Πασσιάς Ελευθέριος
  • passiasl uom.edu.gr

    Πασσιάς Ελευθέριος

    Διδάσκων ΠΔ 407/80
    Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης


    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΚΟΗΣ/ΣΩΜΑΤΟΣ II
      (ΠΑ0204)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Οι φοιτητές διδάσκονται σε εφαρμοσμένο ερευνητικό και συστηματικό επίπεδο τα τέσσερα «Μουσικά Συντάγματα της Αρμονίας» (του Δώρειου, του Φρύγιου, του Μιξολύδιου και του Συντονολύδιου) με διάκριση στα τρία γένη (Διατόνου, Χρώματος, Εναρμόνιου) και στην παραδοχή ότι τα «Συντάγματα» συνέχουν όλους τους Τρόπους/Τόνους της μελοποιείας, πάνω στα οποία θεμελιώνεται το Μέλος της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής σε διαχρονική προοπτική. Εξετάζεται εκτενώς η τριαδική φύση και σύσταση του Μέλους καθώς και η ιστορική του διαδρομή.

    • ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΓΕΝΕΙΑΣ I
      (ΜΣ0148)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Οι φοιτητές διδάσκονται σε εφαρμοσμένο ερευνητικό και συστηματικό επίπεδο τα τέσσερα «Μουσικά Συντάγματα της Αρμονίας» (του Δώρειου, του Φρύγιου, του Μιξολύδιου και του Συντονολύδιου) με διάκριση στα τρία γένη (Διατόνου, Χρώματος, Εναρμόνιου) και στην παραδοχή ότι τα «Συντάγματα» συνέχουν όλους τους Τρόπους/Τόνους της μελοποιείας, πάνω στα οποία θεμελιώνεται το Μέλος της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής σε διαχρονική προοπτική. Εξετάζεται εκτενώς η τριαδική φύση και σύσταση του Μέλους καθώς και η ιστορική του διαδρομή.

    • ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΓΕΝΕΙΑΣ II
      (ΜΣ0149)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Οι φοιτητές διδάσκονται σε εφαρμοσμένο ερευνητικό και συστηματικό επίπεδο τα τέσσερα «Μουσικά Συντάγματα της Αρμονίας» (του Δώρειου, του Φρύγιου, του Μιξολύδιου και του Συντονολύδιου) με διάκριση στα τρία γένη (Διατόνου, Χρώματος, Εναρμόνιου) και στην παραδοχή ότι τα «Συντάγματα» συνέχουν όλους τους Τρόπους/Τόνους της μελοποιείας, πάνω στα οποία θεμελιώνεται το Μέλος της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής σε διαχρονική προοπτική. Εξετάζεται εκτενώς η τριαδική φύση και σύσταση του Μέλους καθώς και η ιστορική του διαδρομή.