Hatzithomas Leonidas
  • +30 2310 891.684
  • hatzithomas uom.edu.gr
  • Office: ΗΘ, 301

    Hatzithomas Leonidas

    Associate Professor
    Department of Business Administration

    Associate Professor, Academic Staff (Master in Business Administration)
    Assistant Professor, Academic Staff (Master in Business Analytics and Data Science)


    Curriculum Vitae

    Teaching


    • ADVERTISING
      (ΟΔ0613)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Το περιεχόμενο του μαθήματος «Διαφήμιση» αναφέρεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της διαφήμισης και της προώθησης από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Παρουσιάζονται τα στάδια που συνθέτουν το διαφημιστικό πρόγραμμα, διαμορφώνονται οι στόχοι, ενώ προσδιορίζεται ο ρόλος και η βαρύτητα των συμμετεχόντων στη διαδικασία. Συζητούνται οι παράγοντες που επιδρούν στο ύψος και στον τρόπο καθορισμού του διαφημιστικού προϋπολογισμού. Εξετάζεται η στρατηγική δημιουργίας της διαφήμισης που οριοθετείται από τη «δημιουργική ιδέα», τη «μοναδική πρόταση πώλησης» (U.S.P), το «μήνυμα», το «σχεδιασμό του περιγράμματος», την «απεικόνιση» και την «ανάπτυξη του κειμένου». Η επιλογή των «μέσων μαζικής επικοινωνίας» (μ.μ.ε) για την παρουσίαση του «μηνύματος» και η αγορά «χρόνου» και «χώρου» σε αυτά καλύπτονται εκτεταμένα. Γίνεται αναφορά στη δομή, στην οργάνωση και στον τρόπο λειτουργίας της διαφημιστικής εταιρείας, ενώ παράλληλα σκιαγραφούνται οι εξελίξεις που αναφέρονται στη διαφήμιση, στο διαδίκτυο (Internet), στην πολιτική διαφήμιση και στην κοινωνική διάσταση της διαφήμισης. Επιπρόσθετα αναλύονται σύγχρονα θέματα που επηρεάζουν το περιεχόμενο και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, όπως η ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ, τα κοινωνικά μέσα, το word of mouth και το Anti-branding.

    • CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
      (MTM0106)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    MTM

    Department
    MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • EVENT MARKETING MANAGEMENT
      (MTM0206)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    MTM

    Department
    MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • INTERNATIONAL MARKETING
      (ΟΔ0620)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Το διεθνές μάρκετινγκ αναφέρεται στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων και συντονισμένων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ σε πολλές και διαφορετικές εθνικές αγορές. Είναι ο τομέας του μάρκετινγκ που προσεγγίζει τις αγορές υπό το πρίσμα της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης. Αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση που επιθυμεί να είναι ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, με σκοπό τη μακροχρόνια βιωσιμότητά της. Κατά τη διάρκεια των διαλέξεων παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί του «Διεθνούς Μάρκετινγκ» και αναπτύσσεται μία σειρά επιχειρημάτων που φανερώνει τη σημασία που έχει το «Διεθνές Μάρκετινγκ» για την κατανόηση των διεθνών αγορών, για τη διαμόρφωση διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ και για τη οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας. Επιπλέον, μελετώνται οι στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ που δύναται να υιοθετήσει μία επιχείρηση για να επιτύχει μία ομαλή και κερδοφόρα εισαγωγή σε αγορές του εξωτερικού. Οι φοιτητές μέσω της συμμετοχής τους στις διαλέξεις, αλλά και στην εργασία του μαθήματος θα εντρυφήσουν στις πολιτισμικές και οικονομικές διαφορές που χαρακτηρίζουν τα διαφορετικά έθνη και θα μάθουν να προσαρμόζουν αποτελεσματικά τις στρατηγικές μάρκετινγκ σε αυτές.

    • MARKETING AND SOCIAL MEDIA ANALYTICS
      (ΑΕ205)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    MBADS

    Department
    MASTER'S DEGREE IN BUSINESS ANALYTICS AND DATA SCIENCE

    Course Outlines

    Αναλυτική του Μάρκετινγκ και των Κοινωνικών Δικτύων (Marketing and Social Media Analytics) 

    Κωδικός μαθήματος:

    1022-ΑΕ205

    Εξάμηνο:

    B’

    Είδος:

    Επιλογής

    Θεωρία – Πρακτική (ποσοστά):

    50 – 50

    Γλώσσα διδασκαλίας:

    Ελληνικά – Αγγλική ορολογία και βιβλιογραφία

    Ώρες διδασκαλίας:

    3 ώρες την εβδομάδα

    ECTS:

    7,5

    Σελίδα μαθήματος

    Σελίδα στο Compus

     

    Τμήμα, Τομέας, Υπεύθυνος 

    Τμήμα:

    Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

    Τομέας:

    Μάρκετινγκ

    Υπεύθυνος:

    Λεωνίδας Χατζηθωμάς (Επίκουρος Καθηγητής)

    Email:

    hatzithomas@uom.edu.gr

    Web:

    https://www.researchgate.net/profile/Hatzithomas_Leonidas

    Τηλ:

    2310-891684

    Γραφείο

    301, Κτήριο Θ’

    Ώρες Γραφείου

    Ανακοινώνονται στο compus

     

    Προσκεκλημένος Ομιλητής:

    Γεώργιος Παλταγιάν

    Email:

    gpaltag@uom.edu.gr

    Web:

     

    Τηλ:

     

    Γραφείο

     

    Ώρες Γραφείου

    Ανακοινώνονται στο compus

     

    Προσκεκλημένη Ομιλήτρια:

    Κωνσταντίνα Καμβύση (Postdoctoral researcher)

    Email:

    nakam@uom.gr

    Web:

     

    Τηλ:

    2310891525

    Γραφείο

    Εργαστήριο Επιχειρηματικής Αριστείας, 2ος όροφος, Κτίριο Θ’

    Ώρες Γραφείου

    Ανακοινώνονται στο compus


    Βιβλιογραφία

    Hemann, C. and Burbary, K., 2013. Digital marketing analytics: Making sense of consumer data in a digital world. Pearson Education.

    Mizik N., Hanssens D. M. (2018). Handbook of Marketing Analytics: Methods and Applications in Marketing, Edward Elgar Publishing: Northampton MA.

    Sorger, S., 2013. Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics. Admiral Press.

    Winston, W.L., 2014. Marketing analytics: Data-driven techniques with Microsoft Excel. John Wiley & Sons.

     

    Λογισμικό

    SPSS, AMOS, Excel

     

    Συνοπτική Περιγραφή και Μαθησιακοί Στόχοι

    Στην εποχή των μεγάλων δεδομένων οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προκλήσεις αναφορικά με την επεξεργασία, σύνθεση και κατανόηση των καταναλωτικών και πελατειακών τους δεδομένων. Η αναλυτική του μάρκετινγκ αφορά στον εντοπισμό και την αξιοποίηση συγκεκριμένων προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράς, μέσα από την ανάλυση δεδομένων συλλεχθέντων στο εσωτερικό ή το εξωτερικό περιβάλλον την επιχείρησης με σκοπό την επίλυση στρατηγικών προβλημάτων του μάρκετινγκ ή/και τη λήψη αποφάσεων. Οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να εντρυφήσουν στις στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσα από τη χρήση συγκεκριμένων αναλυτικών εργαλείων, τεχνικών και μετρικών και την ανάπτυξη μοντέλων αξιολόγησης των εταιρικών επιλογών. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στη χρήση των μετρικών για την αξιολόγηση των τακτικών μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και τις μηχανές αναζήτησης.  Οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν περαιτέρω πρακτικές δεξιότητες στη χρήση των στατιστικών πακέτων SPSS και AMOS. Συγκεκριμένα οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με αναλυτικά εργαλεία και μεθόδους που χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα τμήματα μάρκετινγκ όπως είναι: η Cluster Analysis, η Conjoint Analysis, η Principal Component Analysis, το Structural Equation Modeling, η Regression Analysis, η Recency Frequency Monetary (RFM) Analysis και τα Decision Trees. Η δομή του μαθήματος αντανακλά τις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων για στελέχη με αναλυτικές ικανότητες που δύνανται να υποστηρίξουν τη εταιρική διαδικασία λήψης αποφάσεων στο πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ.

     

     Περιεχόμενο – Σχέδιο διαλέξεων

    1. Introduction to Marketing Analytics
    2. Who are our customers? Marketing Segmentation and Cluster Analysis
    3. Case study: Banking Customers Segmentation
    4. What do customers want? New Product Development and Conjoint Analysis
    5. Understanding Customers’ Attitudes – Principal Component Analysis
    6. Modeling Customers’ Decision Making – Structural Equation Modeling
    7. Online Promotion Mix: Google & Social Media Analytics
    8. Case study: Understanding Customer Value
    9. Case study: Bank Marketing
    10. Case study: Customer loyalty
    11. Case study: Revenue Management to control the booking process
    12. Presentations
    13. Final Exam

     

    Αξιολόγηση Επίδοσης

    [1] Γραπτές Εξετάσεις 60%

    [2] Εργασία 30%

    [3] Παρουσίαση 10%

     

    • MARKETING MANAGEMENT
      (ΔΕ0103)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    MBA

    Department
    MASTER PROGRAM IN BUSINESS ADMINISTRATION (MBA)

    Course Outlines

    The course attempts to provide a complete understanding of marketing by presenting it as the art and science of delivering value for customers in exchange for customer engagement. Upon completion of lectures, students will be able to:

    − Recognize and describe the following concepts: market research and analysis, environmental assessment, consumer behavior study, setting goals and target market, differentiation from competition, segmentation, targeting and positioning, marketing mix planning (product policy, brand strategy, pricing policy, promotion policy and distribution policy), marketing program implementation and marketing program effectiveness control.

    - Increase the ability to assess and synthesize good marketing planning in the face of financial constraints and uncertain conditions.

    - Understand how marketing works in practice and the impact of marketing decisions on the performance of public and private sector organizations and the economy.

    − Be able to apply the integrated marketing management process considering the business environment for each business sector.

    - In this context, students are expected to develop their analytical, critical, and synthetic ability regarding the marketing mix elements for the design, implementation and evaluation of the company's marketing management strategies and tactics.

    • MARKETING RELATIONS MANAGEMENT
      (ΟΔ0721)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Η «Διαχείριση Μάρκετινγκ Σχέσεων» είναι ένας τρόπος για να προσδιορίσεις και να εγκαθιδρύσεις, να διατηρήσεις και να ενισχύσεις τις σχέσεις με τους πελάτες και τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς (Stakeholders), εξασφαλίζοντας κέρδη, ούτως ώστε οι στόχοι όλων των μερών που αναμιγνύονται να συναντιούνται κι αυτό επιτυγχάνεται με την αμοιβαία ανταλλαγή και την εκπλήρωση των υποσχέσεων. Το «Μάρκετινγκ Σχέσεων» αποτελεί μία νέα προσέγγιση που έρχεται σε αντίθεση με την παραδοσιακή προσπάθεια των επιχειρήσεων να επιτύχουν μεμονωμένες συναλλαγές με τους πελάτες τους. Κατά τη διάρκεια των διαλέξεων παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί του «Μάρκετινγκ Σχέσεων» και αναπτύσσεται μία σειρά επιχειρημάτων που φανερώνει τη σημασία που έχει το «Μάρκετινγκ Σχέσεων» για τη διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ και για την ικανοποίηση των πελατών. Έμφαση δίνεται στη διαδικασία προσαρμογής των στρατηγικών μάρκετινγκ στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών στρατηγικής σημασίας μίας επιχείρησης. Αναδεικνύονται, επίσης, οι πρακτικές και τα εργαλεία της στρατηγικής Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων. Το μάθημα ξεκινά με την παράθεση των βασικών εννοιών και πρακτικών του «Μάρκετινγκ Σχέσεων», εξειδικεύεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων και δίνει έμφαση σε εργαλεία όπως η διερεύνηση πελατειακών αναγκών και επιθυμιών και η πρακτική πλευρά της επικοινωνίας με τις βασικές αγορές πελατών (διαχείριση αντιρρήσεων, δεσμεύσεις, επικοινωνία κ.ά.). Οι τελευταίες διαλέξεις εστιάζονται στις σύγχρονες εξελίξεις που έχουν επέλθει στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο όπως η συν-δημιουργία (Co-creation), αλλά και στη συμπεριφορά των καταναλωτών (Prosumers και οι Presumers).

    • PROMOTION AND ADVERTISING
      (ΔΕ0318)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    MBA

    Department
    MASTER PROGRAM IN BUSINESS ADMINISTRATION (MBA)

    Course Outlines

    The course aims to develop students' knowledge, attitudes, skills, and capacities in issues linked to promotion and advertising, focusing on specific characteristics and individual strategies used by modern advertisers. Upon completion of the lecture series, students will be able to:

    − Recognize and describe the following concepts: advertising concept, advertising outline, advertising brief, the hierarchy of advertising effects model, promotional mix, integrated marketing communication strategy, advertising effectiveness and selection of advertising media, social media and search engine advertising, and search engine optimization.

    - Apply the appropriate techniques to develop modern communication campaigns, which will consider the constantly changing political, economic, sociocultural, technological, and physical environment based on the PESTLE method and use modern communication tools.

    - Determine the advertising objectives of an advertising plan using the SMART method.

    - To work in a team to develop an integrated advertising plan by considering business factors and the external micro and macro environment.

    - To present a work in public and to answer claims to the questions posed by the audience.

    - To be able to participate in a public debate about the role of promotion and advertising in business by developing strong arguments and opinions.

    The course "Promotion & Advertising" aims to equip students with the following general skills:

    - Group work through their participation in the course assignment.

    - Through case studies and writing an advertising plan to promote free, creative, and inductive thinking.

    - Data and information search, analysis, and synthesis using appropriate search technologies for sectoral studies, books, and scientific studies.

    - Design and management of an advertising project.

    - Criticism and self-criticism by participating in the assignment's presentation and asking questions to the other participants/students.

    - Making decisions because of the choices they must make to plan the advertisement.

    - Ability to adapt to the changing political, economic, sociocultural, technological, and natural environment.

    - Respect for the natural environment through discussions of relevant green marketing advertising campaigns.

    - Respect for diversity through discussing relevant advertising campaigns against gender and other stereotypes.

    - Promotion of free, creative, and inductive thinking through the free participation of students in creativity and understanding exercises.

     

     

     

    • PUBLIC RELATIONS
      (ΟΔ0516)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    BA

    Department
    DEPARTMENT OF BUSINESS ADMINISTRATION

    Course Outlines

    Το μάθημα μελετά τη θεωρία και την πρακτική των δημοσίων σχέσεων όπως εφαρμόζονται σε μία εταιρία, έναν οργανισμό, για ένα δημόσιο πρόσωπο και έναν πολιτικό φορέα. Περιγράφει τις συνέργιες των δημοσίων σχέσεων με τις υπόλοιπες επικοινωνιακές δραστηριότητες του μάρκετινγκ, όπως τη διαφήμιση, την προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ και τις προσωπικές πωλήσεις. Αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ίδρυσης τμήματος δημοσίων σχέσεων εσωτερικά στον οργανισμό και της συνεργασίας με εξωτερικούς συμβούλους δημοσίων σχέσεων. Μέσα από μελέτη συγκεκριμένων επιχειρησιακών περιπτώσεων αναλύει τις διαφορετικές τεχνικές οικοδόμησης θετικής εικόνας και το πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι επιμέρους στόχοι της στρατηγικής δημοσίων σχέσεων (αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων, άσκηση επιρροής, πειθώ, δράση, μακροχρόνια φήμη). Επιπρόσθετα διερευνά τις μεθόδους αποτελεσματικής λειτουργίας ενός γραφείου τύπου, όσον αφορά στην ανάπτυξη σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης και αναλύει τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες ενός εκπροσώπου τύπου. Εξετάζει, επίσης, τις στρατηγικές αντιμετώπισης των κρίσεων, έτσι ώστε να κατανοηθεί η σφοδρότητα με την οποία εξελίσσονται σήμερα και αναδεικνύει την κομβική σημασία της άρτιας προετοιμασίας και υλοποίησης ενός σχεδίου αντιμετώπισης της κρίσης σε επικοινωνιακό και διαχειριστικό επίπεδο.

    Publications


    • Books (10 records)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2021

      • Tsichla, E., Voutsa, M.C., Margariti, K. and Hatzithomas, L., 2021. Gender Responses to Emotional Appeals in Advertising: Comparing Self-Reports and Facial Expressions. In Advances in Advertising Research (Vol. XI) (pp. 241-253). Springer Gabler, Wiesbaden.

        View Publication

      • Timamopoulou, A., Hatzithomas, L., Boutsouki, C. and Voutsa, M.C., 2021. Half a century of super bowl commercials: A content analysis of humorous advertising styles. In Advances in Advertising Research (Vol. XI) (pp. 137-150). Springer Gabler, Wiesbaden.

        View Publication

      2018

      • Voutsa, M., Hatzithomas L., and Boutsouki C. (2018). Superiority Theory and Disparagement Humor: The Role of Gelotophobia, Gelotophilia, and Katagelasticism, EAA Advances in Advertising Research, Springer Gabler, Vol. IX.

        View Publication

      • Seitel, F.P. (2018). Δημόσιες Σχέσεις: Θεωρία και Εφαρμογές. Broken Hill Publishers Ltd, Συνολική Επιμέλεια βιβλίου Λεωνίδας Χατζηθωμάς, Επιμέλεια Επιμέρους Κεφαλαίων Ανδρέας Ανδρονικίδης.
      • Ζώτος Γ., Ζώτου Α., Κυρούση Α., Μπουτσούκη Χ., Πάλλα Πολυξένη και Χατζηθωμάς Λ. (2018). Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αποτελεσματικότητα, University Studio Press, Thessaloniki.

      2017

      • Margariti, K. Boutsouki C., Hatzithomas L., and Zotos Y. (2017). A Typology of Minimalism in Advertising, EAA Advances in Advertising Research, Springer Gabler, Vol. VIII, σελ. 1-15.

        View Publication

      2015

      • Hatzithomas L., Boutsouki C., Pigadas V., Zotos Y. (2015), PEER: Looking into Consumer Engagement in e-WOM through Social Media, In EAA Advances in Advertising Research, Springer Gabler, Germany (Chapter), Vol. VI.

      2008

      • Χατζηθωμάς Λ. (2008). Το Χιούμορ ως Στοιχείο της Συγκινησιακής Έκκλησης στο Μήνυμα, κεφάλαιο στο βιβλίο "Διαφήμιση" του κ. Γεώργιου Ζώτου, University Studio Press, Θεσσαλονίκη.
      • Χατζηθωμάς Λ. (2008). Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communications), κεφάλαιο στο βιβλίο "Διαφήμιση" του κ. Γεώργιου Ζώτου, University Studio Press, Θεσσαλονίκη.
      • Χατζηθωμάς Λ. (2008). Το χιούμορ στην Τηλεοπτική Διαφήμιση: Τύποι του Χιούμορ, Κατηγορίες Προϊόντων, Διαφημιστική Αποτελεσματικότητα, Διαμόρφωση Στάσεων και Συναισθημάτων, Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ, Μονογραφία στη σειρά Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, University Studio Press, Θεσσαλονίκη.
      • Scientific Journals (41 records)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2022

        • Ktisti, E., Hatzithomas, L. and Boutsouki, C., 2022. Green Advertising on Social Media: A Systematic Literature Review. Sustainability, 14(21), p.14424

          View Publication

        • Karagiannis, D., Hatzithomas, L., Fotiadis, T. and Gasteratos, A., 2022. The Impact of Brand Awareness and Country of Origin in the Advertising Effectiveness of Greek Food Products in the United Kingdom: The Case of Greek Yogurt. Foods, 11(24), p.4019

          View Publication

        • Riskos, K., Dekoulou, P.E., Hatzithomas, L. and Kotzaivazoglou, I., 2022. The impact of nostalgic corporate storytelling on brand heritage: A multiple mediation model. Int. Journal of Business Science and Applied Management, 17(2).

          View Publication

        • Voutsa, M.C., Hatzithomas, L., Tsichla, E. and Boutsouki, C., 2022. Face reading the emotions of gelotophobes toward disparaging humorous advertising. The European Journal of Humour Research, 10(3), pp.88-112.

          View Publication

        • Michaelidou, N, Siamagka, N. T., Hatzithomas, L. and Chaput, L. 2022. Femvertising Practices on Social Media: A Comparison of Luxury and Nonluxury Brands, Journal of Product & Brand Management.

          View Publication

        • Margariti K., Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2022), Α path to our heart: Visual metaphors and “white” space in advertising aesthetic pleasure, International Journal of Advertising.

          View Publication

        • Radojevic, P., Manic, S., Churlei, E., Hatzithomas, L. and Suluburic, A. (2022), Organizational determinants as antecedent factors of export marketing strategy archetypes of agri-food firms: a three country analysis, British Food Journal, 124(4), 1400-1418.

          View Publication

        • Riskos, K., Hatzithomas, L., Dekoulou, P. and Tsourvakas, G., 2022. The influence of entertainment, utility and pass time on consumer brand engagement for news media brands: A mediation model. Journal of Media Business Studies, 19(1), pp.1-28.

          View Publication

        2021

        • Hatzithomas, L., Voutsa, M.C., Boutsouki, C. and Zotos, Y., 2021. A superiority–inferiority hypothesis on disparagement humor: The role of disposition toward ridicule. Journal of Consumer Behaviour, 20(4), pp. 923–941.

          View Publication

        • Hatzithomas, L., Manolopoulou, A., Margariti, K., Boutsouki, C. and Koumpis, D., 2021. Metaphors and Body Copy in Online Advertising Effectiveness. Journal of Promotion Management, 27(1), pp. 642-672.

          View Publication

        • Hatzithomas, L., Boutsouki, C., Theodorakioglou, F. and Papadopoulou, E., 2021. The Link between Sustainable Destination Image, Brand Globalness and Consumers’ Purchase Intention: A Moderated Mediation Model. Sustainability, 13(17), p.9584.

          View Publication

        • Voutsa M., Tsichla E., Hatzithomas L. and Margariti K. (2021), Examining consumer responses to YouTube ads through facial expressions and self-reports: The role of gender identity and emotional appeals, International Journal of Internet Marketing & Advertising, 15(4), 368-393.

          View Publication

        2020

        • Aramendia-Muneta, M.E., Olarte-Pascual, C. and Hatzithomas, L., 2020. Gender stereotypes in original digital video advertising. Journal of Gender Studies, 29(4), pp.403-419. (Impact Factor of 2.539, SCImago Q1, Cite score 2020 3,5).

          View Publication

        • Daskalaki, V.V., Voutsa, M.C., Boutsouki, C. and Hatzithomas, L., (2020). Service quality, visitor satisfaction and future behavior in the museum sector. Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, 6(1), pp.3-8.

          View Publication

        • Katsikari, C. Hatzithomas, L., Fotiadis, T., and Folinas. D. (2020). Push and Pull Travel Motivation: Segmentation of the Greek Market for Social Media Marketing in Tourism, Sustainability, 12(11):4770.

          View Publication

        2019

        • Tsichla, E. , Hatzithomas, L., Boutsouki, B., Zotos, K. (2019), Greek Political Advertising in Retrospect: A Longitudinal Approach, Communication Research Reports, 36(5), 404-414, (στο SCImago του 2018 έχει κατάταξη Q2).

          View Publication

        • Margariti K., Boutsouki C., Hatzithomas L. (2019), The dilemma of luxury brand extensions, Journal of Global Fashion Marketing, 10(4), 305-323, (Emerging Source Citation Index, και στο SCImago του 2018 έχει κατάταξη Q2).

          View Publication

        • Hatzithomas, L. Misirlis, N., Boutsouki, C. and Vlachopoulou, M. 2018, Understanding the Role of Personality Traits on Facebook Intensity, International Journal of Internet Marketing & Advertising, 13(2), 99-119, (1*ABS-2018, SCImago-2017 Q3).

          View Publication

        • Margariti K., Boutsouki C., Hatzithomas L. and Zotos Y. (2019), Visual Metaphors in Food Advertising: A cross-cultural study, Food Research International, 115, 338-351. (Impact Factor 3, 520, και στο SCImago του 2017 έχει κατάταξη Q1)

          View Publication

        2018

        • Hatzithomas, L., Gkorezis, P., Zotou, A. and Tsourvakas, G. 2018, The impact of Atmospherics on WOM about Short-Life-Cycle Products: The Case of Motion Pictures, Journal of Product & Brand Management, 2,757 Impact Factor, Thomson Reuters Social Science Citation Index, 2018, 1*ABS-2018, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        • Kotzaivazoglou D., Hatzithomas L. and Tsichla E. (2018), Gender Stereotypes in Advertisements for Male Politicians: Longitudinal Evidence from Greece, International Review on Public and Nonprofit Marketing, 15(3), 333-352, (1*ABS-2015 και στο SCImago του 2017 έχει κατάταξη Q3 στην κατηγορία Marketing)

          View Publication

        • Margariti, K., Boutsouki C., and Hatzithomas L. (2019). Less is More or Less is A Bore?, Advances in Advertising Research, IX, 191 – 204.

          View Publication

        2017

        • Riskos, K., Hatzithomas, L., Boutsouki, C. and Zotos, Y., 2017. Corporate Facebook posts in the UK and Greece: a content analysis. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 11(3), pp.233-251, (1*ABS-2018, SCImago-2017 Q3).

          View Publication

        2016

        • Hatzithomas, L., Fotiadis, T.A. and Coudounaris, D.N., 2016. Standardization, Adaptation, and Personalization of International Corporate Social Media Communications. Psychology & Marketing, 33(12), pp.1098-1105, (2,0 Impact Factor, Thomson Reuters Social Science Citation Index, 2016, 3*ABS-2018, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        • Hatzithomas, L., Boutsouki, C. and Zotos, Y., 2016. The role of economic conditions on humor generation and attitude towards humorous TV commercials. Humor: International Journal of Humor Research, 29(4), pp.483-505, (0,660 Impact Factor, Thomson Reuters Social Science Citation Index, 2016, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        • Hatzithomas, L., Zotou, A.Y. and Palla, P. 2016. Measuring the impact of competitive advertising environment and ad-exposure time on 3D posters' effectiveness. Journal of Customer Behaviour, 15(2), pp.153-172, (1*ABS-2018).

          View Publication

        • Hatzithomas, L., Boutsouki, C. and Ziamou, P., 2016. A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials. International Journal of Advertising, 35(5), pp.888-906, (2,451 Impact Factor, Thomson Reuters Social Science Citation Index, 2016, 2*ABS-2018, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        • Tsichla, E., Hatzithomas, L. and Boutsouki, C., 2016. Gender differences in the interpretation of web atmospherics: A selectivity hypothesis approach. Journal of Marketing Communications, 22(6), pp.563-586, (2*ABS-2010, 1*ABS-2015, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        2014

        • Chatzithomas N., Boutsouki C., Hatzithomas L., Zotos Y. (2014), Social Media Advertising Platforms: A Cross-Cultural Study. International Journal on Strategic Innovation Marketing, 1(2).

          View Publication

        2011

        • Gkorezis P., Hatzithomas L. and Petridou E. (2011), The impact of leader's humor on employees' psychological empowerment: the moderating role of tenure, Journal of Managerial Issues, 23(1), (στο SCImago του 2015 έχει κατάταξη Q4).
        • Hatzithomas L., Zotos Y. and Boutsouki C. (2011), Humor and Cultural Values in Print Advertising: A Cross - Cultural Study, International Marketing Review, 28(1). (2,600 Impact Factor, Thomson Reuters Social Science Citation Index, 3*ABS-2015, SCImago-2017 Q1).

          View Publication

        2009

        • Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2009), The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising: An application of Speck's Humorous Message Taxonomy, Journal of Current Issues & Research in Advertising, 31(1): 43-61. (SCImago-2017 Q2).

        2007

        • Τσουρβάκας Γ., Βεγλής Ανδρέας, Εμμανουηλίδης Χρήστος και Χατζηθωμάς Λ. (2007), Μελέτη της λειτουργίας της "διαφήμισης στόμα με στόμα" στη βιομηχανία του κινηματογράφου, Τριμηνιαία Επιθεώρηση της Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων, 5(1), 24-38.
        • Soubeniotis D., Hatzithomas L., Fotiadis T. (2007), The Combination of Marketing and Knowledge Management Strategies in Travel Agencies, The Cyprus Journal of Sciences, 5 (Summer): 201-218.
        • Soubeniotis D., Fotiadis T., Hatzithomas L. and Vassiliadis C., (2007), The Importance of Facilities in the Success of Integrated Marketing Communication of Hotel Enterprises, European Journal of Scientific Research, 17(1), 106-116, (εμφανίζεται στον κατάλογο Scopus, στο SCImago του 2017 έχει κατάταξη Q4).
        • Hatzithomas L., Stamelos Ι., and Fotiadis T. (2007). Quality and effectiveness of ERP - CRM systems: Implications for Information Systems Marketing Strategies, Journal of Applied Business Research, 23(3):33-52 (στο SCImago του 2017 έχει κατάταξη Q3).

        2006

        • Χατζηθωμάς Λ., Κουτσιά Ν., Φωτιάδης Θ. και Τσουρβάκας Γ. (2006), Η επίδραση των Σχεδιαστικών - Κατασκευαστικών Στοιχείων των κινηματογραφικών αιθουσών στην ψυχολογία του θεατή: Μια προσέγγιση του Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Επικοινωνιών, Τριμηνιαία Επιθεώρηση της Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων, 4(1), 18-30.
        • Vassiliadis C., Fotiadis T., Hatzithomas L., Vassiliadis S. (2006). A proposed information system for evaluating 3-D multimedia tourist destinations that shows a high level of realistic representation, Global Education Journal, 2006(2). (εμφανίζεται στον κατάλογο Cabells)
        • Soubeniotis D., Fotiadis T., and Chatzithomas L., Mertzimekis C. (2006), Evaluation of mergers & acquisitions in Greece. International Research Journal of Finance and Economics, 2006(4), 92-104, (στο SCImago του 2015 έχει κατάταξη Q4).

        2005

        • Χατζηθωμάς Λ., Κουτσιά Ν., Σουμπενιώτης Δ, και Φωτιάδης Θ. (2005), Η Περιβαλλοντική Συνείδηση των Καταναλωτών και η Επίδραση της στην Αγοραστική τους Συμπεριφορά. Τριμηνιαία Επιθεώρηση της Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων, 3(1), 42-53.

        2004

        • Βασιλειάδης Χ., Φωτιάδης Θ. και Χατζηθωμάς Λ. (2004), Η χρήση του Εσωτερικού Μάρκετινγκ και των τεχνολογιών πληροφορίας με σκοπό την επίτευξη της Ολοκληρωμένης Μάρκετινγκ Επικοινωνίας, Τριμηνιαία Επιθεώρηση της Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2(2/3), 33-43.
        • Conferences (34 records)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2019

          • Voutsa, M., Boutsouki, C., Hatzithomas, L., and Tsichla, E. (2019), Gelotophobes, gelotophiles, katagelasticists and their media preferences: A new market’s psychographic variable, 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, Heraklion, Crete, Greece, 10- 12 July, 2019.
          • Margariti, K., Tsichla, E., Hatzithomas, L. and Voutsa, M. (2019), Physiological versus Self-report Measures in Emotional Advertising, Considering the Moderating Role of Social Desirability: A Research Agenda, 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, Heraklion, Crete, Greece, 10- 12 July, 2019.
          • Margariti, K., Boutsouki, C., and Hatzithomas, L. (2019), The effectiveness of "white" space in print advertising: An examination across gender in the Indian market, International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts, Thessaloniki, Greece.
          • Vasilakou, E., Theodorakioglou, F., Hatzithomas, L., Boutsouki, C., (2019), Self-construals and soft-/hard-sell appeals in purchase intention: The mediating effect of perceived threat to freedom, International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts, Thessaloniki, Greece.
          • Voutsa, M., Boutsouki, C., Hatzithomas, L., Tsichla, E. (2019), Elicited emotions by disparaging humorous ads: The moderating role of gelotophobia, gelotophilia, and katagelasticism. International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts, Thessaloniki, Greece.

          2014

          • Hatzithomas L., Boutsouki C., and Zotos Y. (2014), The Role of Economic Conditions on the Effectiveness of Greek Humorous TV Advertising, EAA's 13th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Amsterdam, Netherlands, (Among the five nominees for the best paper award).
          • Hatzithomas L., Pigadas V., Boutsouki C., and Zotos Y. (2014), A Model for Consumer Engagement in eWOM via Social Media, EAA's 13th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Amsterdam, Netherlands.

          2012

          • Vlachopoulou E., Boutsouki C., Hatzithomas L. (2012), Teenagers and Social Media: The effect of personality, brand loyalty and peer group pressure, International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI).
          • Hatzithomas N., Hatzithomas L., and Boutsouki C. (2012), Social Media Advertising Platforms: A Cross-cultural Study, World Media Economics and Management Conference, Thessaloniki, Greece.

          2011

          • Tsichla E., Hatzithomas L., and Boutsouki C. (2011), Gender differences in the interpretation of a Museum's web atmosphere: A selectivity hypothesis approach, International Corporate and Marketing Communications Conference (CMC), Athens, Greece.
          • Hatzithomas L., Outra E., Zotos Y. and Boutsouki C. (2011), Is Humor a Countercyclical Advertising Strategy? International Corporate and Marketing Communications Conference (CMC), Athens, Greece.
          • Tsichla E., Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2011), The Mediating Effect of Brand Personality on the Relationship between Online Atmospherics and Attitudes toward the Site, 40th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Ljubljana, Slovenia.

          2010

          • Hatzithomas L., Outra E. and Zotos Y. (2010), Postmodern Advertising: A Longitudinal Study of Super Bowl Commercials, 39th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Copenhagen, Denmark.

          2009

          • Gkorezis P., Hatzithomas L. and Petridou E. (2009), Humor as a Moderator of the Relationship between Leader-Member Exchange and Employee's Psychological Empowerment, Conference of International Academy of Management and Business (IAMB), Constantinople, Turkey.
          • Hatzithomas L., Stamelos I., Antoniadis I. and Fotiadis T. (2009), On the Success of ERP systems: A Comparative study between Open Source and Commercials Systems, 4th Balkan Conference in Informatics (BCI 2009), Thessaloniki, Greece.
          • Palla P. and Hatzithomas L. (2009), Is Website Interactivity Always an Advantageous Construct?, 2nd Biennial International Conference on Services Marketing, Thessaloniki, Greece.
          • Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2009), Cognitive Processing and Retrieval of Humorous Advertising Cues: Synergy between Print Advertising and Packaging, 38th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Nantes, France.

          2008

          • Zotou Y. A., Hatzithomas L., and Palla K. P. (2008). The Effects of 3D Billboards on Consumers' Attention and Awareness, International Corporate and Marketing Communications Conference (CMC), Ljubljana, Slovenia.
          • Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2008), Humorous Message Taxonomy: exploring the role of the various humor types on advertising, 37th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Brighton, UK.
          • Palla K.P., Hatzithomas L. and Zotou Y.A., (2008). Competitive Interference and Effectiveness of 3D Billboards: An Experimental Approach, International Conference of Research in Advertising, Antwerp, Belgium.
          • Hatzithomas L. (2008), Humor as an Advertising Retrieval Cue: A Research Agenda, International Conference of Research in Advertising, Antwerp, Belgium.

          2007

          • Hatzithomas L., Boutsouki C. and Zotos Y. (2007). A Cross-Cultural Analysis of Humorous Print Advertising in the UK and Greece, International Conference on Marketing and Development, Proceedings, Washington, USA. (Η περίληψη της εργασίας δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Macromarketing,27(4), 432).
          • Hatzithomas L., Zotou A., Tsourvakas G., Koutsia N. (2007). Motion Picture as a "Total-Product": The Effect of Movie Theater Atmospherics on the Word of Mouth for Motion Pictures, International Conference on Marketing and Development, Proceedings, Competitive paper, Washington, USA. (Η περίληψη της εργασίας δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Macromarketing,27(4), 426-427).

          2006

          • Κατσιαδάκης Ν., Μπίμπη Μ., Χατζηθωμάς Λ. (2006). Διαχείριση γνώσης σε επιχειρήσεις και φορείς της Ελλάδας, 3ο Φοιτητικό Συνέδριο Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
          • Κατσιαδάκης Ν., Μπίμπη Μ., Χατζηθωμάς Λ. (2006). Αντιλήψεις και Προσωπικές Απόψεις Εργαζομένων για τη Διαχείριση Γνώσης στην Ελλάδα. 18ο Εθνικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών "Σχεδίαση Λειτουργιών, Ανάκτηση Πληροφοριών και Διαχείριση Γνώσης".
          • Hatzithomas L., and Tsourvakas G. (2006). Stimulus - schema incongruity and humorous advertising effectiveness. The role of Integrated Marketing Communications, Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Athens.
          • Hatzithomas L., and Boutsouki C., (2006). Types of humour in advertising, Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Athens.
          • Hatzithomas L. and Stamelos Ι. (2006). Enterprise Resource Planning" and "Customer Relationship Management" systems Success: An application of Delone and McLean's model, 10th International Conference of the Economic Society of Thessaloniki, Thessaloniki, Greece.

          2005

          • Κατσιαδάκης Ν., Μπίμπη Μ., Χατζηθωμάς Λ. (2005). Διαχείριση γνώσης σε επιχειρήσεις και φορείς της Ελλάδας, Εθνικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 107.
          • Σουμπενιώτης Δ., Χατζηθωμάς Λ., Φωτιάδης Θ. (2005). Η χρήση της φανερής γνώσης για την άσκηση πολιτικών Database Marketing στα τουριστικά γραφεία, Εθνικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 86.
          • Vassiliadis C., Fotiadis T., Hatzithomas L., Vassiliadis S. (2005). A proposed information system for evaluating 3-D multimedia tourist destinations that shows a high level of realistic representation, Information and Communication Technologies in Tourism 2005, ENTER 11, Work in Progress, Innsbruck, Austria.
          • Fotiadis T., Vassiliadis C., Hatzithomas L. and Gkotzamanis E. (2005). An IT approach against brand positioning confusion on hospitality enterprises: The case of Greek Hotels, Information and Communication Technologies in Tourism 2005, ENTER 11, Competitive paper, Innsbruck, Austria, 371-382.
          • Soubeniotis D., Hatzithomas L., Fotiadis T. and Vasiliadis C. (2005). The importance of facilities in the success of integrated marketing communication of hotel enterprises, 9th International Conference on Marketing and Development, Proceedings, Competitive paper, Thessaloniki, Greece. (Η περίληψη της εργασίας δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Macromarketing, 25(2), 264).

          2004

          • Fotiadis T, Haramis G., Vassiliadis C., Hatzithomas L. and Gkotzamanis E. (2004). A Case Studies' approach on Marketing High Technology products; Application of an innovative decision making procedure about new high tech products and their introduction into the highly uncertain, turbulent environment of the market, through a strategic-systemic approach of operational intradepartmental coexistence and cooperation, 8th International Workshop on Teamworking, EIASM, proceedings, Work in Progress, Tr
          Wheelchair Blue
          Accessibility Tools
          Fonts PlusIncrease Text
          Fonts MinusDecrease Text
          ContrastHigh Contrast
          GrayscaleGrayscale
          Readable FontReadable Font