ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ MARLAB: ΠΩΣ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΙΔΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ;
Τι συμβαίνει στην Ελλάδα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Πως διαμορφώνεται η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων την ημέρα των ερωτευμένων; Τα ερωτήματα αυτά προσπάθησε να απαντήσει η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Διαβάστε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας στο website της Σχολής Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων