Αντωνιάδης Κωνσταντίνος
  • antkos uom.edu.gr

    Αντωνιάδης Κωνσταντίνος

    Επισκέπτης Καθηγητής
    Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών


    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Marketing), 1998
    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Σχολή Επιστημών Διοίκησης                           Επιχειρήσεων, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2002 
    • Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σπουδές με Ειδίκευση σε Στρατηγικές Σπουδές και Διεθνής Πολιτική, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, 2010
    • Master in Business Administration (MBA), Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), School of Social Sciences, 2018
    • Διδακτορικό στο Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, 2016 
    • Διετής μεταδιδακτορική έρευνα στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στο Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογή στις Υπηρεσίες και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, 2018

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
      (Δ16011)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα


    - Εξοικείωση με τις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.

    - Δυνατότητα διάκρισης των διαφορετικών στρατηγικών και τεχνικών που χαρακτηρίζουν την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών και των υπηρεσιών.

    - Διεξαγωγή έρευνας αγοράς και άντλησης πληροφοριών σχετικά με την αγορά στόχο.   

    - Χρήση των εργαλείων της S.W.O.T. analysis της PEST analysis και του κύκλου ζωής προϊόντων, ως εργαλείων ανάλυσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και λήψης αποφάσεων.

    - Λήψη των κατάλληλων αποφάσεων Μάρκετινγκ αναπτύσσοντας στρατηγικές με βάση την κατάλληλη προσαρμογή των συνιστωσών του μίγματος Μάρκετινγκ.

    - Επιτυχής ανταπόκριση στην μελέτη και ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων (case-studies).

    - Κατανόηση των διαφορετικών συνιστωσών και των ιδιαιτεροτήτων που διέπουν το Μάρκετινγκ υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ προϊόντων.

    - Λήψη αποφάσεων βάσει πραγματικών δεδομένων.   

    - Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής ανάλυσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας.

    - Χρήση των κατάλληλων κατά περίπτωση εργαλείων και τεχνικών του Μάρκετινγκ.

    - Χρήση των εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας στην αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ υπηρεσιών και την έρευνα μάρκετινγκ.

    - Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των σύγχρονων εργαλείων του διαδικτύου υπό το πρίσμα του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. 

    • ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
      (Δ1-27017)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Αποσαφήνιση των βασικών εννοιών και των ζητημάτων που πραγματεύεται το διεθνές Μάρκετινγκ.

    - Κατανόηση της σημασίας των εργαλείων του διεθνούς Μάρκετινγκ.

    - Διάκριση και προσδιορισμός των κατάλληλων κατά περίπτωση εργαλείων Μάρκετινγκ, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτηρίζουν το διεθνές περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση. 

    - Αποσαφήνιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της εξαγωγικής επιχείρησης.

    - Διάκριση των πρακτικών και στρατηγικών προσεγγίσεων του  Διεθνούς Μάρκετινγκ.

    - Γνώση των χαρακτηριστικών του μακροοικονομικού περιβάλλοντος.

    - Κατανόηση των διαστάσεων του εξωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο.

    - Διάκριση των επιμέρους συνιστώσες που επηρεάζουν την είσοδο σε νέες αγορές.

    - Αποσαφήνιση των επιμέρους διαστάσεων του μίγματος Μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο.

    - Κατανόηση των βασικών διαστάσεων του διεθνούς οργανωσιακού σχεδιασμού.

    - Συγκέντρωση δεδομένων και κατάρτιση εξαγωγικού πλάνου μάρκετινγκ.

    - Κριτική ανάλυση και μελέτη πραγματικών περιπτώσεων (case studies).

    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font