Stoyanova Tania
  • 2310 891.153
  • stoyanova uom.gr; tadrag2001 yahoo.com
  • Γραφείο: KZ, 211

    Stoyanova Tania

    Αποσπασμένο Προσωπικό
    Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών
    Διδακτικό Προσωπικό


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Διδασκαλία Βουλγαρικής Γλώσσας

    Βιογραφικό

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ I
      (ΞΓ0301)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BSO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0301

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Α΄

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Βουλγαρική Γλώσσα I

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    6

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική, βουλγαρική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     

     2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στόχος του μαθήματος είναι η αφομοίωση βασικών κανόνων γραμματικής της βουλγαρικής γλώσσας και η εξοικείωση με το λεξιλόγιο του καθημερινού περιβάλλοντος. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες/ητές αποκτούν τις εξής δεξιότητες και ικανότητές στην κατανόηση και την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου:

    •    να ξεχωρίσουν το λεξιλόγιο υψηλής συχνότητας σε μία ομιλία με κανονικό ρυθμό,

    •    να κατανοήσουν εκφράσεις, οι οποίες αφορούν την καθημερινότητα, τα προσωπικά και οικογενειακά,

    •    να συστηθούν ή να συστήσουν ανθρώπους, να προσφωνήσουν, να χαιρετήσουν, να ευχαριστήσουν, να ζητήσουν συγγνώμη, να εκφράσουν άρνηση, ασυμφωνία, αντίρρηση,

    •    να αναγνωρίσουν οικείο λεξιλόγιο και γραμματικές δομές σε ένα απλό κείμενο,

    •    να παράγουν ένα απλό κείμενο, στο οποίο θα περιγράψουν πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις.

    Γενικές Ικανότητες

    • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

     3.      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος περιλαμβάνει το Α΄ μέρος της γραμματικής της βουλγαρικής γλώσσας (κυριλλικό αλφάβητο, φθόγγοι και γράμματα, Ενεστώτας του ρήματος “съм” (είμαι), προσωπικές αντωνυμίες, γένος των ουσιαστικών, κτητικές και ερωτηματικές αντωνυμίες, συζυγίες των ρημάτων, απόλυτα και τακτικά αριθμητικά). Δίνεται έμφαση στην κατανόηση κειμένων της καθημερινής ζωής και στην παραγωγή αντίστοιχου λεξιλογίου (γνωριμία, συστάσεις, επαγγέλματα, οικογένεια, φίλοι, κατοικούμενοι χώροι). Το πρόγραμμα είναι χωρισμένο σε ενότητες-μαθήματα που περιέχουν φωνητικές  και γραμματικές ασκήσεις με σκοπό ο φοιτητής να έχει εύκολη πρόσβαση και ταυτόχρονα πλήρη κατανόηση της ύλης.

     4.    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Διδασκαλία με χρήση PowerPoint

    Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας COMPUS

    Επικοινωνία μέσω e-mail και Skype

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτοτελής μελέτη της ύλης των διαλέξεων

    30

    Παράδοση ασκήσεων που αφορούν την γραμματική και το λεξιλόγιο και συγγραφή εκθέσεων

    35

    Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις

    33

    ΣύνολοΜαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Η αξιολόγηση γίνεται με τελική γραπτή και προφορική εξέταση στη βουλγαρική γλώσσα και αφορά όλη τη διδαχθείσα ύλη.

    Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει τεστ γραμματικής πολλαπλής επιλογής και ασκήσεις για κατανόηση προφορικού λόγου (Listening), κατανόηση γραπτού λόγου (Reading) και παραγωγή γραπτού λόγου (Writing).

    Τα προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τις/τους φοιτήτριες/ητές στην περιγραφή του μαθήματος που υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών.

    Ο τελικός βαθμός προκύπτει από:

    •     τη γραπτή εξέταση (75%)

    •     την προφορική εξέταση (25%)

     5.    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Петрова, Стефка,ПравдаЦанкова (2011) Учетебългарскиезик, Іниво, Департаментзачуждоезиковообучение, София 2003.
    • Куртева, Г., С. Бъчварова, (2013) Здравейте“ – учебникпобългарскиезикзачужденци (А1-А2), НБУ, София.
    • (1998) Βούλγαρο-Ελληνικό Λεξικό, τ. Α΄,Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).
    • Dimitrova, E., και A. Angelov (1999) Βουλγαρική Γλώσσα. Βοήθημα στη Φθογγολογική Προσαρμογή για Έλληνες Φοιτητές, Σόφια.

     

    • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ III
      (ΞΓ0303)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BSO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0303

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ΄

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Βουλγαρική Γλώσσα IΙI

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    6

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Βουλγαρική Γλώσσα I-II

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική, βουλγαρική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     

     2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στόχος του μαθήματος είναι η πληρέστερη εκμάθηση των βασικών κανόνων της δομής και του λεξιλογίου της  γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακής επάρκειας στον γραπτό λόγο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτήτριες/ητές αποκτούν τις εξής δεξιότητες και ικανότητές στην κατανόηση και την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου:

    •    να ταυτίζουν την προφορική πληροφορία με το γραπτό κείμενο σε διάλογους,

    •    να διαβάζουν και να κατανοούν το νόημα ενός μικρού κειμένου και διαλόγου,

    •    να περιγράφουν προφορικά πρόσωπα και αντικείμενα,

    •    να ξεχωρίζουν συγκεκριμένες πληροφορίες, απόψεις και θέσεις που περιλαμβάνονται σε ένα κείμενο,

    •    να γράφουν φράσεις και προτάσεις σε υπαγόρευση,

    •    να περιγράφουν γραπτώς πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις.

    Γενικές Ικανότητες

    • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
    • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των  τεχνολογιών

     3.      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το πρόγραμμα διδασκαλίας περιλαμβάνει το Γ΄ μέρος της γραμματικής και του λεξιλογίου της βουλγαρικής γλώσσας. Η διδασκαλία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παραγωγής προφορικού λόγου σε καθημερινές καταστάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξοικείωση των φοιτητών με το λεξιλόγιο του άμεσου περιβάλλοντος τους (της πόλης, του πανεπιστημίου, του ταχυδρομείου, της τράπεζας κτλ.). Παράλληλα αναπτύσσονται και οι δεξιότητες παραγωγής γραπτού λόγου, όπως σύνθεση κειμένων σε θέματα τα οποία ήδη έχουν αναπτυχτεί στον προφορικό λόγο.

     4.    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Διδασκαλία με χρήση PowerPoint

    Ανάρτηση διδακτικού υλικού και ανακοινώσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Open eClass

    Επικοινωνία μέσω email και Skype

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτοτελής μελέτη της ύλης των διαλέξεων

    30

    Παράδοση ασκήσεων που αφορούν την γραμματική και το λεξιλόγιο και συγγραφή εκθέσεων

    35

    Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις

    33

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Η αξιολόγηση γίνεται με τελική γραπτή και προφορική εξέταση στη βουλγαρική γλώσσα και αφορά όλη τη διδαχθείσα ύλη.

    Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει τεστ γραμματικής πολλαπλής επιλογής και ασκήσεις για κατανόηση προφορικού λόγου (Listening), κατανόηση γραπτού λόγου (Reading) και παραγωγή γραπτού λόγου (Writing).

    Τα προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τις/τους φοιτήτριες/ητές στην περιγραφή του μαθήματος που υπάρχει στο Open eClass.

    Ο τελικός βαθμός προκύπτει από:

    •     τη γραπτή εξέταση (55%)

    •     την προφορική εξέταση (45%)

     5.    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Петрова, Стефка, Правда Цанкова (2011) Учетебългарскиезик, Іниво, Департамент за чуждоезиково обучение, София 2003.
    • Куртева, Г., С. Бъчварова (2013) Здравейте“ – учебникпобългарскиезикзачужденци (А1-А2), НБУ, София.
    • В. Живова, И. Мандова, Н. Войнова, П.Цончева (2021), Български език за чужденци А1-А2, Изд. Фабер, Велико Търново.
    • Ν. Ράλτσεβα (2009 ) Βουλγαρική γλώσσα. Λειτουργική γραμματική, Θεσσαλονίκη.
    • Βούλγαρο-Ελληνικό Λεξικό, τ. Α΄, Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).

     

    • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV
      (ΞΓ0304)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BSO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0304

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Δ΄

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Βουλγαρική Γλώσσα IV

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    6

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Βουλγαρική Γλώσσα I-III

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική, βουλγαρική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     

     2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στόχος του μαθήματος είναι η πληρέστερη εκμάθηση των βασικών κανόνων της δομής και του λεξιλογίου της  γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακής επάρκειας στον γραπτό λόγο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτήτριες/ητές αποκτούν τις εξής δεξιότητες και ικανότητές στην κατανόηση και την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου:

    •    να ταυτίζουν την προφορική πληροφορία με το γραπτό κείμενο σε διάλογους,

    •    να κατανοήσουν το συνολικό ή τα επιμέρους νοήματα σε ένα προφορικό κείμενο,

    •    να ξεχωρίζουν συγκεκριμένες πληροφορίες, απόψεις και θέσεις που περιλαμβάνονται σε ένα κείμενο,

    •    να διαβάσουν ένα κείμενο και να απαντήσουν στις σχετικές ερωτήσεις,

    •    να παρέχουν πληροφορίες για πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις,

    •    να γράψουν ένα απλό σημείωμα ή κείμενο σε ευχητήρια κάρτα,

    •    να περιγράφουν γραπτώς πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις,

    •    να διαβάζουν κείμενο έως 100 λέξεων και να συμπεραίνουν το γενικό νόημα.

    Γενικές Ικανότητες

    • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
    • Αυτόνομη εργασία
    • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των  τεχνολογιών

     3.      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το πρόγραμμα διδασκαλίας περιλαμβάνει το Δ΄ μέρος της γραμματικής και του λεξιλογίου της βουλγαρικής γλώσσας. Η διδακτική ύλη είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των φοιτητριών/ών και όχι αντίστροφα και τους δίνεται η ευκαιρία να εξασκήσουν τις ικανότητες τους στην κατανόηση και στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε καθημερινές επικοινωνιακές καταστάσεις.

     4.    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Διδασκαλία με χρήση PowerPoint

    Ανάρτηση διδακτικού υλικού και ανακοινώσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Open eClass

    Επικοινωνία μέσω email και Skype

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτοτελής μελέτη της ύλης των διαλέξεων

    30

    Παράδοση ασκήσεων που αφορούν την γραμματική και το λεξιλόγιο και συγγραφή εκθέσεων

    35

    Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις

    33

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Η αξιολόγηση γίνεται με τελική γραπτή και προφορική εξέταση στη βουλγαρική γλώσσα και αφορά όλη τη διδαχθείσα ύλη.

    Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει τεστ γραμματικής πολλαπλής επιλογής και ασκήσεις για κατανόηση προφορικού λόγου (Listening), κατανόηση γραπτού λόγου (Reading) και παραγωγή γραπτού λόγου (Writing).

    Τα προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τις/τους φοιτήτριες/ητές στην περιγραφή του μαθήματος που υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών και στην ανακοίνωση της ύλης στο Open eClass.

    Ο τελικός βαθμός προκύπτει από:

    •     τη γραπτή εξέταση (50%)

    •     την προφορική εξέταση (50%)

     5.    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Петрова, Стефка, Правда Цанкова (2011) Учетебългарскиезик, Іниво, Департамент за чуждоезиково обучение, София 2003.
    • Куртева, Г., С. Бъчварова (2013) Здравейте“ – учебникпобългарскиезикзачужденци (А1-А2), НБУ, София
    • В. Живова, И. Мандова, Н. Войнова, П.Цончева (2021), Български език за чужденци А1-А2, Изд. Фабер, Велико Търново.
    • Ν. Ράλτσεβα (2009 ) Βουλγαρική γλώσσα. Λειτουργική γραμματική, Θεσσαλονίκη.
    •  Ελληνο-Βουλγαρικό Λεξικό, τ. Β΄, Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).
    • Βούλγαρο-Ελληνικό Λεξικό, τ. Α΄, Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).

     

    • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ II
      (ΞΓ0308)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BSO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0308

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Η΄

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Βουλγαρική Ορολογία Οικονομικών και Κοινωνικοπολιτικών Επιστημών ΙI

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    Βουλγαρική Γλώσσα I-VII

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Βουλγαρική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

     

     2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητριών/ών με την ειδική γλώσσα (ορολογία) της επιστήμης τους, ώστε να αποκτήσουν τις γλωσσικές δεξιότητες που θα τις/τους επιτρέψουν να κατανοούν και να παράγουν ειδικά επιστημονικά κείμενα οικονομικού περιεχομένου και να ανταποκρίνονται σε γενικότερες και ειδικότερες περιστάσεις προφορικής και γραπτής επικοινωνίας που εντάσσονται στο ειδικό επιστημονικό αντικείμενο των σπουδών τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες/ητές αποκτούν τις εξής δεξιότητες και ικανότητές στην κατανόηση και την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου:

    •    να κατανοήσουν εκτεταμένο προφορικό λόγο και διαλέξεις και να παρακολουθήσουν ακόμα και σύνθετα επιχειρήματα,

    •    να κάνουν σαφείς, λεπτομερείς περιγραφές για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα,

    •    να κατανοήσουν άρθρα και αναφορές που σχετίζονται με σύγχρονα προβλήματα, στα όποια οι συγγραφείς υιοθετούν συγκεκριμένες στάσεις ή απόψεις,

    •    να γράψουν σαφή κείμενα πάνω σε πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα που έχουν σχέση με τα ενδιαφέροντά τους,

    •    να κατανοήσουν τις περισσότερες ειδησεογραφικές και ενημερωτικές εκπομπές της τηλεόρασης,

    •    να κατανοήσουν εξειδικευμένα άρθρα, υπό την προϋπόθεση ότι μπορούν να κάνουν περιστασιακή χρήση λεξικού για να επιβεβαιώσουν αν ερμήνευσαν σωστά την ορολογία,

    •    να κάνουν περίληψη τμημάτων της ειδησεογραφίας, συνεντεύξεων ή ντοκιμαντέρ που περιέχουν γνώμες, επιχειρήματα και συζητήσεις.

    Γενικές Ικανότητες

    • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
    • Αυτόνομη εργασία
    • Αναζήτηση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών

     3.      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το περιεχόμενο των μαθημάτων βασίζεται στην περαιτέρω διεύρυνση και ανάπτυξη γνώσεων και γλωσσικών δραστηριοτήτων στον τομέα κοινωνικών και των πολιτικών επιστημών. Προβλέπεται μεγάλος αριθμός από σχετικά κείμενα για ανάγνωση και επεξεργασία και ασκήσεις για ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου.

    Θεματικές ενότητες:

    • Κοινωνία/Κοινωνικά ζητήματα/Δημόσιος βίος
    • Πολιτικός βίος και ΜΜΕ
    • Διεθνής κοινότητα
    • Τέχνες/Καλλιτεχνική δραστηριότητα
    • Εκπαίδευση
    • Φυσικό περιβάλλον
    • Κοινωνικές επαφές
    • Γιορτές
    • Υπηρεσίες

     4.    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Διδασκαλία με χρήση PowerPoint

    Ανάρτηση διδακτικού υλικού και ανακοινώσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Open eClass

    Επικοινωνία μέσω email και Skype

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτοτελής μελέτη της ύλης των διαλέξεων

    30

    Παράδοση ασκήσεων που αφορούν την γραμματική και το λεξιλόγιο και συγγραφή εκθέσεων

    35

    Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις

    33

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Η αξιολόγηση γίνεται με τελική γραπτή και προφορική εξέταση στη βουλγαρική γλώσσα και αφορά όλη τη διδαχθείσα ύλη.

    Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει τεστ γραμματικής πολλαπλής επιλογής και ασκήσεις για κατανόηση προφορικού λόγου (Listening), κατανόηση γραπτού λόγου (Reading) και παραγωγή γραπτού λόγου (Writing).

    Τα προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τις/τους φοιτήτριες/ητές στην περιγραφή του μαθήματος που υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών και στην ανακοίνωση της ύλης στο Open eClass.

    Ο τελικός βαθμός προκύπτει από:

    •     τη γραπτή εξέταση (50%)

    •     την προφορική εξέταση (50%)

     5.    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • Л. Иванова, Л. Кирова-Йотова (2021) В помощ на изучаващите български език. Сборник с упражнения, задачи и тестове (В1-В2), Изд. Фабер, Велико Търново.
    • Г. Кууртева, Д. Кируан (2021) „Здравейте” – български език за чужденци (С1+), Изд. Нов български университет, София.
    • Ελληνο-Βουλγαρικό Λεξικό, τ. Β΄, Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).
    • Βούλγαρο-Ελληνικό Λεξικό, τ. Α΄, Εκδ. Ακαδημίας των Επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια (τελευταία επανέκδοση 2003).

     

    • ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
      (ΞΓ0308)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BSO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    (1)    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0308

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Η΄

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

    4

    6

     

     

     

     

     

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    γενικού υποβάθρου,
    ειδικού υποβάθρου, ειδίκευσης

    γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων/Υποχρεωτικής επιλογής

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    Βουλγαρική γλώσσα –Είδη και ανάλυση λόγου

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Βουλγαρική, Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    • e-Οδηγός Σπουδών
    • Στον ιστοχώρο του Τμήματος
    • Open eClass

     

               

    (2)    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

    Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

    • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
    • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β
    • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

     

     

    Στόχος του μαθήματος είναι η περαιτέρω εξοικείωση των φοιτητών/-τριών με τη μετάφραση κειμένων. Προσεγγίζονται κείμενα επιστημονικού (οικονομικού, κοινωνικοπολιτικού) και λογοτεχνικού περιεχομένου με σκοπό τη βελτίωση δεξιοτήτων των φοιτητών/-τριών που αφορούν στην χρήση βοηθημάτων ειδικού περιεχομένου, στην απόδοση όρων, στην διεύρυνση του γνωσιολογικού και πραγματολογικού υποβάθρου τους μέσω της έρευνας και κατανόησης των προς μετάφραση ειδικών κειμένων. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/-τριες αναμένεται να είναι σε θέση να:

     

    • Να αιτιολογούν τις μεταφραστικές επιλογές τους
    • Να αναπτύξουν ιδιαίτερες γλωσσικές ικανότητες και την ικανότητα στην έρευνα πηγών
    • Να ανατρέχουν σε διάφορα είδη λεξικών, εγκυκλοπαιδειών, γραμματικών, παράλληλων κειμένων, μηχανών αναζήτησης, εγχειριδίων με οδηγίες σύνταξης κειμένων και άλλα εργαλεία αναφοράς για να βελτιώσουν την τελική εικόνα του κειμένου
    • Να εντοπίζουν και να επιλύουν μεταφραστικά προβλήματα και δυσκολίες
    • Να επιλέγουν την κατάλληλη ορολογία για το θέμα το οποίο μεταφράζουν
    • Να εφαρμόζουν τις γνώσεις που απέκτησαν ώστε να ελέγχουν, να διορθώνουν, να αναθεωρούν, να συνθέτουν κείμενα σε άρτια μορφή.

     

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    ……

    Άλλες…

    …….

     

    • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
    • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
    • Αυτόνομη εργασία
    • Ομαδική εργασία
    • Αναζήτηση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών
    • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
    • Εφαρμογή της γνώσης στη πράξη

     

     

     

     

     

    (3)    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

     

    Το περιεχόμενο του μαθήματος εστιάζει στη μετάφραση επιλεγμένων κειμένων που εκπροσωπούν διαφορετικές γλωσσικές ποικιλίες του λόγου. Επιχειρείται η χρήση της μετάφρασης ως γλωσσική, πολιτισμική και διαμεσολαβητική διαδικασία στη μελέτη της λειτουργίας των γλωσσικών συστημάτων και την περαιτέρω διεύρυνση γνώσεων για την αυθεντική γλωσσική χρήση όπως αυτή αποτυπώνεται στα δείγματα του λόγου που αντλούνται από τα κείμενα. Στο στάδιο των μεταφραστικών δραστηριοτήτωνπροτείνονται δραστηριότητες κατανόησης, ακρόασης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, κυριολεκτικής μετάφρασης, συνοπτικής μετάφρασης, παράλληλα κείμενα, γραμματική επεξήγηση και λεξιλογική βοήθεια με στόχο να βελτιώνονται οι επικοινωνιακές δεξιότητες και να καταδεικνύονται οι κοινωνικό-πολιτισμικές διαφορές μέσω των οποίων καλλιεργούνται η διαπολιτισμική ικανότητα και η γλωσσική ευχέρεια.

     

    (4)    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Πρόσωπο με πρόσωπο

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Χρήση του OpeneClassστη διδασκαλία και την επικοινωνία

    Επικοινωνία με τους/τις  φοιτητές/-τρίες μέσω e-mailκαιGoogleMeet

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

     

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS

    Δραστηριότητα

    ΦόρτοςΕργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτοτελής μελέτη μέσω κειμένων και συγγραμμάτων και καθοδηγούμενη διερευνητική μελέτη μέσω διαδικτύου 

    35

    Εκπόνηση εργασίας

    35

    Μελέτη και προετοιμασία για τις εξετάσεις

    30

     

     

     

     

     

     

     

     

    Σύνολο Μαθήματος

    152

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

     

    Για την αξιολόγηση του μαθήματος λαμβάνονται υπόψη η εργασία που εκπονείται από τον/την φοιτητή/τρια κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (προϋπόθεση για συμμετοχή στις εξετάσεις), οι γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (50% της βαθμολογίας) και οι προφορικές εξετάσεις (50% της βαθμολογίας). Τα κριτήρια αξιολόγησης προσδιορίζονται κατά το πρώτο μάθημα και  αναφέρονται στην περιγραφή του μαθήματος στο πρόγραμμα Σπουδών και στην πλατφόρμα OpeneClass.

     

     

     

    (5)    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    - Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

    1. Eлена Хаджиева, Милена Каменова, Весела Шушлина,  Български език като чужд за напреднали (В2, C1, C2), ИК „Гутенберг“, София, 2019

     

    2. Eлена Хаджиева, Милена Каменова, Весела Шушлина, Разбирам и говоря, Български език като чужд, ИК „Гутенберг”, София 2017

    3. Έλληνο-Βουλγαρικό λεξικό, τ. Β΄, Εκδ. Ακαδημίας των επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια 1998 (τελευταία επανέκδοση 2013)

    3. Βούλγαρο-Ελληνικό λεξικό, τ. Α,΄Εκδ. Ακαδημίας των επιστήμων της Βουλγαρίας, Σόφια 1998 (τελευταία επανέκδοση2013).

     

     

     

    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font