους ενδιαφερόμενους να αποστείλουν προσφορά για τις «Εργασίες συντήρησης και επισκευής των βιντεοπροβολέων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας», σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις από 07-03-2025 συνημμένες τεχνικές προδιαγραφές.
Οι προσφορές (οικονομικές – τεχνικές) καθώς και όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, θα αποσταλούν μόνο ηλεκτρονικά (μέσω mail) στην ηλεκτρονική Διεύθυνση tprom@uom.gr, το αργότερο μέχρι τις 23-04-2025, ημέρα Τετάρτηκαι ώρα02:30μ.μ.
Ο προϋπολογισμός της ανωτέρω ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των €3.658,84 + €878,12 (ΦΠΑ 24%) = €4.536,96 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24% και θα βαρύνει τους ΚΑΕ 0887.02 και 0887.01 του τακτικού προϋπολογισμό του Πανεπιστημίου οικονομικών ετών 2025 σύμφωνα μετις υπ. αριθ. 136/17-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΨΛΥ469Β7Ι-ΑΥ7) και αριθ. 49/17-03-2025(ΑΔΑ: ΡΥΖ0469Β7Ι-ΘΒ9) αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης.
[CPV: 50300000-8 (Επισκευή, συντήρηση και συναφείς υπηρεσίες για προσωπικούς Η/Υ, εξοπλισμό γραφείου, τηλεπικοινωνίες και οπτικοακουστικό εξοπλισμό)].
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΥΠ.ΟΙΚ. 78366/ΕΞ2023/19-5-23 (ΑΔΑ: 6ΑΒΡΗ-Ι08) με θέμα: «Κοινοποίηση διατάξεων σχετικά με την υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς» και το αρ.πρωτ. 6167/18-06-2024 σχετικό διευκρινιστικό έγγραφο της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. για την παρούσα σύμβαση απαιτείται η υποβολή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ από τον ανάδοχο.