FreshMen Guide


Οδηγίες για νέους φοιτητές

Παρακάτω αναφέρονται ορισμένα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν μετά την εγγραφή τους οι νέοι φοιτητές και τους δίνουν τις πρώτες απαντήσεις σε τυχόν απορίες, ενημερώνοντάς τους για τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και τις δυνατότητες που τους προσφέρονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

Αριθμός Μητρώου

Κατά την εγγραφή τους όλοι οι φοιτητές αποκτούν ένα μοναδικό «αριθμό μητρώου» που τους συνοδεύει μέχρι την αποφοίτησή τους. Ο «αριθμός μητρώου» είναι συγχρόνως και το όνομα χρήστη (username) του ηλεκτρονικού λογαριασμού.

Ηλεκτρονικός λογαριασμός

Τα στοιχεία σύνδεσης του ηλεκτρονικού λογαριασμού κοινοποιούνται στους φοιτητές λίγο μετά την εγγραφή τους και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που έχουν σχέση με τη φοιτητική τους ιδιότητα (Student’s Web, Βιβλιοθήκη, eClass/CoMPUs, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Εύδοξος, Eduroam κ.ά). Κάθε φοιτητής, για την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού του λογαριασμού, θα πρέπει αρχικά, και μόνο για μία φορά, να συνδεθεί στο https://uregister.uom.gr, Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα δηλώνει το προσωπικό του κινητό τηλέφωνο ή το e‑mail που δήλωσε κατά την ηλεκτρονική εγγραφή του στην εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ, ή στη Γραμματεία του Τμήματος. Κατά τη δημιουργία του ηλεκτρονικού λογαριασμού στο https://uregister.uom.gr, ζητείται από τον φοιτητή να επιλέξει δικό του κωδικό πρόσβασης (password).  Αν ξεχαστεί αυτός ο κωδικός, μπορεί να ανακτηθεί από τον ίδιο το φοιτητή χρησιμοποιώντας την υπηρεσία  https://mypassword.uom.gr.

Για την ταυτοποίηση στις κάτωθι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ο φοιτητής θα πρέπει να εισέρχεται σ’ αυτές με το όνομα χρήστη (username) (είναι ο ίδιος για όλες τις εφαρμογές) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που δήλωσε στο https://uregister.uom.gr.

 

Ειδικά το πανεπιστημιακό e-mail, έχει δημιουργηθεί από το ΚΗΥΔ, χωρίς να απαιτείται να προβεί ο φοιτητής σε ενέργειες δημιουργίας του. Απλά συνδέεται στις διευθύνσεις http://mail.uom.edu.gr ή http://www.gmail.com με τα στοιχεία εισόδου που έχει λάβει. Εάν κάποιος επιθυμεί να αλλάξει το PASSWORD του e-mail, θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες του Gmail.


Ηλεκτρονική Γραμματεία

Δηλώσεις μαθημάτων

Στις αρχές   των   εξαμήνων   διδασκαλίας   ενεργοποιείται   η   περίοδος   δηλώσεων   μαθημάτων. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα πρέπει να εισέρχονται αυτήν την περίοδο (και μόνον κατόπιν ανακοίνωσης από τη Γραμματεία) σε ειδική πλατφόρμα του  StudentsWeb και να δηλώνουν τα μαθήματα της αντίστοιχης περιόδου. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται και η εγγραφή τους στο τρέχον εξάμηνο.

ΠΡΟΣΟΧΗ:     Ο  επίσημος  ιστότοπος  για  τη  δήλωση  μαθημάτων  και  την  ανακοίνωση  βαθμολογιών  είναι   StudentsWeb,  ενώ  στο http://compus.uom.gr εμφανίζεται μόνο ό,τι αφορά στην επικοινωνία φοιτητή – καθηγητή.


Αιτήσεις βεβαιώσεων

Για να παραλάβετε οποιαδήποτε βεβαίωση, απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης. Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του  StudentsWeb, χρησιμοποιώντας το link Αιτήσεις (βλ.Εικόνα 1).

Εικόνα 1

ΑΡΙΘΜΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ: Προτείνουμε να αιτείσθε περιορισμένο αριθμό βεβαιώσεων. Συνήθως, μία βεβαίωση ανά εξάμηνο είναι αρκετή. Μπορείτε, να υποβάλετε φωτοτυπίες βεβαιώσεων, όπου χρειάζεται (βλ. Νόμο 4250/2014 ( ΦΕ Κ  74/Α΄ /23 -3-2014).


Ανακοινώσεις

Οι ενημερώσεις για κρίσιμα θέματα αναρτώνται στην ιστοσελίδα Τα νέα του Τμήματος

 

Ενημέρωση για θέματα σπουδών

Πρόγραμμα Σπουδών

Το τρέχον Πρόγραμμα Σπουδών κάθε ακαδημαϊκού έτους δημοσιεύεται στις αρχές του ακαδημαϊκού έτους στην ιστοσελίδα του Τμήματος

Προπτυχιακές Σπουδές -> Πρόγραμμα Σπουδών / Προσφερόμενα Μαθήματα


Πρόγραμμα διδασκαλίας (εβδομαδιαίο)

Μπορείτε να ενημερώνεστε για το τρέχον πρόγραμμα διδασκαλίας από τον σύνδεσμο Προπτυχιακές Σπουδές -> Φοιτητικά Θέματα ->  Πρόγραμμα Διδασκαλίας


Δηλώσεις συγγραμμάτων

Αρμόδια Υπηρεσία για τα συγγράμματα (βιβλία) είναι ο ΕΥΔΟΞΟΣ (ηλεκτρονική υπηρεσία του ΥΠΠΑΙΘ). Για τις δηλώσεις και την παραλαβή συγγραμμάτων επισκεφθείτε τον ιστότοπο  http://eudoxus.gr/. Εισέρχεστε με το όνομα χρήστη (username) σας. Ο κωδικός πρόσβασης (password) είναι αυτός που δηλώσατε στο https://uregister.uom.gr/. Εφιστούμε την προσοχή σας στο εξής:

Δεν επιτρέπεται να δηλώνετε και να παραλαμβάνετε συγγράμματα που προσφέρονται για μαθήματα που δεν έχετε ήδη δηλώσει. Κάθε εξάμηνο διενεργούνται έλεγχοι και υπάρχουν κυρώσεις για τους φοιτητές που ενεργούν διαφορετικά. Αν δηλωθούν συγγράμματα εκ παραδρομής, θα πρέπει να επιστραφούν στο σημείο από όπου παραλήφθηκαν ή στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Στη συνέχεια, θα έχετε δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τον ΕΥΔΟΞΟ για να μπορείτε να συνεχίσετε να δηλώνετε και να παραλαμβάνετε συγγράμματα για τη συνέχιση των σπουδών σας.

 

Ακαδημαϊκή ταυτότητα

Αρμόδια Υπηρεσία για την ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι η Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ηλεκτρονική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ.) Στο  http://academicid.minedu.gov.gr/ υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που αφορούν στην απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Εισέρχεστε με το όνομα χρήστη (username) σας. Ο κωδικός πρόσβασης (password) είναι αυτός που δηλώσατε στο https://uregister.uom.gr/. Σε περίπτωση απώλειάς της, υποβάλλετε στη Γραμματεία υπεύθυνη δήλωση για την  απώλεια, και  ξεκινά  η  διαδικασία επανέκδοσής της.

 

Επικοινωνία

Για να υποβάλετε ερωτήματα που αφορούν στη φοιτητική σας ιδιότητα, συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα Επικοινωνία

  • Με email στο  daisecr@uom.edu.gr.
  • Τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 2310.891217 και 2310.891323
Wheelchair Blue
Accessibility Tools
Fonts PlusIncrease Text
Fonts MinusDecrease Text
ContrastHigh Contrast
GrayscaleGrayscale
Readable FontReadable Font