Τσιρώνης Λουκάς
  • 2310 891.597
  • loukas uom.edu.gr
  • Γραφείο: ΗΘ, 403

    Τσιρώνης Λουκάς

    Επίκουρος Καθηγητής
    Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στη Δημόσια Διοίκηση)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. στην Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων)


    Γνωστικό Αντικείμενο

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

    Βιογραφικό

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
      (ΑΕ207)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MBADS

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

    Περιγραφή

    Αναλυτική  στη  Διαχείριση  Λειτουργιών  και  την  Εφοδιαστική  Αλυσίδα (Operations and Supply Chain Analytics - O/SC-Analytics)

     

    Κωδικόςμαθήματος:

    1022-ΑΕ207

    Εξάμηνο:

    B’

    Είδος:

    Επιλογής

    Θεωρία – Εργασία (ποσοστά):

    60 – 40

    Γλώσσα διδασκαλίας:

    Ελληνικά – Αγγλική ορολογία και βιβλιογραφία

    Ώρες διδασκαλίας:

    3 ώρες την εβδομάδα

    ECTS:

    7,5

    Σελίδα μαθήματος

    Σελίδα διδασκόντων και Compus

     

    Τμήμα, Υπεύθυνος

    Τμήμα:

    Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

    Υπεύθυνος (συνδιδασκαλία):

    Ι. Παπαθανασίου (Αναπλ. Καθηγητής)

    Email:

    jason@uom.edu.gr

    Τηλ:

    2310891571

    Γραφείο

    203, Κτήριο Θ

    Ώρες Γραφείου

    Ανακοινώνονται στο Compus

     

    Υπεύθυνος (συνδιδασκαλία):

    Λ. Τσιρώνης (Επίκουρος Καθηγητής)

    Email:

    loukas@uom.edu.gr

    Τηλ:

    2310-891874

    Γραφείο

    228 Κτήριο Η

    Ώρες Γραφείου

    Ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα

     

    Βιβλιογραφία

    Βασική βιβλιογραφία (επιλεγμένα κεφάλαια από τα παρακάτω):

    Chopra S. and Meindl P. (2012), Supply Chain Management: Strategy, Planning and Operation, 5th Edition, Pearson Education, USA.

    Feigin G. (2011). Supply Chain Planning and Analytics: The right product to the right place at the right time, Business Expert Press, New York, USA.

    Mathirajan, M., Sadagopan, S., Rajendran, C., Ravindran, A., Balasubramanian, P. (2016). Analytics in Operations/Supply Chain Management. I K International Publishing House.

    Ramanathan, R., Mathirajan, M. and Ravindran A.R. (2017). Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models. CRC Press

    Singh, S. (2016). Project Management Analytics: A Data-Driven Approach to Making Rational and Effective Project Decisions. Pearson Education, Inc.

    Soluade, O. (2015). Business Analytics in Production & Operations Management: A Modular Approach. LAP LAMBERT Academic Publishing

    Watson, M., Lewis, S., Cacioppi, P. and Jayaraman, J. (2012). Supply Chain Network Design: Applying Optimization and Analytics to the Global Supply Chain. FT Press.

    Σημειώσεις διαλέξεων των διδασκόντων στο http://compus.uom.gr/xxxxxxxxxx

    Συμπληρωματική βιβλιογραφία:

    Cachon, G., & Terwiesch, C. (2013). Matching supply with demand: An introduction to operations management. McGraw-Hill Education.

    Fisher M. and Raman A. (2008). The new Science of Retailing: How analytics are transforming the supply chain and improving performance, Harvard Business Press, Boston, Massachusetts, USA.

    Handfield R. (2006). Supply Market Intelligence: A managerial handbook for building sourcing strategies, Taylor and Francis Group, Auerbach Publications, New York, USA.

    Nahmias, S. and Olsen, T. (2015). Production and Operations Analysis. 7th ed. Long Grove, IL: Waveland Press.

    Samuel H. Huang, Supply Chain Management for Engineers, CRC Press.

    Silver, E.A. and Pyke, D.F. and Peterson, R. (1998). Inventory Management and Production Planning and Scheduling. John Wiley and Sons.

    Simchi-Levi, D., Kaminsky, P., and Simchi-Levi, E. (2008) Designing and Managing the Supply Chain: Concepts, Strategies and Case Studies. 3rd Edition, McGraw-Hill Irwin, Boston.

     

    Λογισμικό

     EXCEL, LINGO, MCDM software

     

    Συνοπτική Περιγραφή και Μαθησιακοί Στόχοι

    Η αναλυτική  στη  διαχείριση  λειτουργιών  και  την  εφοδιαστική  αλυσίδα (Operations and Supply Chain Analytics – O/SC-Analytics) είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς εφαρμογών επιχειρηματικής ευφυΐας (Business Intelligence). Σημαντικό στοιχείο του μαθήματος O/SC-Analytics είναι η έγκαιρη πρόσβαση σε τάσεις και μετρήσεις σε βασικούς δείκτες απόδοσης, ενώ οι πρόσφατες εξελίξεις στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας συνέβαλαν στην ταχεία αύξηση της λήψης αποφάσεων προσανατολισμένης στα δεδομένα.

    Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με ζητήματα τακτικής και στρατηγικής, γύρω από το σχεδιασμό και τη λειτουργία των αλυσίδων εφοδιασμού, την ανάπτυξη αναλυτικών δεξιοτήτων για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων και τη διδασκαλία των φοιτητών σε ένα ευρύ φάσμα μεθόδων και εργαλείων τους τομείς της προγνωστικής, περιγραφικής αναλυτικής για την αποτελεσματική διαχείριση των δικτύων ζήτησης και προμήθειας.

    Το μάθημα αυτό μελετά τους βασικούς τομείς αποφάσεων στον σχεδιασμό και τη λειτουργία της αλυσίδας εφοδιασμού Οι φοιτητές αρχικά θα μάθουν ποια δεδομένα χρειάζονται και πώς θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να μετρήσουν την απόδοση της αλυσίδας εφοδιασμού, όπως επίπεδα αποθεμάτων, διαθεσιμότητα προϊόντων, απόδοση προμηθευτή, αποδοτικότητα των αποθηκών και επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών. Στη βάση αυτή, θα μάθουν πώς να εφαρμόζουν διάφορα εργαλεία και μεθόδους για να αναλύουν τις τάσεις, να εξάγουν γνώση και επιχειρηματική ευφυΐα και να λαμβάνουν αποφάσεις. Τα θέματα που καλύπτονται θα χωριστούν στον σχεδιασμό και τη διαχείριση λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων -μεταξύ άλλων- της αναλυτικής των προμηθευτών, του προγραμματισμού της παραγωγικής ικανότητας, της αντιστοίχισης της ζήτησης και της προσφοράς, του σχεδιασμού πωλήσεων και λειτουργιών, της ανάλυσης θέσης και της διαχείρισης δικτύου, διαχείριση αποθεμάτων, διανομή και θέσεις εγκατάστασης. Τέλος, μέσω της ανάλυσης και της συζήτησης μελετών περίπτωσης (case studies), θα εκτιμήσουν και θα λάβουν χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο βελτιστοποίησης της αξίας των διαδικασιών και λειτουργιών της αλυσίδας εφοδιασμού, για τον εξορθολογισμό των στόχων και τον σχεδιασμό ευέλικτων αλυσίδων εφοδιασμού.

     

    Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα:

    • Μάθουν πώς να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες της αλυσίδας εφοδιασμού έτσι ώστε να μπορούν να επιτύχουν τον στρατηγικό στόχο μιας εταιρείας είτε για αποδοτικότητα είτε για ανταποκρισιμότητα.
    • Κατανοούν τους στόχους μιας αλυσίδας εφοδιασμού, θα εξηγούν τις επιπτώσεις των αποφάσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού για την επιτυχία μιας εταιρείας και θα προσδιορίζουν τους βασικούς τομείς αποφάσεων.
    • Προσδιορίζουν τους κύριους μοχλούς απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού και θα καθορίζουν τους βασικούς δείκτες απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού
    • Γνωρίζουν πως να εξάγουν γνώση από τις δυναμικές πληροφορίες σχετικά με τη μελλοντική ζήτηση, τη διαθέσιμη παραγωγική ικανότητα και τις πηγές εφοδιασμού
    • Αναπτύσσουν μοντέλα για την λήψη αποφάσεων σχεδιασμού δικτύου και θα χρησιμοποιούν μεθόδους βελτιστοποίησης για τη λήψη αποφάσεων για τον προγραμματισμό της εγκατάστασης και την ανάλυση αντίστοιχων αποφάσεων
    • Χρησιμοποιούν μεθοδολογίες για να αξιολογούν τις αποφάσεις σχετικά με τον προγραμματισμό της αλυσίδας εφοδιασμού και την κατανομή δυναμικότητας υπό αβεβαιότητα
    • Εφαρμόζουν μεθόδους πρόβλεψης για τον προσδιορισμό των τάσεων της προσφοράς και της ζήτησης.
    • Εξοικειωθούν με εργαλεία όπως: EXCEL, LINGO και MCDM software για την διεξαγωγή αναλύσεων.

     

    Περιεχόμενο – Σχέδιο διαλέξεων 

    Εβδομάδα

    Θέμα διάλεξης

    Διδάσκων

    1

    Intro – Syllabus - Operations management analytics

    Τσιρώνης

    2

    Supply chain (SC) analytics-data sources – new paradigms (i.e. IoT, Physical Internet, Blockchain, Social media)

    Τσιρώνης

    3

    SC network design analytics

    Τσιρώνης

    4

    Predictive analytics - Collaborative Planning Forecasting and Replenishment (CPFR) analytics

    Τσιρώνης

    5

    Project Management analytics

    Τσιρώνης

    6

    Operations research in O/SC-Analytics

    Παπαθανασίου

    7

    Inventory management in O/SC-Analytics

    Παπαθανασίου

    8

    Transportation models analytics

    Παπαθανασίου

    9

    Multi Criteria Decision Aid in O/SC-analytics

    Παπαθανασίου

    10

    Markov models in O/SC-Analytics

    Προσκεκλημένος (Διαμαντίδης)

    11

    Game theory in O/SC-Analytics

    Προσκεκλημένος (Διαμαντίδης)

    12

    Παρουσιάσεις εργασιών

    Παπαθανασίου/Τσιρώνης

    13

    Εξετάσεις

    Παπαθανασίου/Τσιρώνης

     

     Αξιολόγηση Επίδοσης

     [1] Γραπτές Εξετάσεις 50%

    [2] Γραπτή εργασία – παρουσίαση 50%

     

    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
      (MPM0205)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MPM

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
      (MIB0104)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MIB

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
      (ΟΔ0612)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Αυτό το μάθημα παρέχει μια συστηματική και εμπεριστατωμένη εισαγωγή σε όλες τις πτυχές της διαχείρισης του έργου. Το μάθημα καλύπτει τόσο τις διοικητικές όσο και τις τεχνικές δεξιότητες που απαιτούνται για το σχεδιασμό των έργων, την απόκτηση των απαραίτητων πόρων και την καθοδήγηση των ομάδων έργων για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους. Τα θέματα περιλαμβάνουν τον στρατηγικό ρόλο των έργων σε σύγχρονους οργανισμούς και τα τεχνικά εργαλεία διαχείρισης (εύρος του έργου, δομή ανάλυσης εργασιών, διαγράμματα δικτύου, εκτίμηση χρονοδιαγραμμάτων και κόστους, κίνδυνοι και διαχείριση της παραγόμενης αξίας).

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
      (ΟΔ0714)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Έννοια και ορισμοί των Logistics, η σημασία των Logistics στις επιχειρήσεις, στρατηγική της εφοδιαστικής, λειτουργική σχεδίαση συστημάτων εφοδιαστικής, τα βασικά στοιχεία της εφοδιαστικής (εξυπηρέτηση πελάτη, προμήθειες, μεταφορές, αποθήκευση, διαχείριση αποθεμάτων, διαχείριση υλικών, διαχείριση και επεξεργασία παραγγελιών, δίκτυα διανομών). Διαχείριση ροής αγαθών, υπηρεσιών και σχετικών πληροφοριών μέσα στην προμηθευτική αλυσίδα, βασικές αρχές και τεχνικές ανάλυσης προβλημάτων εφοδιαστικής, μέτρηση και έλεγχος της απόδοσης της εφοδιαστικής, σύγχρονες τάσεις στα συστήματα εφοδιαστικής, σύνδεση εφοδιαστικής με τα υπόλοιπα τμήματα (παραγωγής, μάρκετινγκ, οικονομικό) της επιχείρησης, σχεδιασμός και ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
      (MIB0203)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MIB

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ
      (ΟΔ0318)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
      (MTM0105)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MTM

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
      (MHM0202)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MHM

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      (ΟΔ0816)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις έννοιες της αξιοπιστίας (reliability) , των συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης (ISO14001, EMAS,  ISO 26000), τις επιθεωρήσεις ποιότητας (quality audits) και το ρόλο του επιθεωρητή ποιότητας αλλά και με τα σύγχρονα εργαλεία ποιότητας. Το μάθημα θα γίνεται με τη μορφή διαλέξεων, προσκαλούνται στελέχη τμημάτων Ποιοτικού Ελέγχου από πιστοποιημένες επιχειρήσεις και Εξωτερικοί επιθεωρητές ποιότητας από φορείς πιστοποίησης (πχ. TUV Hellas).

    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ)
      (ΟΔ0809-1)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ (PROJECT MANAGEMENT)
      (ΔΕ0376)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MBA

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αυτό εξετάζει την διαχείριση έργου, τον κύκλο ζωής ενός έργου και διάφορες τεχνικές προγραμματισμού των εργασιών, τον έλεγχο καθώς και την αξιολόγηση για την επίτευξη των στόχων του έργου. Έμφαση θα δοθεί στην πρακτική εφαρμογή των αρχών διαχείρισης έργων, διαδικασιών και τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου ελέγχου, της διαχείριση του κόστους, της παρακολούθησης του έργου και εξωτερικής ανάθεσης εργασιών. Οι φοιτητές θα μάθουν επίσης πώς να ελέγχουν τα χρονοδιαγράμματα του έργου, τον προϋπολογισμό και το αντικείμενο (scope) του έργου, χρησιμοποιώντας τις μεθόδους που ελαχιστοποιούν ή εξαλείφουν την «διολίσθηση του έργου». Τεχνικές όπως fast-tracking, συμπίεση κρίσιμης διαδρομής, στοχαστική εκτίμηση, και αξιοποίηση της προπορείας-καθυστέρησης μιας δραστηριότητας θα επιτρέψει στους φοιτητές να αναπτύξουν γρήγορα, ακριβή χρονοδιαγράμματα.

    • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (SPC)
      (ΟΔ0619)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Αυτό το μάθημα αναλύει την έννοια της βελτίωσης της ποιότητας σε διεργασίες και προϊόντα, μέσω του στατιστικού ελέγχου των διεργασιών, των μελετών των δυνατοτήτων των διεργασιών και της δειγματοληψίας αποδοχής. Παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες του στατιστικού ελέγχου των διεργασιών και την εφαρμογή τους για τη διαχείριση της ποιότητας των προϊόντων/υπηρεσιών και μέσω αυτής της παραγωγικότητας των οργανισμών.

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (6 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2019

      • The role of middle managers in knowledge creation and diffusion
      • A mapping of Knowledge Management techniques and tools for sustainable growth in the public sector

      2017

      • Eco-certification and transparency in global food supply chains

      2015

      • Business Process Improvement through Data Mining Techniques
      • Business Process Improvement through Data Mining Techniques

      2011

      • Evaluating Environmental and Regional Policies in the European Union through the Use of Environmental Quality Indices
      • Επιστημονικά Περιοδικά (27 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2019

        • Investigating the quality of online advertisement: A model of evaluation criteria
        • The essence of Supply Chain collaboration: A consideration of information sharing types and benefits
        • Supply Chain Reconfiguration Opportunities Arising from Additive Manufacturing Technologies in the Digital Era

        2018

        • Hybrid methods and practices associated with agile methods, method tailoring and delivery of projects in a non-software context
        • Identifying customer satisfaction: the mystery customer approach
        • Quality improvement calls data mining: the case of the 7 new quality tools

        2017

        • E-Business Critical Success Factors: Developing an Integrated Success Model

        2016

        • Road towards Lean Six Sigma in Service Industry: A Multi-Factor Integrated Framework

        2015

        • Towards the identification of important strategic priorities of the supply chain network: An empirical investigation

        2014

        • The Road Towards Lean Six Sigma: Sustainable Success Factors in Service Industry

        2012

        • Towards an Integrated Framework for Lean Six Sigma Application: Lessons from Air Line Industry
        • Lean Six Sigma in a service context: A multi-factor application approach in the telecommunications industry
        • Towards a systematic e-business excellence framework

        2011

        • A QFD strategy for Improving Customer Satisfaction: Case Study of Telecom Companies of Pakistan
        • Antibiotic prescriptions in primary health care in a rural population in Crete

        2010

        • Fuzzy Performance Evaluation of Workflow Stochastic Petri nets

        2009

        • An Alternative Comprehensive Approach to Quality Business Education
        • An Alternative Comprehensive Approach to Quality Business Education
        • A framework for BPML assessment and improvement: a case study using IDEF0 and eEPC

        2008

        • Empowerment the IDEF0 modelling language
        • The assessment of user-perceived web quality: Application of a satisfaction benchmarking approach

        2007

        • Creativity development in Engineering education: The case on Mind mapping
        • Benchmarking the competitiveness of industrial sectors – Application in Textiles

        2006

        • A model of website quality assessment

        2005

        • Mining Aberrant Driving Behavior Characteristics
        • Using machine learning to support quality management: Framework and experimental investigation

        2003

        • Quality and Electronic Commerce: A partnership for growth
        • Συνέδρια (15 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2019

          • An innovative game-based approach for teaching urban sustainability
          • A project about Game Based Learning on Urban Sustainability
          • Investigation and Classification of Risk Factors in Supply Chains: A Multi-Criteria Approach
          • The use of hybrid methods and agile practices for the management of projects delivering services: A journey in literature
          • Measuring the efficiency of Greek regional airports prior to privatization using Data Envelopment Analysis

          2018

          • Hybrid methods and practices associated with agile methods, method tailoring and delivery of projects in a non-software context

          2012

          • The Road towards Lean Six Sigma: Key Success Factors in Service Industry

          2009

          • Quality Control in The Tourist Sector. The Case of the Mamidakis Hotels: Lessons for the Middle East
          • Mapping out the use of the European Quality Award. A case study over the Greek finalist organizations
          • Towards a systematic e-Business Excellence framework

          2006

          • Defining the Main Factors of Quality of Service in Mobile Telephony
          • Βελτίωση Διαδικασιών με χρήση Ασαφούς Λογικής

          2004

          • Website Quality Assessment Criteria

          2001

          • Using inductive Machine Learning to support Quality Management

          1996

          • Knowledge Quality Assurance in Medical Data Mining
          • Άλλα (7 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

            2013

            • Towards a unified framework of Labor Productivity Assessment

            2001

            • Using Analytic Hierarchy Process to Assess WWW Site Effectiveness

            1999

            • Machine Learning meets Logistics
            • Quality Assurance in Knowledge Discovery in Databases: Tutorial
            • Positioning machine learning in operations management: Past, present, and future potential
            • Quality and Electronic Commerce: A partnership for growth

            1994

            • Evaluation and Selection of Landfill Sites for Chania