Κόνιαρη Δήμητρα
  • 2310891400
  • dkoniari uom.edu.gr
  • Γραφείο: ΚΖ, 407

    Κόνιαρη Δήμητρα

    Ε.ΔΙ.Π. (Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό)
    Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης


    Γνωστικό Αντικείμενο

    "Σύνθεση Ψυχοακουστικής, Νευροεπιστημών και Μουσικής Εκπαίδευσης",(ΦΕΚ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ:Γ’ 1222/30.11.2017)

    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • Διδακτορικό δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2010.
    • Diplôme d'Etudes Approfondies (DEA) en Sciences Cognitives, Université Libre de Bruxelles, Βέλγιο, 2000 (αναγνωρίστηκε το 2001 από το ΔΙΚΑΤΣΑ ως ισότιμο προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Μεταπτυχιακά Διπλώματα, πράξη αρ. 33-145 ).
    • Πτυχίο Τμήματος Μουσικών Σπουδών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 1998.
    • Πτυχίο 2ετούς εκπαίδευσης στη Ρυθμική Jaques-Dalcroze, Institut de Rythmique Jaques-Dalcroze de Belgique, 2000.
    • Πτυχίο Πιάνου, Académie de Musique d'Ixelles, Βρυξέλλες, Βέλγιο, 1992
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
    • Γνωστική Μουσική Ψυχολογία
    • Νευροεπιστήμες της Μουσικής
    • Νευροεκπαίδευση
    • Νευροδιδακτική της Μουσικής
    • Μουσική εκπαίδευση

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ANAΠΤΥΞΙΑΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ
      (NEU107)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΝΕ

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      (ΜΣ9382)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ I
      (ΜΣ0306)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Στο πλαίσιο του μαθήματος αυτού οι φοιτητές καθοδηγούνται: να διερευνήσουν το ρόλο της μουσικής και του μουσικοπαιδαγωγού στην κοινωνία και την εκπαίδευση, και να δημιουργήσουν μια προσωπική φιλοσοφία για την αξία της μουσικής παιδείας και για την ευθύνη τους ως διδάσκοντες· να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος αναπτύσσεται μουσικά και να γνωρίσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη αυτή· να γνωρίσουν βασικούς ιστορικούς παράγοντες, φιλοσοφικές απόψεις, και ψυχολογικές θεωρίες και ρεύματα που επηρέασαν τη μουσική παιδαγωγική θεωρία και πράξη· να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τα βασικά χαρακτηριστικά των κυριότερων μουσικο-παιδαγωγικών προσεγγίσεων (Orff, Kodaly, Dalcroze, Suzuki, Kato Havas, Music Learning Theory κ.α.) μέσα από τις θεωρητικές αρχές τους και πρακτικές εφαρμογές· να κατανοήσουν την οργάνωση ενός αναλυτικού προγράμματος στη μουσική και τη σημασία του σχεδιασμού στη μουσική διδασκαλία· να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία που επιδιώκει να παρατηρήσει κανείς κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης μιας μουσικής διδασκαλίας· να παρακολουθήσουν μουσική διδασκαλία στα διάφορα επίπεδα της εκπαίδευσης και να κατανοήσουν βασικές αρχές για την αποτελεσματική διδασκαλία της μουσικής στις διάφορες ηλικίες· να γνωρίσουν διάφορους τρόπους μέτρησης και αξιολόγησης του μουσικού ταλέντου, της μουσικής διδασκαλίας, και της μάθησης· να γνωρίσουν βασικές αρχές της αποτελεσματικής μουσικής διδασκαλίας (οργανικής, σχολικής κλπ.)· να αναπτύξουν κριτική σκέψη πάνω σε θέματα διδακτικής της μουσικής στο σχολείο και να αρχίσουν να διαμορφώνουν προσωπικές απόψεις σε σχετικά θέματα.

    • ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ III
      (ΜΣ0322)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Στο πλαίσιο του μαθήματος αυτού, οι φοιτητές καθοδηγούνται: να κατανοήσουν τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά και τις μουσικές ανάγκες των μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση· να κατανοήσουν τα βασικά συστατικά ενός «μουσικού» και αποτελεσματικού μαθήματος μουσικής και να είναι σε θέση να οργανώσουν πρότυπα μαθήματα μουσικής διδασκαλίας για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση· να αναπτύξουν τις διδακτικές δεξιότητες (μεθοδολογία διδασκαλίας, οργάνωση μαθήματος, έλεγχος τάξης, κλπ.) οι οποίες είναι απαραίτητες προκειμένου να είναι σε θέση να παρέχουν πρότυπη και αποτελεσματική μουσική διδασκαλία σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης· να εξοικειωθούν με το κατάλληλο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διδακτικό υλικό και να αναπτύξουν ένα ρεπερτόριο, από το οποίο να μπορούν να αντλήσουν άμεσα για τις πρακτικές τους και μελλοντική διδασκαλία· να αποκτήσουν άμεση εμπειρία της διδακτικής πράξης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα από την παρακολούθηση μουσικών μαθημάτων.

    • ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ
      (ΜΣ0524)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές καθοδηγούνται προκειμένου: να κατανοήσουν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσχολικής ηλικίας και πώς αυτά επηρεάζουν τη μάθηση και την διδασκαλία στην προσχολική (0 - 6 ετών.)· να κατανοήσουν πώς αναπτύσσονται μουσικά τα βρέφη και τα νήπια, τα στάδια της μουσικής τους ανάπτυξης και τις μουσικές τους ανάγκες· να αναπτύξουν τις μουσικές δεξιότητες κι ένα σχετικό ρεπερτόριο δραστηριοτήτων (ρυθμικός λόγος, τραγούδι, εκτέλεση μικρών κρουστών οργάνων, μουσική και κίνηση) οι οποίες είναι απαραίτητες προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να παρέχουν πρότυπη μουσική διδασκαλία σε βρέφη και νήπια· να αναπτύξουν τις διδακτικές δεξιότητες (διδακτικές αρχές, μεθοδολογία, οργάνωση και εκτέλεση μαθήματος άτυπης και τυπικής διδασκαλίας) οι οποίες είναι απαραίτητες προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να παρέχουν πρότυπη μουσική διδασκαλία σε βρέφη και νήπια· να εξοικειωθούν με το διδακτικό υλικό που είναι κατάλληλο για διδασκαλία μουσικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και να δημιουργήσουν ένα "ρεπερτόριο" δραστηριοτήτων το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως αφετηρία στις πρακτικές ασκήσεις και στη μουσική διδασκαλία τους αργότερα. να έρθουν σε άμεση επαφή με τη διδασκαλία της μουσικής στην προσχολική ηλικία μέσα από την παρακολούθηση μαθημάτων μουσικής αγωγής/προπαιδείας.

    • Ο ΔΙΑΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ: ΟΙ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ
      (NEU109)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΝΕ

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (6 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2019

      • Κόνιαρη, Δ. (2019). Μουσική Νευροεκπαίδευση: Όταν οι επιστήμες της μουσικής αγωγής συνδιαλέγονται με τις επιστήμες του νου, του εγκεφάλου και της εκπαίδευσης. Στο Λ. Στάμου (Επιμ), Διαλεκτική και Πρωτοπορία στη Μουσική Παιδαγωγική (σσ. 217-226). Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2013

      • Κόνιαρη, Δ. (2013). Εξερευνώντας τις νευροβιολογικές βάσεις του μουσικού ταλέντου. Στο Ξ. Παπαπαναγιώτου (Eπιμ), Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής (σσ. 115-134). Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2012

      • Koniari, D., Proios, H., Tsapkini, K., & Triarhou, L.C. (2012). Singing but not Speaking: A Retrospect on Music-Language Interrelationships in the Human Brain Since Otto Marburg’s Zur Frage der Amusie (1919), In A.M. Columbus (Ed). Advances in Psychology Research Vol. 87 (pp. 239-248). New York: Nova Science Publishers.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2010

      • Κόνιαρη, Δ. (2010). Η οργάνωση της μουσικής κατά την ακρόασή της από παιδιά ηλικίας 6-8 ετών: πειραματική μελέτη χρησιμοποιώντας το κομμάτι XXXVII από το έργο «44 παιδικά κομμάτια για πιάνο πάνω σε ελληνικούς σκοπούς» του Γιάννη Κωνσταντινίδη. Διδακτορική Διατριβή. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2009

      • Κόνιαρη, Δ., Θεοδωρίδου, Ζ., & Τριάρχου, Λ. (2009). Στο σταυροδρόμι της εκπαιδευτικής πολιτικής και των επιστημών του εγκεφάλου. Στο Π. Δόικος, Ζ. Σαμαράς & Λ. Τριάρχου (Eπιμ), Τιμητικός τόμος για τον καθηγητή Χρίστο Λ. Τσολάκη (σσ. 275-296). Θεσσαλονίκη: ΙΑΝΟΣ.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2008

      • Κόνιαρη, Δ. (2008). Η μουσική στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Στο Α. Καρλοβασίτου (Eπιμ), Εκπαίδευση εκπαιδευτικών-γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητων με αναπηρίες (σσ. 249-258). Θεσσαλονίκη: Α.Π.Θ.

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Επιστημονικά Περιοδικά (9 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2012

        • Κόνιαρη, Δ. (2012). Μουσικογενείς επιληψίες. Σύναψις, 27, 72-74.

        2011

        • Κόνιαρη, Δ. (2011). Κρίσιμες και ευαίσθητοι περίοδοι στην ανάπτυξη του εγκεφάλου ως προς την εκμαθηση της μουσικής. Μουσικοπαιδαγωγικά, 9, 51-61.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2010

        2009

        • Κόνιαρη, Δ. (2009). Μουσικές Ιδιαιτερότητες των Ατόμων με Σύνδρομο Williams. Approaches, 1(1), 49-54.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Κόνιαρη, Δ. (2009). Η οργάνωση του μουσικού κομματιού ΧΧΧVII, από το έργο “44 Παιδικά Κομμάτια για Πιάνο πάνω σε Ελληνικούς Σκοπούς” του Γιάννη Κωνσταντινίδη, από ακροατές με ή χωρίς τυπική μουσική εκπαίδευση. Μουσικοπαιδαγωγικά, 7, 94-113.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2006

        • Κόνιαρη, Δ. (2006). Μουσική και εγκέφαλος: Η επίδραση της μουσικής εκπαίδευσης στη δομή και τη λειτουργία των νευρωνικών δικτύων του εγκεφάλου. ΜΑΚΕΔΝΟΝ, 15, 11-18.

        2005

        • Κόνιαρη, Δ. (2005). Απόλυτη ακοή: μύθος και πραγματικότητα. Μουσικοπαιδαγωγικά, 2, 42-49.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2001

        • Koniari, D., Mélen, M., & Deliège, I. (2001). Categorization and schematization processes used in music perception by 10- to 11- year-old children. Music Perception, 18(3), 297-324.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Κόνιαρη, Δ. (2001). Μουσική, Εγκέφαλος και Μουσική Εκπαίδευση. Μουσική Εκπαίδευση, ΙΙΙ(8), 5-15.
        • Συνέδρια (6 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2012

          • Koniari, D., & Tsougras, C. (2012). The cognition of Grouping Structure in real-time listening of music. A GTTM-based empirical research on 6 and 8-year-old children. In E. Cambouropoulos, C. Tsougras, P. Mavromatis, & K. Pastiadis (Eds), Proceedings of the 12th International Conference on Music Perception and the 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music, July 23-28, 2012, Thessaloniki, Greece.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2009

          • Κόνιαρη, Δ. (2009). Εξερευνώντας τη μουσική μάθηση από τη σκοπιά των νευροεπιστημών: ο αναδυόμενος ρόλος της Νευροεκπαίδευσης. Στο 6ο Διεθνές Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.: Μουσική: Παιδεύει, Εκπαιδεύει, Θεραπεύει. Αθήνα, 30 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου 2009.

          2006

          • Κόνιαρη, Δ. (2006). Ιδιαιτερότητες στη δομική και λειτουργική εικόνα του μουσικού εγκεφάλου στα άτομα με σύνδρομο Williams. Στο Λ. Καρτασίδου & Λ. Στάμου (Επιμ), Μουσική παιδαγωγική. Μουσική εκπαίδευση στην ειδική αγωγή. Μουσικοθεραπεία Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές. Πρακτικά ημερίδας 20 Μαΐου 2006. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

          2005

          • Κόνιαρη, Δ. (2005). Διδασκαλία της Μουσικής και Νευροδιδακτική. Στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μουσικής Αγωγής για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, 15-17 Απριλίου 2005.
          • Κόνιαρη, Δ. (2005). Μουσική και εγκέφαλος: Η επίδραση της μουσικής εκπαίδευσης στη δομή και τη λειτουργία των νευρωνικών δικτύων του εγκεφάλου. 7η Συνάντηση της Καλλιτεχνικής – Παιδαγωγικής Ομάδας «Ελάτε να Παίξουμε», Θεσσαλονίκη, 23-24 Απριλίου 2005. Το πλήρες κείμενο δημοσιεύτηκε στην Περιοδική Επιστημονική Έκδοση της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «ΜΑΚΕΔΝΟΝ», 15: 12-18.

          2000

          • Koniari, D. Mélen, M., & Deliège, I. (2000). Musical Schemata in Children from 10 to 12 Υears οf Αge: A study on segmentation and mental line elaboration. In Proceedings of the International Conference on Music Perception and Cognition, Keele, 5-10 Αυγούστου 2000.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Δημόσιες Παραστάσεις - Εκτελέσεις (0 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Δημόσια εκτέλεση έργων/συνθέσεων από ορχήστρες/συγκροτήματα/ σολίστ αναγνωρισμένου κύρους της ημεδαπής ή και της αλλοδαπής.

          Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
          • Σεμινάρια / Masterclasses (0 εγγραφές)
          Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
          • Δισκογραφία (0 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Δισκογραφήσεις/συμμετοχή σε δισκογραφικές παραγωγές ή Ηχογραφήσεις-δημόσιες εκτελέσεις.

          Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
          • Άλλα (18 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

            2018

            • Thedoridis, N., & Koniari, D. (2018). Music learning through singing and playing Hellenic traditional songs and dances. 33rd World Conference of International Society for Music Education Baku, Azerbaidjan, July 15-20, 2018.

              Προβολή Δημοσίευσης

            • Koniari, D. (2018). Prevalence of music neuromyths among music and kindergarten pre-service teachers in Greece. 33rd World Conference of International Society for Music Education Baku, Azerbaidjan, July 15-20, 2018.

              Προβολή Δημοσίευσης

            • Κόνιαρη, Δ. (2018). Εγκέφαλος και Μουσική Εκπαίδευση. Από τις νευροεπιστήμες στη σχολική τάξη της μουσικής. Ημερίδα: Η Μουσική στη Γενική και Ειδική Εκπαίδευση: Από τη θεωρία στην έρευνα και τη διδακτική πράξη. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής και Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 1 Ιουλίου 2018
            • Κόνιαρη, Δ. (2018). Μουσική και εγκέφαλος: Μια σχέση ζωής! 2η Προσυνεδριακή Ημερίδα της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 20 Οκτωβρίου 2018.

            2014

            • Koniari, D. (2014). Neuromyths in the music classroom. In D. Forrest & L. Del-Ben (Eds), 31st ISME World Conference on Music Education: Listening to the musical diversity of the world. Abstracts (pp. 241). 20 – 25 July 2014, Porto Alegre – Brazil.

              Προβολή Δημοσίευσης

            • Theodoridis, N., & Koniari, D. (2014). Hellenic rhythms, songs and dances: workshop. In D. Forrest & L. Del-Ben (Eds), 31st ISME World Conference on Music Education: Listening to the musical diversity of the world. Abstracts (pp. 331). 20 – 25 July 2014, Porto Alegre – Brazil.

              Προβολή Δημοσίευσης

            2013

            • Koniari, D. (2013). Exploring the biological foundations of music learning: The emerging role of Neuroeducation. Προφορική ανακοίνωση. In International Music Education Conference: Contemporary Approaches to Teaching Music. Cyprus, November 16-17, 2013.

            2009

            • Koniari, D. (2009). Exploring the biological foundations of music learning: The emerging role of Neuroeducation. 2nd International Conference for PhD Music Students. Department Of Music Studies. Aristotle University. Thessaloniki, February, 2009, 11 - 13.

            2008

            • Koniari, D., & Triarhou, L.C. (2008). Herbert von Karajan at 100: recounting the maestro's interest in the physiological sciences. In 13th Annual Meeting of the International Society for the History of the Neurosciences (ISHN). Berlin, Germany, 18-22 June 2008.

              Προβολή Δημοσίευσης

            2007

            • Θεοδωρίδου, Ζ., Κόνιαρη, Δ., & Τριάρχου, Λ. (2007). Λειτουργική ημισφαιρική ευπλαστότητα και αναδυόμενες έννοις στη Νευροεκπαίδευση, τη Νευροδιδακτική, τη Νευροπαιδαγωγική και την Παιδαγωγική Νευροεπιστήμη. Στο 21ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας για τις Νευροεπιστήμες: Εγκέφαλος: από τα κύτταρα στη συμπεριφορά. Θεσσαλονίκης, 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου 2007. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρακτικά του Συνεδρίου, σ. 203.

            2005

            • Koniari, D., & Triarhou, L.C. (2005). Maestro Herbert von Karajan’s Interest in the Physiological Sciences. In 19th Meeting of the Hellenic Society for Neuroscience, Πάτρα, 30 Σεπτεμβρίου 2005-2 Οκτωβρίου 2005. Περίληψη δημοσιεύτηκε στον Τόμο Περιλήψεων του Συνεδρίου, σ. 149.
            • Κόνιαρη, Δ., & Καρλοβασίτου Α. (2005). Μουσική και Επιληψία: Μία πολυσύνθετη σχέση που μπορεί να βοηθήσει στην έρευνα των νευρωνικών δικτύων που υποστηρίζουν την επεξεργασία της μουσικής πληροφορίας. Στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιληψίας, Αθήνα, 21-23 Οκτωβρίου 2005. Περίληψη δημοσιεύτηκε στον Τόμο Περιλήψεων του Συνεδρίου, σ. 18.

            2002

            • Κόνιαρη, Δ. (2002). Λαχνίσματα και ομαδικά παιχνιδοτράγουδα που τραγουδούν τα παιδιά όταν παίζουν: μια πιλοτική έρευνα. Στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Κοινωνικής Παιδιατρικής και Προαγωγής της Υγείας: «Ελεύθερος χρόνος και παιδί», Θεσσαλονίκη, 23-25 Μαΐου 2002. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρόγραμμα – Τόμος περιλήψεων του Συνεδρίου, σ.σ. 235-236.
            • Σιάρα, Κ., & Κόνιαρη, Δ. (2002). H αντίληψη της ιεράρχησης των φθόγγων στη μείζονα κλίμακα και στον τρόπο του Ρε σε μουσικούς και σπουδαστές που ξεκινούν τη συστηματική τους ενασχόληση με τη μουσική. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση: Διδασκαλία της Μουσικής: Μοντέλα, Στρατηγικές, Μέθοδοι: Από τη Θεωρία στην Πράξη, Βόλος, 28-30 Ιουνίου 2002. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρόγραμμα του Συνεδρίου, σ. 25.
            • Κόνιαρη Δ., & Κολιούση Ε. (2002). Μια πιλοτική έρευνα για τη διδασκαλία σύνθετων και μεικτών μέτρων (4/4 & 5/4) σε παιδιά έκτης δημοτικού. Στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση: Διδασκαλία της Μουσικής: Μοντέλα, Στρατηγικές, Μέθοδοι: Από τη Θεωρία στην Πράξη, Βόλος, 28-30 Ιουνίου 2002. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρόγραμμα του Συνεδρίου, σ. 24.
            • Καραγιάννη Μ., Χατζηαγγελάκη Α., & Κόνιαρη Δ. (2002). Μουσική εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των ακροατών στη δυνατή ένταση της μουσικής στους χώρους διασκέδασης. Στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση: Διδασκαλία της Μουσικής: Μοντέλα, Στρατηγικές, Μέθοδοι: Από τη Θεωρία στην Πράξη, Βόλος, 28-30 Ιουνίου 2002. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρόγραμμα του Συνεδρίου, σ. 23.

            2001

            • Κόνιαρη, Δ. (2001). Εγκεφαλικές βλάβες και αδυναμία επεξεργασίας της μουσικής πληροφορίας. 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοφυσιολογίας, Θεσσαλονίκη, 7-10 Ιουνίου 2001. Περίληψη δημοσιεύτηκε στο Πρόγραμμα & Βιβλίο Περιλήψεων του Συνεδρίου.
            • Κόνιαρη, Δ. (2001). Νευροεπιστήμες και Μουσική. Στο 16ο Διεπιστημονικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας για τις Νευροεπιστήμες: «ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: υγεία, εκπαίδευση, τέχνη και τεχνολογία», Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2001. Περίληψη δημοσιεύτηκε στα Πρακτικά του Συνεδρίου.