Mastoras Theodoros
  • +30 2310 891.857
  • mastoras uom.edu.gr
  • Office: C2, 222

    Mastoras Theodoros

    Laboratory Teaching Personnel
    Department of Applied Informatics


    Teaching


    • BLOCKCHAIN
      (NG0101)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    MAI

    Department
    MASTER IN APPLIED INFORMATICS

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • BLOCKCHAIN TECHNOLOGIES AND DECENTRALIZED APPLICATIONS
      (AIE811)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    AI

    Department
    DEPARTMENT OF APPLIED INFORMATICS

    Course Outlines

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ELECTRONIC BUSINESS
      (ISC301)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    AI

    Department
    DEPARTMENT OF APPLIED INFORMATICS

    Course Outlines

    Εξάμηνο: 3o (Χειμερινό) | Τύπος μαθήματος: Υποχρεωτικό ΠΣ  | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες:     Βλαχοπούλου Μάρω, Μάστορας Θεόδωρος

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με:

    α) τη στρατηγική και εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν από άποψη επιχειρησιακή, τεχνολογική και συνθηκών αγοράς και περιβάλλοντος.

    β) επιχειρησιακές εφαρμογές του Ηλεκτρονικού/ Κινητού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού / Κινητού Επιχειρείν με την παρουσίαση και ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και μελετών περιπτώσεων σε διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    Στρατηγική και εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ) και Ηλεκτρονι­κού Επιχειρείν. Ολοκληρωμένη θεώρηση διαδικασίας Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Δράσης (e-Business plan). Εννοιολογικές προσεςγγίσεις: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονική επιχείρηση, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, m-commerce/ business. Παράγοντες επιδράσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, στον προγραμματισμό και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, στις αγορές και τους επιμέρους κλά­δους επιχειρησιακής δραστηριότητας.

    Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο ηλεκτρο­νικό εμπόριο / επιχειρείν (Electronic Business Models), αλλαγές επιχειρηματικών διαδικασιών μέσα από το Internet, βήματα ανάπτυξης και εφαρμογής της στρατηγικής του ΗΕ. Εφαρμογές σε επιχειρηματικούς κλάδους (υγεία, διακυβέρνηση, εκπαίδευση, τουρισμός, αγροδιατροφικός τομέας κ.ά). Η διευρυμένη επιχείρηση, ανάπτυξη συνεργιών, δημιουργία επιχειρηματικών δικτύων και διαχείριση ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Εικονικές οργανώσεις / επιχειρήσεις, κοινωνικά δίκτυα.

    Σχεδίαση ηλεκτρονικής επιχειρηματικής δράσης (e-Business plan), στρατηγικές ανάπτυξης, αξιολόγησης και διαχείρισης ιστοσελίδας, εταιρικού site, ηλεκτρονικού καταστήματος, πύλης, κόμβου.  Πρακτικές εφαρμογές.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    60%   Εργασία (Βιβλιογραφική και πρακτική προσέγγιση)

    40%   Παρουσίαση και ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)

    50656360 ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, Τύπος: Σύγγραμμα, DAVE CHAFFEY, 2016, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 978-960-461-671-8     

    12536563 Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010, Τύπος: Σύγγραμμα, Turban Efraim,King David,,Lee Jae,Ting-Peng Liang, Turban Deborah, 2011, Α. Γκιούρδα & ΣΙΑ ΟΕ, ISBN: 978-960-512-605-6

    86053196 «ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη», Τύπος: Σύγγραμμα, Βλαχοπούλου Μάρω, Έκδοση: 1/2019, ISBN: 978-618-5131-60-9, 2020, εκδόσεις Rosili

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστότοπος μαθήματος

    (Υπάρχει online πρόσβαση σε εκτενή βιβλιογραφία και υλικό) (http://compus.uom.gr/INF174 )

    • INFORMATION SYSTEMS
      (AIC304)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    AI

    Department
    DEPARTMENT OF APPLIED INFORMATICS

    Course Outlines

    Εξάμηνο: 3o (Χειμερινό) | Τύπος μαθήματος: Υποχρεωτικό ΕΤΥ-ΠΣ    | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες:     Ταμπούρης Ευθύμιος, Μάστορας Θεόδωρος

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Η διερεύνηση του ρόλου και της επίδρασης των πληροφοριακών συστημάτων στις λειτουργίες των επιχειρήσεων, μέσα από την εξέταση των σημαντικότερων μοντέλων στρατηγικής και διοίκησης πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, η εννοιολογική προσέγγιση μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies) μιας σειράς από πληροφοριακά συστήματα που εφαρμόζονται στα πλαίσια της «διευρυμένης» ή αλλιώς «ψηφιακής επιχείρησης», όπως για παράδειγμα: Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP), Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων με τους Πελάτες (CRM), Συστήματα Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (SCM), Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων

    Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Τα επιχειρηματικά πληροφοριακά συστήματα στη σταδιοδρομία σας

    2. Παγκόσμιο η-επιχειρείν και συνεργασία

    3. Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με πληροφοριακά συστήματα

    4. Ηθικά και κοινωνικά ζητήματα σχετικά με τα πληροφοριακά συστήματα

    5. Υποδομή της τεχνολογίας πληροφοριών

    6. Επίτευξη επιχειρησιακής αριστείας και σχέσεων με τους πελάτες: επιχειρησιακές εφαρμογές

    7. Η-εμπόριο: ψηφιακές αγορές, ψηφιακά αγαθά

    8. Βελτίωση της λήψης αποφάσεων και της διαχείρισης των γνώσεων

    9. Ανάπτυξη και διαχείριση συστημάτων

    Αξιολόγηση φοιτητών

    Γραπτές εξετάσεις 100%

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)

    41962586 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, Τύπος: Σύγγραμμα, KENNETH C. LAUDON, JANE P. LAUDON, 2014, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 978-960-461-623-7

    68373074 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης: Διεργασίες, Συστήματα και Πληροφορίες, McKinney Earl, Kroenke David, Έκδοση: 1/2017, BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, ISBN: 9789963274055

    Συμπληρωματικόυλικό

    Σημειώσεις και διαφάνειες μαθήματος.

    • MANAGEMENT AND TECHNOLOGY
      (AIC204)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    AI

    Department
    DEPARTMENT OF APPLIED INFORMATICS

    Course Outlines

    Semester: 2nd (Spring) | Course type: Compulsory CS-IS | Weekly hours: 3 | ECTS: 5

    Instructors:         Fouskas Konstantinos, Kitsios Fotios, Mastoras Thodoris

    General competences

    The aim of this course is to familiarize the student with issues related to business administration, usage, and application of technology in modern companies and e-business. To this end key issues related to business administration such as the basic functions and activities of the enterprise and the importance of management for business efficiency. It will additionally examine issues related to how technology is an integral part of modern business and how managers can handle it.

    Course content

    Definition of Management, the role of the management science for the contemporary enterprise, Internal, and external environment analysis. Functional departments and their authorities. Management functions- Business functions. Evolution of the management science. Contemporary managerial approaches. The close interrelation of efficiency and effectiveness with the management functions and procedural approaches. Decision-making procedures. Strategic management. Leadership theories and corporate communication. Motivation theories. Management control. Social responsibility. Technology management and innovation. E-Business. Technology usage in the modern enterprise.

    Assessment

    Written final examination 100%

    Compulsory assignment/lab tests 20%

     

    Course bibliography

    (One of the following):

    77107313 Εισαγωγή στο Management, 2η έκδοση, έκδοση: 2/2018, Schermerhorn R. John Jr., Bachrach G. Daniel, ISBN: 9789925563098

     

    Additional material

    (http://compus.uom.gr/MT186/)

    Publications


    • Scientific Journals (6 records)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2016

      • Fotaris, P., Mastoras, T., Leinfellner, R., & Rosunally, Y. (2016). Climbing Up the Leaderboard: An Empirical Study of Applying Gamification Techniques to a Computer Programming Class. The Electronic Journal of e-Learning Volume 14 Issue 2, pp. 94-110.

      2014

      • Fotaris, P. & Mastoras, T. (2014). LMS Assessment: using IRT analysis to detect defective multiple-choice test items. International Journal of Technology Enhanced Learning, Special Issue on Technology-Based Formative Assessment 6(4), pp. 281-296. DOI: 10.1504/IJTEL.2014.069015

      2011

      • Fotaris, P., Mastoras, T., Mavridis, I., & Manitsaris, A. (2011). Identifying Potentially Flawed Items in the Context of Small Sample IRT Analysis. International Journal on Advances in Intelligent Systems, 4(1)

        View Publication

      2006

      • Barbatsis, K., Fotaris, P., Mastoras, T., & Manitsaris, A. (2006). VRLAB: An Interactive 3D Learning Environment. WSEAS Transactions on Computers, 5(1), pp. 30-36. ISSN 1790-0832
      • Mastoras, T., Fotaris, P., Barbatsis, K., & Manitsaris, A. (2006). Supporting Synchronous Communication Services And Delivering SCORM Lessons In The Greek Language Through Open Source LMSs. WSEAS Transactions on Computers, 5(1), pp. 37-42. ISSN 1109-2750

      2005

      • Mastoras, T., Fotaris, P., Politis, A., & Manitsaris, A. (2005). Designing Simplicity: Usability Perspectives on Learning Management Systems. WSEAS Transactions on Information Science and Applications, 2(10), pp. 1731-1738. ISSN 1790-0832
      • Conferences (18 records)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

        2019

        • Fotaris, P., & Mastoras, T. (2019, October). Escape Rooms for Learning: A Systematic Review. In ECGBL 2019 13th European Conference on Game-Based Learning (p. 235). Academic Conferences and publishing limited.

          View Publication

        • Kostas Kokkinidis, Theodoros Mastoras, Athanasia Stergiaki, Paraskevi Kritopoulou, "GESTURE RECOGNITION & CHANTING ASSESSMENT FOR BYZANTINE MUSIC LEARNING", 2nd International Conference on Advanced Research in EDUCATION, Sorbonne - Paris 2019
        • Kostas Kokkinidis, Theodoros Mastoras, Kyriaki Balta, Athanasia Stergiaki, Paraskevi Kritopoulou, George Patronas, Ioanna Simeli, Isavella Kotini, Aikaterini Yannoukakou, Menelaos Katsantonis, Panagiotis Fouliras, Ioannis Mavridis, "Learning Byzantine Music in a Sensory-Motor Based Environment", European Academic Conference on Education & Teaching, and Learning (WEI-ETL-Rome 2019), Rome 2019

        2018

        • Kokkinidis, K., Mastoras, T., Tsagaris, A., & Fotaris, P. (2018, May). An empirical comparison of machine learning techniques for chant classification. In 2018 7th International Conference on Modern Circuits and Systems Technologies (MOCAST) (pp. 1-4). IEEE.

          View Publication

        2017

        • Euthimios Glymis, Athanasios Kanelakis, Georgios Aretoulis and Theodoros Mastoras (2017). Predicting Highway Projects' Actual Duration Using Neural Networks. Lean and Computing in Construction Congress (LC3): Volume I, Proceedings of the Joint Conference on Computing in Construction (JC3), July 4-7, 2017, Heraklion, Greece, pp. 691-697

        2015

        • Μάστορας Θεόδωρος, Φώταρης Παναγιώτης, «Εμπειρική μελέτη της εφαρμογής gamification στο μάθημα “Εφαρμογές πληροφορικής”», 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο - Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, Θεσσαλονίκη 30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015
        • Fotaris, P., Mastoras, T., Leinfellner, R., & Rosunally, Y. (2015). From Hiscore To High Marks: Empirical Study Of Teaching Programming Through Gamification. Proceedings of the 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015, Nord-Trondelag University College, Steinkjer, Norway, 8-9 October 2015.
        • Fotaris, P., Mavrommati, I., Mastoras, T., & Leinfellner, R. (2015). Teaching Design From A Distance: A Case Study of Virtual Design Studio Teaching Via A Social Network. Proceedings of the 7th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN15, Barcelona, Spain, 6-8 July 2015.
        • Fotaris, P., Mastoras, T., Leinfellner, R., & Rosunally, Y. (2015). Who Wants To Be A Pythonista? Using Gamification To Teach Computer Programming. Proceedings of the 7th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN15, Barcelona, Spain, 6-8 July 2015.

        2013

        • Panagiotis Fotaris, Theodoros Mastoras (2013). Integrating IRT Analysis into LMS for Item Pool Optimization. Proceedings of the 2nd Workshop on Technology-Enhanced Formative Assessment (TEFA) co-located with the 8th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2013), Technology Enhanced Formative Assessment 2013, Paphos, Cyprus, 17-21 September 2013.

          View Publication

        2011

        • Φώταρης Παναγιώτης, Μάστορας Θεόδωρος, «Εκτίμηση ποιότητας τεστ αυτοαξιολόγησης σε Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης», 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, Πάτρα Απρίλιος 2011, σελ. 981-990.

        2010

        • Fotaris,P., Mastoras, T., Mavridis, I., & Manitsaris, A. (2010). Extending LMS to Support IRT-Based Assessment Test Calibration. In M. D. Lytras et al. (Eds.), Technology Enhanced Learning. Quality of Teaching and Educational Reform Communications in Computer and Information Science, 73, pp. 534-543. Berlin Heidelberg: Springer-Verlag.

          View Publication

        • Fotaris, P., Mastoras, T., Mavridis, I., & Manitsaris, A. (2010). Performance Evaluation of the Small Sample Dichotomous IRT Analysis in Assessment Calibration. Proc. The Fifth International Multi-conference on Computing in the Global Information Technology ICCGI 2010, Valencia, Spain, 20-25 September 2010, pp. 214-219.

          View Publication

        2005

        • Μάστορας Θεόδωρος, Μανιτσάρης Αθανάσιος, «Προσαρμόζοντας ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης ανοιχτού λογισμικού στις σύγχρονες απαιτήσεις ηλεκτρονικής μάθησης. Η περίπτωση του "Dokeos"», 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Ε.Ε.Π. – Δ.Τ.Π.Ε. – “Μάθηση και Διδασκαλία στην Κοινωνία της Πληροφορίας”, Αθήνα, 14-16 Οκτωβρίου 2005.
        • Μάστορας Θεόδωρος, Μανιτσάρης Αθανάσιος, Μαυρίδης Ιωάννης, «Η Υλοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης "ΑΣΕΑ", Δυνατότητες και Προοπτικές», Εθνικό Συνέδριο «Συστήματα Διαχείρισης Γνώσης & Διακυβέρνησης», Ελληνική Εταιρεία Συστημικών Μελετών (ΕΕΣΜ), Τρίπολη, 12 – 14 Μαΐου 2005.
        • Mastoras, T., Fotaris, P., Politis, A., & Manitsaris, A. (2005). Establishing effective Learning Management Systems through simplicity. Proc.5th WSEAS International Conference on Distance Learning and Web Engineering (DIWEB ’05), Corfu, Greece, Aug. 2005, pp. 111-115.

          View Publication

        • Mastoras, T., Fotaris, P., Barbatsis, K., & Manitsaris, A. (2005). Customizing Open Source LMSs In Order To Meet Localization And Synchronous Communication Requirements. Proc. 1st WSEAS/IASME Int. Conf. on Educational Technologies, Tenerife, Spain, Dec. 2005, pp.189-193.

          View Publication

        • Barbatsis, K., Fotaris, P., Mastoras, T., & Manitsaris, A. (2005). A Web-based Learning Environment Exploiting 3D Virtual Worlds. Proc. 1st WSEAS/IASME Int. Conf. on Educational Technologies, Tenerife, Spain, Dec. 2005, pp. 24-27.

          View Publication

        Wheelchair Blue
        Accessibility Tools
        Fonts PlusIncrease Text
        Fonts MinusDecrease Text
        ContrastHigh Contrast
        GrayscaleGrayscale
        Readable FontReadable Font