
- 2310 891.341
- a.karakasidis uom.edu.gr
- Γραφείο: Γ2, 231
Καρακασίδης Αλέξανδρος
Ε.ΔΙ.Π. (Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό)
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Βιογραφικό
Διδασκόμενα Μαθήματα
- BIG DATA-ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ
(CSE701)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CSE701 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ζ |
||||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BIG DATA - ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ |
||||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
||||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
||||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
||||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση των πλατφορμών Apache Hadoop και Apache Spark για ανάλυση δεδομένων μεγάλης κλίμακας. HBase και HDFS για αποθήκευση δεδομένων μεγάλης κλίμακας. Χρήση της πλατφόρμας υπολογιστικής νέφους okeanos.grnet.gr για δημιουργία εικονικών μηχανών με σκοπό τη χρήση πλατφορμών ανάλυσης δεδομένων μεγάλης κλίμακας. Χρήση Jupyter Notebooks, Eclipse για προγραμματισμό. |
||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η αξιολόγηση των φοιτητών βασίζεται σε δύο άξονες. |
||||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Anand Rajaraman, Jeffrey David Ullman, Jure Leskovec: Εξόρυξη από Μεγάλα Σύνολα Δεδομένων - 3η Έκδοση, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών 2020, Αθήνα. Tan Pang - Ning, Steinbach Michael, Kumar Vipin: Εισαγωγή στην εξόρυξη δεδομένων, Εκδόσεις Σ Α. Τζιόλα ΥΙΟΙ, 2010, Αθήνα. Mohammed J. Zaki, Wagner Meira Jr: Εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων: βασικές έννοιες και αλγόριθμοι. Εκδόσεις κλειδάριθμος ΕΠΕ, 2017, Αθήνα Βαζυργιάννης Μιχάλης, Χαλκίδη Μαρία: Εξόρυξη γνώσης από βάσεις δεδομένων και τον παγκόσμιο ιστό, Τυπωθήτω, 2005, Αθήνα.. Fabio Nelli: Python Data Analytics: Data Analysis and Science Using Pandas, matplotlib, and the Python Programming Language, 2015, Springer (Διαθέσιμο μέσω HealLink). Mohammed Guller: Big Data Analytics with Spark, 2015, Springer (Διαθέσιμο μέσω HealLink). Jimmy Lin and Chris Dyer: Data-Intensive Text Processing with MapReduce, Morgan Claypool Publishers, 2010. Διαθέσιμο στο: http://lintool.github.io/MapReduceAlgorithms/ Jure Leskovec, Anand Rajaraman, Jeff Ullman: Mining of Massive Datasets , διαθέσιμο στο: http://www.mmds.org/ - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: The VLDB Journal (http://vldb.org/vldb_journal/) Big Data research (https://www.journals.elsevier.com/big-data-research) Journal of Big Data (https://link.springer.com/journal/40537) Transactions on Knowledge and Data Engineering (https://www.computer.org/web/tkde) Journal of Parallel and Distributed Computing (https://www.journals.elsevier.com/journal-of-parallel-and-distributed-computing) |
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
(AIC601)
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIC601 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ |
||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ |
||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ |
||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
Μέσω e-class |
||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||
Με την επιτυχή περάτωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση: |
|||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών |
|||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διαλέξεις με φυσική παρουσία (πρόσωπο με πρόσωπo) |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία |
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική |
||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||
Android Προγραμματισμός, 2η Εκδοση, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Γκιούρδας 2014 Εισαγωγή στον προγραμματισμό Android, Ι. Ν. Έλληνας, Ν. Ι. Έλληνας, Εκδόσεις Τζιόλα, 2014 Συναφή επιστημονικά περιοδικά https://www.journals.elsevier.com/pervasive-and-mobile-computing https://ieeexplore.ieee.org/xpl/RecentIssue.jsp?punumber=7755 https://www.igi-global.com/journal/international-journal-mobile-computing-multimedia/1102 |
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
(SD0101)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MAI
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
(AIC103)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIC103 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α |
||||||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
||||||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||||||
|
4 |
5 |
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
||||||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
||||||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||||||
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι ικανοί να: |
|||||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||||||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία (Ηλεκτρονικές Διαφάνειες, Επίδειξη προγραμμάτων) |
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Εξέταση γραπτή στο τέλος του εξαμήνου σε εργαστήριο, |
||||||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Βιβλίο [68384925]: Η ΓΛΩΣΣΑ C ΣΕ ΒΑΘΟΣ, ΝΙΚΟΣ Μ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ISBN: 978-960-461-715-9, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, 2017 Βιβλίο [13767]: Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ C: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, ERIC S. ROBERTS, ISBN: 960-209-791-4, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, 2004 Βιβλίο [68370518]: Εισαγωγή στη γλώσσα C, με παραδείγματα και ασκήσεις, Αλέξανδρος Καράκος ISBN: 9789609340694, ΚΑΡΑΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ, 2012 Βιβλίο [68383623]: C: Από τη Θεωρία στην Εφαρμογή, Γ. Σ. Τσελίκης - Ν. Δ. Τσελίκας, ISBN: 978-960-93-1961-4, 2016 Βιβλίο [102071593]: Αρχές και τεχνικές προγραμματισμού με τη γλώσσα C, Hanly Jeri R., Koffman Elliot B. (Συγγρ.) - Καρακαπιλίδης Νίκος, Βράκας Δημήτρης, Κυριαζής Δημοσθένης (Επιμ.), Εκδόσεις Κριτική ΑΕ, ISBN 978-960-586-377-7, 2021 - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: ACM Transactions on Programming Languages and Systems, ACM IEEE Software, IEEE Information and Software Technology, Elsevier |
- ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
(AIC205)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIC205 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Β |
||||||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
||||||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
||||||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ |
||||||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
||||||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
– Ολοκληρωμένο περιβάλλον προγραμματισμού ( Code::Blocks, ανοικτού κώδικα λογισμικό), gcc compiler |
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
|
||||||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: - Νικόλαος Μισυρλής. Δομές Δεδομένων με C. Εκδ. ΕΚΠΑ, 2008. - Μποζάνης Παναγιώτης Δ.. Δομές Δεδομένων, 2η Έκδοση. Εκδ. Τζιόλα, 2016. - Bruno R. Preiss, Επιστ. Επιμ. Κώστας Κοντογιάννης. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι με Αντικειμενοστρεφή Σχεδιαστικά Μορφήματα στη C++. Εκδ. Πεδίο, 2016. - Sahnii Sartaj. Δομές δεδομένων, αλγόριθμοι και εφαρμογές C++. Εκδ. Τζιόλα, 2004. - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: - ACM Transactions on Computer Systems - Algorithms - Journal of Graph Algorithms and Applications - Theoretical Computer Science - Journal of Discrete Algorithms |
Δημοσιεύσεις
- Βιβλία (3 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.
2020
- N. Sachpenderis, G. Koloniari, A. Karakasidis, COTILES: Leveraging Content and Structure for Evolutionary Community Detection. Transactions on Large-Scale Data-and Knowledge-Centered Systems XLV, (pp. 56-84). Springer, Berlin, Heidelberg.
2019
- A. Karakasidis, G. Koloniari: Private Entity Resolution for Big Data on Apache Spark Using Multiple Phonetic Codes. In Big Data Recommender Systems: Recent trends and advances (2019). IET. ISBN: 978-1-78561-975-5, 283-302
2011
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: Privacy Preserving Record Linkage. In E-Activity and Intelligent Web Construction: Effects of Social Design Book Series (2011), IGI Global. ISBN:1615208712, 22-34.
- Επιστημονικά Περιοδικά (4 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).
2021
- D. Eke, I. E.J. Aasebø, S. Akintoye, W. Knight, A. Karakasidis, E. Mikulan, P. Ochang, G. Ogoh, R. Oostenveld, A. Pigorini, B. Carsten Stahl, T. White, L. Zehl, Pseudonymisation of neuroimages and data protection: Increasing access to data while retaining scientific utility, Neuroimage: Reports, Volume 1, Issue 4, 100053, ISSN 2666-9560.
2018
- Α. Karakasidis, G. Pallis, M. D. Dikaiakos, Two-Hop Privacy-Preserving Nearest Friend Searches, Knowledge and Information Systems, December 2018, DOI: 10.1007/s10115-018-1313-8, ISSN: 0219-3116.
2011
- Α. Karakasidis, V. S. Verykios, Secure Blocking + Secure Matching = Secure Record Linkage. Journal of Computing Science and Engineering, Vol. 5, Number 3, September 2011, 223-235.
2009
- V. S. Verykios., A. Karakasidis, and V Mitrogiannis. Privacy Preserving Record Linkage Approaches. International Journal of Data Mining, Modeling and Management, Vol. 1, Issue: 2, 2009, 206-221.
- Συνέδρια (22 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).
2022
- K. Razgkelis, A. Karakasidis. PRES3: Private Record Linkage using Services, Spark and Soundex. The 20th International Conference on Service-Oriented Computing.
- A. Karakasidis, G. Koloniari, Efficient Privacy Preserving Record Linkage at Scale using Apache Spark. The 2022 IEEE International Conference on Big Data
- A. Karakasidis, G. Koloniari. More Sparking Soundex-based Privacy-Preserving Record Linkage. 2022 International Symposium on Algorithmic Aspects of Cloud Computing
2021
- O. R. Nerantzis, A. Tselios, A Karakasidis, MI-OPJ: A Microservices-based Online Programming Judge. 2021 IEEE International Conference on Big Data (Big Data). 5969-5971.
- X. Mullaymeri, A. Karakasidis, Using Fuzzy Vaults for Privacy Preserving Record Linkage. 23rd International Workshop on Design, Optimization, Languages and Analytical Processing of Big Data, 101-110.
- X. Mullaymeri, A. Karakasidis, A Two-party Private String Matching Fuzzy Vault Scheme. The 36th ACM/SIGAPP Symposium On Applied Computing, 340-343.
2020
- O. Tsilingeridis, A. Karakasidis, MILMS: A Microservices-based Learning Management System. 2020 IEEE Conferenece on Big Data, 5843-5845.
- D. Tourgaidis, A. Karakasidis, Event-centric Microservices for E-states. The 9th International Conference on Electronic Government and the Information Systems Perspective, 78-88.
2019
- N. Sachpenderis, A. Karakasidis, G. Koloniari. Structure and Content based Community Detection in Evolving Social Networks. The 11th International ACM Conference on Management of Digital EcoSystems, 2019.
- A. Karakasidis, E Pitoura. Identifying Bias in Name Matching Tasks. 22nd International Conference on Extending Database Technology, (2019), 626-629.
2017
- A. Karakasidis, G. Koloniari. Phonetics-based Parallel Privacy Preserving Record Lin- kage. The 12th International Conference on P2P, Parallel, Grid, Cloud and Internet Com- puting, (2017), 179-190.
2015
- A. Karakasidis, G. Koloniari and V.S. Verykios. Privacy Preserving Blocking and Meta-Blocking. Proceedings, Part III, of the European Conference ECML PKDD 2015 on Machine Learning and Knowledge Discovery in Databases, (2015), 232-236.
- A. Karakasidis, G. Koloniari and V.S. Verykios. Scalable Blocking for Privacy Preserving Record Linkage. Proceedings of the 21th ACM SIGKDD International Conference on Knowledge Discovery and Data Mining, (2015), 527-536.
- A. Karakasidis, G. Koloniari and V.S. Verykios. PRIVATEER: A Private Record Linkage Toolkit. Proceedings of the CAiSE 2015 Forum at the 27th International Conference on Advanced Information Systems Engineering, co-located with CAiSE 2015, (2015), 197-204.
2013
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: A Simulator for Privacy Preserving Record Linkage. Proceedings of the 2nd Mining Humanistic Data Workshop, co-located with Engineering Applications of Neural Networks: 14th International Conference, EANN 2013, Halkidiki, Greece, September 13-16, 2013 (2013), Part II, 164-173.
2012
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: Reference Table Based k-Anonymous Private Blocking. Proceedings of the 27th Annual ACM Symposium on Applied Computing (2012), 859-864.
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: A Sorted Neighborhood Approach to Multidimensional Privacy-Preserving Blocking. Proceedings of the 2012 IEEE 12th International Conference on Data Mining 2012 PhD Forum, (2012), 937-944.
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: A Highly Efficient and Secure Multidimensional Blocking Approach For Privacy Preserving Record Linkage. Proceedings of the 2012 IEEE 24th International Conference on Tools with Artificial Intelligence (2012), vol. 01, 428-435.
2011
- A. Karakasidis, V. S. Verykios, P. Christen: Fake Injection Strategies for Private Phonetic Matching. Proceedings of the 6th International Workshop on Data Privacy Management, co-located with the 6th international conference, and 4th international conference on Data Privacy Management and Autonomous Spontaneus Security, 9-24.
2009
- A. Karakasidis, V. S. Verykios: Privacy Preserving Record Linkage Using Phonetic Codes. Proceedings of the 4th Balkan Conference in Informatics, (2009), 101-106.
2005
- A. Karakasidis, P. Vassiliadis, E. Pitoura: ETL Queues for Active Data Warehousing. Proceedings of the 2nd International Workshop on Information Quality in Information Systems (IQIS), co-located with SIGMOD 2005, (2005), 28-39.
2002
- A. Karakasidis, E. Pitoura: DBGlobe: A Data-Centric Approach to Global Computing. Proceedings of the 2nd International Workshop on Smart Appliances and Wearable Computing (IWSAWC), co-located with the 22nd International Conference on Distributed Computing Systems, (2002), 735-740.
- Άλλα (3 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.
2019
- A. Karakasidis, E Pitoura. Identifying Bias in Name Matching Tasks. Hellenic Data Management Symposium (2019).
2018
- Α. Karakasidis, G. Pallis, M. D. Dikaiakos, Two-Hop Privacy-Preserving Nearest Friend Searches, Hellenic Data Management Symposium (2019).
2016
- A. Karakasidis, G. Koloniari, V.S. Verykios: Scalable Blocking for Privacy Preserving Record Linkage. Hellenic Data Management Symposium (2016).