- 2310 891.373
- donati uom.gr
- Γραφείο: ΚΖ2, 206
- 2310 891.351
Donati Madeleine
Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Γνωστικό Αντικείμενο
Γαλλικά ως Ξένη Γλώσσα, Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ΛΧ
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ1208)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
-Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
-Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
-Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
-Μια ενδεικτική σειρά γενικών ιστοσελίδων (webographie) και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Αφομοίωση της βασικής δομής της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα κλπ.)
- Δυνατότητα γραπτής και προφορικής αντίδρασης σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής (π.χ. δυνατότητα προσωπικής παρουσίασης, ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού, κατανόησης δρομολογίου ή μικρών αγγελιών, συμπλήρωσης διάφορα εντύπων, κλπ )
- Ενίσχυση αυτονομίας στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας με διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι συμμετέχοντες:
Ώρες διδασκαλίας : 3/εβδομάδα. |
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Το μάθημα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πεδία: ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου, καθώς και δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου. Η διδάσκουσα έχει επεξεργαστεί ένα διδακτικό υλικό ευέλικτο και προσαρμοσμένο στις γενικές ανάγκεςτου φοιτητή. Το διδακτικό υλικό αποτελείται από:
Όλο το υλικό είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στο https://openeclass.uom.gr/ |
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Α’ εξάμηνο)
ΞΓ0201 - ΓΑΛΛΙΚΑ Ι
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0201 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΓΑΛΛΙΚΑ Ι |
|||||
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
Madeleine Donati |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
Διαλέξεις |
4 |
3,5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΟΧΙ |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
ΓΑΛΛΙΚΗ |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
|
Γενικές Ικανότητες |
Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου. Αυτό-εκμάθηση της γλώσσας με τη χρήση Τ.Π.Ε.. Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα. |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πεδία: ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου, καθώς και δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου. Η διδάσκουσα έχει επεξεργαστεί ένα διδακτικό υλικό ευέλικτο και προσαρμοσμένο στις γενικές ανάγκες του/της φοιτητή/τριας. Το μάθημα περιλαμβάνει:
-Κείμενα, έγγραφα, διάλογοι κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο. Ένα σχετικό λεξιλόγιο Γαλλο-Ελληνικό συνοδεύει κάθε ενότητα.
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Διαδραστική διδασκαλίας |
8 |
|
Αυτόνομη μελέτη |
13 |
|
Ανακεφαλαιώσεις (3) |
12 |
|
Μη καθοδηγούμενη μελέτη |
8 |
|
Γραπτές εξετάσεις |
12 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
105 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχομένου των μαθημάτων.
-Περιλαμβάνουν ασκήσεις στη γραμματική, στην κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου με γενική και ειδική κατανόηση κειμένων, ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά, κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ. Αυτές οι τρεις ανακεφαλαιώσεις είναι προαιρετικές και διορθώνονται, αλλά δεν βαθμολογούνται.
-Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με μια τυπολογία ασκήσεων: -ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. -Ο/Η φοιτητής/τρια γνωρίζει εκ των πρότερων τη βαρύτητα κάθε άσκησης. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10. |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
BIBLIOGRAPHIE GRAMMAIRE
Grammaire utile du français. Modes d’emploi Paris, Éditions Hatier-Didier
Grammaire méthodique et exercices pratiques 1 Athènes, Éditions Roboly
Grammaire méthodique et exercices pratiques 2 Athènes, Éditions Roboly
Βίβιαν Βοϊλα - Αγγελική Κορδώνη - Αλίκη Ρίζου - Φροσύντα Στάμου PERUGIA
Νέα Γαλλική Γραμματική Όλα τα επίπεδα Κομοτηνή, Éditions GG
Grammaire progressive du français. Nouvelle édition CLE INTERNATIONAL
Le bon usage Duculot-De Boeck EXERCICES, VOCABULAIRE, PHONÉTIQUE
L’Exercisier Manuel d'expression française (2e éd. revue et corrigée)
Vocabulaire progressif du français Niveau débutant (Broché) CLE INTERNATIONAL
Phonétique progressive du français CLE INTERNATIONAL CONJUGAISON
La conjugaison 12000 verbes Paris, Éditions Hatier
Précis de conjugaison CLE INTERNATIONAL DICTIONNAIRES MONOLINGUES
Dictionnaire de la langue française Paris, Dictionnaire Le Robert
Adolphe-V THOMAS, Michel de TORO LAROUSSE
Collection : Larousse de poche DICTIONNAIRES BILINGUES
Τέλειον Ελληνο-Γαλλικόν & Γάλλο-Ελληνικόν Λεξικόν Αθήνα, Έκδοση Διαγόρας
Νέο Γάλλο-Ελληνικό Λεξικό Αθήνα Έκδοση Κακουλίδη
ΠΑΝΤΕΛΟΔΗΜΟΣ Δημήτρης - LUSTColette ΚΑΟΥΦΜΑΝ (2004 SITOGRAPHIE Améliorer son français Banque de liens avec exercices de grammaire, activités pour la compréhension et la production écrites et orales, vocabulaire et autres. Plusde 16000 liens Τράπεζα ηλεκτρονικών διευθύνσεων με ασκήσεις της γραμματικής, ασκήσεις για τη κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, λεξιλόγιο κ.α. Πάνωαπό 16 000 σύνδεσμοι. Dictionnaires en ligne http://www.lexilogos.com/francais_langue_dictionnaires.htm Πολλάλεξικάγαλλικήςγλώσσας : Le Larousse, Le Trésor informatisé de la langue française, Dictionnaire électronique des synonymes, Reverso Plusieurs dictionnaires de langue française : Le Larousse, Le Trésor informatisé de la langue française, Dictionnaire électronique des synonymes, Reverso Traduction https://www.linguee.fr/francais-grec/ Μετάφραση μιας λέξης η μιας έκφρασης. Πολλέςγλώσσεςείναιδιαθέσιμες. Traduction d’un mot ou d’une expression De très nombreuses langues sont disponibles. La prononciation du français Logiciel de phonétique avec beaucoup d’exercices. Λογισμικό για την φωνητικήμε πολλές ασκήσεις Conjugaison La conjugaison des verbes français.Η κλίση των γαλλικών ρημάτων. http://leconjugueur.lefigaro.fr/ Sitographie générale Dictionnaires http://www.lexilogos.com/francais_langue_dictionnaires.htm Orthographe/Conjugaison http://orthonet.sdv.fr/pages/lexique.html http://leconjugueur.lefigaro.fr La prononciation du français Améliorer son français
|
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ2208)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
-Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
-Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητατου μαθήματος
-Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
-Μια ενδεικτική σειρά γενικών και ειδικών ιστοσελίδων (sito-biblioraphie) και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Επέκταση γνώσεων στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας
- Δομή της γλώσσας.
-Δυνατότητα εντοπισμού, κατανόησης και παραγωγής γραπτών η προφορικών πληροφοριών σχετικών με το αντικείμενο της επιστήμης.
- Εμπλουτισμός της γλώσσας με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης.
- Ενίσχυση αυτονομίας στη γλώσσα με διαδραστικές ασκήσεις και αναζήτηση περαιτέρω πληροφοριών στο διαδίκτυο.
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες:
Ώρες διδασκαλίας: 3/εβδομάδα. |
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου. Η διδάσκουσα έχει επεξεργαστεί ένα ευέλικτο διδακτικό υλικό προσαρμοσμένο στιςειδικές ανάγκες του φοιτητή που διαμορφώνεται από κείμενα, τα οποία επιλέγονται βάσει της εκάστοτε επιστήμης (εξοικείωση με το ακαδημαϊκό λεξιλόγιο). Το διδακτικό υλικό αποτελείται από:
Όλο το υλικό είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στο https://openeclass.uom.gr/ |
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Β’ εξάμηνο)
ΞΓ0202 -ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0202 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Β’ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ |
||||
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
MADELEINE DONATI |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις |
4 |
3,5 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΟΧΙ |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
ΓΑΛΛΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου. Η διδάσκουσα έχει επεξεργαστεί ένα ευέλικτο διδακτικό υλικό προσαρμοσμένο στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή, που διαμορφώνεται απόκείμενα τα οποία επιλέγονται βάσει της εκάστοτε επιστήμης (εξοικείωση με το ακαδημαϊκό λεξιλόγιο). Το μάθημα περιλαμβάνει: -Ένα δίγλωσσο Γαλλο-Ελληνικό Syllabus -Διδακτικό υλικό που παράγεται από την διδάσκουσα -Γραπτό διδακτικό υλικό με τρεις μεγάλες ενότητες (corpus écrit). Κάθε ενότητα περιλαμβάνει εισαγωγικά κείμενα που αφορούν την επιστήμη του φοιτητή. Συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει σε σχέση με το εξεταζόμενο κείμενο. Ένα σχετικό γαλλο-ελληνικό γλωσσάριο (ορολογία) (lexique) ακολουθεί κάθε ενότητα. -Ένα γραμματικό υπόμνημα (mementogrammatical) με πιο περίπλοκους γραμματικούς κανόνες. -Διαδραστικές ασκήσεις online(activitésenligne), που ακολουθούν τις ενότητές του γραπτού υλικού. -Προφορικό διδακτικό υλικό (corpusoral) με διαδραστικές ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου. -Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και έντυπη βιβλιογραφία (sito-bibliographie), όπως βιβλία γραμματικής, δίγλωσσα λεξικά και σύνδεσμοι ιστοσελίδων πουσχετίζονται με το αντικείμενο της επιστήμης του/της φοιτητή/τριας. -Ένας φάκελος Révisions-corrections που περιλαμβάνει ασκήσεις ανακεφαλαίωσης με λύσεις. -Ένας φάκελος Examens που περιλαμβάνει την ύλη των τελικών εξετάσεων. |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Αυτόνομη μελέτη |
13 |
|
Διαδραστική διδασκαλία |
8 |
|
Ανακεφαλαιώσεις (2) |
12 |
|
Μη καθοδηγούμενη μελέτη |
8 |
|
Γραπτές εξετάσεις |
12 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
105 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
|
Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχομένου των μαθημάτων.
Περιλαμβάνουν ασκήσεις στη γραμματική, στη κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου με ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά, κλπ.), εντοπισμό λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ. Αυτές οι τρεις ανακεφαλαιώσεις διορθώνονται, αλλά δεν βαθμολογούνται.
Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου. Τυπολογία ασκήσεων: -ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Ο/Η φοιτητής/τρια γνωρίζει εκ των πρότερων τη βαρύτητα κάθε άσκησης. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10. |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
SITO-BIBLIOGRAPHIE Sitographie générale Dictionnaires
Orthographe/Conjugaison La prononciation du français Améliorer son français Sitographie spécifique ü Le journal en français facile ü Apprendre et enseigner le français
ü Menu du thème ü L’union européenne Pourquoi Comment ?
ü En plusieurs langues ü Actualités mondiales ü Différentes thématiques Différents publics ü Conférences Clips pédagogiques Dossiers ü La crise financière expliquée aux nuls ü La crise des subprimes BIBLIOGRAPHIE Γραμματική ΒΙΒΙΑΝ ΒΟΪΛΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΡΔΩΝΗ, ΑΛΙΚΗ ΡΙΖΟΥ, ΦΡΟΣΥΝΤΑ ΣΤΑΜΟΥ Γαλλική γραμματική στα Ελληνικά (2014) ΟΡΕΣΤΗΣ ΔΟΥΣΗΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ PERUGIA Κλίσηρημάτων BESCHERELLE (1990) La conjugaison 12000 verbes Paris, Éditions Hatier Λεξικά DICTIONNAIRES MONOLINGUES
Dictionnaire de la langue française Paris, Dictionnaire Le Robert
Adolphe-V THOMAS, Michel de TORO LAROUSSE
Collection : Larousse de poche
DICTIONNAIRES BILINGUES
Τέλειον Ελληνο-Γαλλικόν & Γάλλο-Ελληνικόν Λεξικόν Αθήνα, Έκδοση Διαγόρας
Νέο Γάλλο-Ελληνικό Λεξικό Αθήνα Έκδοση Κακουλίδη
ΠΑΝΤΕΛΟΔΗΜΟΣ Δημήτρης - LUSTColette ΚΑΟΥΦΜΑΝ (2004 |
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Κωδικός Τμήματος
ΛΧ
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΓΑΛΛΙΚΑ)
(ΞΓ0206)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0206 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Β’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΓΑΛΛΙΚΑ) |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
|
4 |
4 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Μάθημα Ειδικού Υποβάθρου, ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό) |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Γαλλική |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ
|
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες: • Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική - δομή της γαλλικής γλώσσας (Γραμματικοί στόχοι) • Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές η προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους (Ακαδημαϊκοί στόχοι) • Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους (Γλωσσικοί στόχοι) •Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας προχωρημένες διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο (Στόχοι αυτονόμησης) |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου • Αυτό-εκμάθηση της γλώσσας με τη χρήση Τ.Π.Ε • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου. Η διδάσκουσα έχει επεξεργαστεί ένα ευέλικτο διδακτικό υλικό προσαρμοσμένο στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή, που διαμορφώνεται από κείμενα τα οποία επιλέγονται βάσει της εκάστοτε επιστήμης (εξοικείωση με το ακαδημαϊκό λεξιλόγιο). Το Διδακτικό υλικό αποτελείται από: - Γραπτό διδακτικό υλικό με τρεις μεγάλες ενότητες (corpus écrit). Κάθε ενότητα περιλαμβάνει εισαγωγικά κείμενα που αφορούν στην επιστήμη του φοιτητή. Συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει σε σχέση με το εξεταζόμενο κείμενο. Ένα σχετικό γαλλο-ελληνικό γλωσσάριο (ορολογία) (lexique) ακολουθεί κάθε κείμενο και ενότητα. - Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical) με γραμματικούς κανόνες. - Διαδραστικές ασκήσεις online (activités en ligne), που ακολουθούν τις ενότητές του γραμματικού υπομνήματος. - Προφορικό διδακτικό υλικό (corpus oral) με διαδραστικές ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου. - Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και έντυπη βιβλιογραφία (sito-bibliographie), όπως βιβλία γραμματικής, δίγλωσσα λεξικά και σύνδεσμοι ιστοσελίδων που σχετίζονται με το αντικείμενο της επιστήμης του φοιτητή. Όλο το υλικό είναι σε ηλεκτρονική μορφή. Το μάθημα, επίσης, περιέχει: -Έναν φάκελο «Révisions-corrections», που περιλαμβάνει ασκήσεις ανακεφαλαίωσης με λύσεις. -Έναν φάκελο «Examens», που περιλαμβάνει την ύλη των τελικών εξετάσεων. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία • Ηλεκτρονική μορφή πλήρους διδακτικού υλικού στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του πανεπιστημίου Open e-Class • Διαδραστικές ασκήσεις μέσω Internet στην τάξη • Παράδοση του μαθήματος με PowerPoint • Επικοινωνία με τους φοιτητές με e-mail |
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχομένου των μαθημάτων. • Υπάρχει μια διαδικασία συνεχούς ελέγχου (contrôle continu), που αποτελείται από δυο ανακεφαλαιώσεις, οι οποίες προσφέρονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Περιλαμβάνουν ασκήσεις στη γραμματική, στην κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου με ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμό λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ. Αυτές οι δυο ανακεφαλαιώσεις διορθώνονται, αλλά δεν βαθμολογούνται. • Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου. Τυπολογία ασκήσεων: -ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των πρότερων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10. Σε περίπτωση προφορικής εξέτασης, ο φοιτητής γνωρίζει την απόδοσή του μέσω μιας «Σχάρας Αξιολόγησης», όπου κάθε άσκηση έχει τη δική της βαθμολογική βαρύτητα. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ