Lailoglou Alexandra
  • +30 2310 891.455
  • alailoglou uom.gr

    Lailoglou Alexandra

    Special Educational Personnel
    Physical Education Office

    Special Educational Personnel, Academic Staff (Department of Music Science & Art)


    Teaching


    • EXERCISE AND QUALITY OF LIFE
      (ΕΑ0402)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ESP

    Department
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Course Outlines

    The aim of the course is the obtainment of general knowledge of physical education and the planning, organizing and implementation of programs in team sports for all ages and also for people with disabilities. Programs of team sports aim at improving the biological level of athletes, the use of leisure time and pleasure of the participants. In addition, the course provides basic knowledge about the concept of exercise and its benefits, team sports and lifelong exercise. In particular emphasis is given to exercise with systematic guidance, as it is an essential social investment, due to the improvement of quality of life, the development of interpersonal relationships and the better relationship between man and nature.

    Specifically, the issues mentioned in the course are:

    • Concept of Exercise - Benefits of exercise - Lifelong exercise.
    • Leisure time and team sports - Utilization of leisure time with physical activities.
    • Contribution of exercise and physical activity to quality of life.
    • Stretching
    • Exercise in childhood and adolescence.
    • Exercise for adults.
    • Exercise for the elderly.
    • Exercise for people with disabilities.
    • Basic principles for creating exercise programs.
    • Motives to participate in exercise programs.

    Design and implement of exercise programs to entities (institutions, local authorities, organizations, etc.).

    • GREEK TRADITIONAL DANCES I
      (ΠΑ0120-1)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η μέθοδος διδασκαλίας που χρησιμοποιώ είναι η «παραγγελματική», ευρύτατα διαδεδομένη σε όσους διδάσκουν κινήσεις (χορό, aerobic κλπ). Η φιλοσοφία αυτής της μεθόδου αναφέρεται στο προκαθορισμένο αποτέλεσμα ασκήσεων, στη σαφή περιγραφή, στην επιβλητική απόδειξη, στην επίδειξη και στην ταυτόχρονη εκτέλεση. Αντικειμενικός σκοπός είναι η αναπαραγωγή των χορευτικών κινήσεων που διδάσκω, για το λόγο αυτό επιλέγω, με βάση τους στόχους του μαθήματος, την κατανομή και το είδος των ασκήσεων, την αρχή, τη διάρκεια, το τέλος της κάθε άσκησης. Για την επιτυχία της μεθόδου απαιτείται από τον δάσκαλο να έχει πολύπλευρη κατάρτιση με καλαίσθητο λόγο και κίνηση. Προκειμένου λοιπόν να διδάξω αποτελεσματικά χορό προσπαθώ να:

    • χρησιμοποιώ κατάλληλες και κατανοητές λέξεις για να αναλύσω τιςκινήσεις του σώματος (μέρος σώματος, τροχιά, κατεύθυνση, τελική στάση) και συγχρόνως εκφωνώ τις οδηγίες με διαφορετική χροιά φωνής,
    • εκτελώ τους χορούς το δυνατόν καλύτερα τοποθετώντας τους μαθητές μου έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι μπορούν να με παρακολουθήσουν εύκολα,
    • απαιτώ συγχρονισμό των κινήσεων των διδασκομένων με τις δικές μου και

    • επαναλαμβάνω τις κινήσεις πολλές φορές για να επιφέρω τη βέβαιη καταγραφή τους στην κινητική μνήμη. Οι παρατηρήσεις που κάνω χαρακτηρίζουν την εκτέλεση των επιμέρους κινήσεων και χορών και όχι τα άτομα. Τους πιο απλούς χορούς προτιμώ να τους διδάσκω δείχνοντας από την αρχή ολοκληρωμένο το κινητικό τους μοτίβο. Τους πιο πολύπλοκους χορούς τους διαχωρίζω σε κινητικά μέρη που το σύνολο τους βέβαια δίνει ολοκληρωμένο τον χορό, εφαρμόζω επομένως τη μέθοδο από τα απλά στα σύνθετα (αναλυτική). Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όσο το επιτρέπει ο χρόνος που υπάρχει διαθέσιμος, γίνονται και μικρές διαλέξεις που αφορούν τον παραδοσιακό χορό και τη μελέτη του.

    • GREEK TRADITIONAL DANCES II
      (ΠΑ0120-2)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η μέθοδος διδασκαλίας που χρησιμοποιώ είναι η «παραγγελματική»,ευρύτατα διαδεδομένη σε όσους διδάσκουν κινήσεις (χορό, aerobic κλπ). Η φιλοσοφία αυτής της μεθόδου αναφέρεται στο προκαθορισμένο αποτέλεσμα ασκήσεων, στη σαφή περιγραφή, στην επιβλητική υπόδειξη, στην επίδειξη και στην ταυτόχρονη εκτέλεση.
    Αντικειμενικός σκοπός είναι η αναπαραγωγή των χορευτικών κινήσεων που διδάσκω, για το λόγο αυτό επιλέγω, με βάση τους στόχους του μαθήματος, την κατανομή και το είδος των ασκήσεων, την αρχή, τη διάρκεια, το τέλος της κάθε άσκησης. Για την επιτυχία της μεθόδου απαιτείται από τον δάσκαλο να έχει πολύπλευρη κατάρτιση με καλαίσθητο λόγο και κίνηση. Προκειμένου λοιπόν να διδάξω αποτελεσματικά χορό προσπαθώ να:
    • χρησιμοποιώ κατάλληλες και κατανοητές λέξεις για να αναλύσω τις κινήσεις του σώματος (μέρος σώματος, τροχιά, κατεύθυνση, τελική στάση) και συγχρόνως εκφωνώ τις οδηγίες με διαφορετική χροιά φωνής,
    • εκτελώ τους χορούς το δυνατόν καλύτερα τοποθετώντας τους μαθητές μου έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι μπορούν να με παρακολουθήσουν εύκολα,
    • απαιτώ συγχρονισμό των κινήσεων των διδασκομένων με τις δικές μου και
    • επαναλαμβάνω τις κινήσεις πολλές φορές για να επιφέρω τη βέβαιη καταγραφή τους στην κινητική μνήμη. Οι παρατηρήσεις που κάνω χαρακτηρίζουν την εκτέλεση των επιμέρους κινήσεων και χορών και όχι τα άτομα. Τους πιο απλούς χορούς προτιμώ να τους διδάσκω δείχνοντας από την αρχή ολοκληρωμένο το κινητικό τους μοτίβο.Τους πιο πολύπλοκους χορούς τους διαχωρίζω σε κινητικά μέρη που το σύνολο τους βέβαια δίνει ολοκληρωμένο τον χορό, εφαρμόζω επομένως τη μέθοδο από τα απλά στα σύνθετα (αναλυτική). Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όσο το επιτρέπει ο χρόνος που υπάρχει διαθέσιμος, γίνονται και μικρές διαλέξεις που αφορούν τον παραδοσιακό χορό και τη μελέτη του.

    Publications


    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font