Strantzou Elena
  • elenastran uom.edu.gr

    Strantzou Elena

    Research Grant Holder
    Department of International and European Studies


    Academic Area

    German Language

    Curriculum Vitae

    Teaching


    • GERMAN I
      (ΞΓ0301)

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN I
      (ΞΓ0301)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ΛΧ

    Department
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN I
      (ΞΓ0301)

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN I
      (ΞΓ0301)

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι

    (1)    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών 

    ΤΜΗΜΑ

    Οικονομικών Επιστημών

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Προπτυχιακό

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ 0301

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Α

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Γερμανικά Ι

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    3.5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Όχι

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική, γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    7

     

               

     

    (2)    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται:

    - να έχουν αναπτύξει ικανότητες κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - να αναγνωρίζουν και να αναλύουν απλές μορφοσυντακτικές δομές. 

    - να συνθέτουν και να παραγάγουν νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε αρχάριο επίπεδο.

    - να έχουν αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη). 

    - να αναπτύξουν ικανότητες δια βίου μάθησης.

     

    Γενικές Ικανότητες

    - λήψη αποφάσεων

    - αυτόνομη εργασία

    - ομαδική εργασία

    - σεβασμός στην διαφορετικότητα

     

     

    (3)      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε αρχάριο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση του στοιχειώδους λεξιλογίου που χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε απλές καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. να μπορεί να συστηθεί, να πάρει πληροφορίες για κατευθύνσεις, να ψωνίσει, να πάρει μέσα μεταφοράς κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα βασικά γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση απλών καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

     

     

     

    (4)    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο σε αίθουσα διδασκαλίας

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    50

    Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας

    10

    Αυτόνομη μελέτη

    28

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση είναι γραπτή, συμπερασματική στο τέλος του εξαμήνου.

    Γλώσσα αξιολόγησης είναι η γερμανική.

    Η τελική αξιολόγηση γίνεται με:

    Ερωτήσεις σύντομης απάντησης (συμπερασματική)

    Δοκιμασία πολλαπλής επιλογής

    (συμπερασματική)

     

                 

    (5)    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

    - Sander Ilse, Braun Birgit, Doubek Margit, Fügert Nadja, Vitale Rasanna(2011). DaF Kompakt A1 – B1 Kursbuch, 1. Auflage, Klett Verlag, Stuttgart. (ISBN 978-3-12-676180-2)

     

     

       

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

    2018-2019

     

    • GERMAN II
      (ΞΓ0302)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN II
      (ΞΓ0302)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN II
      (ΞΓ0302)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN III
      (ΞΓ0303)

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN III
      (ΞΓ0303)

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN III
      (ΞΓ0303)

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ

    (1)    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών 

    ΤΜΗΜΑ

    Οικονομικών Επιστημών

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Προπτυχιακό

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ 0303

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Γερμανικά ΙIΙ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Όχι

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική, γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     

     

               

       

    (2)    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται:

    - να έχουν αναπτύξει ικανότητες κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου.

    - να αναγνωρίζουν και να αναλύουν μορφοσυντακτικές δομές στο μέσο επίπεδο. 

    - να συνθέτουν και να παραγάγουν νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε μέσο επίπεδο.

    - να έχουν αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη). 

    - να αναπτύξουν ικανότητες δια βίου μάθησης.

     

    Γενικές Ικανότητες

    - λήψη αποφάσεων

    - αυτόνομη εργασία

    - ομαδική εργασία

    - σεβασμός στην διαφορετικότητα

     

    (3)      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου σε μεσαίο επίπεδο,  προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, πληροφορίες για το πανεπιστημιακό σύστημα, γερμανικός πολιτισμός κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μεσαίο επίπεδο. Προάγεται κυρίως η σύνθεση γραπτού και προφορικού λόγου στο αντίστοιχο επίπεδο, τόσο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις όσο και ως ελεύθερη πλέον παραγωγή λόγου, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η πιο λεπτομερής κατανόηση κειμένων.

     

       

    (4)    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο σε αίθουσα διδασκαλίας

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    50

    Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας

    10

    Αυτόνομη μελέτη

    28

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση είναι γραπτή, συμπερασματική στο τέλος του εξαμήνου.

    Γλώσσα αξιολόγησης είναι η γερμανική.

    Η τελική αξιολόγηση γίνεται με:

    Ερωτήσεις σύντομης απάντησης (συμπερασματική)

    Δοκιμασία πολλαπλής επιλογής

    (συμπερασματική)

     

                 

     

    (5)    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

    - Sander Ilse, Braun Birgit, Doubek Margit, Fügert Nadja, Vitale Rasanna(2011). DaF Kompakt A1 – B1 Kursbuch, 1. Auflage, Klett Verlag, Stuttgart. (ISBN 978-3-12-676180-2)

    - Braun Birgit, Doubek Margit, Frater-Vogel Andrea, Fügert Nadja, Köhl-Kuhn Renate, Sander Ilse Trebesius-Bensch Ulrike, Vitale Rosanna(2011). DaF Kompakt A1-B1 Übungsbuch,1. Auflage, Klett Verlag, Stuttgart. (ISBN 978-3-12-6766181-9)

    - Κουκίδης Σπύρος (2003). Das große deutsche Übungsbuch, Εκδόσεις PRAXIS-ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΕΠΕ, Αθήνα. (ISBN 9789608261754)

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

    2018-2019

     

    • GERMAN III
      (ΞΓ0303)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ΛΧ

    Department
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN IV
      (ΞΓ0304)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN IV
      (ΞΓ0304)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN IV
      (ΞΓ0304)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    MSA

    Department
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN LANGUAGE I
      (ΞΓ1309)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε αρχάριο επίπεδο, ενώ

    παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση του στοιχειώδους λεξιλογίου που

    χρειάζεται ο φοιτητής, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε απλές καθημερινές καταστάσειςσε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. να μπορεί να συστηθεί, να πάρει πληροφορίες για κατευθύνσεις, να ψωνίσει, να πάρει μέσα μεταφοράς κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα βασικά

    γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας. Προάγεται κυρίως η

    παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση απλών καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

     

    German Language I

    The aim of the course is to teach the German language at a beginner level while at the same time seeks to bring students into contact with the German culture.

    At this level, teaching focuses on acquiring the elementary vocabulary the student needs in order to be able to communicate in simple everyday situations in a German-speaking country (e.g. to introduce himself, to be able to get advice, get directions, shop, get means of transport, etc.). It also seeks to familiarize the student with the basic grammatical phenomena and syntactic structures of the German language. The course mainly focuses on the production of written and spoken language at a beginner level through guided exercises, the development of listening comprehension and the general understanding of simple everyday texts and dialogues.

    • GERMAN LANGUAGE I
      (ΞΓ0301)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ESP

    Department
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN LANGUAGE II
      (ΞΓ2309)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN LANGUAGE II
      (ΞΓ0302)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ESP

    Department
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN LANGUAGE III
      (ΞΓ3309)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών με τον γερμανικό πολιτισμό.
    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου σε μεσαίο επίπεδο,
    προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, πληροφορίες για το πανεπιστημιακό σύστημα, γερμανικός πολιτισμός κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του φοιτητή με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μεσαίο επίπεδο. Προάγεται κυρίως η σύνθεση γραπτού και προφορικού λόγου στο αντίστοιχο επίπεδο, τόσο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις όσο και ως ελεύθερη πλέον παραγωγή λόγου, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η πιο λεπτομερής κατανόηση κειμένων.



    German Language III


    The aim of the course is to teach the German language on an intermediate level while at the same timeseeks to bring students into contact with the German culture.
    At this level, teaching focuses on obtaining vocabulary on an intermediate level in order to enable thestudent to communicate in situations that he or she may face as a student or a working person in aGerman-speaking country (e.g. composing a CV, information about the university system, Germanculture etc.). It also seeks to familiarize the student with the grammatical phenomena and syntactic structures of the German language at an intermediate level. In particular, the production of written and spoken language at this level is promoted, both through guided exercises and as free speech production, the development of listening comprehension and a more detailed understanding of texts.

    • GERMAN LANGUAGE III
      (ΞΓ0303)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ESP

    Department
    DEPARTMENT OF EDUCATIONAL AND SOCIAL POLICY

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • GERMAN LANGUAGE IV
      (ΞΓ4308)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη