
- 2310 891.373
- donati uom.gr
- Γραφείο: ΚΖ2, 206
- 2310 891.351
Donati Madeleine
Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Γνωστικό Αντικείμενο
Γαλλικά ως Ξένη Γλώσσα, Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ΛΧ
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ1208)
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
-Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
-Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
-Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
-Μια ενδεικτική σειρά γενικών ιστοσελίδων (webographie) και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
FRENCH LANGUAGE I
Production of a flexible teaching material adapted to the general needs of the student.
The teaching material consists of:
-A written corpus structured in 9 thematic sections, referring to basic circumstances of everyday life and work. Texts, documents, dialogues, etc., which are accompanied by a typology of exercises that varies according to the text being processed
-A relevant bilingual vocabulary that accompanies each module of the course
-A grammatical memento consisting of rules and interactive exercises of various basic grammatical phenomena
-An oral corpus consisting of several web pages with interactive exercises. This material accompanies the 9 thematic sections of the written corpus
-A brief indicative bibliography and a list of useful web sites (webography)
The above material is available in electronic form and can be accessed on the e- platform of the University of Macedonia: www.compus.uom.gr.
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
- Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
- Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος,
θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr
- ΓΑΛΛΙΚΑ I
(ΞΓ0201)
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- 1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
Οικονομικών Επιστημών |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ 0201 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γαλλικά Ι |
|||||
ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
Donati Madeleine |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
|
4ώρες/ εβδομάδα |
3,5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ανάπτυξη δεξιοτήτων
|
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Γαλλικά |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
http://compus.uom.gr/modules/documents/documents.php?openDir=384
|
|||||
- 2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παράγωγη διδακτικού υλικού διαμορφωμένο για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Κείμενα, έγγραφα, διάλογοι κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο : -γενική και ειδική κατανόηση κειμένων, ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά, αριθμοί κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ. - Οι δραστηριότητες/ασκήσεις ακολουθούν τις ενότητες του γραπτού διδακτικού υλικού.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΟΤΗΤΩΝ● Ενότητα 1 Contacts
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
Grammaire
Modes et Temps
|
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία
Χρήση Τ.Π.Ε. στην επικοινωνία με τους φοιτητές: e-mail
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις/Διδασκαλία δια ζώσης /Εργαστηριακές ασκήσεις |
52 |
|
Μελέτη ηλεκτρονικής βιβλιογραφίας , διαδραστικές ασκήσεις (auto – apprentissage) |
8 |
|
Γραπτές εξετάσεις
|
8 |
|
Μη καθοδηγούμενη μελέτη
|
7
|
|
Πρόοδοι (2)
|
4 |
|
Φροντιστήριο 2 ω/εβδ. |
26 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
105 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχόμενου των μαθημάτων.
Είναι στη γαλλική γλώσσα.
ΠΡΟΟΔΟΣ Διαδικασία συνεχούς ελέγχου. Αποτελείται από δυο προόδους, οι οποίες προσφέρονται στη μέση του εξαμήνου, αφού συμπληρωθεί το μισό της διδακτέας ύλης και στο τέλος του εξαμήνου, αφού ολοκληρώνεται όλη η διδακτέα ύλη. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Βαθμολογείται κανονικά και λαμβάνεται υπόψη για την τελική εξέταση. Η πρόοδος είναι προαιρετική.
Οι πρόοδοι περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με την εξής τυπολογία: ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων των 2 προόδων:100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Εξετάζεται όλη η ύλη.
Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με την εξής τυπολογία: ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων: 100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10.
Τα κριτήρια αξιολόγησης των προόδων και των εξετάσεων αναφέρονται στο Syllabus του μαθήματος το οποίο βρίσκεται στην πλατφόρμα Compus με το πλήρες ηλεκτρονικό υλικό.
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
SITO-BIBLIOGRAPHIE Dictionnaires en ligne http://www.lexilogos.com/francais_langue_dictionnaires.htm
Orthographe http://orthonet.sdv.fr/pages/lexique.html
Conjugaison http://leconjugueur.lefigaro.fr/
La prononciation du français
Améliorer son français
Plus de 12.600 liens
Πάνω από 12.600 σύνδεσμοι.
Bibliographie
Γραμματική ΒΙΒΙΑΝ ΒΟΪΛΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΡΔΩΝΗ, ΑΛΙΚΗ ΡΙΖΟΥ, ΦΡΟΣΥΝΤΑ ΣΤΑΜΟΥ Γαλλική γραμματική στα Ελληνικά (2014) ΟΡΕΣΤΗΣ ΔΟΥΣΗΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ PERUGIA
Κλίση ρημάτων BESCHERELLE (1990) La conjugaison 12000 verbes Paris, Éditions Hatier
Λεξικά MANDESON Arnold (1972) Τέλειον Ελληνο-Γαλλικόν & Γάλλο-Ελληνικόν Λεξικόν Αθήνα, Έκδοση Διαγόρας
ΚΑΟΥΦΜΑΝ (2004) Librairie Kauffman
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
|
2018-2019 |
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ2208)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
-Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
-Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητατου μαθήματος
-Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
-Μια ενδεικτική σειρά γενικών και ειδικών ιστοσελίδων (sito-biblioraphie) και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
FRENCH LANGUAGE II
Production of a flexible teaching material adapted to the special needs of the students, according to their scientific field.
The teaching material consists of:
-A written corpus structured in 3 large thematic sections that include introductory texts in French for Specific & Academic Purposes. These texts and documents are accompanied by a typology of exercises that varies according to the text being processed
- A bilingual specialized academic vocabulary that accompanies each module of the course
-A grammatical memento consisting of rules and interactive exercises of more complex grammatical phenomena
- Web links (general and related to the subject of the science of the student)
The above material is available in electronic form and can be accessed on the e-
platform of the University of Macedonia: www.compus.uom.gr.
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- 1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ 0202 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Β’ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ |
||||
ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
Madeleine Donati |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
4ώρες/εβδομάδα |
3,5 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ανάπτυξης δεξιοτήτων |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Γαλλικά |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
http://compus.uom.gr/modules/documents/documents.php?openDir=308 |
||||
- 2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παράγωγη διδακτικού υλικού προσαρμοσμένο στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Κείμενα, έγγραφα, τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο/έγγραφο : -γενική και ειδική κατανόηση κειμένων, ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά, αριθμοί), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων η λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ. - Οι δραστηριότητες/ασκήσεις ακολουθούν τις ενότητες του γραπτού διδακτικού υλικού.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΕΝΟΤΗΤΩΝ
MODULE 1 Histoire et Définitions 10 Textes/documents MODULE 2 Le monde du travail 7 Textes/documents MODULE 3 Économie Faits Réflexions 5 Textes/documents
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ Grammaire
Modes et Temps
|
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία
Στην επικοινωνία με τους φοιτητές: e-mail
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις/Διδασκαλία δια ζώσης /Εργαστηριακή άσκηση |
52 |
|
Μελέτη ηλεκτρονικής βιβλιογραφίας , διαδραστική διδασκαλία (auto apprentissage) |
8 |
|
Μη καθοδηγούμενη μελέτη |
19
|
|
Φροντιστήριο 2 ω/εβδ |
26
|
|
Σύνολο Μαθήματος |
105 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχόμενου των μαθημάτων. Είναι στη γαλλική γλώσσα
ΠΡΟΟΔΟΣ Διαδικασία συνεχούς ελέγχου. Αποτελείται από δυο προόδους, οι οποίες προσφέρονται στη μέση του εξαμήνου, αφού συμπληρωθεί το μισό της διδακτέας ύλης και στο τέλος του εξαμήνου, αφού ολοκληρώνεται όλη η διδακτέα ύλη. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Βαθμολογείται κανονικά και λαμβάνεται υπόψη για την τελική εξέταση. Η πρόοδος είναι προαιρετική.
Οι πρόοδοι περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με μια τυπολογία ασκήσεων: -ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων των 2 προόδων: 100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Εξετάζεται όλη η ύλη.
Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με μια τυπολογία ασκήσεων: -ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων: 100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. . Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10.
Τα κριτήρια αξιολόγησης των προόδων και των εξετάσεων αναφέρονται στο Syllabus του μαθήματος το οποίο βρίσκεται στην πλατφόρμα Compus με το πλήρες ηλεκτρονικό υλικό.
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
SITO-BIBLIOGRAPHIE Sitographie générale Dictionnaires en ligne
Orthographe La prononciation du français
Sitographie spécifique ✔ Différentes thématiques ✔ Les journaux ✔ Le journal en français facile
✔ Menu du thème Histoire ✔ L’union européenne Pourquoi Comment ?
✔ L'Europe en un clin d'oeil Présentation PowerPoint ✔ En plusieurs langues ✔ Actualités mondiales ✔ Différentes thématiques ✔ Conférences Clips pédagogiques ✔ La crise financière expliquée aux nuls
BIBLIOGRAPHIE
ΒΙΒΙΑΝ ΒΟΪΛΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΡΔΩΝΗ, ΑΛΙΚΗ ΡΙΖΟΥ, ΦΡΟΣΥΝΤΑ ΣΤΑΜΟΥ Γαλλική γραμματική στα Ελληνικά (2014) ΟΡΕΣΤΗΣ ΔΟΥΣΗΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ PERUGIA
BESCHERELLE (1990) La conjugaison 12000 verbes Paris, Éditions Hatier
- MANDESON Arnold (1972) Τέλειον Ελληνο-Γαλλικόν & Γάλλο-Ελληνικόν Λεξικόν Αθήνα, Έκδοση Διαγόρας - ΚΑΟΥΦΜΑΝ (2004) Librairie Kauffman
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
|
2018-2019 |
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ΛΧ
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.
- ΓΑΛΛΙΚΑ II
(ΞΓ0202)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:
- Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
- Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
- Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
- Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:
- Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
- Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
- Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
- Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης
Στην πλατφόρμα Compus βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.
Δημοσιεύσεις
- Βιβλία (0 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.- Επιστημονικά Περιοδικά (0 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.- Συνέδρια (0 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.- Άλλα (0 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.