- 2310 891.862
- stavrop uom.edu.gr
- Γραφείο: Γ2, 227
Σταυρόπουλος Αντώνιος
Αναπληρωτής Καθηγητής
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Γνωστικό Αντικείμενο
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Βιογραφικό
Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
Πτυχίο τμ. Οικονομικών, Α.Β.Σ.Θ. (1980).
Διδάκτωρ τμ. Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2002).
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ)
(AIE801)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIE801 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Η |
||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ) |
||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ |
||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο). |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία: |
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) στην Ελληνική γλώσσα (100%). |
||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: 1) Διοικητική Λογιστική, Κοστολόγηση και Αποφάσεις, Α. Καραγιώργος, Γ. Δρογαλάς, Μ. Παζαρσκής, 2019, Εκδόσεις Αφοι Καραγιώργου Ο.Ε. 2) Αναλυτική Λογιστική, Διαχείριση Κόστους, Θεωρία – Ασκήσεις, Αναστάσιος Χατζής, 2018, Εκδόσεις Αγαθηκουλίδου και Σία Ε.Ε. 3) Κοστολόγηση με την ομάδα 9 του Γ.Λ.Σ.- Μηνιαία Κοστολόγηση-Ετήσια Κοστολόγηση-Διακίνηση αποθήκης στην πράξη, (Καραγιάννης Δ, Καραγιάννης Ι, Καραγιάννη Α) 4η έκδοση, 2009, Θεσσαλονίκη 4) Διοικητική Λογιστική (Garrisson R, Noreen E. Brewer P.), 15η έκδοση, 2014, Αθήνα 3) Σημειώσεις και διαφάνειες μαθήματος - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: 1) The International Journal of Accounting 2) Journal of Accounting and Public Policy 3) Accounting and Finance |
- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
(BC0211)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
MAI
Τμήμα
Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
(MLI0207)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ΜΔΠ
Τμήμα
Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
(AIE812)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIE812 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Η |
||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ |
||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ |
||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο). |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία: |
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) στην Ελληνική γλώσσα (100%). |
||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: 1) Φορολογικά-φοροτεχνικά, φορολογικές δηλώσεις (Καραγιάννης Δ, Καραγιάννης Ι, Καραγιάννη Α) 18η έκδοση, 2015, Θεσσαλονίκη 2) Φορολογική λογιστική, (Γκίνογλου Δ), 2η έκδοση, 2017, Αθήνα 3) Λογιστική εταιριών- φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων (Γκίνογλου Δ), 2004, Αθήνα 4) Σημειώσεις και διαφάνειες μαθήματος - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: 1) The International Journal of Accounting 2) Journal of Accounting and Public Policy 3) Accounting and Finance |
- ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
(AIC305)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
AI
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περιγραφή
ΓΕΝΙΚΑ |
|||||||||||||||
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ |
||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AIC305 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Γ |
||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||||
|
3 |
5 |
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
|
|
|||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||||||||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
|||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|||||||||||||||
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση: |
|||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
|
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
||||||||||||||
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των ακόλουθων γενικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων: |
|||||||||||||||
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus] |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο). |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία: |
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) (100%). |
||||||||||||||
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
|||||||||||||||
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, Τύπος: Σύγγραμμα, ΒΑΖΑΚΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ,ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΤΣΟΠΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ, 2010, ΧΑΡΙΣ ΜΕΠΕ - Συναφή επιστημονικά περιοδικά: 1) The International Journal of Accounting 2) Journal of Accounting and Public Policy 3) Accounting and Finance |
Δημοσιεύσεις
- Επιστημονικά Περιοδικά (19 εγγραφές)
Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).
2019
- Using time-driven activity-based costing to improve the managerial activities of academic libraries B Kissa, A Stavropoulos, D Karagiorgou… - The Journal of Academic …, 2019 - Elsevier Nowadays, Academic libraries are required to provide high quality services despite their limited budget. Library managers should rely on valid information to keep the library's activities, resources and costs under control. In this paper, we present a case study …
2018
- Human Resource Disclosure and its Association with Corporate Attributes D Lokanath Mishra, R Mishra - Global Journal of …, 2018 - journalofbusiness.org … different. VazakidisAthanasios, Stavropoulos Antonios, Galain Despina (2013) Turnover Turnover represents the percentage of portfolio that is sold in a particular month or year. Investopedia PAT … valuation. Stavropoulos Antonios The …
2015
- Development and Evaluation of a Prototype web XBRL-Enabled Financial Platform for the Generation and Presentation of Financial Statements according to …, E Stergiaki, A Vazakidis, A Stavropoulos - International Journal of …, 2015 - ijatnet.com The main objective of IFRS is to provide a common qualitative accounting basis and to promote greater transparency and comparability of financial reporting across the world. However, the success of IFRS depends on how financial information flows within the …
2014
- Corporate failure diagnosis in SMEs K Kosmidis, A Stavropoulos - International Journal of Accounting and …, 2014 - emerald.com Purpose–The main purposes of this paper are to provide evidence about corporate failure diagnosis in SMEs, identify the predictor variables that enhance the accuracy of the corporate failure diagnosis models, and perform comparative analysis of the proposed …
- Αποτίμηση επιχειρήσεων, μέθοδοι και προσδιορισμός πραγματικής αξίας (Firm's Valuation, Methods and Determining Value) M Dimitriou, A Stavropoulos, A Yiasin, D Melas - Epsilon7, 2014 - papers.ssrn.com Greek Abstract: Το παρόν άρθρο παρουσιάζει τη συνοπτική καταγραφή των μέχρι σήμερα μεθόδων αποτίμησης (που χρησιμοποιούνται στη διεθνή πρακτική και έχουν αναπτυχθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο ή στα πλαίσια της λειτουργίας των κεφαλαιαγορών), την ανάλυση των …
- Impact of IFRS on Financial Statements in Greece: Application in a Multinational Company M Dimitriou, A Stavropoulos - Hellenic Finance and Accounting …, 2014 - papers.ssrn.com
2013
- Company characteristics and human resource disclosure in Greece A Vazakidis, A Stavropoulos, D Galani - Procedia Technology, 2013 - Elsevier This paper reports the results of a study on human resource disclosure in Greece. It investigates the extent to which Greek companies disclose information about human resource in their annual reports and analyzes whether a number of firm characteristics are …
- The Effect of Intercompany Transactions in the Value Relevance after the Adoption of IFRS. The Case of the Greek Listed Companies A Vazakidis, S Antonios, I Samaras… - The Case of the Greek …, 2013 - papers.ssrn.com The present study examines the value relevance of disclosed related party transactions (RPTs) in Greek listed group of companies. We are based on two types of transactions, exchange of goods-products and exchange of assets, using a value relevance approach …
2012
- Company characteristics and environmental policy …, E Gravas, A Stavropoulos - Business Strategy and the …, 2012 - Wiley Online Library This paper investigates the relationship between various firm characteristics and environmental disclosures. Our findings evidence that firms with higher environmental ratings present a statistically significant larger size, belong to more environmentally sensitive …
2011
- The association between the firm characteristics and corporate mandatory disclosure the case of Greece Corpus ID: 9217870 The Association between the Firm Characteristics and Corporate Mandatory Disclosure the Case of Greece • D. Galani, A. Alexandridis, A. Stavropoulos • Published 2011 • Business • World Academy of Science, Engineering and Technology, International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering The main thrust of this paper is to assess the level of disclosure in the annual reports of non-financial Greek firms and to empirically investigate the hypothesized impact of several firm characteristics on the extent of mandatory disclosure. A disclosure checklist consisting of 100 mandatory items was developed to assess the level of disclosure in the 2009 annual reports of 43 Greek companies listed at the Athens stock exchange. The association between the level of disclosure and some firm…
- Predicting financial distress in Greek business: A viability factors perspective K Kosmidis, M Venetaki, A Stavropoulos… - MIBES Transactions, 2011 - mibes.uth.gr The motivation of this study is to approach the issue of financial distress signalling within an alternative conceptual framework. We develop an accounting-based model for the prediction of financial distress with Greek business data from a viability factors perspective. One of the …
- Goodwill in the current Greek accounting environment …, A Alexandridis, A Stavropoulos - International Journal of …, 2011 - publications.waset.org The growing interest in the issue of intangible assets not only in the scientific community but also in some professional bodies internationally can be explained by several points of view. From the business perspective, enterprises are increasingly motivated by external and …
- The effectiveness of the accounting information system under the enterprise resources planning (ERP) A Alzoubi - Research Journal of Finance and Accounting, 2011 - academia.edu … 15 Galani Despina, Efthymios Gravas & Antonios Stavropoulos, (2010), The Impact of ERP Systems on Accounting Processes, World Academy of Science, Engineering and Technology, issue 66, Australia, P418- 423. Mash …
2010
- The impact of ERP systems on accounting processes …, E Gravas, A Stavropoulos - International Journal of …, 2010 - publications.waset.org Advances in information technology, recent changes in business environment, globalization, deregulation, privatization have made running a successful business more difficult than ever before. To remain successful and to be competitive have forced companies to react to the …
- ERP Benefits and Firm Performance in Greece D Galani, E Gravas, A Stavropoulos - Galani, Gravas, Stavropoulos, 2010 - Citeseer In today's business environment firms must be competitive in order to survive. The ERP systems are currently becoming a necessary tool for companies to remain competitive in this business environment. The popularity of an ERP system is attributed to its ability to improve …
- Incorporating TQM in higher education: Students' assessment of academic performance K Kosmidis, V Chatzis, A Stavropoulos… - MIBES Transactions, 2010 - mtol.teilar.gr Abstract The implementation of Total Quality Management (TQM) principles in Higher Education Institutes (HEIs) is still controversial although the debate is a long standing one. The main objective of the paper is to contribute to the preceding debate in support of the …
- Approaching intangible assets in the current greek entrepreneurial environment G Eythymios, D Galani, S Antonios - World Academy of Science …, 2010 - Citeseer Intangible assets as means of business activity (enterprise resources) and at the same time as tools for corporate strategy implementation, now more than ever constitute a crucial area of interest and research of accounting science and practice as well, not only in Greece but …
- WORLD ACADEMY OF SCIENCE, ENGINEERING AND TECHNOLOGY ISSUE 68, JULY 2010, ISSN: 2070-3740 AR Pazoki, AHS Rad, D Habibi, F Paknejad, S Kobraee… - Image - academia.edu … using Mathematical Modeling and Simulation with MATLAB Deepak Kumar, Vivek Kumar, VP Singh 54 The Impacts Of Erp Systems On Accounting Processes Despina Galani, Efthymios Gravas Antonios Stavropoulos 317 55 …
2009
- Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area Y Weber, R Kaufmann, S Tarba - 2009 - researchgate.net … Giovanni 2; Orlando, Innocenzo 3; Fumai, Carmine 4; Siniscalchi, Antonio 5..... 650 … 957 Kosmidis, Kosmas 1; Stavropoulos, Antonios 2; Terzidis, Konstantinos 3..... 957 SIX SIGMA …