Στράντζου Έλενα
  • elenastran uom.edu.gr

    Στράντζου Έλενα

    Ακαδημαϊκή Υπότροφος
    Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Γερμανική Γλώσσα

    Βιογραφικό

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ I
      (ΞΓ1309)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε αρχάριο επίπεδο, ενώ

    παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση του στοιχειώδους λεξιλογίου που

    χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε απλές καθημερινές καταστάσειςσε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. να μπορεί να συστηθεί, να πάρει πληροφορίες για κατευθύνσεις, να ψωνίσει, να πάρει μέσα μεταφοράς κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα βασικά

    γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας. Προάγεται κυρίως η

    παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση απλών καθημερινών κειμένων και διαλόγων. 

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα


    - Ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - Αναγνώριση και ανάλυση απλών μορφοσυντακτικών δομών.   

    - Σύνθεση και παραγωγή νέου γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο. 

    - Απόκτηση νέας γνώσης και ικανοτήτων  στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).   

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων δια βίου μάθησης.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ I
      (ΞΓ0301)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται:

    • να έχουν αναπτύξει ικανότητες κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.
    • να αναγνωρίζουν και να αναλύουν απλές μορφοσυντακτικές δομές. 
    • να συνθέτουν και να παραγάγουν νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε αρχάριο επίπεδο.
    • να έχουν αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη). 
    • να αναπτύξουν ικανότητες δια βίου μάθησης.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε αρχάριο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση του στοιχειώδους λεξιλογίου που χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε απλές καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. να μπορεί να συστηθεί, να πάρει πληροφορίες για κατευθύνσεις, να ψωνίσει, να πάρει μέσα μεταφοράς κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα βασικά γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση απλών καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ I
      (ΞΓ0301)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ II
      (ΞΓ2309)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου που χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. εύρεση σπιτιού, διάλογος σε τράπεζα, στο γιατρό, σε ταξιδιωτικό γραφείο, σε εταιρείες). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις (π.χ. σύνθεση ενός ανεπίσημου mail, πώς να αποδέχεται ή να απορρίπτει κανείς κάποια πρόταση και να προτείνει ο ίδιος κάτι), η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - Αναγνώριση και ανάλυση μορφοσυντακτικών δομές στο βασικό επίπεδο.

    - Σύνθεση και παραγωγή νέου γραπτού και προφορικού λόγου σε βασικό επίπεδο.

    - Απόκτηση νέας γνώσης και ικανοτήτων στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων δια βίου μάθησης.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ II
      (ΞΓ0302)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται:

    • να έχουν αναπτύξει ικανότητες κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.
    • να αναγνωρίζουν και να αναλύουν μορφοσυντακτικές δομές στο βασικό επίπεδο. 
    • να συνθέτουν και να παραγάγουν νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε βασικό επίπεδο.
    • να έχουν αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη). 
    • να αναπτύξουν ικανότητες δια βίου μάθησης.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση  λεξιλογίου που χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. εύρεση σπιτιού, διάλογος σε τράπεζα, στο γιατρό, σε ταξιδιωτικό γραφείο, σε εταιρείες). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις (π.χ. σύνθεση ενός ανεπίσημου mail, πώς να αποδέχεται ή να απορρίπτει κανείς κάποια πρόταση και να προτείνει ο ίδιος κάτι), η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση  καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ II
      (ΞΓ0302)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ III
      (ΞΓ3309)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.
    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου σε μεσαίο επίπεδο,
    προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, πληροφορίες για το πανεπιστημιακό σύστημα, γερμανικός πολιτισμός κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μεσαίο επίπεδο. Προάγεται κυρίως η σύνθεση γραπτού και προφορικού λόγου στο αντίστοιχο επίπεδο, τόσο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις όσο και ως ελεύθερη πλέον παραγωγή λόγου, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η πιο λεπτομερής κατανόηση κειμένων.

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - Αναγνώριση και ανάλυση μορφοσυντακτικών δομές στο βασικό επίπεδο.

    - Σύνθεση και παραγωγή νέου γραπτού και προφορικού λόγου σε βασικό επίπεδο.

    - Απόκτηση νέας γνώσης και ικανοτήτων στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων δια βίου μάθησης.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ III
      (ΞΓ0303)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται:

    • να έχουν αναπτύξει ικανότητες κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.
    • να αναγνωρίζουν και να αναλύουν μορφοσυντακτικές δομές στο μέσο επίπεδο. 
    • να συνθέτουν και να παραγάγουν νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε μέσο επίπεδο.
    • να έχουν αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη). 
    • να αναπτύξουν ικανότητες δια βίου μάθησης.

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου σε μεσαίο επίπεδο, προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, πληροφορίες για το πανεπιστημιακό σύστημα, γερμανικός πολιτισμός κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μεσαίο επίπεδο. Προάγεται κυρίως η σύνθεση γραπτού και προφορικού λόγου στο αντίστοιχο επίπεδο, τόσο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις όσο και ως ελεύθερη πλέον παραγωγή λόγου, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η πιο λεπτομερής κατανόηση κειμένων.

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ III
      (ΞΓ0303)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ IV
      (ΞΓ4308)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.
    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου στο αντίστοιχο επίπεδο,  προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. συνέντευξη για δουλειά, κατανόηση και συμπλήρωση μιας σύμβασης εργασίας, πληροφορίες για την ιστορία της χώρας, να μπορεί να εκφράσει την άποψή του πάνω σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος κ.α.). Επίσης εμπεδώνεται η γνώση των ήδη διδαγμένων γραμματικών φαινομένων και συντακτικών δομών της γερμανικής μέσα από πιο σύνθετες ασκήσεις και δίνεται βάρος στην εφαρμογή της γνώσης αυτής στην πράξη μέσα από ασκήσεις ελεύθερης παραγωγής και σύνθεσης προφορικού και γραπτού λόγου.

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - Αναγνώριση και ανάλυση μορφοσυντακτικών δομές στο βασικό επίπεδο.

    - Σύνθεση και παραγωγή νέου γραπτού και προφορικού λόγου σε βασικό επίπεδο.

    - Απόκτηση νέας γνώσης και ικανοτήτων στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    - Ανάπτυξη ικανοτήτων δια βίου μάθησης.



    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ IV
      (ΞΓ0304)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font