Passias Eleftherios
  • passiasl uom.edu.gr

    Passias Eleftherios

    Adjunct Lecturer (Presidential Decree 407/80)
    Department of Music Science & Art


    Curriculum Vitae
    Academic Titles
    • 2017 – phd student at Music Science and Art department of the Macedonia University on «Poetics (Composition of mysic – Melopoiia – Poetry in Traditional Music)» with scholarship from IKY
    • 2017 – Master in Music Arts on «Poetics (Composition of mysic – Melopoiia – Poetry in Traditional Music)» at Music Science and Art department of the Macedonia University
    • 2009 - graduate of the Music Science and Art department of the Macedonia University in Composition
    Research Interests
    • Poetics (Composition of music – Melopoiia – Poetry in Traditional Music)
    • Hellenic Harmonics – organization and systematization of Harmonic Elements to put in use
    • Hellenic Rythmics - organization and systematization of Rhytmic Elements to put in use
    • Modal Systems of Music
    • Application of Poetics – Melopoiia – Composition of Music in various educational structures

    Teaching


    • MELOS OF TRIGENIAS I
      (ΜΣ0148)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Περιγραφή

    Οι φοιτητές διδάσκονται σε εφαρμοσμένο ερευνητικό και συστηματικό επίπεδο τα τέσσερα «Μουσικά Συντάγματα της Αρμονίας» (του Δώρειου, του Φρύγιου, του Μιξολύδιου και του Συντονολύδιου) με διάκριση στα τρία γένη (Διατόνου, Χρώματος, Εναρμόνιου) και στην παραδοχή ότι τα «Συντάγματα» συνέχουν όλους τους Τρόπους/Τόνους της μελοποιείας, πάνω στα οποία θεμελιώνεται το Μέλος της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής σε διαχρονική προοπτική. Εξετάζεται εκτενώς η τριαδική φύση και σύσταση του Μέλους καθώς και η ιστορική του διαδρομή.

    • MELOS OF TRIGENIAS II
      (ΜΣ0149)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    DEPARTMENT OF MUSIC SCIENCE AND ART

    Περιγραφή

    Οι φοιτητές διδάσκονται σε εφαρμοσμένο ερευνητικό και συστηματικό επίπεδο τα τέσσερα «Μουσικά Συντάγματα της Αρμονίας» (του Δώρειου, του Φρύγιου, του Μιξολύδιου και του Συντονολύδιου) με διάκριση στα τρία γένη (Διατόνου, Χρώματος, Εναρμόνιου) και στην παραδοχή ότι τα «Συντάγματα» συνέχουν όλους τους Τρόπους/Τόνους της μελοποιείας, πάνω στα οποία θεμελιώνεται το Μέλος της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής σε διαχρονική προοπτική. Εξετάζεται εκτενώς η τριαδική φύση και σύσταση του Μέλους καθώς και η ιστορική του διαδρομή.