2nd BUSINESS ANALYTICS CHALLENGE «Using Data & Analytics Intelligence to Reinvent Business - Our Point of View», PWC


2nd BUSINESS ANALYTICS CHALLENGE «Using Data & Analytics Intelligence to  Reinvent Business - Our Point of View», PWC

Ημερομηνία Έναρξης
2019-12-06 00:00:00

Ημερομηνία Λήξης
2019-12-11 22:00:00

BUSINESS ANALYTICS CHALLENGES

 Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (MBADS) και το Εργαστήριο Ποσοτικών Μεθόδων και Ανάλυσης Αποφάσεων (QMeDALab), σας προσκαλούν σε ομιλία στο πλαίσιο του κύκλου παρουσιάσεων με γενικό τίτλο: «BusinessAnalyticsChallenges»

Παρουσίαση της εταιρίας PWC, με τίτλο:

 «Using Data & Analytics Intelligence to 
Reinvent Business - Our Point of View
»

Ημέρα: Τετάρτη, 11/12/2019

Ώρα: 19:00 – 20:30

Τόπος: Αίθουσα Συνεδρίων Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 1ος όροφος, (έναντι Κέντρου Υπολογιστών και Δικτύων)

Ομιλητές:

Ιωσήφ ΜπελούκαςDirector, Data & Analytics Head, PwC Greece

Κωνσταντίνος Τάκος, Director, Head of Thessaloniki Office, PwC Greece

Σέργιος Κουταβίδης, Senior Manager, Data & Analytics, PwC Greece

Κωνσταντίνος Κανίστρας, Manager, Data & Analytics, PwC Greece

Θανάσης Σπύρου, Manager, Data & Analytics, PwC Greece

 

Στόχος της PwC Ελλάδας, είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης στην κοινωνία και η επίλυση σημαντικών προβλημάτων. Η εταιρεία δεσμεύεται στην παράδοση ποιοτικού έργου σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει (ελεγκτικές, φορολογικές και συμβουλευτικές). Αποτελεί κομμάτι ενός δικτύου εταιρειών σε 157 χώρες με περισσότερα από 270.000 στελέχη. Στην Ελλάδα, έχει παρουσία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους.

 

Οι ομάδες της εταιρείας αποτελούνται από διεθνούς κύρους συμβούλους, με βαθιά γνώση του κάθε κλάδου και πολυετή επαγγελματική εμπειρία. Συνδυάζουν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων σε θέματα στρατηγικής, διαδικασιών, χρηματοοικονομικών, διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, διαχείρισης κινδύνου και τεχνολογίας.

 

Η εταιρεία επενδύει στην κατανόηση της δραστηριότητας και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της ενώ αξιοποιεί τις γνώσεις της τόσο για τις τοπικές όσο και τις διεθνείς αγορές και επανεξετάζει τις παραδοσιακές πρακτικές, στοχεύοντας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση αποτελεσματικής στρατηγικής που απαντά στις εξειδικευμένες ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης.

 

Η ομιλία θα επικεντρωθεί στα εξής θέματα:

  • Περιγραφή της ομάδας Data & Analytics της PwC Ελλάδας, του μοντέλου λειτουργίας της και των περιοχών δραστηριοποίησής της.
  • Καινοτόμες μεθοδολογίες και τεχνολογίες τελευταίας γενιάς στις οποίες εξειδικεύεται η ομάδα Data & Analytics στην επίλυση σημαντικών επιχειρησιακών προβλημάτων σε κύριους τομείς της οικονομίας.
  • Παρουσίαση των πεδίων εξειδίκευσης στις επιμέρους περιοχές:
    • Διαχείριση Δεδομένων και Οπτικοποίηση μέσω Business Intelligence (Data Management & Advanced Visualisation)
    • Επιστήμη των Δεδομένων και Προηγμένες Μέθοδοι Analytics (Data Science & Advanced Analytics)
    • Ανάπτυξη Προϊόντων και Καινοτομία (Product Development & Innovation)
    • Παρουσίαση ολοκληρωμένων λύσεων, που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση πραγματικών επιχειρησιακών προβλημάτων. 

Μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας, θα ακολουθήσει συζήτηση.