Φιλιππιάδης Ελευθέριος
  • 2310 891.770
  • efilipp uom.gr
  • Γραφείο: ΓΔ, 310

    Φιλιππιάδης Ελευθέριος

    Επίκουρος Καθηγητής
    Τμήμα Οικονομικών Επιστημών


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Οικονομική Ανάλυση

    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • PhD Economics, Concordia University, Μόντρεαλ, Καναδάς. Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Three Essays on the Environment with Strategic Interaction.”
    • Μεταπτυχιακό στην Οικονομική Επιστήμη (εξειδίκευση: Οικονομική Πολιτική και Ανάπτυξη), Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.
    • Πτυχίο Οικονομικών (εξειδίκευση: Γενική Οικονομική Θεωρία και Πολιτική), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. 
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
    • Applied Game Theory 
    • Enviromental  Economics
    • Industrial Organization

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ
      (ΟΙ0503)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0503

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Ε & Ζ

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Διεθνές Εμπόριο

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    Φιλιππιάδης Λευτέρης

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις και φροντιστήρια

       

    4

    7

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Επιστημονικής περιοχής

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Όχι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    http://compus.uom.gr/ECO162/index.php

    (σημείωση: οι φοιτητές θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στην πανεπιστημιακή διαδικτυακή πλατφόρμα Compus)

               

     

    1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των αιτίων και των επιπτώσεων του διεθνούς εμπορίου καθώς και η ανάλυση των επιδράσεων των πολιτικών περιορισμού ή/και ενίσχυσής του. Η προσέγγιση που ακολουθείται είναι κατά κύριο λόγο διαγραμματική. Στο πρώτο μέρος του μαθήματος χρησιμοποιούνται αναλυτικά εργαλεία τόσο της μερικής όσο και της γενικής ισορροπίας, ενώ στο δεύτερο ακολουθείται κατά κύριο λόγο η προσέγγιση της μερικής ισορροπίας.

     

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

    • κατανοεί την ανάγκη για άσκηση πολιτικών που προωθούν το ελεύθερο εμπόριο
    • να μπορεί να επισημαίνει τις επιπτώσεις μέτρων που απορρέουν από τυχόν περιορισμό του
    • να είναι σε θέση να αποτιμήσει τα οφέλη/ζημιές από το ελεύθερο εμπόριο σε οικονομικά μεγέθη όπως τιμές, παραγωγή, κατανάλωση, εισαγωγές/εξαγωγές και θέματα (ανα)διανομής εισοδήματος
    • να αντιλαμβάνεται το πραγματικό υπόβαθρο της άσκησης παρεμβατικών πολιτικών
    • να μπορεί να μελετά τις επιπτώσεις μέτρων προστατευτικών πολιτικών και να διακρίνει τις μεταξύ τους διαφορές
    • να είναι σε θέση να ερμηνεύει από οικονομική σκοπιά τα συμβαίνοντα στο παγκόσμιο εμπόριο και επακόλουθα τις διαφορετικές θέσεις-επιδιώξεις μεγάλων οικονομικών δυνάμεων (κρατών) σε διεθνές επίπεδο

     

    Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία.
    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
    • Λήψη αποφάσεων.
    1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    -          Μεθοδολογία: Αναλυτικά Εργαλεία

    -          Τα οφέλη από το Διεθνές Εμπόριο

    -          Το Υπόδειγμα του Ricardo

    -          Το Υπόδειγμα των Heckscher-Ohlin-Samuelson

    -          Εναλλακτικές Προσεγγίσεις

    -          Η Παρέμβαση του Κράτους στο Διεθνές Εμπόριο (η Δεοντολογική και η Θετική Προσέγγιση)

    -          Τα μέσα της Πολιτικής Διεθνούς Εμπορίου (Δασμοί, Ποσοστώσεις, Εξαγωγικές Επιδοτήσεις), Ονομαστική και Πραγματική Προστασία

    -          Στρατηγική Πολιτική Εμπορίου

    -          Κρατική Παρέμβαση και Συντονισμός σε Διεθνές Επίπεδο: η GATT και ο WTO

    -          Τα προτιμησιακά Σύμφωνα

     

     

    1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία.

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Compus:

    • Ηλεκτρονικές σημειώσεις
    • Επικοινωνία
    • Τεστ προόδου

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Προετοιμασία-μελέτη για τις προόδους

    20

    Αυτόνομη μελέτη

    138

    Σύνολο Μαθήματος

    210

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται: (α) μέσω 3 (τριών) υποχρεωτικών τεστ προόδου (διαδικτυακά), (β) μέσω γραπτών τελικών εξετάσεων.

    Τεστ προόδου* (20%) του βαθμού

    • 1ο τεστ μετά το τέλος της 5ης  εβδομάδας διαλέξεων (6%)
    • 2ο τεστ μετά το τέλος της 10ης εβδομάδας διαλέξεων (6%)
    • 3ο τεστ μετά το τέλος της 13ης εβδομάδας (8%)

    Τελική Εξέταση (80% του βαθμού)

    • Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται με το πέρας του εξαμήνου στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

    * Τα τεστ προόδου θα διενεργηθούν υπό την προϋπόθεση ότι η διαδικτυακή πλατφόρμα Compus θα λειτουργήσει. Για τον σκοπό αυτό θα γίνει ένα δοκιμαστικό τεστ στο τέλος της 3ης βδομάδας. Εάν toCompus δεν λειτουργήσει σωστά τα τεστ δεν θα πραγματοποιηθούν και η τελική εξέταση θα είναι για το 100% του βαθμού.

     

     

    1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
    • Κατρανίδης Σ. και Νταντάκας Δ., “Θεωρία και Πολιτική Διεθνούς Εμπορίου”, Εκδόσεις Τζιώλα, Θεσσαλονίκη, 2017.
    • Πουρναράκης Ε.Δ., “Διεθνής Οικονομική- Μια εισαγωγική προσέγγιση”, 4η ΄Εκδοση, Εκδόσεις UnibooksIKE, Αθήνα 2017.
    • Krugman P., Obstfeld M. & Melitz F., “Διεθνής Οικονομική- Θεωρία και Πολιτική”, 4η Έκδοση, Εκδόσεις Κριτική, 2016.
    • Markusen J.R., Melvin J.R., Kaempfer W.H., Maskus K.E., “International Trade-Theory and Evidence”,  McGraw-Hill, Inc, 1995.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

     

    2019-2020

     

    • ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
      (MLE0103)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΟ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Αγγλικά)
      (ΟΙ0803)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0803

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΣΤ & Η

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    5,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Επιστημονικής περιοχής

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Βιομηχανική Οργάνωση

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Αγγλική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    (θα ανακοινωθεί σύντομα)

               

     

    1. 2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Η Θεωρία Παιγνίων μελετά και αναλύει περιπτώσεις αλληλεξαρτώμενων αποφάσεων και στρατηγικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ διαφορετικών υποκειμένων. Το πεδίο εφαρμογής της θεωρίας παιγνίων είναι γενικό και αποτελεί πολύ χρήσιμο αναλυτικό εργαλείο στις κοινωνικές επιστήμες. Αυτό το μάθημα καλύπτει σε βάθος σημαντικά θέματα στη θεωρία των μη συνεργατικών παιγνίων. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η ικανότητα των μαθητών να κατανοήσουν τις εφαρμογές της θεωρίας παιγνίων σε οικονομικά και οικονομικά συναφή πεδία.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια /τής  θα είναι σε θέση να:

    • να προσδιορίσει τα κύρια χαρακτηριστικά μιας κατάστασης σύγκρουσης (αλληλεξαρτώμενες αποφάσεις των "αντιπάλων") και να την περιγράψει ως "παίγνιο".
    • να αναλύσει μια κατάσταση συγκρούσεων χρησιμοποιώντας στοιχεία της Θεωρίας Παιγνίων.
    • να προτείνει κατάλληλες έννοιες ισορροπίας σε διαφορετικούς τύπους παιγνίων.
    • να αναγνωρίζει τα όρια όλων των προτεινόμενων εννοιών ισορροπίας.
    • να εφαρμόσει θεωρητικά αποτελέσματα σε συγκεκριμένα παραδείγματα σε οικονομικά και οικονομικά συναφή πεδία.

    Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία
    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
    1. 3.       ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΜΕΡΟΣ I: Στατικά παίγνια πλήρους πληροφόρησης

    • Ισορροπία Nash (σε «καθαρές» και «μεικτές» στρατηγικές) και αποτελεσματικότητα.
    • Πολλαπλές ισορροπίες Nash.
    • Εφαρμογές:
      • Συντονισμός κατά Pareto και αποτυχία συντονισμού.
      • Ανταγωνισμός ποσοτήτων (Cournot) και τιμών (Bertrand)
      • Πολιτικός ανταγωνισμός
      • Εξωτερικότητες
      •  Έγκλημα και ποινή

    ΜΕΡΟΣ II: Εκτεταμένα παίγνια πλήρους πληροφόρησης

    • Στρατηγικές έναντι δράσεων, σύνολα πληροφόρησης.
    • Τέλεια Ισορροπία Υποπαιγνίου κατά Nash.
    • Επαναλαμβανόμενα παίγνια.
    • Εφαρμογές:
      • Υπόδειγμα ηγεσίας ποσότητας (Stackelberg).
      • Διαπραγμάτευση και τελεσίγραφα.
      • Εκλογικός ανταγωνισμός.
      • Διαφοροποίηση και πλεονέκτημα πρώτης/δεύτερης κίνησης
      • Συμπαιγνία

    ΜΕΡΟΣ III:  Παίγνια ατελούς πληροφόρησης

    • Μπεϋζιανά παίγνια
    • Τέλεια Ισορροπία Bayes και παίγνια σηματοδότησης
    • Εφαρμογές:
      • Δημοπρασίες
      • Σηματοδότηση στην αγορά εργασίας
      • Ανταγωνισμός υπό αβεβαιότητα κόστους

     

     

    1. 4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ     ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας COMPUs.

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Προετοιμασία-μελέτη για παρουσιάσεις εργασιών

    20

    Αυτόνομη μελέτη

    93

    Σύνολο Μαθήματος

    165

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών (διαμορφωτικά και συμπερασματικά) στηρίζεται σε

    (α) γραπτές εργασίες (παραδοτέες κατά την διάρκεια του εξαμήνου), και

    (β) γραπτή τελική εξέταση με το πέρας του εξαμήνου στην διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

    Η στάθμιση των μεθόδων αξιολόγησης έχει ως εξής:

    • Εργασίες  (30% του βαθμού)
    • Τελική Εξέταση (70% του βαθμού)

     

    * Όλα τα παραδοτέα γραπτά πρέπει να είναι στην αγγλική γλώσσα

     

    1. 5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
    • Muñoz-Garcia, F., & Toro-Gonzalez, D. (2016). Strategy and Game Theory: Practice Exercises with Answers. (διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή)
    • Σημειώσεις διαλέξεων (θα είναι διαθέσιμες στο COMPUs)

     

    AKAΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ

     

    2018-2019

     

    • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ II
      (ΜΟΕ202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΟΕ

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
      (ΜΑΕ0209)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΟ

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
      (MLE0203)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΟ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (0 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
    • Επιστημονικά Περιοδικά (2 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2020

      • Asproudis E., and E. Filippiadis, “Environmental technological choice under a Cournot-Bertrand model with differentiated product”, Journal of Industry, Competition, and Trade. DOI: https://doi.org/10.1007/s10842-020-00339-z

      2014

      • Constantatos C., E. Filippiadis, and E. Sartzetakis (2014), “Using the allocation of emission permits for Strategic Trade purposes”, Journal of Regulatory Economics, 45, 259-280.
      • Συνέδρια (0 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

      Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
      • Άλλα (7 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

        2019

        • The 2019 Annual Meeting of Asset, Athens, Greece, “Climate solidarity, green trade unions and the timing of technological choice.”

        2018

        • AMEF annual conference, 2018, Thessaloniki, Greece, “The Choice of Strategic Instrument and Cost-saving Investment Decision.”

        2016

        • The 2016 Annual Meeting of Asset, Thessaloniki, Greece, “Bargaining for Community Fishing Quotas.”

        2015

        • The 2015 Annual Meeting of Asset, Granada, Spain, “Environmental technological choice under a Cournot-Bertrand model with differentiated product.”

        2014

        • 5th World Congress of Environmental and Resource Economists, Istanbul, Turkey, “The emergence of Environmental Kuznets Curve in a dynamic two Country setting.”

        2011

        • European Association of Resource and Environmental Economists (EAREE), 19th Annual Conference of the EAERE, Rome, Italy. “The Environmental Kuznets Curve in Multicountry setting.”
        • Canadian Resource and Environmental Economics (CREE) , 21st annual meeting of the Canadian Resource and Environmental Economics Study Group, Quebec, Canada. “Subsidies, emissions and welfare in general equilibrium with imperfect competition”