
- +30 2310 891.417
- dmarkati uom.edu.gr
- Office: ΓΔ, 415
Markati Dimitra
Special Educational Personnel
Department of Balkan, Slavic & Oriental Studies
Academic Staff
Academic Area
Turkish Language
Curriculum Vitae
Teaching
- TURKISH LANGUAGE I
(ΞΓ0101)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Η διδασκαλία του μαθήματος αφορά την πρώτη επαφή με τη γλώσσα, το νέο αλφάβητο και την φωνητική λειτουργία. Μέσα από βασικές γραμματικές έννοιες δίνεται προτεραιότητα στην γραπτή και προφορική επικοινωνία καθημερινών, απλών εκφράσεων γνωριμίας, οδηγιών για χώρους ,γνωριμία με όρους που αφορούν εθνικότητες, εθνικές γλώσσες ,ονόματα χωρών, χρήση πτωτικών καταλήξεων και ρηματικών παροντικών τύπων ώστε να παράγονται μικρές αφηγηματικές περίοδοι
- TURKISH LANGUAGE III
(ΞΓ0103)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Στόχος των μαθημάτων, σε πρώτο επίπεδο, είναι η διαδοχική κατάκτηση από τις/τους φοιτήτριες/ητές πιο σύνθετων γραμματικοσυντακτικών και λεξιλογικών δομών, προκειμένου να επιτευχθεί η σωστή χρήση της γλώσσας. Σε επίπεδο διδακτικής προσέγγισης δίδεται έμφαση κατά τη διδασκαλία ώστε μέσα από την άσκηση και την εμπειρία των φοιτητριών/ών σε ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών κειμένων (περιγραφικά, αφηγηματικά, κτλ.) και γεγονότων, να αναπτυχθεί σταδιακά η επικοινωνιακή τους ικανότητα, η οποία προϋποθέτει την παράλληλη ανάπτυξη και τον συνδυασμό της γραμματικής ικανότητας, της ικανότητας παραγωγής λόγου, της κοινωνικοπολιτισμικής ικανότητας και της ικανότητας χρήσης στρατηγικών. Λαμβάνοντας υπόψη σύγχρονες μεθόδους, όπως η μέθοδος της Παιδαγωγικής του Σχεδίου Εργασίας κ.ά., η διδασκαλία επικεντρώνεται στην ταυτόχρονη ανάπτυξη των δεξιοτήτων που συνδέονται με την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου με επιμέρους δραστηριότητες (αυθόρμητη απόκριση, αυτοσχεδιασμός κτλ.) μέσα σε όσο γίνεται πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας. Απαραίτητη κρίνεται η διαθεματικότητα των δραστηριοτήτων αυτών, για τον λόγο αυτό τα θέματα με τα οποία καλούνται να ασχοληθούν οι φοιτήτριες/ητές συνδέονται με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους (σπίτι, Πανεπιστήμιο, διασκέδαση, ταξίδια κτλ.), αντλούν το περιεχόμενό τους από την αληθινή ζωή (εκπαίδευση, υγεία κτλ.) και προωθούν την ανάληψη συγκεκριμένων και περισσότερων καθηκόντων. Σε αυτό το επίπεδο, σημαντική θεωρείται η αξιοποίηση της τεχνολογίας μέσα από κατάλληλες μεθόδους, όπως είναι η «συνδυασμένη μέθοδος διδασκαλίας» (blendedlearning).