Τσιρώνης Λουκάς
Καθηγητής
Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αναπληρωτής Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες)
Αναπληρωτής Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στη Δημόσια Διοίκηση)
Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Δ.Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA))
Αναπληρωτής Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στην Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων)
Γνωστικό Αντικείμενο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Βιογραφικό
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
(ΑΕ207)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MBADS
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Περιγραφή
Αναλυτική στη Διαχείριση Λειτουργιών και την Εφοδιαστική Αλυσίδα (Operations and Supply Chain Analytics - O/SC-Analytics)
Κωδικόςμαθήματος: |
1022-ΑΕ207 |
Εξάμηνο: |
B’ |
Είδος: |
Επιλογής |
Θεωρία – Εργασία (ποσοστά): |
60 – 40 |
Γλώσσα διδασκαλίας: |
Ελληνικά – Αγγλική ορολογία και βιβλιογραφία |
Ώρες διδασκαλίας: |
3 ώρες την εβδομάδα |
ECTS: |
7,5 |
Σελίδα μαθήματος |
Σελίδα διδασκόντων και Compus |
Τμήμα, Υπεύθυνος
Τμήμα: |
Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Υπεύθυνος (συνδιδασκαλία): |
Ι. Παπαθανασίου (Αναπλ. Καθηγητής) |
Email: |
|
Τηλ: |
2310891571 |
Γραφείο |
203, Κτήριο Θ |
Ώρες Γραφείου |
Ανακοινώνονται στο Compus |
Υπεύθυνος (συνδιδασκαλία): |
Λ. Τσιρώνης (Επίκουρος Καθηγητής) |
Email: |
loukas@uom.edu.gr |
Τηλ: |
2310-891874 |
Γραφείο |
228 Κτήριο Η |
Ώρες Γραφείου |
Ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα |
Βιβλιογραφία
Βασική βιβλιογραφία (επιλεγμένα κεφάλαια από τα παρακάτω):
Chopra S. and Meindl P. (2012), Supply Chain Management: Strategy, Planning and Operation, 5th Edition, Pearson Education, USA.
Feigin G. (2011). Supply Chain Planning and Analytics: The right product to the right place at the right time, Business Expert Press, New York, USA.
Mathirajan, M., Sadagopan, S., Rajendran, C., Ravindran, A., Balasubramanian, P. (2016). Analytics in Operations/Supply Chain Management. I K International Publishing House.
Ramanathan, R., Mathirajan, M. and Ravindran A.R. (2017). Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models. CRC Press
Singh, S. (2016). Project Management Analytics: A Data-Driven Approach to Making Rational and Effective Project Decisions. Pearson Education, Inc.
Soluade, O. (2015). Business Analytics in Production & Operations Management: A Modular Approach. LAP LAMBERT Academic Publishing
Watson, M., Lewis, S., Cacioppi, P. and Jayaraman, J. (2012). Supply Chain Network Design: Applying Optimization and Analytics to the Global Supply Chain. FT Press.
Σημειώσεις διαλέξεων των διδασκόντων στο http://compus.uom.gr/xxxxxxxxxx
Συμπληρωματική βιβλιογραφία:
Cachon, G., & Terwiesch, C. (2013). Matching supply with demand: An introduction to operations management. McGraw-Hill Education.
Fisher M. and Raman A. (2008). The new Science of Retailing: How analytics are transforming the supply chain and improving performance, Harvard Business Press, Boston, Massachusetts, USA.
Handfield R. (2006). Supply Market Intelligence: A managerial handbook for building sourcing strategies, Taylor and Francis Group, Auerbach Publications, New York, USA.
Nahmias, S. and Olsen, T. (2015). Production and Operations Analysis. 7th ed. Long Grove, IL: Waveland Press.
Samuel H. Huang, Supply Chain Management for Engineers, CRC Press.
Silver, E.A. and Pyke, D.F. and Peterson, R. (1998). Inventory Management and Production Planning and Scheduling. John Wiley and Sons.
Simchi-Levi, D., Kaminsky, P., and Simchi-Levi, E. (2008) Designing and Managing the Supply Chain: Concepts, Strategies and Case Studies. 3rd Edition, McGraw-Hill Irwin, Boston.
Λογισμικό
EXCEL, LINGO, MCDM software
Συνοπτική Περιγραφή και Μαθησιακοί Στόχοι
Η αναλυτική στη διαχείριση λειτουργιών και την εφοδιαστική αλυσίδα (Operations and Supply Chain Analytics – O/SC-Analytics) είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς εφαρμογών επιχειρηματικής ευφυΐας (Business Intelligence). Σημαντικό στοιχείο του μαθήματος O/SC-Analytics είναι η έγκαιρη πρόσβαση σε τάσεις και μετρήσεις σε βασικούς δείκτες απόδοσης, ενώ οι πρόσφατες εξελίξεις στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας συνέβαλαν στην ταχεία αύξηση της λήψης αποφάσεων προσανατολισμένης στα δεδομένα.
Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με ζητήματα τακτικής και στρατηγικής, γύρω από το σχεδιασμό και τη λειτουργία των αλυσίδων εφοδιασμού, την ανάπτυξη αναλυτικών δεξιοτήτων για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων και τη διδασκαλία των φοιτητών σε ένα ευρύ φάσμα μεθόδων και εργαλείων τους τομείς της προγνωστικής, περιγραφικής αναλυτικής για την αποτελεσματική διαχείριση των δικτύων ζήτησης και προμήθειας.
Το μάθημα αυτό μελετά τους βασικούς τομείς αποφάσεων στον σχεδιασμό και τη λειτουργία της αλυσίδας εφοδιασμού Οι φοιτητές αρχικά θα μάθουν ποια δεδομένα χρειάζονται και πώς θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να μετρήσουν την απόδοση της αλυσίδας εφοδιασμού, όπως επίπεδα αποθεμάτων, διαθεσιμότητα προϊόντων, απόδοση προμηθευτή, αποδοτικότητα των αποθηκών και επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών. Στη βάση αυτή, θα μάθουν πώς να εφαρμόζουν διάφορα εργαλεία και μεθόδους για να αναλύουν τις τάσεις, να εξάγουν γνώση και επιχειρηματική ευφυΐα και να λαμβάνουν αποφάσεις. Τα θέματα που καλύπτονται θα χωριστούν στον σχεδιασμό και τη διαχείριση λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων -μεταξύ άλλων- της αναλυτικής των προμηθευτών, του προγραμματισμού της παραγωγικής ικανότητας, της αντιστοίχισης της ζήτησης και της προσφοράς, του σχεδιασμού πωλήσεων και λειτουργιών, της ανάλυσης θέσης και της διαχείρισης δικτύου, διαχείριση αποθεμάτων, διανομή και θέσεις εγκατάστασης. Τέλος, μέσω της ανάλυσης και της συζήτησης μελετών περίπτωσης (case studies), θα εκτιμήσουν και θα λάβουν χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο βελτιστοποίησης της αξίας των διαδικασιών και λειτουργιών της αλυσίδας εφοδιασμού, για τον εξορθολογισμό των στόχων και τον σχεδιασμό ευέλικτων αλυσίδων εφοδιασμού.
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα:
- Μάθουν πώς να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες της αλυσίδας εφοδιασμού έτσι ώστε να μπορούν να επιτύχουν τον στρατηγικό στόχο μιας εταιρείας είτε για αποδοτικότητα είτε για ανταποκρισιμότητα.
- Κατανοούν τους στόχους μιας αλυσίδας εφοδιασμού, θα εξηγούν τις επιπτώσεις των αποφάσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού για την επιτυχία μιας εταιρείας και θα προσδιορίζουν τους βασικούς τομείς αποφάσεων.
- Προσδιορίζουν τους κύριους μοχλούς απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού και θα καθορίζουν τους βασικούς δείκτες απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού
- Γνωρίζουν πως να εξάγουν γνώση από τις δυναμικές πληροφορίες σχετικά με τη μελλοντική ζήτηση, τη διαθέσιμη παραγωγική ικανότητα και τις πηγές εφοδιασμού
- Αναπτύσσουν μοντέλα για την λήψη αποφάσεων σχεδιασμού δικτύου και θα χρησιμοποιούν μεθόδους βελτιστοποίησης για τη λήψη αποφάσεων για τον προγραμματισμό της εγκατάστασης και την ανάλυση αντίστοιχων αποφάσεων
- Χρησιμοποιούν μεθοδολογίες για να αξιολογούν τις αποφάσεις σχετικά με τον προγραμματισμό της αλυσίδας εφοδιασμού και την κατανομή δυναμικότητας υπό αβεβαιότητα
- Εφαρμόζουν μεθόδους πρόβλεψης για τον προσδιορισμό των τάσεων της προσφοράς και της ζήτησης.
- Εξοικειωθούν με εργαλεία όπως: EXCEL, LINGO και MCDM software για την διεξαγωγή αναλύσεων.
Περιεχόμενο – Σχέδιο διαλέξεων
Εβδομάδα |
Θέμα διάλεξης |
Διδάσκων |
1 |
Intro – Syllabus - Operations management analytics |
Τσιρώνης |
2 |
Supply chain (SC) analytics-data sources – new paradigms (i.e. IoT, Physical Internet, Blockchain, Social media) |
Τσιρώνης |
3 |
SC network design analytics |
Τσιρώνης |
4 |
Predictive analytics - Collaborative Planning Forecasting and Replenishment (CPFR) analytics |
Τσιρώνης |
5 |
Project Management analytics |
Τσιρώνης |
6 |
Operations research in O/SC-Analytics |
Παπαθανασίου |
7 |
Inventory management in O/SC-Analytics |
Παπαθανασίου |
8 |
Transportation models analytics |
Παπαθανασίου |
9 |
Multi Criteria Decision Aid in O/SC-analytics |
Παπαθανασίου |
10 |
Markov models in O/SC-Analytics |
Προσκεκλημένος (Διαμαντίδης) |
11 |
Game theory in O/SC-Analytics |
Προσκεκλημένος (Διαμαντίδης) |
12 |
Παρουσιάσεις εργασιών |
Παπαθανασίου/Τσιρώνης |
13 |
Εξετάσεις |
Παπαθανασίου/Τσιρώνης |
Αξιολόγηση Επίδοσης
[1] Γραπτές Εξετάσεις 50%
[2] Γραπτή εργασία – παρουσίαση 50%
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
(MIB0104)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MIB
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
(ΟΔ0612)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0612 |
ΕΞΑΜΗΝΟ |
ΣΤ’ |
|
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ |
|
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (Σύνολο Μαθήματος) |
|
|||
|
3 |
6 |
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Υποχρεωτικό - Ειδικότητας |
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
|
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
|
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να:
|
Γενικές Ικανότητες |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και κριτικής σκέψης των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ασκήσεων και εργασιών στα πλαίσια του μαθήματος |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές την έννοια της διαχείρισης του έργου και των αρχών της σε ένα σύγχρονο περιβάλλον του έργου. Στόχος του είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τους επαγγελματίες, σε συνδυασμό με την ορολογία που αναγνωρίζονται από το Project Management Institute (PMI). Θα καλυφθούν ενότητες διαχείρισης έργων όπως, κύκλος ζωής του έργου, διαγράμματα ιεραρχικής δομής, διαγράμματα Cantt και δίκτυα. Τεχνοοικονομική ανάλυση και Κοστολόγηση του κύκλου ζωής του έργου. Προγραμματισμός Έργων: αντικείμενο, στόχοι, περιορισμοί, προσδιορισμός δραστηριοτήτων, εκτίμηση χρονικής διάρκειας και απαιτούμενων πόρων, κατασκευή δικτύου έργου, χρονικός προγραμματισμός, κρίσιμη διαδρομή, πιθανολογικά δίκτυα, ανάλυση κόστους, εξομάλυνση πόρων.
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας open eclass |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
Συμπληρωματική βιβλιογραφία
ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ & WEBSITES 1. Επιστημονικά Περιοδικά:
2. Websites:
3. Επιστημονικοί / Επαγγελματικοί Οργανισμοί:
International Project Management Association (IPMA): http://www.ipma.ch/ |
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
(ΟΔ0714)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0714 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
E’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (Σύνολο Μαθήματος) |
||||
|
3 |
6 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
(Υποχρεωτικό)
|
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι έτοιμοι να εξετάσουν τον σχεδιασμό και την απόδοση των δικτύων εφοδιασμού και των αντίστοιχων διαδικασιών σε διαφορετικά πλαίσια και περιβάλλοντα. Οι φοιτητές θα αναπτύξουν ικανότητες στα logistics, στην ψηφιακή συνεργασία για την ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, στη διαχείριση αποθεμάτων, στο σύστημα risk pooling, στο σχεδιασμό προϊόντων και διαδικασιών και στην διεθνή εφοδιαστική αλυσίδα. Ειδικότερα οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:
|
Γενικές Ικανότητες |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και κριτικής σκέψης των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ασκήσεων και εργασιών στα πλαίσια του μαθήματος |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Το μάθημα αυτό θα εκθέσει τους μαθητές σε θέματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό και τη διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού, από τις εισερχόμενες πρώτες ύλες μέχρι την παράδοση του τελικού προϊόντος. Θέματα του μαθήματος θα περιλαμβάνουν το σχεδιασμό και την μαθηματική μοντελοποίηση του δικτύου της εφοδιαστικής αλυσίδας, το σχεδιασμό εγκαταστάσεων, την ικανότητα σχεδιασμού, της παγκοσμιοποίησης και της εξωτερικής ανάθεσης, της τεχνολογίας των πληροφοριών, και παγκόσμια ζητήματα στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας περιλαμβάνει την ροή των υλικών και των πληροφοριών μεταξύ όλων των επιχειρήσεων που την αποτελούν και που προσδίδουν αξία σε ένα προϊόν δηλαδή από τον προμηθευτή των πρώτων υλών έως τον τελικό καταναλωτή. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους φοιτητές να εφαρμόζουν τις έννοιες, τις στρατηγικές και την τεχνολογία των πληροφοριών στη διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Εστιάζει στην συστημική προσέγγιση του προγραμματισμού, της ανάλυσης, του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και της αξιολόγησης της διοίκησης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Θα παρουσιαστούν και θα χρησιμοποιηθούν σαν θεμελιώδεις τακτικές οι τεχνικές “risk pooling” και τοποθέτησης αποθεμάτων, ολοκληρωμένου προγραμματισμού και συνεργασιών, και ο διαμοιρασμός πληροφοριών. Ο ανταγωνισμός πλέον παρουσιάζεται μεταξύ των δικτύων εφοδιασμού και όχι μεταξύ των ατομικών επιχειρηματικών μονάδων. Η διαφοροποίηση που επέρχεται μέσω της διοίκησης της ροής των προϊόντων, πληροφοριών και κέρδους διαμέσου της εφοδιαστικής αλυσίδας βασίζεται στην ικανότητα των δικτύων εφοδιασμού στην εκπλήρωση των αναγκών των πελατών. Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές αναπτύσσουν την ικανότητα να αξιολογούν τον τρόπο που η ροή των πληροφοριών μπορεί να υποκαταστήσει φυσικούς πόρους όπως τα αποθέματα και γιατί αυτά τα συστήματα πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν. Αξιολογούν πως η τεχνολογία του διαδικτύου, οι δυναμικές αγορές και η παγκοσμιοποίηση επιδρούν στις στρατηγικές και τις πρακτικές της διοίκησης της εφοδιαστικής αλυσίδας συμπεριλαμβανομένων των logistics, της ψηφιακής συνεργασίας, του σχεδιασμού των διαδικασιών και των προϊόντων και της διαχείρισης των εσόδων. Περιεχόμενα μαθήματος
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας open eclass |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βασικά συγγράμματα
Σημειώσεις διαλέξεων (http://compus.uom.gr/BA228) Συμπληρωματική βιβλιογραφία
Επιστημονικά Περιοδικά:
European Journal of Operational Research |
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
(MIB0203)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MIB
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ-LOGISTICS
(ΔΕ0112)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MBA
Τμήμα
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Αυτό το μάθημα θα σας εισαγάγει στις βασικές πτυχές της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και θα τις τοποθετήσει σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Το μάθημα θέτει τα θεμέλια που θα σας επιτρέψουν να επεκτείνετε τις γνώσεις σας στη διαχείριση της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού, αναπτύσσοντας μια νοοτροπία προσανατολισμένη στην επίλυση προβλημάτων. Θα αποκτήσετε γνώση των βασικών θεωριών και πρακτικών τεχνικών στη διαχείριση της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού και θα τις εφαρμόσετε σε εννοιολογικές ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων. Θα εξερευνήσετε και θα βιώσετε επίσης τον ψηφιακό μετασχηματισμό της παγκόσμιας διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όλες αυτές οι πτυχές του μαθήματος θα χτίσουν τις επαγγελματικές σας δεξιότητες, καθιστώντας σας έναν ελκυστικό πόρο για τις εταιρείες.
Περιεχόμενο:
1. Logistics, εφοδιαστική αλυσίδα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
2. Ο ρόλος του αποθέματος στις αλυσίδες εφοδιασμού και οι βασικές μεθοδολογίες για τη διαχείριση αποθεμάτων
3. Αβεβαιότητα και κίνδυνος, και πώς να τα αντιμετωπίσουμε μέσω καλών προσεγγίσεων διαχείρισης αποθεμάτων
4. Αξία πληροφοριών και ανταλλαγή πληροφοριών στις αλυσίδες εφοδιασμού
5. Στρατηγικές διανομής
6. Συντονισμός εφοδιαστικής αλυσίδας και στρατηγική συμμαχία
7. Προμήθειες και εξωτερική ανάθεση
8. Ενοποίηση εφοδιαστικής αλυσίδας
9. Δεοντολογικά ζητήματα στις λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και της εφοδιαστικής
10. Βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού
11. Παρουσιάσεις εργασιών
12. Παρουσιάσεις εργασιών
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ
(ΟΔ0318)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΔΕ |
|
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0318 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Γ’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (Σύνολο Μαθήματος) |
||||
|
3 |
6 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Ειδικότητας (Υποχρεωτικό) |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές: • Θα έχουν αναπτύξει ικανότητες ανάλυσης, μοντελοποίησης και υλοποίησης επιχειρησιακών διαδικασιών έτσι ώστε να μπορούν να κατανοούν, διοικούν, ελέγχουν, βελτιώνουν/επανασχεδιάζουν και αξιολογούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες διοικητικής ευθύνης τους. • Θα έχουν αναπτύξει ικανότητες διερεύνησης, καταγραφής και τεκμηρίωσης/documentation επιχειρησιακών διαδικασιών και θα έχουν εξοικειωθεί με εργαλεία και μεθοδολογίες ανάλυσης & μοντελοποίησης. Θα έχουν κατανοήσει – σε πρακτικό επίπεδο – επιχειρηματικές λειτουργίες και διαδικασίες ενοποίησης και χρήσης των διαθέσιμων επιχειρησιακών δεδομένων. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και κριτικής σκέψης των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ασκήσεων και εργασιών στα πλαίσια του μαθήματος |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|
Το μάθημα εξετάζει τις μεθόδους και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάλυση, το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αυτοματοποίηση, και την αξιολόγησή των επιχειρηματικών διεργασιών. Είναι δομημένο κατά μήκος των φάσεων του κύκλου ζωής της επιχειρηματικής διεργασίας. Οι φοιτητές μαθαίνουν να αναλύουν την οργανωτική απόδοση από την άποψη της διεργασίας, τον επανασχεδιασμό των διαδικασιών με τη χρήση τεχνικών εστιασμένων σε ροές εργασίας και να δημιουργήσουν μοντέλα διεργασιών χρησιμοποιώντας τις τεχνικές: Flowchart, IDEF, ARIS, BPMN. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα ενός οργανισμού από τη σκοπιά της διαδικασίας, να διεξάγουν έργα βελτίωσης της διαδικασίας, και να καθορίσουν το ρόλο της τεχνολογίας στην υποστήριξη των επιχειρηματικών διεργασιών. Διαρθρώνεται γύρω από τις φάσεις της του κύκλου ζωής της διαχείρισης της επιχειρησιακής διαδικασίας. Οι φοιτητές μαθαίνουν να αναλύουν την οργανωτική και απόδοση από τη σκοπιά των διαδικασιών και τον επανασχεδιασμό με βάση την αξία. Οι μαθησιακοί στόχοι του μαθήματος είναι να ενισχύσει τους φοιτητές να: • Προσδιορίζουν τις στρατηγικές, τακτικές και τους επιχειρησιακούς ρόλους της Διαχείρισης Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε οργανισμούς. • Προσδιορίζουν μοντέλα επιχειρηματικής διαδικασίας σε οργανισμούς • Να εξηγούν το ρόλο της τεχνολογίας των πληροφοριών • Να αναλύουν την απόδοση των διαδικασιών και να προσδιορίζουν την βελτίωση τους. • Να προτείνουν επιχειρηματικές λύσεις σε έργα ανασχεδιασμού της παραγωγικής διαδικασίας. • Να συμμετέχουν και να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην εφαρμογή και τη διαχείριση έργων αλλαγής βασισμένα στις τεχνολογίες πληροφορικής
Περιεχόμενα μαθήματος • Εισαγωγή στη διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών • Αναγνώριση διαδικασίας • Βασική Μοντελοποίηση Διαδικασιών (διάγραμμα ροής, IDEFØ) • Σύνθετη διαδικασία μοντελοποίησης (e-EPC ARIS Toolset, BPMN) |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας open eclass |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βασική βιβλιογραφία • Dumas M., La Rosa M., Mendling J., Reijers H., (2017), Βασικές αρχές της Διαχείρισης Επιχειρηματικών Διαδικασιών, Broken Hill Publishers Ltd, Αθήνα. • Σημειώσεις διαλέξεων του διδάσκοντα στο http://compus.uom.gr/BA218/index.php Επιπρόσθετη βιβλιογραφία • Davenport, T. H. (1993). ‘Process Innovation: Re-engineering Work Through Information Technology’, Harvard Business School Press. • Davis, R.: An Introduction to Business Process Modeling with the ARIS design platform: getting started with BPM, (1st ed.) Springer, New York, 2007. • Dumas, M.; van der Aalst, W.M.P. and A.H.M. ter Hofstede (eds.): Process-Aware Information Systems. Bridging People and Software Through Process Technology, John Wiley & Sons, Inc.,Hoboken, NJ, 2005 • Hammer, M. (2002). ‘Process Management and the future of six sigma’, MIT Sloan Management Review, Winter, 26-32. • Hammer, M. and Champy, J. (1993).‘Re-engineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution’, Harper Business, New York, NY. • Harmon, P. (2007). Business Process Change: A Guide for Business Managers and BPM and Six Sigma Professionals 2nd edition, San Francisco, California: Morgan Kaufmann. • Indulska, M. et al. (2009b). “Process Modeling: Current Issues and Future Challenges,” in van Eck, P., J. Gordijn, and R. Wieringa (eds.) Advanced Information Systems Engineering - CAiSE 2009 Amsterdam, The Netherlands: Springer, pp. 501-514. • Jeston, John; Nelis, Johan: Business Process Management: Practical Guidelines to Successful Implementations. Butterworth Heinemann, 2006, pp. 464, ISBN 0750669217 • Kettinger, W. J., J. T. C. Teng, and S. Guha (1997). "Business Process Change: A Study of Methodologies, Techniques, and Tools,” MIS Quarterly (21)1, pp. 55-80. • Khoshafian, S. Service-oriented Enterprises. Auerbach Publications, Taylor & Francis Group, Boca Raton, FL, 2007. • la Rosa, M. and M. Dumas (2008). "Configurable Process Models: How to Adopt Standard Practices in Your Own Way ,” BPTrends (5)11, pp. 1-10. • Scheer, A.-W. Business process change management: ARIS in practice Springer, Berlin; NewYork, 2003, pp. xiii, 290 p. • SOAP,” Decision Support Systems (40)1, pp. 9-29. • van der Aalst, W.M.P., and van Hee,K. Workflow Management. Models, Methods, and Systems MIT Press, Cambridge, MA, USA, 2002. • Vernadat, F.B., Enterprise Modeling and Integration: Principles and Applications. 1996. Chapman & Hall, London. • Weske, M. (2007). Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures Berlin, Germany: Springer. • White, S. A. (2006). "Introduction to BPMN,” BPMI.org, White, S. A. and D. Miers (2008). BPMN Modeling and Reference Guide Future Strategies: Lighthouse Point, Florida. Blogs • BPTrends.org • Column2.com • BPM.com Journals • Business process management journal • International Journal of Business Process Management • IBM Business Process Management Journal • Knowledge and Process Management |
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
(ΔΕ0202-02)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MBA
Τμήμα
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Η Διοίκηση Λειτουργιών (Operations Management) είναι ένα επιστημονικό πεδίο που ασχολείται με την αποτελεσματική διοίκηση των πόρων μιας επιχείρησης. Αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τις λειτουργίες του σχεδιασμού και του ελέγχου αλλά και τον αποτελεσματικό συντονισμό με τις άλλες λειτουργίες και την σταθερή γνώση του τρόπου με τον οποίο οι λειτουργίες υποστηρίζουν και διαμορφώνουν την στρατηγική της επιχειρησιακής μονάδας. Προφανώς, η Διοίκηση Λειτουργιών εφαρμόζεται στους κατασκευαστικούς οργανισμούς καθώς επίσης και στους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών, δημόσιους ή ιδιωτικούς, κερδοσκοπικούς ή μη. Πολλοί κάτοχοι διπλωμάτων MBΑ αποκτούν θέσεις σε αυτό το πεδίο, αφού η λειτουργία της διοίκησης λειτουργιών ενός οργανισμού απασχολεί τα περισσότερα άτομα και χρησιμοποιεί τα περισσότερα πάγια περιουσιακά στοιχεία μιας επιχείρησης. Οι απαραίτητες δεξιότητες για την Διοίκηση Λειτουργιών λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τους εν δυνάμει εργοδότες. Το μάθημα Διοίκηση Λειτουργιών είναι το σημείο έναρξης.
Μέσω αυτού οι φοιτητές εφοδιάζονται με τα απαραίτητα εφόδια για να λειτουργήσουν οποιοδήποτε οργανισμό, ενώ ταυτόχρονα το μάθημα παρέχει την βασική γνώση και τις δεξιότητες πάνω στις οποίες θα μπορέσουν στη συνέχεια να κτίσουν. Οποιαδήποτε θέση και αν κατέχουν οι φοιτητές σε έναν οργανισμό, το μάθημα θα τους δώσει μία εκτίμηση του ρόλου του διευθυντή λειτουργιών. Θα κατανοήσουν πώς η θεωρία μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη σε διάφορους οργανισμούς.
Τέλος, αυτό το μάθημα δίνει έμφαση στις συντονισμένες επιδράσεις των άλλων λειτουργικών περιοχών καθώς επίσης συγκεντρώνεται στη λειτουργία του οργανισμού που ασχολείται με το σχεδιασμό, προγραμματισμό και έλεγχο των πόρων για την παροχή αγαθών και υπηρεσιών.
Κάθε διάλεξη αφιερώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα της Διοίκησης Λειτουργιών. Τα θέματα διαπραγματεύονται συστηματικά και με λογική σειρά. Οι διαλέξεις χρησιμοποιούνται ως πλαίσιο για την ατομική μελέτη των φοιτητών. Ο συνδυασμός θεωρίας και πράξης πραγματοποιείται μέσω μελετών περιπτώσεων, δημοσιευμένων άρθρων, βίντεο, και όπου είναι εφικτό με επισκέψεις ομιλητών από βιομηχανίες και πανεπιστήμια.
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
(MTM0105)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MTM
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
(MHM0202)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MHM
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ (BUSINESS CASE STUDY)
(ΟΔ0809-1)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0809-1 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Η’ |
|
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ |
|
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|
|||
|
3 |
5 |
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
|
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗ |
|
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
|
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
ΓΝΩΣΕΙΣ:
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ:
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
14. Εισαγωγή στις μελέτες περίπτωσης (προδρομικές, αναδρομικές, διαμήκεις) 15. Ενότητες πληροφόρησης (SWOT, PEST_LE) 16. Εταιρικό προφίλ 17. Είδη στρατηγικής 18. Ανάλυση δομών και συστημάτων 19. Χαρακτηριστικά ποιοτικών μελετών 20. Χαρακτηριστικά ποσοτικών μελετών 21. Πτυχές επιχειρηματικής μελέτης 22. Χαρακτηριστικά επιχειρηματικής μελέτης 23. Παραδείγματα επιχειρηματικών μελετών 24. Ερωτήματα επιχειρηματικών μελετών 25. Διαμόρφωση και συγγραφή επιχειρηματικής μελέτης 26. Παρουσίαση επιχειρηματικής μελέτης |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση του φοιτητή γίνεται στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα με τη βοήθεια:
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : · Βακόλα, Μ. (2009) Διοικώντας τις Αλλαγές. Έκδοση Β΄, Αθήνα: ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ-ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.· Ellet, W. (2018) The Case Study Handbook, Revised Edition: A Student's Guide. Harvard Business Publishing.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Journal of Business Case Studies Journal of Business Case Studies and Applications Journal of Case Studies International Journal of Cases Studies |
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
(ΔΕ0376)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MBA
Τμήμα
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Φανταστείτε ένα μέλλον όπου η κάθε σας κίνηση, επαγγελματική ή προσωπική, οργανώνεται και εκτελείται με στρατηγική και αποτελεσματικότητα. Αυτό ακριβώς είναι η Διοίκηση Έργων – το εργαλείο που θα σας μετατρέψει στον επαγγελματία που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις προκλήσεις, αλλά τις μετατρέπει σε ευκαιρίες.
Στο μάθημα αυτό, θα μάθετε πώς να αναλαμβάνετε έργα – μικρά ή μεγάλα – και να τα οδηγείτε στην επιτυχία. Θα ανακαλύψετε πως, ακόμα και στην καθημερινότητά σας, συμμετέχετε σε projects που απαιτούν ηγετικές δεξιότητες, οργάνωση και στρατηγική σκέψη. Οι δεξιότητες που θα αποκτήσετε θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε.
Αν αναζητάτε ένα μάθημα που θα σας δώσει πρακτικές δεξιότητες, πραγματικά παραδείγματα και την ευκαιρία να διαμορφώσετε το επαγγελματικό σας μέλλον, τότε αυτό το μάθημα είναι για εσάς. Η Διοίκηση Έργων δεν είναι μόνο μια επιλογή – είναι το μέλλον της επιχειρηματικότητας.
Στη σύγχρονη αγορά, όλο και περισσότεροι οργανισμοί εκτελούν μικρά και μεγάλα έργα, σε συστηματική βάση. Οι εργαζόμενοι, καλούνται πέραν από τα συνήθη και καθημερινά καθήκοντά τους να αναλάβουν και την υλοποίηση έργων για τον οργανισμό τους όπως:
- Η εφαρμογή ενός νέου πληροφοριακού συστήματος.
- Μία διαφημιστική καμπάνια.
- Δημιουργία και υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων εργαζομένων.
- Ανάπτυξη και παρουσίαση ενός επιχειρηματικού σχεδίου για νέες ιδέες ή προϊόντα.
- Προσπάθειες ανακούφισης μετά από φυσική καταστροφή.
- Δημιουργία πινάκων εργαλείων αναφοράς δεδομένων σε όλη την εταιρεία.
- Ανάπτυξη μιας νέας φαρμακευτικής ένωσης.
- Συγχώνευση δύο οργανισμών.
- Τροποποίηση του συστήματος λογισμικού ενός οργανισμού.
- Βελτίωση μιας επιχειρηματικής διαδικασίας εντός του οργανισμού.
- Ανασχεδιασμός της δομής μιας ομάδας για τη βελτίωση της απόδοσης.
- Συντονισμός όλων των πτυχών ενός κατασκευαστικού έργου, όπως η παρακολούθηση προϋπολογισμού και χρονοδιαγράμματος.
Η διαχείριση έργου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές κάθε οργανισμού. Ως διαχειριστές έργου, θα είστε υπεύθυνοι να βοηθήσετε ένα έργο να λειτουργήσει ομαλά και να διασφαλίσετε ότι τα μέλη της ομάδας είναι παραγωγικά. Είτε σκοπεύετε να συνεχίσετε ή να ξεκινήσετε μια καριέρα στη Διοίκηση Έργου είτε όχι, τα οφέλη από την λήψη της γνώσης της μεθοδολογίας στη Διοίκηση Έργου ή ακόμα και την πιστοποίηση που μπορείτε να πετύχετε από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΠΑΜΑΚ, μπορούν να επηρεάσουν μόνο θετικά την προσωπική αλλά κυρίως την επαγγελματική σας ζωή.
Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Bain & Company, έως το 2027 οι περισσότερες εργασίες θα βασίζονται σε έργα. Ως εκ τούτου, το Ινστιτούτο Διαχείρισης Έργων (Project Management Institute – PMI) αναφέρει ότι η ζήτηση για διαχειριστές έργων αυξάνεται ταχύτερα από τη ζήτηση για ειδικευμένους εργαζόμενους σε άλλα επαγγέλματα. Αυτή η έμφαση στη σημασία των διαχειριστών έργων αντανακλά την αυξανόμενη κατανόηση του αντίκτυπου που μπορεί να έχει η καλή διαχείριση έργου σε μια επιχείρηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η καλή διαχείριση έργου δεν αφορά απλώς εργασίες, χρονισμούς και προϋπολογισμούς. Οι εταιρείες αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι η καλή διαχείριση έργων είναι σημαντική για ισχυρότερα αποτελέσματα και πιο ευτυχισμένους εργαζόμενους. Αυτά δεν είναι απλώς συμπτώσεις ή παρενέργειες - είναι λειτουργίες διαχείρισης έργου που γίνονται σωστά. Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντική η διαχείριση έργου;
1. Η Διοίκηση Έργων: Η Επιλογή του Μέλλοντος
Η διοίκηση έργων δεν αποτελεί απλώς μια επιλογή στα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, αλλά το μέλλον της επιχειρηματικότητας και της οργάνωσης. Σε έναν κόσμο όπου οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί πρέπει να είναι ευέλικτοι, αποδοτικοί και εξελισσόμενοι, η διοίκηση έργων αναδεικνύεται ως καθοριστική διαδικασία για την επίτευξη στρατηγικών στόχων.
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, όλο και περισσότερες εταιρείες λειτουργούν με βάση έργα. Η ζήτηση για ικανούς διαχειριστές έργων εκτοξεύεται, καθώς αναδεικνύονται ως οι ηγέτες της αυριανής αγοράς.
2. Ευελιξία και Αποδοτικότητα
Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, θα αποκτήσετε βαθιά κατανόηση των σύγχρονων πρακτικών διοίκησης έργων, θα εξελίξετε την ικανότητά σας να λαμβάνετε στρατηγικές αποφάσεις και θα εργαστείτε προσεκτικά με πραγματικά έργα για να αναπτύξετε πρακτικές δεξιότητες. Μέσω προσομοιώσεων, περιπτώσεων μελέτης και συνεργατικών προσεγγίσεων, θα είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε έργα σε ποικίλους οργανισμούς και περιβάλλοντα.
Θα μάθετε πώς να βελτιώνετε τη διαχείριση χρόνου και πόρων, διασφαλίζοντας την επιτυχία κάθε project.
3. Καριέρα με Δυναμική
Η Διοίκηση Έργων δεν είναι απλώς ένα εργαλείο. Είναι το εισιτήριό σας για να εξελιχθείτε σε έναν ηγέτη που μπορεί να μεταμορφώνει οργανισμούς και να επηρεάζει ουσιαστικά τα αποτελέσματά τους.
Ελάτε να εξερευνήσουμε μαζί τον συναρπαστικό κόσμο της διοίκησης έργων και να δημιουργήσουμε το μέλλον σας, συνδυάζοντας την επαγγελματική ανέλιξη με την προσωπική σας ανάπτυξη.
Σας περιμένω στην αίθουσα!
Λ. Τσιρώνης
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
(ΠΑ_ΟΔΕ)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (SPC)
(ΟΔ0619)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0619 |
ΕΞΑΜΗΝΟ |
ΣΤ’ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (SPC) |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (Σύνολο Μαθήματος) |
|||
|
3 |
5 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Επιλογής - Επιστημονικής Περιοχής |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Βασικός στόχος του μαθήματος είναι να μεταδώσει το πλαίσιο του ελέγχου ποιότητας και βελτίωσης διαδικασιών και τις τεχνικές του στατιστικού ελέγχου διαδικασιών. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και κριτικής σκέψης των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ασκήσεων και εργασιών στα πλαίσια του μαθήματος |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|
Το 1931 Walter Shewhart έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Economic Control of Quality of Manufactured Product» και ουσιαστικά παρουσίασε έναν νέο τρόπο κατανόησης του πώς οι στατιστικές μέθοδοι θα μπορούσαν να κάνουν σημαντική συνεισφορά στην κατανόηση και τη βελτίωση όλων των τύπων των διαδικασιών. Στα χρόνια που ακολούθησαν υπήρξαν πολλές επεκτάσεις του έργου του, επεκτείνοντας τα εργαλεία, τις περιοχές εφαρμογής, καθώς και τον τρόπο ενσωμάτωσης των αρχών σε όλους τους τομείς των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας. Αυτό το μάθημα θα επικεντρωθεί σε στατιστικές μεθόδους για τον έλεγχο και τη βελτίωση της ποιότητας. Θα επικεντρωθεί στα εξής θέματα: ανάπτυξη κατάλληλων μεθόδων μέτρησης, εφαρμογή απλών τεχνικών σχεδιασμού πειραμάτων, εφαρμογή της μεθοδολογίας του στατιστικού ελέγχου διαδικασιών και στις μεθόδους δειγματοληψίας αποδοχής. Περιεχόμενα μαθήματος
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας open eclass |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βασική βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία
Επιστημονικά περιοδικά
Quality Technology & Quantitative Management |
Δημοσιεύσεις
- Βιβλία (6 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.
2019
- The role of middle managers in knowledge creation and diffusion
- A mapping of Knowledge Management techniques and tools for sustainable growth in the public sector
2017
- Eco-certification and transparency in global food supply chains
2015
- Business Process Improvement through Data Mining Techniques
- Business Process Improvement through Data Mining Techniques
2011
- Evaluating Environmental and Regional Policies in the European Union through the Use of Environmental Quality Indices
- Επιστημονικά Περιοδικά (27 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).
2019
- Investigating the quality of online advertisement: A model of evaluation criteria
- The essence of Supply Chain collaboration: A consideration of information sharing types and benefits
- Supply Chain Reconfiguration Opportunities Arising from Additive Manufacturing Technologies in the Digital Era
2018
- Hybrid methods and practices associated with agile methods, method tailoring and delivery of projects in a non-software context
- Identifying customer satisfaction: the mystery customer approach
- Quality improvement calls data mining: the case of the 7 new quality tools
2017
- E-Business Critical Success Factors: Developing an Integrated Success Model
2016
- Road towards Lean Six Sigma in Service Industry: A Multi-Factor Integrated Framework
2015
- Towards the identification of important strategic priorities of the supply chain network: An empirical investigation
2014
- The Road Towards Lean Six Sigma: Sustainable Success Factors in Service Industry
2012
- Towards an Integrated Framework for Lean Six Sigma Application: Lessons from Air Line Industry
- Lean Six Sigma in a service context: A multi-factor application approach in the telecommunications industry
- Towards a systematic e-business excellence framework
2011
- A QFD strategy for Improving Customer Satisfaction: Case Study of Telecom Companies of Pakistan
- Antibiotic prescriptions in primary health care in a rural population in Crete
2010
- Fuzzy Performance Evaluation of Workflow Stochastic Petri nets
2009
- An Alternative Comprehensive Approach to Quality Business Education
- An Alternative Comprehensive Approach to Quality Business Education
- A framework for BPML assessment and improvement: a case study using IDEF0 and eEPC
2008
- Empowerment the IDEF0 modelling language
- The assessment of user-perceived web quality: Application of a satisfaction benchmarking approach
2007
- Creativity development in Engineering education: The case on Mind mapping
- Benchmarking the competitiveness of industrial sectors – Application in Textiles
2006
- A model of website quality assessment
2005
- Mining Aberrant Driving Behavior Characteristics
- Using machine learning to support quality management: Framework and experimental investigation
2003
- Quality and Electronic Commerce: A partnership for growth
- Συνέδρια (15 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).
2019
- An innovative game-based approach for teaching urban sustainability
- A project about Game Based Learning on Urban Sustainability
- Investigation and Classification of Risk Factors in Supply Chains: A Multi-Criteria Approach
- The use of hybrid methods and agile practices for the management of projects delivering services: A journey in literature
- Measuring the efficiency of Greek regional airports prior to privatization using Data Envelopment Analysis
2018
- Hybrid methods and practices associated with agile methods, method tailoring and delivery of projects in a non-software context
2012
- The Road towards Lean Six Sigma: Key Success Factors in Service Industry
2009
- Quality Control in The Tourist Sector. The Case of the Mamidakis Hotels: Lessons for the Middle East
- Mapping out the use of the European Quality Award. A case study over the Greek finalist organizations
- Towards a systematic e-Business Excellence framework
2006
- Defining the Main Factors of Quality of Service in Mobile Telephony
- Βελτίωση Διαδικασιών με χρήση Ασαφούς Λογικής
2004
- Website Quality Assessment Criteria
2001
- Using inductive Machine Learning to support Quality Management
1996
- Knowledge Quality Assurance in Medical Data Mining
- Άλλα (7 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.
2013
- Towards a unified framework of Labor Productivity Assessment
2001
- Using Analytic Hierarchy Process to Assess WWW Site Effectiveness
1999
- Machine Learning meets Logistics
- Quality Assurance in Knowledge Discovery in Databases: Tutorial
- Positioning machine learning in operations management: Past, present, and future potential
- Quality and Electronic Commerce: A partnership for growth
1994
- Evaluation and Selection of Landfill Sites for Chania