Papadopoulou Iris
  • +30 2310 891.379
  • irispd uom.edu.gr

    Papadopoulou Iris

    Special Educational Personnel
    Foreign Language Teaching in the University of Macedonia


    Academic Area

    Teaching English for Academic Purposes

    Curriculum Vitae
    Academic Titles
    •  PhD in Linguistics, Dept. of Language & Linguistics, University of Essex , UK (1994).
    • MA in Descriptive & Applied Linguistics, Dept. of Language & Linguistics, University of Essex , UK (1990).
    • BA in English Language and Literature, Department of English,School of Philosophy, Aristotle University of Thessaloniki (1988).

     

    Research Interests
    • motivation for language learning,
    • EAP curriculum design,
    • integrated writing
    • language learning strategies, strategy-based instruction and
    • intercultural communication.

    Teaching


    • BIBLIOGRAPHY RESEARCH
      (ΞΓ0105)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΞΓ0105  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗΕΡΕΥΝΑΣΤΑΑΓΓΛΙΚΑ (Bibliography Research in English)

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0105

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Ε’ & Ζ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗΕΡΕΥΝΑΣΤΑΑΓΓΛΙΚΑ(Bibliography Research in English)

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΙΡΙΣ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    4

    5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: 

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΑΓΓΛΙΚΑ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/UNI102/

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    O σκοπός του μαθήματος «Βιβλιογραφική Έρευνα στα Αγγλικά» είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές/ τις φοιτήτριες με τη διαδικασία βιβλιογραφικής έρευνας.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής  θα είναι σε θέση να:

    -          Επιλέξει θέμα σε ερευνητική περιοχή της επιλογής της/του και να κάνει έξυπνη έρευνα με λέξεις κλειδιά που θα την διευρύνει ή συγκεκριμενοποιεί ανάλογα με τα ευρήματα

    -          Αξιολογήσει ακαδημαϊκές πηγές για συνάφεια, αξιοπιστία και την επιστημονική θεωρία

    -          Συνθέτει/ αντιπαραβάλει επιστημονικές απόψεις

    Γενικές Ικανότητες

    - Αυτόνομη εργασία

    - Αναζήτηση, ανάλυση δεδομένων και πληροφοριών, με χρήση του διαδικτύου και των βάσεων δεδομένων της βιβλιοθήκης

    - Ανάπτυξη επιστημονικής υπευθυνότητας

    - Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

    - Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας

    - κατανόηση ανατροφοδότησης

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το μάθημα αναπτύσσει τη διαδικασία βιβλιογραφικής έρευνας ως εξής:

    1. Ερευνητική περιοχή και προσδιορισμός θέματος

    2. Έρευνα με λέξεις κλειδιά (στον googlescholar)

    3. Αξιολόγηση πηγών

    4. Ακαδημαϊκή γλώσσα

    5. Λογοκλοπή, τρόποι αποφυγής 

    6. Αναδιατύπωση και περίληψη

    7. Επιστημονικά υποδείγματα και σχολές.

    8-13. Μετα-ανάλυση και σύγκριση άρθρων στην ίδια θεματική.

     

    Ενδεικτικά εξετάζονται οι παρακάτω θεματικές:

    Ενότητα: Economics of the Environment:

    • Clapp, J.  (2005). Peril or Prosperity? Mapping Worldviews of Global Environmental Change. In Clapp, J., &Dauvergne, P. Paths to a Green World The Political Economy of the Global Environment. Academic MIT Press.
    • Perman, R., Ma, Y., McGilvray, J., & Common, M. (2003). Natural resource and environmental economics. Pearson Education.
    • Blommaert, J., & Varis, P. (2013). Enough is enough (pp. 143-160). Amsterdam: John Benjamins Publishing Company.

    Ενότητα: Globalization and culture

    • Allan Bird and Michael J. Stevens. (2003). Toward an emergent global culture and the effects of globalization on obsolescing national cultures. Journal of International Management  9: 4, 395-407).
    • Ahuvia, A., & Izberk-Bilgin, E. (2011). Limits of the McDonaldization thesis: eBayization and ascendant trends in post-industrial consumer culture. Consumption Markets & Culture14(4), 361-384.

    Ενότητα: Changing citizenship in the digital age.

    • Bennett, W. L. (2008). Changing citizenship in the digital age. Civic life online: Learning how digital media can engage youth, 1, 1-24.
    • Delli Carpini, M. X. (2000). Gen. com: Youth, civic engagement, and the new information environment. Political communication17(4), 341-349.

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    • Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας openeclass.

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    13X4=52

    Έρευνα και ανάλυση πηγών

    48

    Εργασίες/ πρόοδοι

    50

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    2 επιλογές:

    1. Ανάλυση 3 επιστημονικών άρθρων.

    Περίληψη επιχειρηματολογίας σε 350 λέξεις

    Αξιολόγηση (αναγνωσιμότητα, αξιοπιστία, θεωρητικό μοντέλο,  150 λέξεις)

    Σχολιασμός και σύνδεση με άλλα άρθρα, θεωρίες

    2. Τελικό διαγώνισμα:

    Κείμενο 750-λέξεων με:

    Ερωτήσεις κατανόησης, αναδιατύπωσης, περίληψης, αξιολόγησης της επιχειρηματολογίας

    Σύγκριση με παράλληλο κείμενο διαφορετικής επιστημονικής θέσης.

    Σύστημα APA.

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

     

    - Creme, Ph. & Lea, M.R. (2008). Writing at university. A guide for students. (3rd ed.). Maidenhead: Open University Press.

    - Papadopoulou, I. (2015) Research Reading and Writing Skills: Advanced English for Academic Purposes course for Students of Economic and Social Sciences. University of Macedonia Press.

    Ιστοσελίδες

    Uni of Edinburgh:

    http://www.ed.ac.uk/information-services/library-museum-gallery/finding-resources

    Uni of Harvard: http://isites.harvard.edu/icb

     

     

     

     

    • ENGLISH III
      (ΞΓ0103)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ΛΧ

    Department
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ENGLISH III: Business English
      (ΞΓ0103)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΞΓ0103 - ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙΙ

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

     ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

     ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

     ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     ΞΓ0103

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙΙ: ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  ΙΡΙΣ (A-Μα), ΜΑΧΙΛΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ (Με-Ω)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

     

     

     

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

     ΑΓΓΛΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

     ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/ECO144/

    https://openeclass.uom.gr/courses/UNI103/

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

     

     

    Το μάθημα αφορά τις γλωσσικές δεξιότητες που απαιτεί ο επαγγελματικός χώρος.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

    • Έχει γνώσεις προχωρημένου επιπέδου Αγγλικών για επαγγελματικούς σκοπούς όσο αφορά τις τέσσερις βασικές δεξιότητες: reading, writing, listening και speaking
    •  Έχει αποδεδειγμένη γνώση και κατανόηση θεματικών ενοτήτων που αφορούν  τον επαγγελματικό χώρο της ειδικότητας τους πχ Είδη, βασικά χαρακτηριστικά και δομή εταιριών, ρόλος των διαπολιτισμικών διαφορών στον χώρο εργασίας, ο ρόλος της παγκοσμιοποίησης στο εμπόριο, διαχείριση κρίσεων κλπ.
    • Να κατανοεί και να αναλύει σε προχωρημένο επίπεδο αυθεντικά κείμενα που αφορούν θέματα οικονομίας στο χώρο εργασίας με διδασκαλία εστιασμένη στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για επαγγελματικούς σκοπούς πχ αγγελίες δουλειάς για οικονομολόγους
    • Να μπορεί αποδεδειγμένα να συντάξει βιογραφικό σημείωμα, και γράμμα αίτησης για δουλειά στην Αγγλική
    • Να μπορεί να κοινοποιεί μέσω προφορικής παρουσίασης και να εξηγεί γνώσεις, ιδέες και τη δική του/της άποψη πάνω σε θέματα της ειδικότητας του/της στα Αγγλικά.
    •  Να είναι σε θέση να δώσει μια επιτυχή συνέντευξη για δουλειά σχετική με την ειδικότητα του/της
    • Να έχει αποκτήσει λεξιλόγιο σχετικό με το χώρο εργασίας στην οικονομική επιστήμη προχωρημένου επιπέδου.

     

    Γενικές Ικανότητες

    --Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    -- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    -- Ομαδική εργασία

    -- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    -- Λήψη αποφάσεων

    -- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

     

     

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ    

    Στόχος του μαθήματος είναι η γνώση της Αγγλικής γλώσσας για επαγγελματικούς σκοπούς προχωρημένου επιπέδου. Συγκεκριμένα η ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και ανάλυσης κειμένων, προβληματισμού και κριτικής σκέψης, δεξιοτήτων γραπτού και προφορικού λόγου σε θέματα που αφορούν τον εργασιακό χώρο.

    Οι θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι οι παρακάτω:

    Προφίλ και χαρακτηριστικά επιτυχημένων επιχειρηματιών

    Είδη και δομή εταιριών

    Παγκοσμιοποίηση του εμπορίου

    Διαπολιτισμικότητα στο χώρο εργασίας

    Η διαδικασία αίτησης για δουλειά (κατανόηση & ανάλυση αγγελιών, κατανόηση & ανάλυση μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων, ανάπτυξη δεξιοτήτων για συνέντευξη για δουλειά,  σύνταξη βιογραφικού και γράμματος αίτησης για δουλειά)

    Διαχείριση κρίσεων

    Επιχειρηματική κοινωνική ευθύνη (η περίπτωση της Nike)

    Businessetiquette χωρών & κώδικας συμπεριφοράς εταιριών

    SWOT ανάλυση

    Ο ρόλος της διαφήμιση & του Μάρκετινγκ σήμερα

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

     Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας openeclass

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    13Χ4=52

    Μελέτη

    15

    Γραπτές και προφορικές εργασίες

    15

    Διαδραστική διδασκαλία

    23

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Γλώσσα αξιολόγησης: Αγγλική

    2       επιλογές:

    1) Γραπτή τελική εξέταση: Ερωτήσεις κατανόησης κειμένου (σε παράφραση), λεξιλόγιο με άσκηση αντιστοίχισης λέξεων με τις ερμηνείες τους & με άσκηση παραγώγων λέξεων, γράμμα αίτησης για δουλειά με συμπλήρωμα κενών, ερωτήσεις πάνω στις θεματικές ενότητες του μαθήματος, ερωτήσεις οικονομικών και λογιστικών όρων.

    2) Τεστ πάνω σε γράμμα αίτησης για δουλειά και οικονομικών όρων 50%, συνέντευξη για δουλειά με τη διδάσκουσα (σε ζευγάρια βασισμένη σε ατομικό βιογραφικό) 25%, Προφορική παρουσίαση (σε ζευγάρια) σε σχέση με θεματική ενότητα του μαθήματος 25%.     

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    -Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

    Business English at University (2019)by Z. Kantaridou, I. Papadopoulou, P. Stefanou

    English for Business Studies: A Course for Business Studies and Economics Students by Ian McKenzie

    Corporate Emails in English: Brief Contexts and Language by Helder Fanha Martins

    -Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

    Business and Professional Communication Quarterly

    • ENGLISH IV
      (ΞΓ0104)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ΛΧ

    Department
    DEPARTMENT OF ACCOUNTING AND FINANCE

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ENGLISH IV: Basic principles of oral presentations
      (ΞΓ0104)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΞΓ0104 - ΑΓΓΛΙΚΑ ΙV

     

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0104

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Δ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΑΓΓΛΙΚΑ ΙV: Βασικές αρχές προφορικών παρουσιάσεων στον ακαδημαϊκό χώρο

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΙΡΙΣ (A-Μα), ΜΑΧΙΛΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ (Με-Ω)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ



    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΑΓΓΛΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/UNI123/

    https://openeclass.uom.gr/courses/UNI104/

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

    Το μάθημα αφορά τις προφορικές παρουσιάσεις στον ακαδημαϊκό χώρο στα Αγγλικά.

     

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

    • Έχουν την ικανότητανα επιλέγουν ένα θέμα προφορικής παρουσίασης κατάλληλο για την περίσταση, το κοινό και τους ίδιους και να αιτιολογούν την επιλογή του.
    • Είναι σε θέση να οργανώσουν την ομιλία τους με συνοχή και συνάφεια έτσι ώστε να είναι εύκολα κατανοητή στο κοινό τους.
    • Έχουν την ικανότητα να παρουσιάσουν στα Αγγλικά αυτό που έχουν να πουνδυνατά, καθαρά και εκφραστικά χωρίς να διαβάζουν και να είναι κατανοητοί στο κοινό τους.
    • Είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αξιόπιστες πηγές για την έρευνα τους και να ενσωματώνουν τις πληροφορίες στην ομιλία τους χωρίς λογοκλοπή .
    • Έχουν πλήρως κατανοήσει τη διαφορά μεταξύ του λόγου που χρησιμοποιείται στις προφορικές δημόσιες παρουσιάσεις και σε αυτόν που χρησιμοποιείται σε μια γραπτή ερευνητική εργασία
    • Είναι σε θέση να κάνουν ατομικές αλλά και ομαδικές προφορικές παρουσιάσεις.    
    • Έχουν αποδεδειγμένη γνώση και κατανόηση των τεχνικών που χρησιμοποιούν οι ομιλητές για να εισάγουν το θέμα τους, να τραβήξουν και να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του κοινού, να προσαρμόσουν το περιεχόμενο και την γλώσσα που χρησιμοποιούν στο κοινό τους ώστε να είναι κατανοητοί, να εξηγήσουν και να επιχειρηματολογήσουν υπέρ της άποψης τους, καινα κλείσουν την ομιλία τους.
    • Έχουν αναπτύξει δεξιότητες κατάλληλου χειρισμού διαφανειών powerpoint, ως τεχνικά μέσα συμπληρωματικά της παρουσίασης.  
    • Έχουν κατανοήσει το ρόλο της στάσης του σώματος του ομιλητή

     

    Γενικές Ικανότητες

     

     

    --Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    --Λήψη αποφάσεων

    --Αυτόνομη εργασία

    --Ομαδική εργασία

    --Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    --Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    -- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     

    Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές προφορικής παρουσίασης σε ακαδημαϊκά αντικείμενα συναφή των σπουδών τους και να τους εμπλέξει στην εφαρμογή αυτών των αρχών μετην προετοιμασία και την παρουσίαση των δικών τουςομιλιών.

     

    Το μάθημα αρχίζει με τις βασικές αρχές μιας προφορικής παρουσίασης όπως η χρησιμότητα της στον ακαδημαϊκό χώρο, ο ρόλος του κοινού και η συμβολή του στην ομιλία, ηθικά ζητήματα που προκύπτουν για ομιλητή και ακροατές, και ο φόβος της δημόσιας παρουσίασης. Στη συνέχεια ασχολείται με πιο πρακτικά ζητήματα όπως η επιλογή κατάλληλου θέματος και σκοπού, η προετοιμασίατης ομιλίας, η διαμόρφωση βασικής δομής-σκελετού, η σύνταξη περίληψης-abstract, ορθής εισαγωγής και επιλόγου. Επίσης ασχολείται με στοιχεία της απόδοσης της ομιλίας όπως η κατάλληλη φωνή και καθαρά και σωστή άρθρωση και προφορά, η γλώσσα του σώματος και η χρήση οπτικών και ηλεκτρονικών μέσων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις τεχνικές με τις οποίες ο ομιλητής εξασφαλίζει και διατηρεί την προσοχή του κοινού, στην αναγνώριση των δεξιοτήτων του κάθε φοιτητή προφορικής παρουσίασης και αυτοβελτίωση του, στη εποικοδομητική κριτική και ανάλυση ομιλιών και κατάλληλη χρήση των τεχνικών μέσων.  Οι φοιτητές αναγνωρίζουν και αναλύουν τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε ομιλίες οι οποίες προβάλλονται σε videoή διαβάζονται στο βιβλίο και κάνουν δικιές τους παρουσιάσεις. Συμπληρωματική βοήθεια (πχ πρόβες) παρέχεται και στις ώρες γραφείου.

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία και  στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας openeclass.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    13X4=52

    Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας

    15

    Μελέτη και προετοιμασία για τις προφορικές παρουσιάσεις

    28

    Διαδραστική διδασκαλία

    10

    ΣύνολοΜαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά

     

    2 επιλογές αξιολόγησης

    1) Γραπτή τελική εξέταση: ερωτήσεις σύντομης απάντησης κατανόησης του περιεχομένου και των χρησιμοποιημένων τεχνικών μια ομιλίας που δίνεται γραπτά, λεξιλόγιο με άσκηση αντιστοίχισης λέξεων με τις ερμηνείες τους & με άσκηση συμπλήρωσης σωστών παραγώγων λέξεων, και ερωτήσεις πάνω στη θεωρία του δημόσιου λόγου και στο περιεχόμενο των ομιλιών που αναλύθηκαν στο μάθημα.

     

    2) 3 προφορικές παρουσιάσεις & γραπτή εξέταση

     

    --1 ατομική παρουσίαση όπου εξηγούν μία οικονομική θεωρία/παρουσιάζουν μία οικονομική άποψη (5 λεπτά)

    --1 παρουσίαση σε ζευγάρια όπου ο καθένας υποστηρίζει μία διαφορετική άποψη πάνω στο ίδιο θέμα (10 λεπτά)

    --1 παρουσίαση (20 λεπτών) σε ζευγάρια αποτελούμενη από γραπτή και προφορική αιτιολόγηση επιλογής θέματος και σκοπού, γραπτό επίσημα διαμορφωμένο σκελετό, γραπτή περίληψη, και διαφάνειες powerpoint. Το θέμα είναι οικονομικο-κοινωνικού περιεχομένου.

    --Γραπτή εξέταση πάνω στην θεωρία του δημόσιου λόγου και οικονομικής ορολογίας

     

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

     

    Public speaking for University Students: Principles and Practice, by IfigeneiaMachili

    The Art of Public Speaking, by Stephen Lucas

     

     

     

    • ENGLISH LANGUAGE III: BIBLIOGRAPHY RESEARCH IN ECONOMICS AND POLITICAL SCIENCE
      (ΞΓ3107)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    To μάθημα καλλιεργεί τις δεξιότητες που απαιτούνται για την βιβλιογραφική έρευνα και
    περιλαμβάνει: την εύρεση του κατάλληλου θέματος από το αρχικό ερευνητικό πεδίο, έρευνα
    στο google scholar με κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, αξιολόγηση πηγών για την
    αναγνωσιμότητα, αξιοπιστία και τη σχέση τους με το ερευνητικό θέμα, και εξάσκηση στη
    γρήγορη και αποτελεσματική επεξεργασία εκτενών ακαδημαικών κειμένων. Το μάθημα
    αξιολογείται με τελική γραπτή εξέταση ή προαιρετική πρόοδο. H προαιρετική πρόοδος
    περιλαμβάνει την επεξεργασία 3 ακαδημαικών άρθρων, περίληψη της βασικής
    επιχειρηματολογίας τους σε 350 λέξεις και αξιολόγηση τους σε 150 λέξεις.


    English 3 rd semester: Bibliographical research in English

    This course develops the skills required in doing bibliography research, including: a) getting
    from a research area to a feasible topic, to appropriate keywords, b) doing intelligent
    keyword research by trying out different keyword combinations on google scholar, c)
    evaluating sources for readability, reliability and relevance to the research topic, d) practicing
    fast and efficient processing of extensive academic texts. The course is assessed with an end-
    of-term exam, or continuous assessment. The continuous assessment includes annotating 3
    research papers (approximate length: 10 pages) providing a summary of the main
    argumentation in about 350 words and a reflection/evaluation of about 150 discussing the
    reliability of the text and identifying the scientific paradigm.

    • ENGLISH LANGUAGE IV: RESEARCH PAPER WRITING
      (ΞΓ4106)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    IES

    Department
    DEPARTMENT OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN STUDIES

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • RESEARCH PAPER WRITING IN ENGLISH
      (ΞΓ0106)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΞΓ0106 - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ (ResearchPaperWriting)

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0106

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΣΤ’ &Η’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ (ResearchPaperWriting)

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΙΡΙΣ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    4

    5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΑΓΓΛΙΚΑ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/UNI101/

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    O σκοπός του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία στα Αγγλικά» είναι η παρουσίαση της δομής της ερευνητικής εργασίας και της μεθοδολογίας συλλογής βιβλιογραφίας και σύνταξης εργασίας η οποία θα σέβεται τους κώδικες ακαδημαϊκής δεοντολογίας.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής  θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει την συγγραφή ερευνητικής εργασίας 2000 λέξεων που θα περιλαμβάνει τις παρακάτω δεξιότητες:

    •             εύρεση κατάλληλου θέματος

    •             έρευνα με λέξεις κλειδιά

    •             αξιολόγηση πηγών για συνάφεια και αξιοπιστία

    •             διαχείριση χρόνου και βιβλιογραφίας

    •             σύνταξη ερευνητικού κειμένου με συνοχή

    •             υποστήριξη επιχειρημάτων

    •             αποφυγή λογοκλοπής με αναδιατύπωση

    Γενικές Ικανότητες

    - Αυτόνομη εργασία

    - Αναζήτηση, ανάλυση δεδομένων και πληροφοριών, με χρήση του διαδικτύου και των βάσεων δεδομένων της βιβλιοθήκης

    - Ανάπτυξη επιστημονικής υπευθυνότητας

    - Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

    - Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας

    - Κατανόηση ανατροφοδότησης

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται η θεωρία, στο δεύτερο μέρος οι φοιτητές ασκούνται στο να εφαρμόζουν τις αρχές σύνταξης ερευνητικής εργασίας 2000 λέξεων. Η δομή της ύλης είναι ως εξής:

    1. Εισαγωγή στην ερευνητική εργασία.

    2. Αναζήτηση του θέματος

    3. Βιβλιογραφική έρευνα (πχ. Στο google scholar)- εξάσκηση

    4. Αξιολόγηση πηγών (ως προς τη συνάφεια προς το θέμα και την αξιοπιστία.)

    5. Η γλώσσα της ερευνητικής εργασίας (formal, concise, impersonal)

    6. Αναδιατύπωση αρχικού κειμένου- εξάσκηση

    7. Αποφυγή λογοκλοπής (παραδείγματα λογοκλοπής)

    8. Χρήση πηγών, Ασκήσεις στην ενδοκειμενικές παραπομπές

    9. Δομή της ερευνητικής εργασίας

     9.1 Περίληψη – Abstract

     9.2 Βιβλιογραφική επισκόπηση

     9.3 Εισαγωγή και Επίλογος

    10. To επιχείρημα (Argument)

    11. Σύνταξη επιστολής προθέσεων για μεταπτυχιακό.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    • Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eclass.

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    13x4=52

    Άσκηση /συμβουλευτική

    3x4=12

    Βιβλιογραφική έρευνα

    36

    Συγγραφή εργασίας

    50

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    • Ερευνητική εργασία στα Αγγλικά, 2000 λέξεων με πηγές σε 6 στάδια επίβλεψης (υποβολή & αιτιολόγηση θέματος, έρευνα με λέξεις-κλειδιά και τροποποίηση θέματος ανάλογα με τα αποτελέσματα, σχεδιάγραμμα, βιβλιογραφική επισκόπηση, άλλο ένα κεφάλαιο, τελική εργασία), ή
    • Τελικό διαγώνισμα στη θεωρία συγγραφής ερευνητικής εργασίας + Αξιολόγηση κειμένων για αξιοπιστία και αναδιατύπωση αποσπάσματος

     

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

     

    Papadopoulou, I. (2014). Research reading and Writing Skills. University of Macedonia Press.

    Creme, Ph. & Lea, M.R. (2008). Writing at university. A guide for students. (3rd ed.). Maidenhead: Open University Press; 

    Kirton, B. & McMillan, K. (2007). Just write. An easy-to-use guide to writing at university. London and New York: Routledge.

     

     

     

     

     

    Publications


    • Books (9 records)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2021

      • Papadopoulou, I., Machili, I., & Kantaridou, Z. (2021). Task-specific Strategy Use in Video-mediated Integrated Writing: The Greek EAP Context. In Situating Language Learning Strategy Use (pp. 165-180). Multilingual Matters.

        View Publication

      • Papadopoulou, I., Ι. Machili, & Ζ. Kantaridou (2021). Exploring the nature of the video-mediated integrated writing task in the Greek EAP context. Working title of the book: Situating Language Learning Strategy Use: Present issues and future trends Editors: Zoe Gavriilidou & Lydia Mitits, Multilingual Matters.

      2019

      • Kantaridou, Z., Papadopoulou, I., Stefanou, P. (2019). Business English at University. Anikoula Publishing.

      2018

      • Kantaridou Z., I. Papadopoulou & J. Angouri (2018). “It’s good to have a language under your belt”: The value of foreign languages in the Greek job market. In Sherman, T. & Nekvapil, J. (eds) English in Business and Commerce: Interactions and Policies; English in Europe Volume 5. PLACE: De Gruyter Mouton, 254-275.

        View Publication

      2017

      • Papadopoulou, I., Z. Kantaridou, I. Agaliotis, & M. Platsidou (2017). Foreign Language Teachers’ Strategy Instruction Practices in Greek Secondary Education. In Z. Gavriilidou, K. Petrogiannis, M. Platsidou & A. Psaltou-Joycey (Eds) Language learning Strategies: theoretical issues and applied perspectives, Kavala: Saita Publications, ISBN 978-618-5147-52-5, 96-123. http://synmorphose.compulaw.gr/index.php?option=com_docman&view=document&slug=llstr&layout=default&alias=50-llstr&category_slug=booksgr&Itemid=591&lang=el .

      2015

      • Kantaridou Z. & I. Papadopoulou. (2015) Activities for Lower Secondary Schools. In Psaltou-Joycey A. (ed) Foreign Language Learning Strategy Instruction: A Teacher’s Guide, Kavala Saita Publications, 116-174 http://www.saitabooks.eu/2015/05/ebook.162.html

      2014

      • Papadopoulou, I. (2014). Research Reading and Writing Skills: Advanced English for Academic Purposes course for Students of Economic and Social Sciences.University of Macedonia Press.
      • Kantaridou Z. & I. Papadopoulou. (2014). Developing Teachers’ and Students’ Intercultural Metacognitive Awareness in Business English Courses. In Psaltou-Joycey A., E. Agathopoulou & M. Mattheoudakis (eds) Cross-Cultural Approaches to Language Education, Cambridge Scholars Publishing, 225-243. http://www.cambridgescholars.com/cross-curricular-approaches-to-language-education

      2009

      • Kantaridou, Z., Papadopoulou, I., Stefanou, P. (2009). Business English at University. Anikoula Publishing.
      • Scientific Journals (6 records)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2021

        • Kantaridou, Z., Machili, I., & Papadopoulou, I. (2021). Profiling the motivational characteristics of Greek university students. System, 103. https://doi.org/10.1016/j.system.2021.102638

          View Publication

        • Kantaridou, Z., Machili, I., & Papadopoulou, I. (2021). Profiling the motivational characteristics of Greek university students. System, 103, 102638.

          View Publication

        2020

        • Machili, I., Papadopoulou, I., & Kantaridou, Z. (2020). Effect of strategy instruction on EFL students’ video-mediated integrated writing performance. Journal of Second Language Writing, 48, 100708.

          View Publication

        2018

        • Papadopoulou, I., Kantaridou, Z., Platsidou, M., & Gavriilidou, Z. (2018). The SILL revisited in light of the S2R model of language learning. The Language Learning Journal, 46(5), 544-556.
        • I. Papadopoulou, Z. Kantaridou, M. Platsidou, Z. Gariilidou. (2018). The SILL revisited in light of the S2R Model of language learning. The Language Learning Journal 46:5.544-556, DOI: 10.1080/09571736.2018.1502739

        2017

        • Platsidou, M., Kantaridou, Z., & Papadopoulou, I. (2017). International orientation as predictor of EFL learning strategy use in adolescent students. Language, Culture and Curriculum, 30(2), 157-173.

          View Publication

        • Conferences (7 records)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2022

          • Machili I., Kantaridou Z., & Papadopoulou I. (2022). The effect of strategy instruction on strategy use in video-mediated integrated writing. In Sougari A. & Bartzokas V. (ed) Selected Papers of the 24th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics (ISTAL24), pp. 477-493. https://doi.org/10.26262/istal.v24i0.9200

            View Publication

          2017

          • Machili, I., I. Papadopoulou, Z. Kantaridou: Synthesizing strategies in a read+watch-to-write integrated task in the Greek EAP context. Second international conference on situating strategy use-SSU2, organized by the Department of Greek philology, Democritus University of Thrace, Komotini 28-30 September 2017.

          2015

          • Kantaridou, Z., Papadopoulou, I., Agaliotis, G., Platsidou, M., Gavriilidou, Z., &Petrogiannis K., The Greek Foreign Language Curriculum and Teachers' Practices in Secondary education. International Conference and workshops on Language Learning Strategies: theoretical issues and applied perspectives 27-28 June 2015.

          2005

          • Papadopoulou, I. (2005). Discourse marker'like': A unified account. Selected papers on theoretical and applied linguistics, 16, 190-202.

            View Publication

          2003

          • Papadopoulou, I. (2003). MeanWhile: From temporal to discourse marker. Selected papers on theoretical and applied linguistics, 15, 328-339.

            View Publication

          2002

          • Papadopoulou, I. (2002). The polysemy of should. Selected papers on theoretical and applied linguistics, 14, 331-341.

            View Publication

          1998

          • Papadopoulou, I. (1998). Discourse accounts for diachronic facts: The case of Classical Greek deverbal nominals. Selected papers on theoretical and applied linguistics, 12(1), 266-274.

            View Publication

          • Other (3 records)

          Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

            2019

            • Z. Kantaridou, I. Papadopoulou: The Motivational L2 Self-System (L2MSS) of Greek University students. From theory to practice in Language for Specific Purposes. Zagreb 21-23 February 2019.

            2018

            • Machili, I., I. Papadopoulou, Z. Kantaridou: The effect of strategy instruction on students' integrated writing performance. BAAL TEA SIG Conference. NottinghamTrentUniversity (City Campus) 13th April 2018.
            • Machili, I., I. Papadopoulou, Z. Kantaridou & T. Rizouli “The effect of strategy instruction on students’ integrated writing performance” Talk given at the British Association of Applied Linguistics-BAAL Testing, Evaluation and Assessment-TEA SIG, Nottingham, 13 April, 2018.
            Wheelchair Blue
            Accessibility Tools
            Fonts PlusIncrease Text
            Fonts MinusDecrease Text
            ContrastHigh Contrast
            GrayscaleGrayscale
            Readable FontReadable Font