
- 2310 891.508
- at uom.edu.gr
- Γραφείο: ΚΖ2, 211
Τρακάδας Αντώνιος
Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών
Βιογραφικό
Ώρες συνεργασίας
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ V
(ΞΓ0205)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BSO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0205 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε΄ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ρωσική ΓλώσσαV |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
4 |
6 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γενικού Υποβάθρου |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Γλώσσα I-IV |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ρωσική, Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες/ητές θα είναι σε θέση να κατανοούν τα κύρια σημεία μιας συνομιλίας σε γνωστά θέματα, κείμενα που περιέχουν κυρίως γλώσσα υψηλής συχνότητας, να συντάσσουν απλές προτάσεις ώστε να περιγράψουν εμπειρίες και γεγονότα, να είναι σε θέση να γράψουν απλό κείμενο σχετικό με θέματα που τους είναι γνωστά. |
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βασικά γραμματικά φαινόμενα που εξετάζονται στο μάθημα:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τις/τους φοιτήτριες/ητές. |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Γραπτές ασκήσεις |
38 |
|
Εκπόνηση εκθέσεων |
20 |
|
Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις |
40 |
|
ΣύνολοΜαθήματος |
150 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Περιγραφή:Η αξιολόγηση των φοιτητριών/ών είναι προφορική και γραπτή. Γλώσσα αξιολόγησης: Ρωσική Μέθοδοι αξιολόγησης:
Οι φοιτήτριες/ητές έχουν πρόσβαση, μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας, στη γραπτή εξέταση. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος):
|
- ΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ VI
(ΞΓ0206)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BSO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0206 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ΄ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ρωσική ΓλώσσαVI |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
4 |
6 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γενικού Υποβάθρου |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Ρωσική Γλώσσα I-IV |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ρωσική, Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες/ητές θα είναι σε θέση να κατανοούν τα κύρια σημεία μιας συνομιλίας σε γνωστά θέματα, κείμενα που περιγράφουν γεγονότα και συναισθήματα, να αφηγηθούν μια ιστορία ή να εξιστορήσουν την υπόθεση ενός βιβλίου ή μιας ταινίας και να περιγράφουν τις αντιδράσεις τους, να είναι σε θέση να γράψουν προσωπικές επιστολές περιγράφοντας εμπειρίες και εντυπώσεις. |
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βασικά γραμματικά φαινόμενα που εξετάζονται στο μάθημα:
|
1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τις/τους φοιτήτριες/ητές. |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Γραπτές ασκήσεις |
38 |
|
Εκπόνηση εκθέσεων |
20 |
|
Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις |
40 |
|
ΣύνολοΜαθήματος |
150 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Περιγραφή:Η αξιολόγηση των φοιτητριών/ών είναι προφορική και γραπτή. Γλώσσα αξιολόγησης: Ρωσική Μέθοδοι αξιολόγησης:
Οι φοιτήτριες/ητές έχουν πρόσβαση, μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας, στη γραπτή εξέταση. |
2. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος):
|