Φιλιππιάδης Ελευθέριος
  • 2310 891.770
  • efilipp uom.edu.gr
  • Γραφείο: ΓΔ, 212

    Φιλιππιάδης Ελευθέριος

    Επίκουρος Καθηγητής
    Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Δ.Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA))
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Δ.Π.Μ.Σ. Ναυτιλία και Θαλάσσιες Μεταφορές: Οικονομική και Πολιτική)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Δ.Π.Μ.Σ. στην Οικονομική Επιστήμη)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. Εφαρμοσμένα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά)


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Οικονομική του Περιβάλλοντος και των Φυσικών Πόρωv

    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • PhD Economics, Concordia University, Μόντρεαλ, Καναδάς. Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “Three Essays on the Environment with Strategic Interaction.”
    • Μεταπτυχιακό στην Οικονομική Επιστήμη (εξειδίκευση: Οικονομική Πολιτική και Ανάπτυξη), Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.
    • Πτυχίο Οικονομικών (εξειδίκευση: Γενική Οικονομική Θεωρία και Πολιτική), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. 
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
    • Applied Game Theory 
    • Enviromental  Economics
    • Industrial Organization

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
      (MLE0103)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΟ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
      (ΟΙ0101)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

     Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Α’ εξάμηνο)

     ΟΙ0101 - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0101

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Α’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις και φροντιστήρια

    4

    8

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΟΧΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     https://openeclass.uom.gr/courses/ECO218/

    (Σημείωση:οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι/ες στην πανεπιστημιακή διαδικτυακή πλατφόρμα open eClass)

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    O σκοπός του μαθήματος «Eισαγωγή στη Μικροοικονομική» είναι να εφοδιάσει τους φοιτητές του Α΄ Εξαμήνου με τα αναλυτικά εργαλεία της σύγχρονης Mικροοικονομίας που είναι απαραίτητα για τη μελέτη της συμπεριφοράς των δύο βασικών οικονομικών μονάδων, των καταναλωτών (νοικοκυριών) και των παραγωγών (επιχειρήσεων), καθώς και της αλληλεπίδρασής τους δια μέσου του μηχανισμού της αγοράς. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/τής θα είναι σε θέση να:

    • γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τα βασικά μεθοδολογικά εργαλεία της Μικροοικονομικής Ανάλυσης,
    • αντιλαμβάνεται τον τρόπο λειτουργίας των δύο βασικών οικονομικών μονάδων, των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων,
    • γνωρίζει την έννοια του συγκριτικού πλεονεκτήματος και τα οφέλη που προκύπτουν από την εξειδίκευση,
    • γνωρίζει τους προσδιοριστικούς παράγοντες της ζήτησης και της προσφοράς ενός αγαθού και να αναλύει τα αποτελέσματα διαφόρων κυβερνητικών πολιτικών στην αγορά του αγαθού,
    • κατανοεί τη λειτουργία της αγοράς ενός αγαθού,
    • κατανοήσει, μέσω της έννοιας της ελαστικότητας, τον βαθμό αντίδρασης της αγοραίας ζήτησης, στις μεταβολές των τιμών των αγαθών και του εισοδήματος,
    • γνωρίζει τις επιπτώσεις της λειτουργίας του νόμου της φθίνουσας απόδοσης και τη σημασία των αποδόσεων στην κλίμακα στην απόδοση μίας επιχείρησης,
    • αντιλαμβάνεται τη λειτουργία των επιχειρήσεων στην προσπάθεια μεγιστοποίησης του κέρδους τους,
    • περιγράφει τα χαρακτηριστικά των υποδειγμάτων του τέλειου ανταγωνισμού και του μονοπωλίου και να εξηγεί τον τρόπο διαμόρφωσης των τιμών.

     Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία.

    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    - Εισαγωγικές έννοιες - Μεθοδολογικά.

    - Η καμπύλη των παραγωγικών δυνατοτήτων.

    - Η ζήτηση αγαθών.

    - Παραγωγή και κόστος παραγωγής.

    - Η προσφορά αγαθών.

    - Λειτουργία αγοράς και προσδιορισμός τιμής ισορροπίας.

    - Τέλειος ανταγωνισμός.

    - Μονοπώλιο.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία.

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    • Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass.
    • Εργασίες- τεστ προόδου με την χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας Google Forms.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    39

    Φροντιστήρια

    13

    Προετοιμασία-μελέτη για τις φροντιστηριακές ασκήσεις και τα τεστ προόδου

    34

    Αυτόνομη μελέτη

    154

    Σύνολο Μαθήματος

    240

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται: (α) μέσω 3 (τριών) υποχρεωτικών τεστ προόδου (διαδικτυακά), (β) μέσω γραπτών τελικών εξετάσεων.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανεξάρτητα της βαθμολογίας που θα συγκεντρώσει η/ο φοιτήτρια/φοιτητής, απαιτείται κατ’ ελάχιστον 45% στην τελική εξέταση.

    Τεστ προόδου-διαδικτυακές εργασίες* (30%) του βαθμού

    • 1 ο τεστ μετά το τέλος της 5 ης εβδομάδας διαλέξεων
    • 2 ο τεστ μετά το τέλος της 10 ης εβδομάδας διαλέξεων
    • 3 ο τεστ μετά το τέλος της 13 ης εβδομάδας διαλέξεων

    Τελική Εξέταση (70% του βαθμού)

    • Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται με το πέρας του εξαμήνου στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

    * Τα τεστ προόδου θα διενεργηθούν μέσω της πλατφόρμας Google Forms

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Βελέντζας, Κ. (2011), "Eισαγωγή στην Οικονομική Ανάλυση: Αριθμητικά Παραδείγματα και Εφαρμογές", Β’ `Εκδοση, Eκδόσεις Eυγ. Mπένου, Aθήνα.
    • Lipsey, R. και Chrystal, A. (2018), "Μικροοικονομική Θεωρία", Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη.
    • Parkin, M., Powell, M. και Matthews, K. (2013), "Αρχές Οικονομικής", Εκδόσεις Κριτική, Aθήνα

     

    • ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Game Theory-Αγγλικά)
      (ΟΙ0803)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    Β' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (ΣΤ΄ & Η΄ εξάμηνα) - ΟΜΑΔΑ Β΄

    ΟΙ0803 – ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (GameTheory)

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0803

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΣΤ’ & Η’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Game Theory)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις + μία ώρα φροντιστήριο

    4 διαλέξεις

    1 φροντιστήριο

    5,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΠΙΛΟΓΗΣ -ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    ΑΓΓΛΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/ECO130/

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Η Θεωρία Παιγνίων μελετά και αναλύει περιπτώσεις αλληλεξαρτώμενων αποφάσεων και στρατηγικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ διαφορετικών υποκειμένων. Το πεδίο εφαρμογής της θεωρίας παιγνίων είναι γενικό και αποτελεί πολύ χρήσιμο αναλυτικό εργαλείο στις κοινωνικές επιστήμες. Αυτό το μάθημα καλύπτει σε βάθος σημαντικά θέματα στη θεωρία των μη συνεργατικών παιγνίων. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η ικανότητα των φοιτητών/τριών να κατανοήσουν τις εφαρμογές της θεωρίας παιγνίων σε οικονομικά και οικονομικά συναφή πεδία.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η/ο φοιτήτρια /τής  θα είναι σε θέση να:

    • να προσδιορίσει τα κύρια χαρακτηριστικά μιας κατάστασης σύγκρουσης (αλληλεξαρτώμενες αποφάσεις των "αντιπάλων") και να την περιγράψει ως "παίγνιο".
    • να αναλύσει μια κατάσταση συγκρούσεων χρησιμοποιώντας στοιχεία της Θεωρίας Παιγνίων.
    • να προτείνει κατάλληλες έννοιες ισορροπίας σε διαφορετικούς τύπους παιγνίων.
    • να αναγνωρίζει τα όρια όλων των προτεινόμενων εννοιών ισορροπίας.
    • να εφαρμόσει θεωρητικά αποτελέσματα σε συγκεκριμένα παραδείγματα σε οικονομικά και οικονομικά συναφή πεδία.

    Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία
    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΜΕΡΟΣ I: Στατικά παίγνια πλήρους πληροφόρησης

    • Ισορροπία Nash (σε «καθαρές» και «μεικτές» στρατηγικές) και αποτελεσματικότητα.
    • Πολλαπλές ισορροπίες Nash.
    • Εφαρμογές:
      • Συντονισμός κατά Pareto και αποτυχία συντονισμού.
      • Ανταγωνισμός ποσοτήτων (Cournot) και τιμών (Bertrand)
      • Πολιτικός ανταγωνισμός
      • Εξωτερικότητες
      •  Έγκλημα και ποινή

    ΜΕΡΟΣ II: Εκτεταμένα παίγνια πλήρους πληροφόρησης

    • Στρατηγικές έναντι δράσεων, σύνολα πληροφόρησης.
    • Τέλεια Ισορροπία Υποπαιγνίου κατά Nash.
    • Επαναλαμβανόμενα παίγνια.
    • Εφαρμογές:
      • Υπόδειγμα ηγεσίας ποσότητας (Stackelberg).
      • Διαπραγμάτευση και τελεσίγραφα.
      • Εκλογικός ανταγωνισμός.
      • Διαφοροποίηση και πλεονέκτημα πρώτης/δεύτερης κίνησης
      • Συμπαιγνία

    ΜΕΡΟΣ IIIΠαίγνια ατελούς πληροφόρησης

    • Μπεϋζιανά παίγνια
    • Τέλεια Ισορροπία Bayes και παίγνια σηματοδότησης
    • Εφαρμογές:
      • Δημοπρασίες
      • Σηματοδότηση στην αγορά εργασίας
      • Ανταγωνισμός υπό αβεβαιότητα κόστους

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Openeclass.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Προετοιμασία-μελέτη για παρουσιάσεις εργασιών

    20

    Αυτόνομη μελέτη

    93

    Σύνολο Μαθήματος

    165

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

    Η αξιολόγηση των φοιτητών/τριών (διαμορφωτικά και συμπερασματικά) στηρίζεται σε

    (α) δύο διαδικτυακές εργασίες (παραδοτέες κατά την διάρκεια του εξαμήνου), και

    (β) γραπτή τελική εξέταση με το πέρας του εξαμήνου στην διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

    Η στάθμιση των μεθόδων αξιολόγησης έχει ως εξής:

    • Εργασίες  (20% του βαθμού)
    • Τελική Εξέταση (80% του βαθμού)

    * Όλα τα παραδοτέα γραπτά πρέπει να είναι στην αγγλική γλώσσα

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Muñoz-Garcia, F., & Toro-Gonzalez, D. (2016). Strategy and Game Theory: Practice Exercises with Answers. (διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή)
    • Σημειώσεις διαλέξεων (θα είναι διαθέσιμες στο eClass)

     

     

    • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ II
      (ΜΟΕ202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΟΕ

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
      (ΜΑΕ0203)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΟ

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Επιστημονικά Περιοδικά (4 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2022

      • Asproudis, E., Filippiadis, E., & Tian, M. (2022). Timing of environmental technological choice and trade unions' climate solidarity. Technological Forecasting and Social Change, 182, 121801.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2021

      • Filippiadis, E., & Litina, A. (2021). A dynamic analysis of the income–pollution relationship in a two-country setting. Economic Change and Restructuring, 1-27.
      • Asproudis, E., & Filippiadis, E. (2021). Environmental Technological Choice in a Cournot-Bertrand Model. Journal of Industry, Competition and Trade, 21(1), 43-58.

      2014

      • Constantatos C., E. Filippiadis, and E. Sartzetakis (2014), “Using the allocation of emission permits for Strategic Trade purposes”, Journal of Regulatory Economics, 45, 259-280.
      • Άλλα (8 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

        2022

        • The 2022 Annual Meeting of ASSET, Rethymno, Greece “The Environmental Kuznets Curve in a Multicountry Setting”

        2019

        • The 2019 Annual Meeting of Asset, Athens, Greece, “Climate solidarity, green trade unions and the timing of technological choice.”

        2018

        • AMEF annual conference, 2018, Thessaloniki, Greece, “The Choice of Strategic Instrument and Cost-saving Investment Decision.”

        2016

        • The 2016 Annual Meeting of Asset, Thessaloniki, Greece, “Bargaining for Community Fishing Quotas.”

        2015

        • The 2015 Annual Meeting of Asset, Granada, Spain, “Environmental technological choice under a Cournot-Bertrand model with differentiated product.”

        2014

        • 5th World Congress of Environmental and Resource Economists, Istanbul, Turkey, “The emergence of Environmental Kuznets Curve in a dynamic two Country setting.”

        2011

        • European Association of Resource and Environmental Economists (EAREE), 19th Annual Conference of the EAERE, Rome, Italy. “The Environmental Kuznets Curve in Multicountry setting.”
        • Canadian Resource and Environmental Economics (CREE) , 21st annual meeting of the Canadian Resource and Environmental Economics Study Group, Quebec, Canada. “Subsidies, emissions and welfare in general equilibrium with imperfect competition”
        Wheelchair Blue
        Accessibility Tools
        Fonts PlusIncrease Text
        Fonts MinusDecrease Text
        ContrastHigh Contrast
        GrayscaleGrayscale
        Readable FontReadable Font