Βλαχοπούλου Μάρω
  • 2310-891867
  • mavla uom.gr
  • Γραφείο: Γ2, 221
  • Fax: 2310-891804

    Βλαχοπούλου Μάρω

    Καθηγήτρια
    Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής


    Γνωστικό Αντικείμενο

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • Πτυχίο Τμήματος Οικονομικών, Α.Π.Θ., (1978).
    • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, Α.Π.Θ., (1987).
    • Πτυχίο Τμήματος. Νομικών, Α.Π.Θ., (1989).
    • Διδάκτωρ Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, (1992).
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

    Διοίκηση Μάρκετινγκ
    Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ – Συστήματα Διαχείρισης Γνώσης
    e-Marketing - Διαδικτυακό (Internet) Μάρκετινγ
    κ Ηλεκτρονικό Εμπόριο - Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (E-Business)
    Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων- ΕRP (Enterprise Resource Planning)
    Συστήματα Διαχείρισης Πελατών - CRM (Customer Relationship Management)
    Διαχείριση ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας / Συστήματα διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM)
    Logistics
    Εικονική επιχείρηση

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
      (ΔΕ0103)
    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
      (ΠΛ0611-3)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ - ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
      (ΠΣ0307-1)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
      (ΠΛ0807)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ/ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ
      (MLI0203)
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
      (ΠΛ0114)
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ
      (EI0203)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MBA

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Στο μάθημα παρουσιάζονται οι αρχές, μεθοδολογίες και διαδικασίες του Διοικητικού Μάρκετινγκ στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Στις επιμέρους θεματικές ενότητες αναλύονται οι βασικές αρχές μάρκετινγκ, η διαδικασία λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ, η διοίκηση μάρκετινγκ, η κατάρτιση προγράμματος μάρκετινγκ και το μίγμα μάρκετινγκ.

    Το γενικό πλαίσιο της διαδικασίας του διοικητικού μάρκετινγκ περιλαμβάνει: 1) έρευνα και ανάλυση αγοράς, 2) εκτίμηση περιβάλλοντος, 3) εξέταση συμπεριφοράς καταναλωτών, 4) καθορισμό στόχων και αγοράς στόχου, τμηματοποίηση και positioning 5) σχεδιασμό μίγματος μάρκετινγκ, 6) εφαρμογή και υλοποίηση του προγράμματος, 7) έλεγχο αποτελεσματικότητας και 8) συλλογή και ανάλυση πληροφοριών των νέων διαμορφούμενων καταστάσεων στην αγορά, την επιχείρηση, και το περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τη θεωρητική παρουσίαση των παραπάνω ενοτήτων θα ακολουθεί η ανάπτυξη και ανάλυση επιλεγμένων μελετών περίπτωσης.

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Μαθησιακά αποτελέσματα
    Η διερεύνηση της επιχειρηματικής καινοτομίας ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η ανάπτυξη καινοτομιών και η αύξηση της παραγωγικότητας συμβάλλουν στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
    Περιεχόμενο μαθήματος
    Εισαγωγή στις έννοιες της επιχειρηματικής καινοτομίας και παραγωγικότητας,
    Η νέα οικονομία και η διαχείριση της καινοτομίας (η σημασία της διαχείρισης της καινοτομίας, προσδιοριστικοί παράγοντες της καινοτομίας, χαρακτηριστικά μιας καινοτομικής επιχείρησης στη νέα οικονομία),
    Τεχνολογία, καινοτομία και οικονομία (οικονομία της γνώσης, η σημασία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη καινοτομίας, τεχνολογική πρόοδος, καινοτομία και οικονομική ανάπτυξη),
    Μέθοδοι μέτρησης παραγωγικότητας (εισροές και εκροές επιχείρησης, μέθοδοι και τεχνικές μέτρησης παραγωγικότητας σε επίπεδο επιχειρήσεων),
    Καινοτομία και παραγωγικότητα ως εργαλεία ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ανταγωνιστικότητα στη νέα οικονομία, τρόποι με τους οποίους η ανάπτυξη καινοτομιών και η αύξηση της παραγωγικότητας συμβάλλουν στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος).
    Αξιολόγηση φοιτητών
    Υποχρεωτική εργασία
    Βιβλιογραφία
    (Ένα από τα παρακάτω):
    - Δουκίδης, Γεώργιος Ι. Καινοτομία, στρατηγική, ανάπτυξη και πληροφοριακά συστήματα. Αθήνα : I. Σιδέρης, 2011.
    - White, Margaret A. (Margaret Alice); Bruton, Garry D; Καλογήρου, Γιάννης; Πρωτόγερου, Αιμιλία; Κωνσταντέλου, Αναστασία. Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Αθήνα : Κριτική, 2010.
    - Σαλαβού, Ελένη Ε. Καινοτομία και αλλαγή στο "επιχειρείν".  [Αθήνα] : Rosili, 2013.
    Συμπληρωματικό υλικό
    Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα: Θεωρία – πράξη
    Η. Καραγιάννης
    Σοφία Α.Ε., Αθήνα, 2010, ISBN: 960-670-633-8
    Strategic Management of Technology and Innovation
    R. Burgelman, C. Christensen, S. Wheelwright
    McGraw-Hill, Boston, USA, 2008, ISBN: 9780071263290

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MIS

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

    Περιγραφή

    Σκοπός-στόχοι μαθήματος:

    Κύριος σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση και ανάλυση της στρατηγικής και εφαρμογής του Ηλεκτρονικού και Κινητού Εμπορίου- Επιχειρείν από άποψη επιχειρησιακή και τεχνολογική. Η προσέγγιση αυτή γίνεται με την εισαγωγή των φοιτητών/τριών στις έξι ενότητες των μαθημάτων στη χρήση της PHP, στη συνέχεια δε σε εξοικείωση με ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα βασισμένα σε επιμέρους επιχειρησιακές λειτουργίες (μάρκετινγκ, εφοδιαστική αλυσίδα και λοιπές διοικητικές λειτουργίες) και σε διάφορα πεδία επιχειρηματικής δράσης (αγροδιατροφικός τομέας, υγεία, τουρισμός, η-διακυβέρνηση, τραπεζική, εκπαίδευση, λιανεμπόριο, διανομή, μεταφορές). Με το μάθημα αυτό επιδιώκεται η εξοικείωση των συμμετεχόντων στα παραπάνω θέματα. Ειδικότεροι στόχοι είναι οι συμμετέχοντες φοιτητές: α) να μπορούν να προσδιορίσουν εννοιολογικά το ηλεκτρονικό/ κινητό Εμπόριο-Επιχειρείν, να γνωρίσουν τις τεχνολογίες, προϋποθέσεις υποδομής και τους αναγκαίους πόρους. β) να μπορούν να εφαρμόσουν σε πρακτικές εφαρμογές την PHP (κατανόηση λειτουργίας σε συνάρτηση με web Browser / web server, ανάπτυξη και εκτέλεση PHP script, χειρισμός αριθμητικών και αλφαριθμητικών μεταβλητών, Συνθήκες-βρόγχοι-συναρτήσεις, Πίνακες, Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου με PHP – MySQL -Διαχείριση αρχείων, Εισαγωγή στη MySQL, Σύνοδοι-cookies-αντικείμενα). γ) Να περιγράψουν και να συζητήσουν τις προκλήσεις, το βαθμό διείσδυσης του ηλεκτρονικού/ κινητού Εμπορίου-Επιχειρείν σε συγκεκριμένους επιχειρησιακούς κλάδους. δ) Να κατανοήσουν καινοτόμα μοντέλα (e-m business models) και να αναλύσουν σχετικές εφαρμογές σε συγκεκριμένους επιχειρησιακούς κλάδους σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο (B2B, B2C, B2G … μοντέλα, ηλεκτρονικές αγορές, ηλεκτρονικές προμήθειες, συνεργατικό και ιογενές μάρκετινγκ, μοντέλα κοινότητας, ολοκλήρωσης εφοδιαστικής αλυσίδας, μοντέλα κοινωνικής δικτύωσης, κ.ά.). ε) Να μπορούν να προσδιορίσουν και να εφαρμόσουν τα συστήματα ιχνηλάτησης και μέτρησης αποτελεσματικότητας της επιχειρηματικής διαδικτυακής δράσης μέσα από μεθοδολογίες και τεχνολογίες πληροφορικής (web metrics/analyzing, search engine optimization / marketing, on line advertising measurement, web site evaluation, social media metrics, etc).

    Περίγραμμα Μαθήματος:

    • Εισαγωγή στην PHP, ορισμός και ιστορία PHP, κατανόηση λειτουργίας σε συνάρτηση με web Browser και web server, ανάπτυξη και εκτέλεση PHP script, χειρισμός αριθμητικών και αλφαριθμητικών μεταβλητών
    • Συνθήκες-βρόγχοι-συναρτήσεις
    • Πίνακες
    • Διαχείριση αρχείων
    • Εισαγωγή στη MySQL
    • Σύνοδοι-cookies-αντικείμενα – Σχεδιασμός και ανάπτυξη εμπορικών δικτυακών τόπων/ηλεκτρονικών καταστημάτων με τη χρήση σύγχρονων εφαρμογών
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο- Ηλεκτρονική επιχείρηση – Mobile Business -marketing
    • Έναρξη μιας επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης
    • Ηλεκτρονικά Επιχειρηματικά μοντέλα – E-Βusiness Models – Τυπολογία ηλεκτρονικών επιχειρηματικών μοντέλων
    • Mobile business & apps –Εφαρμογές μοντέλων σε επιχειρηματικούς κλάδους
    • Social media – Mέτρηση αποτελεσματικότητας της επιχειρηματικής διαδικτυακής δράσης μέσα από μεθοδολογίες και τεχνολογίες πληροφορικής
    • Εξέταση και ανάλυση μελετών περιπτώσεων και βέλτιστων παραδειγμάτων.

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Εξάμηνο: 8ο (Εαρινό) | Κατεύθυνση: ΔΤ | Επιλογής | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες: Φούσκας Κωνσταντίνος, Μάστορας Θεόδωρος

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με:
    α) τη στρατηγική και εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν από άποψη επιχειρησιακή, τεχνολογική και συνθηκών αγοράς και περιβάλλοντος.
    β) επιχειρησιακές εφαρμογές του Ηλεκτρονικού/ Κινητού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού / Κινητού Επιχειρείν με την παρουσίαση και ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και μελετών περιπτώσεων σε διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    Στρατηγική και εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ) και Ηλεκτρονι­κού Επιχειρείν. Ολοκληρωμένη θεώρηση διαδικασίας Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Δράσης (e-Business plan). Εννοιολογικές προσεςγγίσεις: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονική επιχείρηση, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, m-commerce/ business. Παράγοντες επιδράσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, στον προγραμματισμό και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, στις αγορές και τους επιμέρους κλά­δους επιχειρησιακής δραστηριότητας.
    Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο ηλεκτρο­νικό εμπόριο / επιχειρείν (Electronic Business Models), αλλαγές επιχειρηματικών διαδικασιών μέσα από το Internet, βήματα ανάπτυξης και εφαρμογής της στρατηγικής του ΗΕ. Εφαρμογές σε επιχειρηματικούς κλάδους (υγεία, διακυβέρνηση, εκπαίδευση, τουρισμός, αγροδιατροφικός τομέας κ.ά). Η διευρυμένη επιχείρηση, ανάπτυξη συνεργιών, δημιουργία επιχειρηματικών δικτύων και διαχείριση ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Εικονικές οργανώσεις / επιχειρήσεις, κοινωνικά δίκτυα.
    Σχεδίαση ηλεκτρονικής επιχειρηματικής δράσης (e-Business plan), στρατηγικές ανάπτυξης, αξιολόγησης και διαχείρισης ιστοσελίδας, εταιρικού site, ηλεκτρονικού καταστήματος, πύλης, κόμβου.  Πρακτικές εφαρμογές.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    60% Εργασία (Βιβλιογραφική και πρακτική προσέγγιση)
    40% Παρουσίαση και ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)
    50656360 ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, Τύπος: Σύγγραμμα, DAVE CHAFFEY, 2016, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 978-960-461-671-8

    32997535 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Τύπος: Σύγγραμμα, Βλαχοπούλου Μάρω ,Δημητριάδης Σέργιος, 2013, Εκδοτικός Οίκος Rosili, ISBN: 978-960-7745-32-3

    12536563 Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010, Τύπος: Σύγγραμμα, Turban Efraim,King David,,Lee Jae,Ting-Peng Liang, Turban Deborah, 2011, Α. Γκιούρδα & ΣΙΑ ΟΕ, ISBN: 978-960-512-605-6

    18548694 e - Οικονομία-Εμπόριο-Μάρκετιγκ-Διακυβέρνηση, Τύπος: Σύγγραμμα, Γεωργιάδου Ε., Τριανταφύλλο Ευ., Οικονομίδης Αν., 2010, ΤΖΙΟΛΑ, ISBN: 978-960-418-242-8

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστότοπος μαθήματος
    (Υπάρχει online πρόσβαση σε εκτενή βιβλιογραφία και υλικό) (http://compus.uom.gr/INF174/)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΠ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Εξάμηνο: 5ο (Χειμερινό) | Κατεύθυνση: ΕΠ | Υποχρεωτικό | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες: Βλαχοπούλου Μάρω, Μάστορας Θεόδωρος

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Η στρατηγική μάρκετινγκ με τη βοήθεια πληροφοριακών συστημάτων, τεχνολογιών πληροφορικής και διαδικτύου. Η διαχείριση της πληροφορίας για τη στήριξη αποφάσεων μάρκετινγκ.
    Η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με: (α) το εννοιολογικό περιεχόμενο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και το διαδίκτυο στο μάρκετινγκ, (β) τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και σύγχρονων τεχνολογιών / εργαλείων (γ) την εφαρμογή τους σε επιχειρησιακά προβλήματα / δράσεις μάρκετινγκ και (δ) τη μέτρηση αποτελεσματικότητας.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    Εννοιολογικές προσεγγίσεις. Ε -marketing, Internet marketing, Online Marketing, digital marketing, διαφορές παραδοσιακού και διαδικτυακού Μάρκετινγκ, πεδία εφαρμογής.
    Τυπολογία συστημάτων διαχείρισης πληροφοριών μάρκετινγκ. Συστήματα διαχείρισης πελατών/ συνεργατών CRM / PRM (Customer / Partners Relationship Management) και διαχείρισης γνώσης μάρκετινγκ. Η χρήση των Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων στο μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικά συστήματα αναγνώρισης - συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ.
    Hλεκτρονικό/ διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μίγμα μάρκετινγκ και στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Έρευνα μάρκετινγκ βάσει καινοτόμων εργαλείων και διαδικτύου, ηλεκτρονική συμπεριφορά αγοραστών, στρατηγική τμηματοποίησης και στόχευσης πελατών, στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης, online τιμολόγηση, πώληση, διαφήμιση, πολιτική μάρκας στο διαδίκτυο, ιογενές μάρκετινγκ, Κοινωνικά μέσα/ δίκτυα και μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ ιστοσελίδας. Μέτρηση αποτελεσματικότητας ενεργειών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
    Πρακτικές εφαρμογές.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    Εργασία (Βιβλιογραφική και πρακτική προσέγγιση) 30%
    Παρουσίαση και ανάπτυξη πρακτικής εφαρμογής 30%
    Γραπτές Εξετάσεις 40%

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)
    32997535 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Τύπος: Σύγγραμμα, Βλαχοπούλου Μάρω ,Δημητριάδης Σέργιος, 2013, Εκδοτικός Οίκος Rosili, ISBN: 978-960-7745-32-3

    14035 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, Τύπος: Σύγγραμμα, Γεώργιος Δουκίδης, 2010, ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., ISBN: 978-960-08-0528-4

    14952 Εισαγωγή στο Marketing, Τύπος: Σύγγραμμα, Armstrong Gary,Kotler Philip, 2009, Επίκεντρο, ISBN: 978-960-458-204-4

    59395494 Επικοινωνία και Διαφήμιση στα Mέσα Kοινωνικής Δικτύωσης, Τύπος: Σύγγραμμα, Ανδρονίκη Κάβουρα, 2016, ΔΙΟΝΙΚΟΣ, ISBN: 978-960-6619-80-9

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστότοπος μαθήματος
    (Υπάρχει online πρόσβαση σε εκτενή βιβλιογραφία και υλικό) (http://compus.uom.gr/INF173/)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MAI

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (28 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2009

      • Kitsiou, S. Matopoulos, A., Vlachopoulou M. and Manthou, (accepted for publication, 2009). V. Integration Issues in the Healthcare Supply Chain (Ed. Dwivedi, A.) in "Handbook of Research on Information Technology Management and Clinical Data Administration in Healthcare" , IGI Global Publishers

      2008

      • Κίτσιου, Σ., Βλαχοπούλου, Μ., Νοέμβριος 2008, η-Υγεία: Πληροφοριακά Συστήματα και Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες στο χώρο της Υγείας, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ISBN 978-960-8396-48-7
      • Matopoulos, A., Vlachopoulou M. and Manthou, V., 2008, Electronic integration of supply chain operations: context, evolution and practices (Eds. Butcher T. and Dwivedi, A.) in "Supply Chain Management and Knowledge Management - Integrating Critical Perspectives in Theory and Practice", Palgrave, Palgrave-MacMillan.
      • Matopoulos, A. and Vlachopoulou, M. (2008). Sharing and exchanging information in agri-food supply chains: case study evidence from the asparagus sector, 2ος Ειδικός Τόμος Επιστ. Εργασιών: Καινοτόμες Εφαρμογές Πληροφορικής στον αγροτικό τομέα και στο περιβάλλον (Επιμ. Έκδοσης: Μπάτζιος, Χ., Σαλαμπάσης, Μ., Ανδρεοπούλου, Ζ. και Αραμπατζής, Γ.), Ελληνική Εταιρεία Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Γεωργία, ISBN: 9789603570837, Θεσσαλονίκη, σσ. 145-155.
      • Kitsiou, S., Manthou, V., Vlachopoulou, M., 2008, "Overview and Analysis of Electronic Health Record Standards"in Lazakidou, A., Sassiakos, K. (Eds) "Handbook of Research on Distributed Medical Informatics and e-Health", Idea Group, USA, ISBN: 978-1-605656-002-8.
      • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., 2008, e-Health: Information Systems and Services in Healthcare, University of Macedonia Press, ISBN 978-9608396-44-9

      2007

      • Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., Φωλίνας, Δ., 2007. Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρηματικών Πόρων, Θεσσαλονίκη, εκδόσεις ΑΝΙΚΟΥΛΑ, ISBN 960-516-032-3

      2006

      • Vlachopoulou M, Kitsiou Sp, 2006, IMPROHEALTH: Managing Change in Healthcare Organization, Leonardo da Vinci pilot project, SK 03/B/F/PP 177014
      • Ματόπουλος, Α., Βλαχοπούλου, Μ. και Μάνθου, Β. (2006). Το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στον Αγροδιατροφικό Τομέα στην Ελλάδα: Κρίσιμα Θέματα, Περιορισμοί και Προοπτικές, Τόμος Επιστημονικών Εργασιών: Καινοτόμες Εφαρμογές Πληροφορικής στον αγροτικό τομέα και στο περιβάλλον (Επιμ. Έκδοσης: Βλαχοπούλου, Μ., Ηλιάδης, Λ., Μάνθου, Β., Σαλαμπάσης, Μ. και Μπάτζιος, Χ.), Ελληνική Εταιρεία Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Γεωργία, ISBN: 9608902401, Θεσσαλονίκη, σσ. 137-147.
      • V. Monochristou and M. Vlachopoulou, 2007, Chapter IV "Requirements Specification Using User Stories", p.71-89, in: Agile Software Development Quality Assurance, editors I. Stamelos, P. Sfetsos, Information Science Reference, Hershey USA, Idea Group Inc., ISBN 978 159904216-9 D. Folinas, V. Manthou, M. Vlachopoulou, 2006, "Integrated Logistics Information Systems: The Greek Paradigm", Supply Chain Management and Logistics in South East Europe, ed. Ketikidis and Koh, ISBN 960-87869-6-7, South-

      2005

      • Βλαχοπούλου M., Μάνθου Β., 2005, Σχέδιο προώθησης της καινοτομίας (e-marketing) μέσω διαδικτύου στα πλαίσια του έργου «Εικονική Τεχνόπολις - Virtual Technopolis» Δράση 6, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη
      • Malama E., M. Vlachopoulou, D. Folinas,V. Manthou, 2005, "A conceptual Model for E-Learning Service Provider : Applied to Greek Tourism Sector" in Information Management in Modern Enterprise : Issues & Solutions, Editor Khalid S. Soliman, IBIMA www.ibima.org, pp.413-419, ISBN 0-9753393-3-8

      2003

      • Βλαχοπούλου, Μ., 2003, e-Marketing / Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, σ.626, ISBN: 960-7745-04-3 εκδόσεις Rosili, Αθήνα
      • E. I.Malama,M. Vlachopoulou, V. Manthou , 2003, "Challenges and limitations in Viral Marketing Strategy" Global Business Issues of Business, vol 3, edited by G.T. Papanikos, C.Veloutsou, εκδόσεις Athens Institute for Education and Research, pp 349 - 357

      2002

      • Manthou, V., Vlachopoulou, M., Folinas, D., “The Supply Chain Perspective of e-business Evolution”, in: J.L. Monteiro, P. Swatman, L.V. Tavares, eds., Towards the Knowledge Society, Kluwer Academic Publishers, pp 230-242, Boston 2002.
      • Vlachopoulou, M., Manthou, V., “Parnership Alliances in Virtual Markets”, in Cooperation and Competition “Co-opetition” The Organization of the Future, eds. Mosad Zineldin, Vaxjo University, C&C,Sweden, 2002.
      • Vlachopoulou, M., Manthou, V., Ioannidis, O., “Integrated Customer Relationship Management in the Banking Sector”, in New Trends in Banking Management, pp.135-148, Physica-Verlag, 2002.

      2001

      • Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου, Ε. «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (e-services) για το μάρκετινγκ και τα logistics των αγροτικών προϊόντων», Πληροφοριακά Συστήματα στον Αγροτικό Τομέα, επιμ. Ματσατσίνης Ν., εκδ. Νέων Τεχνολογιών (ISBN 960-8105-35-8), σελ. 210-222, Αθήνα 2001.
      • Manthou V., M. Vlachopoulou, “Agile Manufacturing: The 21st Century Competitive Strategy”, ed. by A. Gunasekaran, chapter in Agile Manufacturing Strategic Options, pp.685-703, Elsevier, 2001.
      • Βασιλειάδου Ι., Μ. Βλαχοπούλου, Σ. Τζώρτζιος, Β. Μάνος, «’ένα μηχανογραφημένο μοντέλο για την ανάπτυξη γεωργικών περιοχών», Πληροφοριακά Συστήματα στον Αγροτικό Τομέα, επιμ. Ματσατσίνης Ν., εκδ. Νέων Τεχνολογιών (ISBN 960-8105-35-8), σελ.283-305, Αθήνα 2001.

      2000

      • Κουτσού, Ιακωβίδου, Βλαχοπούλου, Μάνος, Εκπαίδευση Γυναικών Αγροτικών Περιοχών στον Αγροτουρισμό, στα πλαίσια του προγράμματος NOW: «Καινοτομικά συστήματα βελτίωσης των προσόντων των γυναικών για την ανάληψη τοπικών πρωτοβουλιών σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές», σ.226, Θεσσαλονίκη 2000.
      • Βλαχοπούλου, Μ., Κατάρτιση και Εργαλείο Υποστήριξης για την ανάπτυξη προγράμματος Μάρκετινγκ στον Αγροτουρισμό και την Επιχειρηματική Δραστηριότητα των Αγροτουριστικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων (CD, software-πρόγραμμα σε Access, manual- εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής, υποστήριξη-κατάρτιση σε powerpoint), στα πλαίσια του προγράμματος NOW: «Καινοτομικά συστήματα βελτίωσης των προσόντων των γυναικών για την ανάληψη τοπικών πρωτοβουλιών σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές», Θεσσαλονίκη 2000.
      • Βλαχοπούλου Μ., Μάνος Β., Η Πληροφορική και το Διαδίκτυο στο Μάρκετινγκ του Αγροτικού Επιχειρηματικού Κόσμου, στα πλαίσια του προγράμματος NOW: «Καινοτομικά συστήματα βελτίωσης των προσόντων των γυναικών για την ανάληψη τοπικών πρωτοβουλιών σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές», σ.118, Θεσσαλονίκη 2000.

      1999

      • Βλαχοπούλου Μ., E-Marketing, Πληροφοριακά Συστήματα–Νέες Τεχνολογίες στο Μάρκετινγκ, εκδ. Rosili, Αθήνα 1999.

      1998

      • Βλαχοπούλου Μ., Λήψη αποφάσεων Μάρκετινγκ .Ανάπτυξη μοντέλων Μάρκετινγκ με τη βοήθεια του Excel, σύγγραμμα συνοδευόμενο με δισκέτα, εκδ. Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 1998.

      1992

      • Βλαχοπούλου Μ., Η χρήση των συστημάτων της Πληροφορικής στη λήψη αποφάσεων Μάρκετινγκ. Θεωρητική και Εμπειρική Προσέγγιση, Διδακτορική Διατριβή, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 1992.

      1991

      • Βλαχοπούλου Μ., Σημειώσεις Μάρκετινγκ, εκδ. Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 1991.

      1981

      • Vlachopoulou, M., 1981, Gestaltung und Probleme der Alkoholwerbung, Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία (Diplomarbeit), Universitaet BWL MANNHEIM, Γερμανία
      • Επιστημονικά Περιοδικά (39 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2009

        • Saprikis, V., Vlachopoulou, M., Manthou, V., (2009) "A Typology Framework of Greek B2B E-Marketplaces". International Journal Business Innovation and Research (IJBIR), Inderscience, Vol.3, No.3, pp.252-264
        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2009). Understanding the factors affecting e-business adoption and impact on logistics processes, Journal of Manufacturing Technology Management, www.emerladinsight.com/1741-038X.htm , Vol. 20, No. 6, pp. 853-865.
        • Besta, C., Georgiadis, N., Manthou V. and Vlachopoulou M. (2009), 'A research strategy formulation for innovative Greek Universities', Int. J. Business Excellence, Vol. 2, No 3-4, pp.330-45.
        • Patsioura, F., Vlachopoulou, M. and Manthou, V., (2009), «A New Advertising Effectiveness Model for Corporate Advertising Web Sites: A Relationship Marketing Approach», Benchmarking: An International Journal, "Performance measures and benchmarking in business innovation", www.emerladinsight.com/1463-5771.htm, ISSN 1463-5771, Volume 16, No.3, pp. 372-386

        2008

        • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M. (2008) "An e-Learning Virtual Quality Center for Vocational Education and Training in Healthcare Management and Informatics", International Journal of Healthcare Technology and Management, Vol 9, no 2, pp. 109-12
        • Πατσιούρα, Φ., Παπαδημητρίου Γ., Βλαχοπούλου Μάρω., (2008) «Κριτήρια μέτρησης αποτελεσματικότητας Εταιρικών Διαφημιστικών Ιστοσελίδων: Ανάλυση και Αξιολόγηση Ποιοτικών Παραγόντων», Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων, Τεύχος 9, σελ. 93-107.
        • Andreopoulou, Z., Tsekouropoulos, G., Koutroumanidis, T., Vlachopoulou, M., Manos, B., (2008), "Typology for e-business activities in the agricultural secto", International Journal of Business Information Systems, 3 (3), pp. 231-251
        • Pavlou, S.T., Vlachopoulou, M. (2008), "Scedra: An Information System framework for e-SC operations", International Journal of Business Information Systems 3 (4), pp.431-443
        • Patsioura, F., Vlachopoulou, M. & Malama, E.I. (2008), "Corporate Advertising Web Sites as Integrated Relationship Marketing Media", Communications of the IBIMA, Volume 4, number 7, pp.59-64,

        2007

        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2007). Exploring the impact o E-business adoption on logistics processes: empirical evidence from the food industry, International Journal of Logistics: Research and Applications, Vol. 10, No. 2, pp. 109-122.
        • Kitsiou, S., Matopoulos, A., Manthou, V., Vlachopoulou, M., (2007) "Evaluation of Integration Technology Approaches in the Healthcare Supply Chain", International Journal of Value Chain Management, vol. 1, no. 4, pp. 325-343
        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2007), Integrating supply chain operations in the Internet era, International Journal of Logistics Systems and Management, Vol. 3, No. 3, pp. 305-314.
        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M., Manthou, V. and Manos, B. (2007), Aconceptual framework for supply chain collaboration: empirical evidence fromthe agri-food industry, Supply Chain Management: An International Journal, www.emeraldinsight.com/1359-8546.htm, Vol. 12, No. 3, pp. 177-186.

        2006

        • Folinas D., Pastos, P., Manthou, V., Vlachopoulou, M., (2006), "Virtual Pre-Incubator: A New Entrepreneurship Approach", International Journal of Enterprise Network Management, Vol. 1, No 1, pp.29-40
        • Vlachopoulou, M., Manthou, V., "Enterprise Resource Planning (ERP) in a construction company", (2006), International Journal of Business Information Systems, Volume 1, No.3, pp 339-351,
        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2006). Exploring chain, network and cluster collaborative practises: implications for SME's, International Journal of Networking & Virtual Organizations: Special Issue on Organizing Collaborative Supply Chains, Vol. 3, No. 2, pp. 142-155.

        2005

        • Vlachopoulou, M., Manos, B., Chrysopoulou, S., «Methodological Approaches for Blended Learning Evaluation», Indian Journal of Open Learning, pp 249-266,14(3), 2005
        • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., Manthou, V., "Improhealth: an e-Learning Virtual Quality Center for Vocational Education and Training", Journal for Quality of Life Research, Volume 3, Issue 2, Supplement 1: May-June 2005, pp 39-44, 2005
        • Papathanasiou, I., Manos, B., Vlachopoulou, M., Vassiliadou, I., (2005), «A decision support system for farm regional planning», Yugoslav Journal of Operations Research 15 (2005), Number 1, pp109-124,
        • Manthou,V., Folinas,D., Vlachopoulou,M.,(2005), "Establishing an integrated virtual logistics network", International Journal of Logistics Systems and Management, Volume 1, No.4, pp 354-365, Inderscience Enterprises Ltd,
        • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2005). Exploring clusters and their value as types of business networks in the agricultural sector, Operational Research: An International Journal, January-April, Vol. 5, No. 1, pp. 1-11.
        • Vlachopoulou, M., Manthou, V., "Supply chain and relationship management systems supporting the responsive enterprise: an empirical research", International Journal of Services and Operation Management, Volume 1, No.4, pp 358-371, Inderscience Enterprises Ltd, 2005
        • Vlachopoulou, M., Manthou, V., Folinas, D., "Partners Relationship Management of e-Logistics Networks", Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Volume 17, No.4, pp 40-50, 2005
        • Manthou, V., Matopoulos, A. and Vlachopoulou, M. (2005). Internet-based applications in Agri-Food logistics: A Survey on the Greek canning sector, Journal of Food Engineering: Special Issue on Operational Research and Food Logistics, Vol. 70, No. 3, pp. 447-454.

        2004

        • Manthou, V., Matopoulos, A., Vlachopoulou, M., “Internet-based applications in Agri-Food logistics: A Survey on the Greek canning sectors”, Journal of Food Engineering: Special Issue on Operational Research and Food Logistics (Δεκτή προς δημοσίευση), 2004.
        • Manthou, V., Folinas, D., Vlachopoulou, M., “Workflow Systems Approaches in Supply Chain Evolution”, Journal of Applied Systems Studies, 2004.

        2003

        • Manthou, V., Vlachopoulou, M., Folinas, D., “Virtual e-Chain (VeC) Model for Supply Chain Collaboration”, International Journal of Production Economics, Volume: 87, Issue: 3, pp.241-250, 2003.
        • Vlachopoulou, M., Manthou, V., Folinas, D., Malama, E.I., “Building a Logistical Vortal: Content Structure and Marketing Management”, International Journal of e-Business Strategy Management, V.4, N.4, pp.313-322, 2003.
        • Vlachopoulou, M., Manthou, V, “Partnership Alliances in Virtual Markets”, International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, V.33, N.3, pp.254-267, 2003.

        2001

        • Manthou V., M. Vlachopoulou, "Bar-code technology for inventory and marketing management systems: A model for its development and implementation", International Journal of Production Economics, Elsevier Science B.V., vol. 71, pp 157-164, 2001.
        • Manthou V., M. Vlachopoulou, L. Michaelidou, A. Manthos, “Management and exploitation of health information, supported by GIS”, Scientific Annals of the Faculty of Medicine, vol. 28b, pp.85-96, Thessaloniki, 2001.
        • Manthou V., Vlachopoulou M., Nanos I., “EDI Implementation: The EDI Clusters Program in Greece”, Journal of Information Technology Impact, vol. 2, no 2, pp.71-82, 2001.
        • Vlachopoulou M., G. Silleos, V. Manthou, "Geographic information systems in warehouse site selection decisions", International Journal of Production Economics, vol. 71, pp. 205-212, Elsevier Science B.V., 2001.

        1996

        • Manthou V., M. Vlachopoulou, P. Theodorou, "The implementation and use of material requirements planning system in Northern Greece: A case study", International Journal of Production Economics, 45, pp 187-193. Elsevier, The Netherlands, 1996.
        • Manthou V., P. Notopoulos, Μ. Vlachopoulou, «Information systems design requirements for inventory management: A conceptual approach», International Journal of Production Economics, 45, pp.181-186 εκδ. Elsevier, The Netherlands, 1996.

        1989

        • Βλαχοπούλου, M., «Ο ρόλος των Δημοσίων Επιχειρήσεων στον τομέα του Ηλεκτρισμού και της Ενέργειας και η εφαρμοζόμενη Τιμολογιακή Πολιτική», Επιστημονική Επετηρίδα της ΑΒΣΘ, τόμος Χ, 509-582, Θεσσαλονίκη 1989.

        1984

        • Βλαχοπούλου, M., «Η Διαφήμιση και η Πολεμική της», Επιστημονική Επετηρίδα της ΑΒΣΘ, τόμος VIII, τεύχος ΙΙΙ, 110-137, Θεσσαλονίκη 1984.

        • Manthou, V., Folinas, D., Vlachopoulou, M., “Establishing an integrated virtual logistics network”, International Journal of Logistics Systems and Management (Έχει εγκριθεί για δημοσίευση στο Issue 2, Vol. 1, 2005).
        • Folinas,D., Manthou, V., Sigala, M., Vlachopoulou, M., “E -Volution of supply chain: cases and best practices”, Internet Research:Electronic Networking Applications and Policy (Έχει εγκριθεί για δημοσίευση στο Issue 3, 2004).
        • Συνέδρια (107 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2009

          • Malama, E.I., Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Manthou, V. (2009). Towards a framework for e-learning consumer behaviour: An analysis of Greek Students perceptions. In the Proceedings of the International Conference on e-Business ICE-B '09, 7-10 July, Milan, Italy, pp. 230-237.
          • Saprikis, V. and Vlachopoulou, M. (2009). A Taxonomy of Internet Auction Consumers based on their Bidding Behavior and Perceptions, In the Proceedings of 12th IBIMA Conference, 29-30 June, Kuala Lumpur, Malaysia
          • Christoph Ameseder, Maurizio Canavari, Nicola Cantore, Jivka Deiters, Melanie Fritz, Rainer Haas, Aristides Matopoulos, Oliver Meixner, and Maro Vlachopoulou (2009). Perceived risks in cross-border transactions in agri- food chains: A resilient European food industry and food chain in a challenging world, In the Proceedings of 113th EAAE Seminar, September 3-6, Chania, Greece.
          • Ζάρμπου Θεοδώρα, Hercules Dalianis, Βλαχοπούλου Μάρω (2009). Data Migration between Web Content Management Systems, Πρακτικά του 4ου διεθνούς Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS '09), Αθήνα, 25-27 Σεπτ., σελ. 447-456.
          • Malama, E.I., Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Manthou, V. (2009).E-Learning Criteria Analysis of Current Postgraduate e-Business Programs, In the Proceedings of eChallenges e-2009, 21-23 October, Istanbul, Turkey.
          • Saprikis, V., Fachantidis, A., Vlachopoulou, M. (2009). Online shopping: Perceptions of Greek Consumers, In Proceedings of the 4th Mediterranean Conference on Information Systems, 25-27 September, Athens, Greece, pp. 1468-1478 (CD-ROM. ISBN: 978-960-98566-7-6).
          • Eleni-Maria Papadopoulou, Vasiliki Manthou, Maria Vlachopoulou (2009). Material Handling in the Olympic Supply Chain- The Contribution of a 4PL Provider, In the Proceedings of the XIX Triennal Conference on Material Handling, Constructions and Logistics, 15-16 October, Belgrade, pp. 175-180.
          • Saprikis, V., Chouliara, A., Vlachopoulou, M. (2009). Online Shopping: Expectations and Perceptions of Greek University Students. In the Proceedings of 13th IBIMA Conference, 9-10 November, Marrakech, Morocco.
          • Eleni-Maria Papadopoulou, Anestis Fachantidis, Vasiliki Manthou, Maria Vlachopoulou (2009). An artificial Intelligence friendly model - A4PL toll for the improvement of the transportation process, In the Proceedings of the 14th Annual Logistics Research Network Conference, 9-11 September, Cardiff, pp. 406-413.

          2008

          • Ι. Μανίκας, Β. Μάνος, Μ. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, (2008), Σχεδιασμός πληροφοριακού συστήματος υποστήριξης της ιχνηλασιμότητας νωπών οπωροκηπευτικών, Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 29-31 Μαΐου, Ιωάννινα
          • Besta, C., Georgiadis, N., Manthou V. and Vlachopoulou M. (2008). A research strategy formulation for innovative Greek Universities, In Proceedings of the Global Business Innovation and Development Conference (GBID 2008),16-19 January, Rio de Janeiro, Brazil.
          • Patsioura, F., Malama, E.I., Vlachopoulou, M. (2008). "Corporate Advertising Web Sites as integrated relationship marketing mediums: impact of communication, feedback and customer service on advertising effects", in Proceedings of International Conference on Innovation & Knowledge Management in Business Globalization IBIMA 2008, pp.1336-1341, June 30- July 2, Kuala Lumpur, Malaysia.
          • Σαπρίκης, Β., Βασιλείου, Β., Βλαχοπούλου, Μ. (2008). Factors Affecting Customers Participation in Internet Auctions, 4ο Εθνικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 29-31 Μαΐου, Ιωάννινα
          • Saprikis, V., Vlachopoulou, M., Manthou, V. (2008). A Typology Framework of Greek B2B E-Marketplaces. In Proceedings of the Global Business Innovation and Development Conference (GBID 2008): Innovation and Development for Economic Growth in the Global Environment, 16-19 January, Rio de Janeiro, Brazil, pp. 53-73.
          • Matopoulos, A. and Vlachopoulou, M. (2008). Identifying innovation strategies: insights from the Greek food industry, In Proceedings (Pre-prints) of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks (Eds: Fritz, M., Schiefer, G. and Rickert, U.), 18-22 February, Igls, Austria, pp. 349-354.
          • Malama, E.I., Patsioura, F., Manthou, V., Vlachopoulou, M. (2008).E-Learning in Greece: Application in the Area of e-Marketing, In the Proceedings of the 7th European Conference on e-Learning, 6-7 November, Agia Napa, Cyprus, Book2: pp. 148-154.
          • Gert Jan Hofstede1, Maro Vlachopoulou , Aristides Matopoulos, Melanie Fritz and Maurizio Canavari (2008). Exploring Trust in the Agri-Food Sector: Implications for Electronic Relationships, Proceedings of the International Advanced Workshop on Information and Communication Technologies for Sustainable Agri-Production and Environment, 22-23 May, Alexandroupolis, Greece, pp. 54-63
          • Canavari, M., Fritz, M., Hofstede, G. J., Matopoulos, A. and Vlachopoulou, M. (2008). The Role of Trust in the Transition from Traditional to Electronic B2B Relationships in the Agri-Food Sector (Ed. Tsiligiridis, T.), In Proceedings of the 4th Int. Conference on Information and Communication Technologies in Bio & Earth Sciences, 18-20 September, Athens, Greece, pp. 244-251.
          • Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Μanthou, V. ( 2008). «A New Advertising Effectiveness Model for Corporate Advertising Web Sites: A Relationship Marketing Approach», in Proceedings of International Conference on Innovation & Development for Economic Growth in the Global Environment; GBID 2008, pp.313-324, January 16-19, Rio De Janeiro, Brazil.
          • Κωνσταντίνος Μπελιμπασάκης , Μαρία Βλαχοπούλου, Βασιλική Μάνθου, (2008), «Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικής Προβολής Νομού Θεσσαλονίκης (2007-2009)», πρακτικά 2ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΕΕ, Σπέτσες,
          • Ε. Αντωνιάδης, Σ. Κίτσιου, Μ. Βλαχοπούλου, (2008), «Μοντέλο αξιολόγησης Ιστοσελίδων Αεροπορικών Εταιριών», πρακτικά 2ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΕΕ, Σπέτσες
          • Panousopoulou P., Papadopoulou E.M., Manthou V., Vlachopoulou M. (2008). Expanding supply chain services in the agrifood sector - A case study , Proceedings 4th International Conference on Information and Communication Technologies in Bio and Earth Sciences HAICTA, 18-20 September, Athens
          • Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Malama, E.I., (2008). Corporate Advertising Web Sites in Terms of Relationship Marketing: Consumers' Perceptions Across Informational & Transformational Advertising», in Proceedings of 37th EMAC Conference on Marketing Landscapes: A Pause for Thought, pp.232 May 27-30, Brighton, UK.

          2007

          • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., Manthou, V. (2007). Improhealth II: Web Based Virtual Quality Center for Vocational Education and Training in Health Informatics, In the Proceedings of the 20th IEEE International Symposium on Computer Based Medical Systems, June 20-22, Maribor, Slovenia, pp. 675-680.
          • Πατσιούρα, Φ., Βλαχοπούλου, Μ., Μάλαμα, Ε.-Ι., (2007). Οι εταιρικές διαφημιστικές ιστοσελίδες ως εργαλεία προβολής και σχεσιακού μάρκετινγκ: Μέτρηση αποτελεσματικότητας, Πρακτικά στο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέες τεχνολογίες και Μάρκετινγκ, 24-25 Μαϊου, Ιεράπετρα, Ελλάδα, σελ. 63- 68.
          • Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Malama, E.I. (2007). Corporate Advertising Web Sites: Effectiveness in terms of promotion, Communication and Relationship Marketing. In the Proceedings of International Conference on e-Business ICE-B, July 28-31, Barcelona, Spain, pp. 301-306.
          • Σαπρίκης, Β., Βλαχοπούλου, Μ. Και Μάνθου, Β. (2007). Διεπιχειρησιακές (B2B) Ηλεκτρονικές Αγορές: «Μοντέλο Κριτηρίων Ένταξης Επιχειρήσεων σε Β2Β Ηλεκτρονικές Αγορές» , 3ο Εθνικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 26-28 Μαΐου, Πειραιάς
          • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M. and Manthou, V. (2007).Factors affecting e-business adoption and impact in the supply chain: empirical research of the Greek agri-food industry, In Proceedings of the 5th International Workshop on Supply Chain Management & Information Systems, 9-12 December, Melbourne, Australia.
          • Πανουσοπούλου Π., Μάνθου Β., Βλαχοπούλου Μ., (2007), Εφαρμογή της θεωρίας των αποφάσεων στα συγκεντρωτικά κέντρα επιστροφών της Αντίστροφης Εφοδιαστικής, πρακτικά του 19ου Εθνικού Συνέδριου Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, ʼρτα
          • Πατσιούρα, Φ., Παπαδημητρίου, Ι., Βλαχοπούλου, Μ. (2007). Κριτήρια Μέτρησης αποτελεσματικότητας Εταιρικών διαφημιστικών Ιστοσελίδων: Ανάλυση και αξιολόγηση Ποιοτικών Παραγόντων. Πρακτικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ανάλυσης Δεδομένων με διεθνή Συμμετοχή, 13-15 Σεπτεμβρίου, Καρδίτσα, Ελλάδα.

          2006

          • Matopoulos, A., Vlachopoulou M., Manthou, V., (2006), "Exploring trust in e- B2B relationships", Proceedings of the 99th International European Seminar of the EAAE "Trust and Risk in Business Networks", February 8-10, Bonn, Germany

          2005

          • D. Folinas, V. Manthou, M. Vlachopoulou, (2005), "Integrated Logistics Information Systems: The Greek Paradigm", Proceedings of the 3rd International Workshop on Supply Chain Management & Information Systems, Thessaloniki, 6th - 8th July 2005, pp. 383-394,
          • V. Monochristou, M. Vlachopoulou, V. Manthou «Agile IT Project Management Methodologies - The Greek Case», πρακτικά του συνεδρίου 2nd International Scientific Conference "COMPUTER SCIENCE", Chalkidiki, Greece, Oct 2005
          • Matopoulos, A., Manthou, V., Vlachopoulou, M., "Internet-based integration of supply chain operations", Proceedings of the 3rd International Logistics & Supply Chain Congress 2005, November 23-24, Istanbul, Turkey, pp 497-503, 2005
          • Matopoulos, A., Vlachopoulou M., Manthou, V., and Manos, V., (2005), « A conceptual framework for supply chain collaboration: empirical evidence from the agri-food industry, Proceedings of 3rd International Workshop on Supply Chain Management & Information Systems (eds. Koh. L, & Ketikidis, P.), pp. 90-101, Thessaloniki, Greece
          • V. Monochristou, M. Vlachopoulou, V. Manthou «Agile Software Project Management Methodologies - Prospects of the Greek IT Market», 7th Balkan Conference on Operational Research, Constanta, Romania, May 2005
          • Manikas, I., Manos, B., Vlachopoulou, M., Manthou, V., "Constraints and Perspectives on traceability in fresh produce supply chain", Proceedings of the 3rd International Logistics & Supply Chain Congress 2005, November 23-24, Istanbul, Turkey, pp 459-465, 2005
          • Μάρω Βλαχοπούλου "Αξιολόγηση Σχεδίασης και Παρεχόμενων Υπηρεσιών Δικτυακών Τόπων": Η περίπτωση των Ευρωπαϊκών Αεροδρομίων» Πρακτικά Ετήσιου Συνεδρίου «Τηλεπικοινωνιών & Πολυμέσων» TEMU 2005, Ηράκλειο Κρήτης 2005, σελ 304-310, Ηράκλειο Κρήτης 2005
          • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., Manthou, V. , (2005), "IMPROHEALTH: a Virtual Quality Center for Vocational Education and Training", Proceedings of the 3rd International Conference on Information Communication Technologies in Health, July 7-10, Samos Island, Greece. pp. 63-71
          • Eleonora-Ioulia Malama, Maro Vlachopoulou, Vicky Manthou, "Framework for e-Marketing plan for projects: Entrepreneurship and innovation practices" Πρακτικά, 4th International Conference in New horizons in industry, business and education (NHIBE 2005) 25 - 26 August 2005, Corfu, Greece
          • Andreopoulou, Z., Vlachopoulou, M., Manos, B., Vassilliadou, S., Papanastasiou, J., "Website Evaluation in the Context of Support and Promotion for E-Business in Forestry Sector" Proceeding of Itafe 2005, International Congres on Information Technology in Agriculture, Food Environment, ISBN: 975-487-124-8, Adana, Turkey, 2005
          • Ν. Κωστίκης, Β. Μάνθου, Μ. Βλαχοπούλου, «Ο Ρόλος των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών στα Πλαίσια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» Πρακτικά Εθνικού Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών 2005: «Συστήματα Διαχείρισης Γνώσης & Διακυβέρνησης», Τρίπολη 2005
          • K. Zgodavova, P. Dzupka, S. Kitsiou, M. Vlachopoulou, J Nenadal, D. Vykydal, P. Halfarova "Slovakia, Finland, Greece and Czeck Republic in the mirror of the pilot project Leonardo Da Vinci", Proceedings of the 1st International Conference of Healthcare Informatics, June 21-23, Ostrava, Czech Republic, pp A34-A51, 2005
          • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., Manthou, V. , (2005), "IMPROHEALTH: a Virtual Quality Center for Vocational Education and Training", Proceedings of the 3rd International Conference on Information Communication Technologies in Health, July 7-10, Samos Island, Greece. pp. 63-71
          • D. Folinas, V. Manthou, M. Vlachopoulou, (2005), "ViPiA: A project for entrepreneurship" Proceedings 4th International Conference New Horizons in Industry, Business and Education (NHIBE 2005), Corfu, pp. 426-431
          • Vlachopoulou M., Chrysopoulou S., Manos B, "Characteristics and Supporting Technologies of Blended Learning and a Methodological Framework for its Evaluation" Proceeding of Itafe 2005, International Congres on Information Technology in Agriculture, Food Environment, ISBN: 975-487-124-8, Adana, Turkey, 2005
          • Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., Manthou, V. "Implementing an ICD-10 Clinical Coding System: The case of a Greek University Hospital", Proceedings of the 1st International Conference of Healthcare Informatics, June 21-23, Ostrava, Czech Republic, pp. A8-A16, 2005
          • Matopoulos, A., Vlachopoulou M., Manthou, V., Manos, V., (2005),« A conceptual framework for e-business adoption and development for enterprises in the agri-food industry, Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου: EFITA & WCCA 2005 Joint Conference (eds. Boaventura Cuhna. J. and Valente, A.), pp. 370-376, 25-28 July, Villa Real, Portugal
          • Μάρω Βλαχοπούλου «Ολοκληρωμένη Διαχείριση Πελατών (ICRM)», Πρακτικά Συνεδρίου Νέες Τεχνολογίες & Marketing, Ιεράπετρα 2005, ISBN: 960-88785-0-0 σελ 32-38, Ιεράπετρα, Κρήτη 2005
          • Ε.I. Malama, M. Vlachopoulou, D. Folinas, V. Manthou, (2005), "A Conceptual Model for E-Learning Service Provider: Applied to Greek Tourist Sector" Proceedings in International Business Information Management Conference (IBIMA 2005), Lisbon, Portugal
          • Manikas I, Manos B, Vlachopoulou V, Manthou V, Tsekouropoulos G, "Identification and evaluation of traceability schemes for particular supply chain", Proceeding of Itafe 2005, International Congres on Information Technology in Agriculture, Food Environment, , ISBN: 975-487-124-8, Adana, Turkey, 2005
          • Kitsiou, S., Manthou, V., Vlachopoulou, M. "Integrated Electronic Health Record: Development Approaches" Proceedings of the 10th International Symposium for Health Information Management Research, 21-23 September, Thessaloniki, Greece, pp. 410-422, Thessaloniki 2005

          2004

          • Μανίκας, Ι., Μάνος, Β., Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., «Ιχνηλασιμότητα και αποδοτικότητα εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των νωπών αγροτικών προϊόντων», 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αγροτικής Οικονομίας, Θεσσαλονίκη, 2004.
          • Matopoulos, A., Vlachopoulou M., and Manthou, V., “Business networks and clusters in the Agri-food industry”, in Proceedings of the 2nd International Conference on Information Systems and Innovative Technologies in Agriculture, Food and Environment 18-20 March, vol.1, pp.22-27 Thessaloniki, 2004.
          • Μ. Βλαχοπούλου, Δ.Φωλίνας, Β. Μάνθου «Μοντέλα διαχείρισης ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας» 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics - "The day after", Αθήνα 2004
          • Malama, Ε.I., Folinas, D., Vlachopoulou, M., Manthou, V. 2004. « AgriBus e-learning model in Greek environment”, in Proceedings of International Conference on Information Systems & Innovative Technologies in Agriculture, Food and Environment, pp.257-263, Thessaloniki, March 2004.
          • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M., Folinas D. and Manthou V. (2004). Information Architecture framework for Agri-Food Networks, In Proceedings of the 6th Int. Conference on Chain & Network Management in Agribusiness and the Food Industry (Eds: Bremmers, H. Omta, S.W.F., Trienekens, J.H.), 27-28 May, Ede, The Netherlands, pp. 159-165.
          • Patsioura F., Vlachopoulou M., Manthou V., “Evaluation of an agricultural web site”, in Proceedings of International Conference on Information Systems & Innovative Technologies in Agriculture, Food and Environment, pp.28-37, Thessaloniki, March 2004.
          • Manthou, V., Vlachopoulou, M., “Evaluation Process for Enterprise Resource Planning (ERP) Implementation: A Case Study in a Construction Company”, in Proceedings (CD) International Conference on Responsive Supply Chain and Organizational Competitiveness, Coimbatore, India, January 2004.
          • Vlachopoulou, M., Manthou, V., “Supply chain and Relationship Management Systems Supporting the Responsive Enterprise: An Empirical Research”, in Proceedings (CD) International Conference on Responsive Supply Chain and Organizational Competitiveness”, Coimbatore, India, January 2004.
          • Kitsios, S., Manthou, V., Vlachopoulou, M., “Managing Technology Oriented Change in Healthcare Organizations”, 2nd International Conference on Information Communication Technologies in Health, July 8-10, Samos, 2004.

          2003

          • Matopoulos, A., Vlachopoulou, M., Manthou, V.and Manos, B. «Adopting Internet-based applications in the Agri-food industry: a survey on Greek canning industries», in Proceedings of the International Congress on Information Technology in Agriculture Food and Environment, 7-10 October, Izmir, Turkey, 2003.
          • 16. Μ. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, Β. Μονοχρήστου, «Σύγχρονες Μεθοδολογίες Διαχείρισης Έργων Πληροφορικής», πρακτικά 16ου Εθνικού Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Τόμος Α', σελ. 329 -339, Λάρισα, 2003
          • Folinas, D., Vlachopoulou, M., Manthou, V., Manos, B., “A Web-Based Integration of Data and Processes in Agribusiness Supply Chain”, in Proceedings of EFITA 2003 Conference, Hungary, pp.143-150, 2003.
          • Malama, E.I., Vlachopoulou, M., Manthou, V., Konstantoglou, A., “E-government models a study in Greek paradigms”, International conference on e-challenges 2003, in Proceedings pp.742-749, Bologna, Oct. 2003.
          • Bλαχοπούλου Μ., «Ολοκληρωμένη Διαχείριση Γνώσης Μάρκετινγκ σε Δίκτυα Διεθνών Συνεργασιών», 2ο Συμπόσιο Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ «Το μάρκετινγκ στη νέα διεθνή πραγματικότητα», Αθήνα, Απρίλιος 2003.
          • Vlachopoulou M., Manthou V., Yagoulis N., “The Transition of Greek Peripheral SMEs to E-Business Practices”, The 3rd IFIP Conference on E-commerce- business- government, S.Paulo–Brazil, in Proceedings IFIP 2003, pp.143-149, 21-24 September 2003.
          • 15. Φωλίνας, Δ., Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου, Μ., "Μοντέλο ΔιαχείρισηςΚύκλου Ζωής Έργων Δικτύου Εικονικών Επιχειρήσεων", πρακτικά 16ου Εθνικού Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Τόμος Α', σελ 35-43, Λάρισα, 2003
          • Folinas, D., Manthou, V., Vlachopoulou, M., "Modelling Business Information in Virtual Environment", Proceedings of the 10th International Conference on Human - Computer Interaction, 22-27 June, Crete, Human-Centred Computing, Lawrence Erlbaum Associates Publ., London, Vol.3, pp. 699-703, 2003
          • Malama, E. I., Vlachopoulou, M., Manthou, V., “Challenges and Limitations in Viral Marketing strategy”, in Proceedings of 1st International Conference on Business Economics, Management and Marketing, Athens, 26-29, pp.349-357, June 2003.

          2002

          • Vlachopoulou, M., Manthou, V., Folinas, D., “Energizing e-partnership models”, in Proceedings 6th Balkan Conference on Operational Research, Thessaloniki, 2002.
          • Μάλαμα, Ι., Φωλίνας, Δ., Μάνθου, Β., «Ηλεκτρονικός δικτυακός τόπος για τα Logistics», Πρακτικά 6ου Πανελληνίου συνεδρίου Logistics, Αθήνα 2002.
          • Vlachopoulou, M., Manthou, V., “A Portal for Agricultural and Agribusiness Network”, Proceedings of the 1st conference of Hellenic Association of ICT, The Impact of ICT in Agriculture, Food and Environment, pp.27-36, Athens, 2002.
          • Vlachopoulou, M., ,Folinas, D., Manthou, V., Zogopoulos, D., "The Value System of M-Business", The first International Conference on Mobile Business, Athens, July 8-9, 2002.(CD)
            www.mobiforum.org/mbusiness-2002
          • Matopoulos, A., Manthou, V., Vlachopoulou, M., “Life cycle cost and support opportunities in the supply chain: a case study of Greek peach cooperatives”, in Proceedings of the 18th International Logistics Congress, Outsourcing Life Cycle Support sharing the Risks, sharing the opportunities”, Munich 2002.
          • 17. Ματόπουλος, Α., Μάνος, Β., Μάνθου, Β. και Βλαχοπούλου, Μ. (2002). Μοντέλο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Προώθησης της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας σε Απομακρυσμένες Αγροτικές Περιοχές, Στα πρακτικά (σε CD-ROM) του 15ου Εθν. Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, 31 Οκτωβρίου-2 Νοεμβρίου, Τρίπολη, σελ. 415-424.
          • Roumana M., Μ. Vlachopoulou, B. Manos, «E-commerce in agriculture: applications, impacts, benefits and drawbacks», Proceedings of 1st Conference of Hellenic Association of Information and Communication Technology in Agriculture, Food and Environment, pp.93-103, Athens, June 2002.
          • Φωλίνας, Δ., Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., «Στάδια διαμόρφωσης ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας», 15ο Εθνικό συνέδριο ΕΕΕΕ, Τρίπολη 2002.
          • Katos, V., Vlachopoulou, M., Manthou, V., “Modeling Virtual Network Processes”, Florida, 2002 Proceedings of International Conference SCI 2002 /ISAS 2002, Vol.VIII (CD), 2002.

          2001

          • Ioannidis O., Vlachopoulou M., Manthou V., Internet marketing strategy supported by logistics operations: the Greek banking sector case”, 17th International Logistics Congress “Logistics from α to Ω- Strategies and Applications”, pp.311-324, Thessaloniki, 2001.
          • Vlachopoulou M, V. Manthou, O. Ioannidis, “Integrated Customer Relationship Management in the Banking Sector”, 10th IFORS Special Conference in New Trends in Banking Management, Proceedings, Athens, 2001.
          • Nanos I., Vlachopoulou M., Manthou V., “Modeling of Logistics in e-marketplaces”, 17th International Logistics Congress “Logistics from α to Ω- Strategies and Applications”, pp.179-189, Thessaloniki, 2001.
          • Silleos G., Vlachopoulou M., Manthou V., “Integrating GIS and Artificial Intelligence to Site Selection”, 17th International Logistics Congress “Logistics from α to Ω- Strategies and Applications”, pp.572-578, Thessaloniki, 2001.
          • Gilis C., Manthou V., Vlachopoulou M., “E-chain system analysis”, 17th International Logistics Congress “Logistics from α to Ω- Strategies and Applications”, pp.140-148, Thessaloniki, 2001.
          • Folinas D., Vlachopoulou M., Manthou V., “Logistics service management in virtual organization environment: modeling systems and procedures”, 17th International Logistics Congress “Logistics from α to Ω- Strategies and Applications”, pp.127-139, Thessaloniki, 2001.

          2000

          • Βλαχοπούλου Μ., Β. Μάνθου, Ε. Βλαχοπούλου, «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (e-services) για το μάρκετινγκ και τα logistics των αγροτικών προϊόντων», 2ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών με θέμα, «Πληροφοριακά Συστήματα στον Αγροτικό Τομέα», Χανιά, 2000.
          • Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., "Ολοκλήρωση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας σε μία Διευρυμένη Επιχείρηση", Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Logistics 2000 «Partnerships in the Supply Chain”, Αθήνα 2000.
          • Παντελίδου Ο., Μ.Βλαχοπούλου, Γ. Ευαγγελίδης, «Στήριξη αποφάσεων μάρκετινγκ με τη χρήση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών», 10η συνάντηση Ελλήνων χρηστών ΓΣΠ, Αθήνα, Νοέμβριος 2000.
          • Μαμούκαρης, Κ., Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου, Μ., «Ηλεκτρονική Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας σε Εικονικές Επιχειρήσεις», Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Logistics 2000 «Partnerships in the Supply Chain», Αθήνα 2000.
          • Κιάφφας Ζ., Γ. Ευαγγελίδης, Μ.Βλαχοπούλου, «Εύρεση βέλτιστης τοποθεσίας για την κατασκευή τουριστικών λιμένων (μαρίνων) με τη χρήση των ΓΣΠ» , 10η συνάντηση Ελλήνων χρηστών ΓΣΠ, Αθήνα, Νοέμβριος 2000.
          • Vlachopoulou M, B. Manos, “Internet Marketing for Agritourism”, International Seminar Agritourism and Rural Tourism. A key option for the Rural Integrated and Sustainable Development Strategy, Book-Papers (and CD), Perugia, pp.325-332, 2000.
          • Gilis, C., Manthou, V., Vlachopoulou, M., Ketikidis, P., "Framework for Inventory Control, The Case of a Wood Processing Industry", 11th International Symposium on Inventories, Budapest, 2000.
          • Βασιλειάδου Ι., Κ.Λιούπας, Μ. Βλαχοπούλου, Σ. Τζώρτζιος, Β. Μάνος, «Ένα μηχανογραφημένο μοντέλο για την ανάπτυξη γεωργικών περιοχών», 2ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών με θέμα:"Πληροφοριακά Συστήματα στον Αγροτικό Τομέα", Χανιά, 2000.
          • Nanos, I., Manthou, V., Vlachopoulou, M., Ketikidis, P., "E-Commerce in Greece: Implementing EDI to Improve Supply Chain Management", 35th Annual International Logistics Conference and Exhibition", New Orleans, 2000.
          • Γκιλής, Κ., Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου Μ., "Τάσεις και Εξέλιξη του Supply Chain", Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Logistics 2000 «Partnerships in the Supply Chain”, Αθήνα 2000.

          1999

          • Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου, Μ., Μάνος, Β., Καραμούζη, Π., «Αναδιοργάνωση Διαδικασιών Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών με την Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών», 1ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, Ιωάννινα, Πρακτικά Συνεδρίου, 1999.
          • Σαρρή, Κ., Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., «Διαχείριση χρηματοοικονομικών πληροφοριών για τη στήριξη τιμολογιακών αποφάσεων σε αγροτικές επιχειρήσεις», 1ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, Ιωάννινα, Πρακτικά Συνεδρίου 1999.
          • Βλαχοπούλου, Μ., Βογιατζής, Α., Μάνθου, Β., "Η πληροφόρηση και επικοινωνία μέσα από το διαδίκτυο/internet στον αγροτικό επιχειρησιακό τομέα", 1ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, Ιωάννινα, Πρακτικά Συνεδρίου 1999.

          1998

          • Συλλαίος Γ., Μ. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, "Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών για την Επιλογή Τόπου Εγκατάστασης Ενός Τραπεζικού Καταστήματος", Πρακτικά 12ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Έρευνας, Ελληνική Εταιρία Επιχειρησιακών Ερευνών–Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σάμος, Τόμος ΙΙ, σελ.1135-1145, 1998.
          • Νάνος Ι., Β. Μάνθου, Μ. Βλαχοπούλου, "Η Διείσδυση των Ελληνικών επιχειρήσεων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: ΄Ερευνα στον Κλάδο Πληροφορικής", Πρακτικά 12ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Έρευνας, Ελληνική Εταιρία Επιχειρησιακών Ερευνών–Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σάμος, Τόμος Ι, σελ.405-414, 1998.
          • Πατσιούρα Φ., M. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, "Πλαίσιο Ανάπτυξης ενός Πληροφοριακού Διαφημιστικού Συστήματος", Πρακτικά 12ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Έρευνας, Ελληνική Εταιρία Επιχειρησιακών Ερευνών–Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σάμος, Τόμος ΙΙ, σελ.821-840, 1998.

          1997

          • Vlachopoulou, M., Silleos, G., «Marketing Applications of GIS: Challenges and Limitations in Greece», 4th Balkan Conference on Operational Research, Thessaloniki, Proceedings, vol.II, pp.632-648, 1997.
          • Manthou V., M. Vlachopoulou, «Material Requirements Planning Systems: Marketing Production Interface», 4th Balkan Conference on Operational Research, Thessaloniki, Proceedings, vol.1, pp.178-192, 1997.

          1995

          • Vlachopoulou M., V. Manthou, "A framework for the development of a product policy decision support system", 3rd Balkan Conference on Operational Research, Proceedings, vol.1, pp.163-178, Thessaloniki, October 1995.
          • Bλαχοπούλου Μ., Β. Μάνθου, Π. Θεοδώρου "Εφαρμογές των CAD συστημάτων στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία", Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Εταιρίας Οικονομολόγων Θεσ/νίκης, Θεσ/νίκη, Απρ., σσ.142-163,1995.

          1994

          • Vlachopoulou M., V. Manthou, "The Status of the marketing decision support systems in the Greek industrial enterprises, EURO XIII/OR 36, Glasgow, Ιούλιος 1994.

          1985

          • Βλαχοπούλου, M., Ι.Λαζαρίδης, «Τα χρησιμοποιούμενα μεταφορικά μέσα κατά τη διακίνηση του πληθυσμού στη περιοχή Θεσσαλονίκης», Ανακοινώθηκε στο 6ο ετήσιο Σεμινάριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής «Η κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη: Απόψεις και προτάσεις για το παρόν και το μέλλον» και δημοσιεύτηκε στα πρακτικά αυτού, σελ.76-104, Πολυτεχνική Σχολή Θεσσαλονίκης ΑΠΘ, Μάιος 1985.
          • Άλλα (3 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

            2004

            • Patsioura, F., Vlachopoulou, M., Manthou, V., «Customers’ Perceptions for E-store Services», 20th European Conference on Operational Research, July 4-7, Rhodes, 2004.
            • Ioannidis, O., Vlachopoulou, M., Manthou, V., «An Evaluation of Online Relationship Marketing Effectiveness in Greek Banking Sector», 20th European Conference on Operational Research, July 4-7, Rhodes, 2004.

            2000

            • Vlachopoulou, M., “Rethinking Marketing”, 2nd European Forum in Business Management The Athens School of Management, Thessaloniki, May 2000.