On-Line Ψηφιακό Σεμινάριο με θέμα: «Train-ASD Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού»


On-Line Ψηφιακό Σεμινάριο με θέμα:     «Train-ASD Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού»
 

 

On-Line Ψηφιακό Σεμινάριο με θέμα:

«Train-ASD Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού»

 

To on-line σεμινάριο με τίτλο: «Train-ASD Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού» σε e-Learning μορφή συνεχίζει να προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και ειδικούς του χώρου της ειδικής αγωγής.

Το σεμινάριο είναι προσβάσιμο στη διεύθυνση: https://elearning.train-asd.eu/?lang=el και διατίθεται χωρίς χρέωση.

Μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί στο σεμινάριο περισσότεροι από 4.500 χρήστες.

Το έργο Train-ASD υλοποιήθηκε στα πλαίσια του ERASMUS+ και αποτελεί αποτέλεσμα της σύμπραξης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Πανεπιστημίου Βουκουρεστίου, της Autism Europe, του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) και της ελληνικής εταιρίας INTE*LEARN.

Στόχος του σεμιναρίου,  είναι η ευαισθητοποίηση και η εξοικείωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ατόμων με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ) και την προώθηση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αποτελείται από 12 ψηφιακά μαθήματα που καλύπτουν σημαντικά θέματα της εκπαίδευσης των ατόμων με ΔΑΦ, ένα e-book και ένα τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης το οποίο οδηγεί στην έκδοση Βεβαίωσης Παρακολούθησης. Έχει εκδοθεί σε 4 γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ρουμάνικα και Γαλλικά.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς στον τομέα του αυτισμού που είναι πρόσφατα διορισμένοι ή άνεργοι, σε έμπειρους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν παιδιά με αυτισμό ή άλλες δυσκολίες επικοινωνίας στα γενικά σχολεία, καθώς σε άλλους επαγγελματίες, όπως λογοθεραπευτές, ψυχολόγους, εργοθεραπευτές ή κοινωνικούς λειτουργούς.

Αποτελεί μια καινοτόμο προσπάθεια στο χώρο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις  για τη διαχείριση ατόμων με ΔΑΦ. Διακρίθηκε στα Education Leaders Awards 2020 κατακτώντας το Χρυσό Βραβείο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση.

 

Χριστίνα Συριοπούλου,
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Wheelchair Blue
Accessibility Tools
Fonts PlusIncrease Text
Fonts MinusDecrease Text
ContrastHigh Contrast
GrayscaleGrayscale
Readable FontReadable Font