Donati Madeleine
  • +30 2310 891.373
  • donati uom.gr
  • +30 2310 891.351

    Donati Madeleine

    Special Educational Personnel
    Foreign Language Teaching in the University of Macedonia


    Teaching


    • FRENCH I
      (ΞΓ0201)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε  βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
    • Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές  ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
    • Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
    • Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία


     Μαθησιακά Αποτελέσματα

     Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, 
     θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:

    • Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

            Στην  πλατφόρμα Compus  βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr

    • FRENCH I
      (ΞΓ0201)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΛΧ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • FRENCH I
      (ΞΓ0201)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε  βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
    • Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές  ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
    • Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
    • Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία


     Μαθησιακά Αποτελέσματα

     Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, 
     θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:

    • Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

            Στην  πλατφόρμα Compus  βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr

    • FRENCH I
      (ΞΓ0201)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΕ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Περιγραφή

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

     Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών

    ΤΜΗΜΑ

     Οικονομικών Επιστημών

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

     Προπτυχιακό

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     ΞΓ 0201

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

     Α’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     Γαλλικά Ι

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    Donati Madeleine

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

     

     



    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

                   

     

    4ώρες/ εβδομάδα

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων

     

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    Όχι

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

     Γαλλικά  

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

     Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    http://compus.uom.gr/modules/documents/documents.php?openDir=384

     

               

     

     

    1. 2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

     

    Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, θα έχει     επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:

     

    • Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

     

    Γενικές Ικανότητες

    • Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου
    • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση Τ.Π.Ε
    • Αυτό -εκμάθηση της γλώσσας με τη χρήση Τ.Π.Ε 
    • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

     

     

    1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ    

     

    Παράγωγη διδακτικού υλικού διαμορφωμένο για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.

     

           Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

     

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε  βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με:

    -          Κείμενα, έγγραφα, διάλογοι κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο : -γενική και ειδική κατανόηση κειμένων, ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά, αριθμοί κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος κλπ.

    -          Οι δραστηριότητες/ασκήσεις ακολουθούν τις ενότητες του γραπτού διδακτικού υλικού.

    • Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος.
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα(memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές  ασκήσεις διαφορών βασικών γραμματικών φαινομένων.
      • Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού. 
      • Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και έντυπη βιβλιογραφία (βιβλία γραμματικής, δίγλωσσα λεξικά κλπ.).

     

     

             ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

     

    ●       Ενότητα  1         Contacts                                 

    • Ενότητα  2         Se déplacer       
    • Ενότητα  3         Demander son chemin    
    • Ενότητα  4         Se loger       
    • Ενότητα   5        Se restaurer       
    • Ενότητα  6         Faire des achats
    • Ενότητα   7        La santé
    • Ενότητα   8        Á la banque
    • Ενότητα   9        Activités et  petits problèmes de la vie quotidienne

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ

     

            Grammaire

    • Les articles définis/indéfinis (le, la…un, une…) 
    • La négation ne…pas
    • Les pronoms personnels sujets et toniques (Je, tu, il… /Moi, toi, lui…)
    • L’interrogation Adverbes et adjectifs interrogatifs.(Quel, quelle… /Où, comment …)
    • L’adjectif qualificatif
    • L’adjectif et le pronom possessifs (Mon, ton … Le mien, le tien…)
    • L’adjectif et le pronom démonstratif (ce, cette…Celui, celle…)
    • L’article partitif (du, de la…)
    • Les pronoms compléments COD/COI (le, la, lui, leur…)
    • En et Y
    • L’adverbe

    Modes et Temps

    •  L’infinitif
    • Le présent de l’indicatif
    • Le futur proche
    • Le futur simple
    • L’impératif
    • Le passé-composé
    • L’imparfait

     

     

     

     

    1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

     Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

     Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία

    • Ηλεκτρονική μορφή πλήρους διδακτικού υλικού στην  παιδαγωγική πλατφόρμα του πανεπιστημίου .
    • Παράδοση του μαθήματος με PowerPoint
    • Διαδραστικές ασκήσεις μέσω  Internet στη τάξη ή/και σε  εργαστήριο.

    Χρήση Τ.Π.Ε. στην επικοινωνία με τους φοιτητές: e-mail

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις/Διδασκαλία δια ζώσης /Εργαστηριακές ασκήσεις

    52

    Μελέτη  ηλεκτρονικής βιβλιογραφίας , διαδραστικές ασκήσεις (auto – apprentissage)

    8

    Γραπτές εξετάσεις

     

    8

    Μη καθοδηγούμενη μελέτη

     

    7

     

    Πρόοδοι (2)

     

    4

    Φροντιστήριο 2 ω/εβδ.

     

    26

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

     

     

    Η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη γνώση του περιεχόμενου των μαθημάτων.

     

    Είναι στη  γαλλική γλώσσα.

     

     ΠΡΟΟΔΟΣ

    Διαδικασία συνεχούς ελέγχου. Αποτελείται από δυο προόδους, οι οποίες προσφέρονται στη μέση του εξαμήνου, αφού συμπληρωθεί το μισό της διδακτέας  ύλης και στο τέλος του εξαμήνου, αφού ολοκληρώνεται όλη η διδακτέα ύλη. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Βαθμολογείται κανονικά και λαμβάνεται υπόψη για την τελική εξέταση. Η πρόοδος είναι προαιρετική.

     

    Οι πρόοδοι περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με την εξής τυπολογία: ανοικτές η κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων των 2 προόδων:100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης.

     

     

    ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

    Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Εξετάζεται όλη η ύλη.

     

    Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν ασκήσεις γραμματικής καθώς και ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου με την εξής τυπολογία: ανοικτές ή κλειστές ερωτήσεις, διαμόρφωση πινάκων (ρήματα, ουσιαστικά κλπ.), εντοπισμός λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχηση προτάσεων ή λέξεων, συμπλήρωση κειμένων με λέξεις, ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, τοποθέτηση λέξεων ή προτάσεων σε σωστή σειρά, απάντηση ερωτήσεων σωστό/λάθος. Σύνολο πόντων: 100. Ο φοιτητής γνωρίζει εκ των προτέρων την βαρύτητα κάθε άσκησης. Η βαθμολογική κλίμακα είναι από 0 έως 10. Ο ελάχιστος βαθμός προαγωγής είναι το 5/10.

     

    Τα κριτήρια αξιολόγησης των προόδων και των εξετάσεων αναφέρονται στο Syllabus του μαθήματος το οποίο βρίσκεται στην πλατφόρμα Compus  με το πλήρες ηλεκτρονικό υλικό.

     

     

     

    1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

     

    SITO-BIBLIOGRAPHIE

    Dictionnaires en ligne  

    http://www.lexilogos.com/francais_langue_dictionnaires.htm

    • Πολλά λεξικά γαλλικής γλώσσας : Le LarousseLe Trésor informatisé de la langue française, Dictionnaire électronique des synonymes, Reverso καθώς επίσης πολύγλωσσα λεξικά και λεξικά μετάφρασης. 
    • Plusieurs dictionnaires de langue française: Le LarousseLe Trésor informatisé de la langue française, Dictionnaire électronique des synonymes, Reverso, mais aussi dictionnaires multilingues et de traductions.

    http://www.linguee.fr

    • Μετάφραση μιας λέξης η μιας έκφρασης μέσα από εκατοντάδες εκατομμύρια κείμενα δίγλωσσα. Πολλές γλώσσες είναι διαθέσιμες.
    • Traduction d’un mot ou d’une expression parmi plusieurs centaines de millions de textes bilingues. De très nombreuses langues sont disponibles.

    http://atilf.atilf.fr

    • Le Trésor informatisé de la langue française.
    • Ο ηλεκτρονικός Θησαυρός της γαλλικής γλώσσας.

     

     

    Orthographe                     

    http://orthonet.sdv.fr/pages/lexique.html

    • Dépannage immédiat en orthographe. 
    • Ιστοσελίδα άμεσης διόρθωσης ορθογραφικών λαθών

     

    Conjugaison                      

    http://leconjugueur.lefigaro.fr/

    • Site pour la conjugaison des verbes français.
    • Ιστοσελίδα για την κλίση των γαλλικών ρημάτων.

    https://bescherelle.com/

    • Site pour la conjugaison des verbes français.
    • Ιστοσελίδα για την κλίση των γαλλικών ρημάτων.

     

     

    La prononciation du français                      

    http://phonetique.free.fr

    • Logiciel de phonétique avec beaucoup d’exercices.
    • Λογισμικό για την φωνητική με πολλές ασκήσεις.

     

    Améliorer son français 

    http://www.lepointdufle.net/    

    • Banque de liens avec exercices de grammaire, activités pour la compréhension et la  production écrites et orales, vocabulaire et autres.

       Plus de 12.600 liens

    • Τράπεζα ηλεκτρονικών διευθύνσεων με ασκήσεις της γραμματικής, ασκήσεις για τη κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, λεξιλόγιο  κ.α.

       Πάνω από 12.600 σύνδεσμοι.

     

    Bibliographie     

     

    Γραμματική

    ΒΙΒΙΑΝ ΒΟΪΛΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΡΔΩΝΗ, ΑΛΙΚΗ ΡΙΖΟΥ, ΦΡΟΣΥΝΤΑ ΣΤΑΜΟΥ 

    Γαλλική γραμματική στα Ελληνικά (2014)

    ΟΡΕΣΤΗΣ ΔΟΥΣΗΣ  - ΕΚΔΟΣΕΙΣ PERUGIA 

     

    Κλίση  ρημάτων

    BESCHERELLE (1990)

    La conjugaison 12000 verbes

    Paris, Éditions Hatier

     

     Λεξικά

    MANDESON Arnold (1972) 

    Τέλειον Ελληνο-Γαλλικόν & Γάλλο-Ελληνικόν Λεξικόν

    Αθήνα, Έκδοση Διαγόρας

     

    ΚΑΟΥΦΜΑΝ (2004)

    Librairie Kauffman

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

     

    2018-2019

     

     

    • FRENCH II
      (ΞΓ0202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΕ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • FRENCH II
      (ΞΓ0202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΛΧ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • FRENCH II
      (ΞΓ0202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
    • Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
    • Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία


    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:

    • Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
    • Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

     

    Στην  πλατφόρμα Compus  βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

    www.compus.uom.gr

    • FRENCH II
      (ΞΓ0202)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού προσαρμοσμένου στις ειδικές ανάγκες του φοιτητή.
    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 3 μεγάλες θεματικές ενότητες με εισαγωγικά κείμενα σε Γαλλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο
    • Ένα δίγλωσσο ειδικό ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
    • Μια ενδεικτική γενική και ειδική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία


    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στο τέλος του εξάμηνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες:

    • Θα έχουν επεκτείνει τις γνώσεις τους στη γραμματική της γαλλικής γλώσσας - Δομή της γλώσσας - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να εντοπίζουν, να κατανοούν και να παράγουν γραπτές ή προφορικές πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Ακαδημαϊκοί στόχοι
    • Θα έχουν εμπλουτίσει τη γλώσσα με ειδικό λεξιλόγιο, ανάλογα με το αντικείμενο της επιστήμης τους - Γλωσσικοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στη γλώσσα κάνοντας διαδραστικές ασκήσεις και αναζητώντας περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

     

    Στην  πλατφόρμα Compus  βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

    www.compus.uom.gr

    • FRENCH LANGUAGE I
      (ΞΓ1208)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΔΕΣ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.

    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    - Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε  βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο

    -Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος

    -Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων

    -Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού

    -Μια ενδεικτική σειρά γενικών ιστοσελίδων (webographie) και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία

     

    FRENCH LANGUAGE I

    Production of a flexible teaching material adapted to the general needs of the student.

     

    The teaching material consists of:

    -A written corpus structured in 9 thematic sections, referring to basic circumstances of everyday life and work. Texts, documents, dialogues, etc., which are accompanied by a typology of exercises that varies according to the text being processed

    -A relevant bilingual vocabulary that accompanies each module of the course

    -A grammatical memento consisting of rules and interactive exercises of various basic grammatical phenomena

    -An oral corpus consisting of several web pages with interactive exercises. This material accompanies the 9 thematic sections of the written corpus

    -A brief indicative bibliography and a list of useful web sites (webography)

     

    The above material is available in electronic form and can be accessed on the e- platform of the University of Macedonia: www.compus.uom.gr.

    • FRENCH LANGUAGE I
      (ΞΓ0201)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΚΠ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Περιγραφή

    Παραγωγή διδακτικού υλικού διαμορφωμένου για τις γενικές ανάγκες του φοιτητή.
    Το διδακτικό αυτό υλικό αποτελείται από:

    • Γραπτό υλικό (corpus écrit) δομημένο σε 9 θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε  βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής με κείμενα, έγγραφα, διάλογους κλπ., τα οποία συνοδεύονται με μια τυπολογία ασκήσεων που ποικίλει ανάλογα με το υπό εξέταση κείμενο.
    • Ένα σχετικό δίγλωσσο λεξιλόγιο που συνοδεύει κάθε ενότητα του μαθήματος
    • Ένα γραμματικό υπόμνημα (memento grammatical), το οποίο αποτελείται από κανόνες  και διαδραστικές  ασκήσεις διαφόρων βασικών γραμματικών φαινομένων
    • Προφορικό υλικό (corpus oral) που αποτελείται από διάφορες ιστοσελίδες με διαδραστικές ασκήσεις. Το προφορικό αυτό υλικό συνοδεύει τις 9 ενότητες του γραπτού υλικού
    • Μια ενδεικτική ηλεκτρονική και μια σύντομη έντυπη βιβλιογραφία


     Μαθησιακά Αποτελέσματα

     Στο τέλος του εξαμήνου, μετά από συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος, 
     θα έχει επιτευχθεί σύγκλιση των επιπέδων του ετερογενούς κοινού και οι φοιτητές/τριες:

    • Θα έχουν αφομοιώσει τη βασική δομή της γαλλικής γραμματικής (ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα, χρόνοι κλπ.) - Γραμματικοί στόχοι
    • Θα μπορούν να αντιδρούν γραπτά και προφορικά σε βασικές περιστάσεις της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής. Θα ξέρουν να συστήνονται, να ανοίγουν τραπεζικό λογαριασμό, να κατανοούν ένα δρομολόγιο ή μικρές αγγελίες, να συμπληρώνουν διάφορα έντυπα (εγγραφή, δήλωση κλοπής κλπ.) -Γλωσσικοί και επικοινωνιακοί στόχοι
    • Θα έχουν ενισχύσει την αυτονομία τους στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κάνοντας, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ασκήσεις στο διαδίκτυο - Στόχοι αυτονόμησης

            Στην  πλατφόρμα Compus  βρίσκεται το πλήρες υλικό σε ηλεκτρονική μορφή. www.compus.uom.gr

    • FRENCH LANGUAGE II
      (ΞΓ2208)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΔΕΣ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • FRENCH LANGUAGE II
      (ΞΓ0202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΚΠ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Publications


    • Books (0 records)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
    • Scientific Journals (0 records)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
    • Conferences (0 records)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
    • Other (0 records)

    Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.