Σταυρόπουλος Αντώνιος
  • 2310 891.862
  • stavrop uom.edu.gr
  • Γραφείο: Γ2, 227

    Σταυρόπουλος Αντώνιος

    Αναπληρωτής Καθηγητής
    Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής


    Γνωστικό Αντικείμενο

    ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι

    Πτυχίο τμ. Οικονομικών, Α.Β.Σ.Θ. (1980).
    Διδάκτωρ τμ. Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2002).

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ)
      (AIE801)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    AI

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

    ΤΜΗΜΑ

    ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    AIE801

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Η

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    3

    5

     

     

     

     

     

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    γενικού υποβάθρου,
    ειδικού υποβάθρου, ειδίκευσης

    γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΟΧΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/DAI169/

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

    Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

    • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
    • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7  8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β
    • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων


    Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές έννοιες του κόστους και των προϋπολογισμών. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα έχει κατανοήσει τον τρόπο συμπλήρωσης εγγράφων για την εύρεση του κόστους και των διαφόρων προϋπολογισμών

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

     

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    ……

    Άλλες…

    …….


    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus]


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
    Διάκριση μεταξύ Χρηματοοικονομικής Λογιστικής, Διοικητικής Λογιστικής και Κοστολόγησης. Προϋπολογιστικός έλεγχος, προϋπολογισμοί. Βασικές έννοιες κοστολόγησης. Πορεία κοστολόγησης προϊόντων, εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Παραδείγματα κοστολόγησης έτοιμων προϊόντων, ημιτελών υποπροϊόντων και ελλειμμάτων. Αποτίμηση προϊόντων, ενημέρωση καρτελών προϊόντα σε τρίτους. Ποσοτική και κατ’ αξία διακίνηση από την πρώτη ύλη μέχρι το έτοιμο προϊόν. Προϋπολογιστικό κόστος παραγωγής. Μηνιαία και ετήσια κοστολόγηση με παραδείγματα.

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο).

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία:
    Η διδασκαλία γίνεται με τη βοήθεια σύγχρονου λογισμικού παρουσιάσεων. 
    Τα διδακτικά παραδείγματα είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες διδασκαλίας του μαθήματος.
    Χρήση Τ.Π.Ε. στηv επικοινωνία με τους φοιτητές
    Τοποθέτηση εκπαιδευτικού υλικού (διαφάνειες, παραδείγματα, επιστημονικά άρθρα, κ.α.) στον ιστοχώρο του μαθήματος. Επίσης, υπάρχει τακτική επικοινωνία μέσω email

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη  ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    3*13 = 39

    Μελέτη εξάμηνου

    3*13=39

    Ασκήσεις

    4*13=52

    Σύνολο Μαθήματος

    130

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

    Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) στην Ελληνική γλώσσα (100%).

    Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος.



    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    - Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
    1)  Διοικητική Λογιστική, Κοστολόγηση και Αποφάσεις, Α. Καραγιώργος, Γ. Δρογαλάς, Μ. Παζαρσκής, 2019, Εκδόσεις Αφοι Καραγιώργου Ο.Ε.
    2)  Αναλυτική Λογιστική, Διαχείριση Κόστους, Θεωρία – Ασκήσεις, Αναστάσιος Χατζής, 2018, Εκδόσεις Αγαθηκουλίδου και Σία Ε.Ε.
    3)  Κοστολόγηση με την ομάδα 9 του Γ.Λ.Σ.- Μηνιαία Κοστολόγηση-Ετήσια Κοστολόγηση-Διακίνηση αποθήκης στην πράξη, (Καραγιάννης Δ, Καραγιάννης Ι, Καραγιάννη Α) 4η έκδοση, 2009, Θεσσαλονίκη
    4)   Διοικητική Λογιστική (Garrisson R, Noreen E. Brewer P.), 15η έκδοση, 2014, Αθήνα
    3)   Σημειώσεις και διαφάνειες μαθήματος
    - Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
    1) The International Journal of Accounting
    2) Journal of Accounting and Public Policy
    3) Accounting and Finance
    • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
      (BC0211)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MAI

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
      (MLI0207)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΠ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
      (AIE812)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    AI

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

    ΤΜΗΜΑ

    ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    AIE812

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Η

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    3

    5

     

     

     

     

     

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    γενικού υποβάθρου,
    ειδικού υποβάθρου, ειδίκευσης

    γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΟΧΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/DAI171/

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

    Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

    • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
    • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7  8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β
    • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων


    Το μάθημα Φορολογία Φυσικών και Νομικών Προσώπων στοχεύει:
    στην εξοικείωση και κατανόηση των φοιτητών με τις βασικές έννοιες στη Φορολογία Φυσικών και Νομικών Προσώπων
    στην συμπλήρωση φορολογικών δηλώσεων για φυσικά πρόσωπα
    στην συμπλήρωση φορολογικών δηλώσεων για νομικά πρόσωπα
    λύση πραγματικών ασκήσεων για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

     

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    ……

    Άλλες…

    …….


    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus]


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
    Έσοδα και φορολογία κερδών από ακίνητα και ακίνητες αξίες. Έσοδα, κατανομή και φορολογία των κερδών επιχειρήσεων. Έσοδα και φορολογία κερδών από γεωργικές επιχειρήσεις, μισθωτές υπηρεσίες, ελευθέρια επαγγέλματα, τεχνικές επιχειρήσεις. Έσοδα νομικών προσώπων, φορολογία Ε.Π.Ε, φορολογία Α.Ε. Φορολογία συνεταιρισμών και ενώσεων. Φορολογία αλλοδαπών επιχειρήσεων. Ατομική δήλωση φυσικών προσώπων Ε1, Ε2, Ε3, Ε9. Το μάθημα συνδυάζει θεωρητικά και πρακτικά παραδείγματα φορολογίας που λύνονται χειρόγραφα.

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο).

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία:
    Η διδασκαλία γίνεται αποκλειστικά με τη βοήθεια σύγχρονου λογισμικού παρουσιάσεων αλλά ενισχύεται και με τη χρήση λογισμικών πακέτων στα πληροφοριακά συστήματα.
    Τα διδακτικά παραδείγματα είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες διδασκαλίας του μαθήματος.
    Χρήση Τ.Π.Ε. στηv επικοινωνία με τους φοιτητές
    Τοποθέτηση εκπαιδευτικού υλικού (διαφάνειες, παραδείγματα, επιστημονικά άρθρα, κ.α.) στον ιστοχώρο του μαθήματος. Επίσης, υπάρχει τακτική επικοινωνία μέσω email

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη  ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    3*13 = 39

    Μελέτη εξάμηνου

    3*13=39

    Ασκήσεις

    4*13=52

    Σύνολο Μαθήματος

    130

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

    Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) στην Ελληνική γλώσσα (100%).

    Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος.

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    - Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
    1) Φορολογικά-φοροτεχνικά, φορολογικές δηλώσεις (Καραγιάννης Δ, Καραγιάννης Ι, Καραγιάννη Α)   
        18η έκδοση, 2015, Θεσσαλονίκη
    2)  Φορολογική λογιστική,  (Γκίνογλου Δ),  2η έκδοση, 2017, Αθήνα
    3) Λογιστική εταιριών- φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων (Γκίνογλου Δ), 
         2004, Αθήνα
    4)   Σημειώσεις και διαφάνειες μαθήματος
    - Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
    1) The International Journal of Accounting
    2) Journal of Accounting and Public Policy
    3) Accounting and Finance
    • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
      (AIC305)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    AI

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

    ΤΜΗΜΑ

    ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    AIC305

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    3

    5

     

     

     

     

     

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    γενικού υποβάθρου,
    ειδικού υποβάθρου, ειδίκευσης

    γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΟΧΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/courses/DAI172/

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

    Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

    • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
    • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7  8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β
    • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση:

    1. να κατανοούν τις βασικές έννοιες της Λογιστικής.

    2. να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές εγγραφές Γενικής Λογιστικής σε βιβλία Γ’ κατηγορίας (Ημερολόγιο, Καθολικό,  Ισοζύγια) με χρήση κωδικών των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων (ΕΛΠ).

    3. να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές εγγραφές σε βιβλία Β’ κατηγορίας και να προσδιορίζουν τον Φ.Π.Α. 

    4. να χρησιμοποιούν λογιστικά προγράμματα Β’ και Γ’ κατηγορίας.

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

     

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    ……

    Άλλες…

    …….

    Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των ακόλουθων γενικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων:
    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
    Λήψη αποφάσεων
    Αυτόνομη εργασία
    Οργανωτικότητα, συνεργασία, συνεργατική μάθηση

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ [Syllabus]


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
    Βασικές έννοιες της Λογιστικής. Σκοπός και κλάδοι της Λογιστικής. Λογιστικές μέθοδοι. Απλογραφικό-Διπλογραφικό σύστημα. Ανάλυση Ε.Λ.Π. Αποτίμηση αποθεμάτων. Πάγια-Αποσβέσεις. Ανάπτυξη χρηματοοικονομικών καταστάσεων (Ημερολόγιο, Γενικό Καθολικό, Προσωρινό Ισοζύγιο, Ισολογισμός, Αποτελέσματα Χρήσεως). Προσαρμογή Συγκέντρωση και Κλείσιμο Λογαριασμών. Ενημέρωση βιβλίων Β’ και Γ’ κατηγορίας χειρόγραφα. Ασκήσεις για όλες τις κατηγορίες λογιστικών βιβλίων. Ενημέρωση λογιστικού προγράμματος για βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας.

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Διαλέξεις (πρόσωπο-με-πρόσωπο).

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία:
    Η διδασκαλία γίνεται αποκλειστικά με τη βοήθεια σύγχρονου λογισμικού παρουσιάσεων αλλά ενισχύεται και με τη χρήση λογισμικών πακέτων στα πληροφοριακά συστήματα. Συγκεκριμένα γίνεται χρήση των λογισμικών πακέτων της ALTEC, EPSILON, ANACONDA για επίλυση λογιστικών προβλημάτων ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ (απλογραφικά). Τα διδακτικά παραδείγματα είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες διδασκαλίας του μαθήματος.

    Χρήση Τ.Π.Ε. στηv επικοινωνία με τους φοιτητές
    Τοποθέτηση εκπαιδευτικού υλικού (διαφάνειες, παραδείγματα, επιστημονικά άρθρα, κ.α.) στον ιστοχώρο του μαθήματος. Επίσης, υπάρχει τακτική επικοινωνία μέσω email

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη  ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    3*13 = 39

    Μελέτη εξάμηνου

    3*13=39

    Ασκήσεις

    4*13=52

    Σύνολο Μαθήματος

    130

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

    Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης (επίλυση ασκήσεων) (100%).

    Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος.



    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    - Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, Τύπος: Σύγγραμμα, ΒΑΖΑΚΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ,ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΤΣΟΠΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ, 2010, ΧΑΡΙΣ ΜΕΠΕ

    - Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
    1) The International Journal of Accounting
    2) Journal of Accounting and Public Policy
    3) Accounting and Finance

    Δημοσιεύσεις


    • Επιστημονικά Περιοδικά (19 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2019

      • Using time-driven activity-based costing to improve the managerial activities of academic libraries B Kissa, A Stavropoulos, D Karagiorgou… - The Journal of Academic …, 2019 - Elsevier Nowadays, Academic libraries are required to provide high quality services despite their limited budget. Library managers should rely on valid information to keep the library's activities, resources and costs under control. In this paper, we present a case study …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2018

      • Human Resource Disclosure and its Association with Corporate Attributes D Lokanath Mishra, R Mishra - Global Journal of …, 2018 - journalofbusiness.org … different. VazakidisAthanasios, Stavropoulos Antonios, Galain Despina (2013) Turnover Turnover represents the percentage of portfolio that is sold in a particular month or year. Investopedia PAT … valuation. Stavropoulos Antonios The …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2015

      • Development and Evaluation of a Prototype web XBRL-Enabled Financial Platform for the Generation and Presentation of Financial Statements according to …, E Stergiaki, A Vazakidis, A Stavropoulos - International Journal of …, 2015 - ijatnet.com The main objective of IFRS is to provide a common qualitative accounting basis and to promote greater transparency and comparability of financial reporting across the world. However, the success of IFRS depends on how financial information flows within the …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2014

      • Corporate failure diagnosis in SMEs K Kosmidis, A Stavropoulos - International Journal of Accounting and …, 2014 - emerald.com Purpose–The main purposes of this paper are to provide evidence about corporate failure diagnosis in SMEs, identify the predictor variables that enhance the accuracy of the corporate failure diagnosis models, and perform comparative analysis of the proposed …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Αποτίμηση επιχειρήσεων, μέθοδοι και προσδιορισμός πραγματικής αξίας (Firm's Valuation, Methods and Determining Value) M Dimitriou, A Stavropoulos, A Yiasin, D Melas - Epsilon7, 2014 - papers.ssrn.com Greek Abstract: Το παρόν άρθρο παρουσιάζει τη συνοπτική καταγραφή των μέχρι σήμερα μεθόδων αποτίμησης (που χρησιμοποιούνται στη διεθνή πρακτική και έχουν αναπτυχθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο ή στα πλαίσια της λειτουργίας των κεφαλαιαγορών), την ανάλυση των …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Impact of IFRS on Financial Statements in Greece: Application in a Multinational Company M Dimitriou, A Stavropoulos - Hellenic Finance and Accounting …, 2014 - papers.ssrn.com

      2013

      • Company characteristics and human resource disclosure in Greece A Vazakidis, A Stavropoulos, D Galani - Procedia Technology, 2013 - Elsevier This paper reports the results of a study on human resource disclosure in Greece. It investigates the extent to which Greek companies disclose information about human resource in their annual reports and analyzes whether a number of firm characteristics are …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • The Effect of Intercompany Transactions in the Value Relevance after the Adoption of IFRS. The Case of the Greek Listed Companies A Vazakidis, S Antonios, I Samaras… - The Case of the Greek …, 2013 - papers.ssrn.com The present study examines the value relevance of disclosed related party transactions (RPTs) in Greek listed group of companies. We are based on two types of transactions, exchange of goods-products and exchange of assets, using a value relevance approach …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2012

      • Company characteristics and environmental policy …, E Gravas, A Stavropoulos - Business Strategy and the …, 2012 - Wiley Online Library This paper investigates the relationship between various firm characteristics and environmental disclosures. Our findings evidence that firms with higher environmental ratings present a statistically significant larger size, belong to more environmentally sensitive …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2011

      • The association between the firm characteristics and corporate mandatory disclosure the case of Greece Corpus ID: 9217870 The Association between the Firm Characteristics and Corporate Mandatory Disclosure the Case of Greece • D. Galani, A. Alexandridis, A. Stavropoulos • Published 2011 • Business • World Academy of Science, Engineering and Technology, International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering The main thrust of this paper is to assess the level of disclosure in the annual reports of non-financial Greek firms and to empirically investigate the hypothesized impact of several firm characteristics on the extent of mandatory disclosure. A disclosure checklist consisting of 100 mandatory items was developed to assess the level of disclosure in the 2009 annual reports of 43 Greek companies listed at the Athens stock exchange. The association between the level of disclosure and some firm…
      • Predicting financial distress in Greek business: A viability factors perspective K Kosmidis, M Venetaki, A Stavropoulos… - MIBES Transactions, 2011 - mibes.uth.gr The motivation of this study is to approach the issue of financial distress signalling within an alternative conceptual framework. We develop an accounting-based model for the prediction of financial distress with Greek business data from a viability factors perspective. One of the …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Goodwill in the current Greek accounting environment …, A Alexandridis, A Stavropoulos - International Journal of …, 2011 - publications.waset.org The growing interest in the issue of intangible assets not only in the scientific community but also in some professional bodies internationally can be explained by several points of view. From the business perspective, enterprises are increasingly motivated by external and …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • The effectiveness of the accounting information system under the enterprise resources planning (ERP) A Alzoubi - Research Journal of Finance and Accounting, 2011 - academia.edu … 15 Galani Despina, Efthymios Gravas & Antonios Stavropoulos, (2010), The Impact of ERP Systems on Accounting Processes, World Academy of Science, Engineering and Technology, issue 66, Australia, P418- 423. Mash …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2010

      • The impact of ERP systems on accounting processes …, E Gravas, A Stavropoulos - International Journal of …, 2010 - publications.waset.org Advances in information technology, recent changes in business environment, globalization, deregulation, privatization have made running a successful business more difficult than ever before. To remain successful and to be competitive have forced companies to react to the …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • ERP Benefits and Firm Performance in Greece D Galani, E Gravas, A Stavropoulos - Galani, Gravas, Stavropoulos, 2010 - Citeseer In today's business environment firms must be competitive in order to survive. The ERP systems are currently becoming a necessary tool for companies to remain competitive in this business environment. The popularity of an ERP system is attributed to its ability to improve …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Incorporating TQM in higher education: Students' assessment of academic performance K Kosmidis, V Chatzis, A Stavropoulos… - MIBES Transactions, 2010 - mtol.teilar.gr Abstract The implementation of Total Quality Management (TQM) principles in Higher Education Institutes (HEIs) is still controversial although the debate is a long standing one. The main objective of the paper is to contribute to the preceding debate in support of the …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Approaching intangible assets in the current greek entrepreneurial environment G Eythymios, D Galani, S Antonios - World Academy of Science …, 2010 - Citeseer Intangible assets as means of business activity (enterprise resources) and at the same time as tools for corporate strategy implementation, now more than ever constitute a crucial area of interest and research of accounting science and practice as well, not only in Greece but …

        Προβολή Δημοσίευσης

      • WORLD ACADEMY OF SCIENCE, ENGINEERING AND TECHNOLOGY ISSUE 68, JULY 2010, ISSN: 2070-3740 AR Pazoki, AHS Rad, D Habibi, F Paknejad, S Kobraee… - Image - academia.edu … using Mathematical Modeling and Simulation with MATLAB Deepak Kumar, Vivek Kumar, VP Singh 54 The Impacts Of Erp Systems On Accounting Processes Despina Galani, Efthymios Gravas Antonios Stavropoulos 317 55 …

        Προβολή Δημοσίευσης

      2009

      • Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area Y Weber, R Kaufmann, S Tarba - 2009 - researchgate.net … Giovanni 2; Orlando, Innocenzo 3; Fumai, Carmine 4; Siniscalchi, Antonio 5..... 650 … 957 Kosmidis, Kosmas 1; Stavropoulos, Antonios 2; Terzidis, Konstantinos 3..... 957 SIX SIGMA …

        Προβολή Δημοσίευσης

      Wheelchair Blue
      Accessibility Tools
      Fonts PlusIncrease Text
      Fonts MinusDecrease Text
      ContrastHigh Contrast
      GrayscaleGrayscale
      Readable FontReadable Font