Τριαντάρη Σωτηρία

Καθηγήτρια
Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών
Διδακτικό Προσωπικό


Γνωστικό Αντικείμενο

Πολιτική Συμπεριφορά

Βιογραφικό
Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
  • Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Πτυχίο Θεολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Διδακτορικό Δίπλωμα Ιστορία της Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων & Α.Π.Θ.
  • Μεταδιδακτορική Έρευνα στην Πολιτική Φιλοσοφία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Πολιτική Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Ηθική στον Εσωτερικό Έλεγχο, Αξίες, Κώδικας Δεοντολογίας
  • Ηγεσία, Διαπροσωπικές Ικανότητες
  • Ρητορική του Μάρκετινγκ-Αειφόρο Μάρκετινγκ
  • Επικοινωνία/Ρητορική
  • Διαπραγματεύσεις/Διαμεσολαβήσεις
  • Ηθική των Επιχειρήσεων
  • Λήψη Αποφάσεων
  • Φιλοσοφική Συμβουλευτική-Συμβουλευτική-Mentoring-Επαγγελματική Συμβουλευτική
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά

Δημοσιεύσεις


  • Βιβλία (46 εγγραφές)

Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

    2023

    • Σ. Τριαντάρη - Δ. Θ. Ζάχος, (Επιμέλεια). Ηγεσία, επικοινωνία και διαμεσολάβηση στους σύγχρονους οργανισμούς στην Ελλάδα. Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ. Σταμούλης, 2023.
    • Ε. Κρασαδάκη, Σ. Τριαντάρη, Κ. Ζοπουνίδης Κοινωνικές/Επικοινωνιακές Ψηφιακές Δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο Αιώνα. Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2023, 315 σ.

    2022

    • Σ. Τριαντάρη, Α. Κολιόπουλος, Ηθική των Επιχειρήσεων και Επιχειρησιακές Διαπραγματεύσεις. Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ. Σταμούλης, Ι. Αρχ. Χαρμπαντίδης, 2022, 384 σ.

    2021

    • Ηθική στη Λήψη Αποφάσεων. Η αριστοτελική Ηθική στη Λήψη Αποφάσεων. Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ. Σταμούλης, Ι. Αρχ. Χαρμπαντίδης, 2021, 364 σ.

    2020

    • Ηγεσία. Θεωρίες Ηγεσίας. Από τον αριστοτελικό ρήτορα στο σύγχρονο Ηγέτη. Θεσσαλονίκη: Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ Σταμούλης, Ι. Αρχ. Χαρμπαντίδης, 2020, 337 σ.
    • Ηθική και Κοινωνική Φιλοσοφία της Επικοινωνίας. Στρατηγικές και Τεχνικές της Επικοινωνίας. Θεσσαλονίκη: Κ. & Μ Σταμούλης, Ι. Αρχ. Χαρμπαντίδης, 2020, 168 σ.

    2018

    • Συγγραφή άρθρου σε αφιερωματικό τόμο «Η Ηθική του Ρήτορα στον Αριστοτέλη και η επικοινωνιακή της διάσταση». Στον αφιερωματικό τόμο για τον Καθηγητή κ. Αθ. Νάκα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο: Figura in Praesentia. Μελέτες αφιερωμένες στον καθηγητή κ. Θανάση Νάκα. Επιμέλεια Κ. Ντίνας. Αθήνα: Πατάκης, 2018, σσ. 547-563.
    • Από τη Σύγκρουση στη Διαμεσολάβηση. Η Διαμεσολάβηση ως Στρατηγική και Πολιτική της Επικοινωνίας. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Αντ. Σταμούλης, 2018, 175 σ.

    2017

    • Σ. Τριαντάρη & Ε. Τσατσιάδης, (Επιμέλεια). Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πρακτικά Ημερίδας σε συνεργασία του Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού» με την Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας. Δήμος Φλώρινας, 2017.
    • Η Φιλοσοφία από την Άλωση έως Σήμερα. Σύνοψη ιστορίας της Νεοελληνικής Φιλοσοφίας. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2017, 85 σ.

    2016

    • Ρητορική η Τέχνη της Επικοινωνίας από την Αρχαιότητα στο Βυζάντιο. Η επικαιροποίηση της ρητορικής και η εξέλιξή της. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2016, 200 σ.

    2015

    • Συγγραφή άρθρου σε χαριστήριο τόμο «Η κριτική του Θεοδώρου Μετοχίτη για την πολιτική απραξία των Ελλήνων φιλοσόφων». Μελετήματα και ερωτήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης. Χαριστήριος τόμος στον Ομότιμο Καθηγητή Δημήτρη Χρ. Χατζηδήμου. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, εκδ. Α.Ε., 2015, σσ. 731-741.
    • Επίκτητος Εγχειρίδιον. Η τέχνη του βίου: Ο φιλοσοφημένος βίος του πολιτικού. Θεσσαλονίκη: Ζήτρος, 2015, 348 σ.
    • Η φιλοσοφία του Πραγματισμού στην Εκπαίδευση. Επικαιροποίηση του έργου του John Dewey "Δημοκρατία και Εκπαίδευση". Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2012, 524 σ.

    2014

    • «Vasileios Syros, Marsilius of Padua at the Intersection of Ancient and Medieval Traditions of Political Thought». Toronto and Buffalo, NY: University of Toronto Press, 2012, pp. X+305. ISBN 978-1-4426-4144-0. Περιοδικό Φιλοσοφείν τχ. 9 (2014), σσ. 330-341.

    2012

    • Συγγραφή κεφαλαίου «Οι σχολικές βιβλιοθήκες ως πηγή πληροφόρησης για τη Φιλοσοφία». Φιλοσοφία και Σύγχρονη Εκπαίδευση. Διευθυντές σειράς: Τερέζης Χρήστος (Καθηγητής Φιλοσοφίας και Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, Τριαντάρη Σωτηρία (Λέκτορας Φιλοσοφίας της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας). Αθήνα: Μυρμιδόνες, 2012/13, σσ. 35-41.
    • Rhetoric of Aristotle in "lifelong education". Lambert Academic Publishing (LAP). London: 2012, pp. 72.
    • Αριστοτέλης Ρητορική εις Αλέξανδρον, Προτρεπτικός προς Θεμίσωνα. Ρητορική και Φιλοσοφία. Θεσσαλονίκη: Ζήτρος, (2012), 606 σ.
    • Το πορτρέτο του Φιλοσόφου κατά τον Επίκτητο ως βάση της Φιλοσοφικής Συμβουλευτικής. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2012, 152 σ.

    2011

    • Συγγραφή κεφαλαίου «Ειδική αγωγή και η Φιλοσοφία της. Από τη θεωρία στη βιωματική εμπειρία». Στο συλλογικό τόμο: Έρευνα και Εκπαιδευτική πράξη στην ειδική αγωγή. Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Αθήνα: Σιδέρης, 2011, σσ. 603-625.
    • Συγγραφή άρθρου σε αφιερωματικό τόμο «Ο "παιδαγωγός" Nietzsche για τη Θρησκεία». Η χάρη θέλει αντίχαρη. Αφιέρωμα στον καθηγητή κ. Αντώνιο, Κ. Δανασσή - Αφεντάκη. Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Φιλοσοφική Σχολή, 2011, σσ. 293¬-300.

    2009/10

    • Πολιτική, Ρητορική και Επικοινωνία τον 14ο και τον 21ο αιώνα. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2009, 400 σ. (Επανέκδοση 2010).

    2008

    • Για τη Θεματική Ενότητα του ΕΑΠ Η Ορθοδοξία ως Κληρονομιά του Προγράμματος Σπουδών Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ 50) μετείχα στη συγγραφή διδακτικού υλικού με τίτλο «Οι Φιλοσοφικές Προκείμενες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θεολογίας» στον τόμο Ορθοδοξία: Από τις Ιστορικές Απαρχές στις Θεωρητικές Διαμορφώσεις. Αθήνα, ΕΑΠ, 2008, 78 σ.

    2007

    • Συγγραφή κεφαλαίου «Το παιδαγωγικό πρόγραμμα του Nietzsche αναφορικά με τη Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης». Στο συλλογικό τόμο: Επιστήμες της Αγωγής. Σύγχρονη Παιδαγωγική και Ψυχολογία. Διευθυντές του τόμου οι διδάκτορες Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Σορβόννης Ζαχαρούλα Γ. Σμυρναίου και Α. Π. Κουτσούκου. Αθήνα, 2007, σσ. 213-231.
    • Θέματα Φιλοσοφίας. Αρχαία και Βυζαντινή Φιλοσοφία. Κοσμολογία, Λογική, Αισθητική, Πολιτική, Ρητορική, Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2007, 459 σ. (Συλλογικός Τόμος, όπου περιλαμβάνονται δημοσιευμένα και αδημοσίευτα άρθρα από το 1995 έως το 2005).

    2006

    • Συγγραφή άρθρου σε συλλογικό τόμο «Λόγιοι της Δυτικής Μακεδονίας στην περίοδο της Τουρκοκρατίας». Στο Τόμο: Όψεις Δυτικής Μακεδονίας. Βιβλιολογείον. Φλώρινα, 2006, σσ. 203-209.
    • Αριστοτέλης Περί Μέθης, Περί Αρετών και Κακιών, Περί Κόσμου. Φιλοσοφία και Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ζήτρος, 2006, 382 σ. (Επανέκδοση, 2011).
    • Βασικές αρχές της αριστοτελικής Λογικής. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2006, 126 σ.
    • Η διαχρονικότητα των εκπαιδευτικών απόψεων του Friedrich Nietzsche: Μαθήματα για την Παιδεία. Αθήνα: Δαρδανός, 2006-2007, 122 σ.

    2005

    • The Contribution of Greek Spirit in the spread of European Idea. Η συμβολή του Ελληνικού πνεύματος στην εξάπλωση της Ευρωπαϊκής ιδέας. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2005, 123 σ. (έχει γραφεί στην αγγλική και στην ελληνική. Το βιβλίο υπάρχει σε πολλά πανεπιστήμια και βιβλιοθήκες της Ευρώπης).
    • Ιστορία της Φιλοσοφίας. Από το τέλος του Μεσαίωνα στον 21ο αιώνα. Τόμος Β’. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2005, 663-1412 σ.
    • Ιστορία της Φιλοσοφίας. Από την Αρχαιότητα στο Μεσαίωνα. Τόμος Α’. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2005, 660 σ.

    2004

    • Μετάφραση από τα γερμανικά της μελέτης του K. Oehler, "Die byzantinische Philosophy" (Η βυζαντινή φιλοσοφία), Contemporary philosophy, Vol.6 (1990), pp. 639- 649. Φιλοσοφικά Ανάλεκτα, τ. 1 (2004), σσ. 75-85

    2003

    • Βιβλιοπαρουσίαση «Die Bekehrung des Synesios von Kyrene. Politik und Philosophie, Hof und Provinz als Handlungsraume eines Aristokraten bis zu seiner Wahl zum Metropoliten von Ptolemais’s». Βιβλιοπαρουσίαση του βιβλίου του καθηγητή κ. Tassilo Schmitt. Βυζαντινός Δόμος 13, (2002-2003), pp. 237-242.
    • Η συμβολή των λογίων της Τραπεζούντας στην εκπαίδευση των Παραδουνάβιων ηγεμονιών. Στοιχεία Πολιτικής, Ηθικής και Λογικής Φιλοσοφίας στα έργα του Γεώργιου Τραπεζούντιου Χρυσόγονου. Θεσσαλονίκη: Ηρόδοτος, 2003, 200 σ.

    2002

    • Βιβλιοπαρουσίαση «Εγκυκλοπαιδικό Προσωπογραφικό Λεξικό Βυζαντινής Ιστορίας και Πολιτισμού», Φιλοσοφίας Ανάλεκτα, τ. 1ος, τχ.1ο-2ο (2001), σσ. 85-86 και τ. 2ος, τχ. 1ο, (2002) σσ. 71-72. Βιβλιοπαρουσίαση του Λεξικού που επιμελείται ο κ. Αλέξης Σαββίδης Αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
    • Αρχαία Ελληνικά. Φιλοσοφικός Λόγος. Αριστοτέλης Πολιτικά (Γ’ τάξη του Ενιαίου Λυκείου), Αθήνα: Μετασπουδή, 2002, 158 σ.
    • Αρχαία Ελληνικά. Φιλοσοφικός Λόγος. Πλάτων Πρωταγόρας (Γ’ τάξη του Ενιαίου Λυκείου), Αθήνα: Μετασπουδή, 2002, 214 σ.
    • Η έννοια του κάλλους στο Διονύσιο Αρεοπαγίτη. Θεωρητική προσέγγιση της Βυζαντινής τέχνης. Συμβολή στην αισθητική φιλοσοφία. Θεσσαλονίκη: Ηρόδοτος, 2002, 193 σ.
    • Η πολιτική σκέψη στη Θεσσαλονίκη τον 14ο αιώνα. Θωμά Μαγίστρου, Τοις Θεσσαλονικεύσι περί ομονοίας. Προσέγγιση στη συμβολή της πολιτικής φιλοσοφίας στους νεότερους χρόνους. Θεσσαλονίκη: Ηρόδοτος, 2002, 147 σ.
    • Οι πολιτικές αντιλήψεις των Βυζαντινών διανοητών από το δέκατο έως το δέκατο τρίτο αιώνα μ.Χ. Θεσσαλονίκη: Ηρόδοτος, 2002, 279 σ. (Μεταδιδακτορική εργασία).

    2001

    • Η κριτική του Νικηφόρου Γρηγορά στον Αριστοτέλη. Θεσσαλονίκη: Επέκταση, 2001, 82 σ. (Η μονογραφία αυτή αποτελεί αναθεωρημένη έκδοση άρθρου που δημοσιεύτηκε στο Γρηγόριο Παλαμά).
    • Η γνώση και η πίστη στον Ιωάννη Φιλόπονο. Σειρά Φιλοσοφικός Λόγος. Κατερίνη: Επέκταση, 2001, 359 σ.

    2000

    • Βιβλιοπαρουσίαση «Ο απόβλητος και ο θεοπρόβλεπτος. Πολιτική ανάγνωση της ακολουθίας του Σπανού», Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση, 17 (2000) τχ. 50 σσ. 162¬-166 Βιβλιοπαρουσίαση του βιβλίου της κ. Βάνας Νικολαΐδου-Κυριανίδου.

    1998

    • Μεταφράση από τα γερμανικά της μελέτης του "G. Podskalsky, Orthodoxe und Westliche Theologie (Ορθόδοξη και Δυτική Θεολογία) 31/2 Jahrbuch der Osterreichischen Byzantinistik Wien 1981, σσ. 513-527", Γρηγόριος Παλαμάς, (1998) τχ. 774, σσ. 637-659.

    1995

    • Διδακτορική Διατριβή Η γνώση και η πίστη στον Ιωάννη Φιλόπονο. Διιδρυματικό Α.Π.Θ. & Παν/μιο Ιωαννίνων.
    • Επιστημονικά Περιοδικά (62 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2025

      • Kanavas, Ch. Triantari, S. “Communication skills of the leader in the school unit: applied ethics and normative utilitarianism”. Υπό δημοσίευση στο Conatus – Journal of Philosophy 10, n. 2 (2025) [which is set to be published in December 31, 2025].

      2024

      • Kanavas, Ch. Triantari, S. Vavouras E. “Educational Leadership in Philosophy of the Artificial Intelligence Management”, Euromentor Journal Studies about Education Vol. XV, No. 2 (June 2024), 9-37.
      • Kanavas, Ch. Triantari, S. “The rational decision-making and the social responsibility in the optimal functioning of the school”. Cogent Social Sciences, Vol. 10, No. 1 (2024), 1-16.
      • Triantari, S. “From coaching to Mentor Leader: Profile and skills of the mentor leader in human resources management”. Dia-noesis: A Journal of Philosophy 15 (2024), 103-122.
      • Triantari, S. Vavouras, E. “Decision-Making in the Modern Manager-Leader Organizational Ethics, Business Ethics, Corporate Social Responsibility”. Cogito Vol XVI, no. 1 (2024), 7-28.

      2023

      • Ntisiou P. Triantari, S. The Evolution of Health Workers as A Motivating Factor Towards the Administrations of Health Units. Journal of System and Management Sciences. Vol. 13 (2023) No. 3, pp. 640-660.
      • Ntisiou P. Triantari, S. Psychological Exhaustion and Motivation of Health Professionals in the COVID Era. Journal of System and Management Sciences. Vol. 13 (2023) No. 3, pp. 533-549.
      • Trogaidou, Ar. Triantari, S. Leadership: The Aristotelian and the Machiavellian Leadership Attributes in “Black Swan” Periods. Journal of System and Management Sciences. Vol. 13 (2023) No. 3, pp. 550-562.
      • Trogaidou, Ar. Triantari, S. Ethical and Psychological Harassment in the Workplace. Journal of System and Management Sciences Vol. 13 (2023) No. 2, pp. 185-200.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. “Ο διαχειριστής ηγέτης του Θουκυδίδη σε περιόδους κρίσης και ο σύγχρονος παγκόσμιος ηγέτης”. Στο αφιερωματικό τόμο για τον Θουκυδίδη Πολιτική φιλοσοφία, Διεθνείς Σχέσεις, Ιστορία. Φιλοσοφείν 27 (2023).

      2021

      • Koliopoulos, A., Triantari, S., Stavropoulou, E. Spinthiropoulos, K. Garefalakis, A. “The Role of the Leadership Negotiation Power and the Management of Communication Policies” International Journal of Economics and Business Administration Vol. IX, issue 4, 2021, 77-97.
      • Triantari, S. & Tsaroucha, E. “Blending as Mechanism of Persuasion in Advertising”. Journal of Advertising Research (forthcoming).
      • Triantari, S. & Tsaroucha, E. “The Rhetoric of the COVID-19 Pandemic: Modern Hedonism, Rhetorical Propaganda and Communicational Isolation”. Journal of Applied Languages Linguistics Vol. 5, 1 (2021), 77-81.

      2020

      • Tsaroucha, E. & Triantari, S. “The Effect of Subliminal Stimuli in Advertisements”. Philosophies, MDPI 6 (2021), pp. 1-14. (Paper submitted for publication, status: accepted).
      • Τριαντάρη, Σ. «Η έννοια του μέτρου στον Ηγέτη κατά τον Ηράκλειτο». Φιλοσοφείν, τχ. 22 (Ιούνιος 2020), 147-163.
      • Τριαντάρη, Σ. Τσατσιάδης, Ε. Δουμανίδου, Σ. Τριαντάρη, Χ. «Επιδράσεις των ΜΜΕ στις αξίες των νέων και την επικοινωνιακή τους διάδραση». Φιλοσοφείν 21 (2020), 271-306.

      2019

      • Triantari, S. «Aristotle’s Rhetoric the Manuals of Byzantine Rhetoric». Analogia: The Pemptousia Journal for Theological Studies. Byzantine Aristotle. Vol 7 (2019), 83-95.
      • Triantari, S., Doumanidou, S. Doumanidis, I., Topouzi, A. «Rhetoric- Communication and communicative skills in facing bullying and marginalization in school environment». Άρθρο σε ερευνητικό προγράμματα του ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. dia-noesis. A journal of Philosophy, 6 (2019), 61-83.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Ρήτορας Ηγέτης ή Ηγέτης Ρήτορας. Ο Ηγέτης στη Ρητορική του Αριστοτέλη». Περιοδικό Φιλοσοφείν: επιστήμη, εύνοια, παρρησία τευχ. 20 (2019), 233-247.

      2017

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η ευπραγία ως ευδαιμονία του πολιτικού βίου στο Βυζαντινό διανοητή Θεόδωρο Μετοχίτη». Στο περιοδικό Διά-ΛΟΓΟΣ (2017), 200-203.

      2015

      • Triantari, S. «Aristotelian Rhetoric as Tool of Development of Critical Thinking In Education». The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention. Vol. 2 issue 09 (2015), pp. 1592-1598.
      • Triantari, S. «The views of byzantine thinker Theodoros Metochites about the sorrow, and the instability of human life». American International Journal of Social Science, vol. 4, n. 2 (2015), pp. 288-293.
      • Triantari, S. A. Noitsis, I. «Aristotelian Rhetoric as tool of development of Critical Thinking in Education». The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention, Vol. 2, issue 09 (2015), 1592-1598.
      • Triantari, S. «The adoptions of prototypes in education of the wise in stoic Epictetus and the Byzantine Theodore Metochites». Asian Journal of Humanities and Social Studies,Vol. 3, Issue 01 (2015), pp. 32-37.

      2014

      • Triantari, S. «Stoicism and Byzantine Philosophy: Prohairesis in Epictetus and Nicephorus Blemmydes». Bochumer Philosophisches Jahrbuch, Vol. 17 (2014), pp. 85-98.
      • Triantari, S. «The communicational mask of the globalized rhetoric: The modern interpretation of Aristotle’s “not invedit and “invedit” proofs». Asian Journal of Humanities and Social Studies Vol. 02 -Issue 02 (2014), pp. 253-258.
      • Triantari, S. The aesthetic dimension of rhetoric according to Friedrich Nietzsche and implications in education» Menon: Journal of Educational Research 3, (2014), pp. 105-112.

      2013

      • Triantari, S. «Political and Philosophical approaches of John Dewey to Plato’s views of education». Global Education Review Vol. 1 n. 2 (2013), pp. 68-76.
      • Triantari, S. «Communicative reason as a means of the questioning of subjectivity in John Dewey and Jurgen Habermas». Skepsis ΧΧΙΙΙ (2013), pp. 372-383.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η ρητορική προέλευση της Σημειωτικής. Όρια Ρητορικής/Σημειωτικής». Βυζαντινός Δόμος, 21 (2013), σσ. 515-523.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Αριστοτελική ρητορική στη δια βίου εκπαίδευση». Διά-ΛΟΓΟΣ 3 (2013), σσ. 231-246.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Φιλοσοφική Συμβουλευτική για γονείς ατόμων με αναπηρίες». Νέα Παιδεία (2013), τχ. 148, σσ. 61-72.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Πολιτική εξουσία και Πολιτική Φιλοσοφία στο Βυζάντιο». Φιλοσοφείν, τχ. 7 (Ιανουάριος 2013), pp. 203-226.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Communicative reason as a means of the questioning of subjectivity in John Dewey and Jurgen Habermas». Skepsis ΧΧΙΙΙ (2013), pp. 372-383.

      2012

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η φιλοσοφική σύλληψη του διανοητικού προβλήματος στα παιδιά με αναπηρίες». Επιστήμες της Αγωγής τχ. 3ο-4ο (2012), σσ. 179-200.

      2011

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Aristotelian elements in Nietzsche’s work related to the philosophy of education», US-China Education Review B6 (2011), pp. 824-828.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Διαπολιτισμική Ρητορική» και «Διαλεκτική Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση», Επιστήμες της Αγωγής, τχ. 2 (2011), σσ. 103-117.

      2010

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η διερεύνηση της Φιλοσοφίας μέσα από τη Λογοτεχνία: "Ο Ανιψιός του Ραμό του Denis Diderot". Πρόταση για τη διδασκαλία της Φιλοσοφίας», Επιστήμες της Αγωγής, τευχ. 4ο (2010), σσ. 121-128.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η εργασία ως γνωστική μέθοδο στο φιλόσοφο Αντώνιο Γκράμσι», ΣΚΕΨΥ (Σύγχρονη Κοινωνιολογία, Εκπαίδευση Ψυχολογία), τεύχος 3 (2010), σσ. 227¬-238.

      2009

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Plethon’s views on rhetorician’s education: Brief interpretation of the parts of Rhetoric», Skepsis ΧΧ (2009), pp. 287-297.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Middle Platonic influences on the Aesthetic theory of Basil of Caesarea», Mesogeios, 35 (2009), pp. 87-94.

      2007

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «"Η ουτοπία" του Τόμας Μουρ. Ένα κείμενο-σταθμός της ευρωπαϊκής πολιτικής σκέψης». Ιστορικά Θέματα 65 (2007), σσ. 24-37.
      • Τριαντάρη, Σ. Α «Η αριστοτελική φιλοσοφία στους Τραπεζούντιους διανοητές της Ύστερης και Μεταβυζαντινής περιόδου», Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: Περί Πόντου (Θεσσαλονίκη, 29/1-2/2/2004). Στα Θέματα Φιλοσοφίας. Αρχαία-Βυζαντινή και Νεότερη Φιλοσοφία. Κοσμολογία, Λογική, Αισθητική, Πολιτική, Ρητορική, Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2007, σσ. 299-313.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Ο φύσει και θέσει προσδιορισμός των ονομάτων στον Αμμώνιο Ερμείου», Στα Θέματα Φιλοσοφίας. Αρχαία-Βυζαντινή και Νεότερη Φιλοσοφία. Κοσμολογία, Λογική, Αισθητική, Πολιτική, Ρητορική, Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2007, σσ. 24-34.

      2004

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Νικολό Μακιαβέλλι. Ένας κορυφαίος πολιτικός φιλόσοφος», Ιστορικά θέματα 29 (2004), σσ. 18-23.

      2003

      • Triantari, S. «Der Phantasia-Begriff bei Nikephoros Gregoras», Byzantion 68 (2003), pp. 162-171.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η συμβολή των λογίων της Τραπεζούντας στο Νεοελληνικό Διαφωτισμό. Ηθικό-Πολιτικές αντιλήψεις του Γεώργιου Τραπεζούντιου Χρυσόγονου», Μακεδνόν 11 (2003), σσ. 365-372.

      2002

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Κάτοπτρα ηγεμόνων: Ένα άγνωστο είδος μεσαιωνικών πολιτικών κειμένων», Ιστορικά θέματα, τχ.10, 2002, σσ. 50-67.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η ρητορική στο φιλόσοφο Ιωάννη Ιταλό», Βυζαντινός Δόμος 13, (2002/2003), σσ.13-24.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Πολιτικές απόψεις στην Ουτοπία του Thomas More και στο περί βασιλείας και πολιτείας του Θωμά Μαγίστρου. Ομοιότητες και αντιθέσεις», Παρνασσός ΜΔ' (2002), σσ. 317-338.

      2001

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Ο Θησαυρός της Ελληνικής γλώσσας. Thesaurus Graecae Linguae», ΆριστονΤέλειον, (2001), τχ. 15, σ. 18.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η αξιοποίηση των χαρτών στη διδακτική του μαθήματος της Ιστορίας», Εκπαιδευτικά, (2001), τχ. 59-60, σσ. 77-81. [Ειδικό αφιέρωμα στη διδασκαλία της Ιστορίας].
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η φιλοσοφία του Ολυμπιακού Δικαίου: Η έννοια της εκεχειρίας», Γρηγόριος Παλαμάς, (2001), τχ. 788, σσ. 397-404.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Πολιτικές νουθεσίες του Βασιλείου Α' Μακεδόνος προς τον υιό του Λέοντα», Γρηγόριος Παλαμάς, (2001), τχ. 787, σσ. 221-233.

      1999

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Νεοπλατωνικές και χριστιανικές αντιπαραθέσεις περί "θεοδικίας" στο έργο του Ζαχαρία Αμμώνιος ή περί δημιουργίας κόσμου», Δωδώνη, 28 (1999), σσ. 227-252.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η ρητορική ως εγχειρίδιο πολιτικής αγωγής στον Ιωσήφ Ρακενδύτη (13ος μ.Χ. αι.)», Παρνασσός, 51 (1999), σσ. 224-252.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Ο σκεπτικισμός στους Βυζαντινούς διανοητές του 14ου αιώνα: Θεόδωρος Μετοχίτης-Νικηφόρος Γρηγοράς», Βυζαντινά, 20 (1999), σσ. 43-64.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η κριτική του Νικηφόρου Γρηγορά κατά των απόψεων του Αριστοτέλη», Γρηγόριος Παλαμάς τχ. 778, (1999), σσ. 445-508.

      1998

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η έννοια της φαντασίας στο Νικηφόρο Γρηγορά», Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση 15 (1998), σσ. 286-300.
      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η παρουσία της ελληνικής φιλοσοφίας στην ερμηνεία της θεωρίας του ακτίστου φωτός από το Θεοφάνη Νικαίας», Παρνασσός, 50 (1998), σσ. 89-105.

      1997

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η πολιτική φιλοσοφία του Βυζαντίου από τον 11ο αι. και εξής. Η συμβολή της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφικής σκέψης στη διαμόρφωση της πολιτικής χριστιανικής συνείδησης του Θεοφυλάκτου, αρχιεπισκόπου Αχρίδος», Βυζαντιακά, 17 (1997), σσ. 400-418.

      1995

      • Τριαντάρη, Σ. Α. «Η θεωρία του Ιωάννου Φιλοπόνου για την κίνηση στο μεταίχμιο δύο διαφορετικών κοσμολογικών απόψεων», Γρηγόριος Παλαμάς, (1995) τχ. 760, σσ. 815-833.
      • Άλλα (73 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

        2025

        • Πρόσκληση από τη Δ/νση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα εισήγησης: «Δεξιότητες στην Επικοινωνία. Διαμεσολάβηση/Διαπραγμάτευση ως επικοινωνιακό εργαλείο». Στα πλαίσια του Σεμιναρίου με τίτλο «Είμαι γιατί είμαστε. Συζητάμε δράσεις και πρακτικές για την ομαλή ένταξη και την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο». Το σεμινάριο παρακολουθούν εκπαιδευτικοί όλης της Ελλάδας.

        2024/25

        • Δίδαξα στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα « Επικοινωνία στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Οργανισμού ΣΤΑ.ΣΥ με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εσωτερικού Ελέγχου-ΕΛΙΝΕΣΕΕ.

        2023/24

        • Δίδαξα στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα « Επικοινωνία στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Οργανισμού ΣΤΑ.ΣΥ με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εσωτερικού Ελέγχου-ΕΛΙΝΕΣΕΕ.

        2023

        • Kanavas, Ch., Triantari, S. “The Concept of Empathy in the Context of Leadership in Education”. XX. International Balkan and Near Eastern Congresses Series on Economics, Business and Management (Ohrid/Republic of North Macedonia 14-15 October, 2023),40-53.
        • Chatzidimitriou, E., Triantari, S. Aravidou, K., Gkanatsiou, M.E. “Conflict Coping Strategies and the Role of emotional intelligence - The Case Study of TOMY of the 3rd Health District, Greece”. 1ο Διεθνές Υβριδικό Συνέδριο Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών - 2023 (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 2023), 104-115.
        • Aravidou, K., Triantari, S., Chatzidimitriou, E. “Employees’ opinions on conflicts in Public Sector bodies”. 1ο Διεθνές Υβριδικό Συνέδριο Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών - 2023 (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 2023), 72-86.
        • Χατζηδημητρίου, Ε. Τριαντάρη, Σ. “Διερεύνηση προτάσεων εργαζομένων για ζητήματα επίλυσης συγκρούσεων στις Τοπικές Ομάδες Υγείας και η αναγκαιότητα της δια βίου εκπαίδευσης”. Ελλάδα-Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη. 3ο Διεθνές Συνέδριο (Ηράκλειο Κρήτης, 7-10/9/2023),
        • Gkanatsiou, M. A. Triantari, S. “Leadership's Impact on E-commerce Growth and Crisis Management in Post-Lignite Urban Transitions”. Ελλάδα-Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη. 3ο Διεθνές Συνέδριο (Ηράκλειο Κρήτης, 7-10/9/2023).

        2022

        • Xanthopoulou, P. I. Antoniadis, I. Triantari, S. A. “Implications of private sector tools and methods in public administration: A review of the most crucial reforms of public administration”. In International Business Management Association. IBIMA Conference/Journal of Administrative Sciences and Technology (2022), 944-1002.
        • Peleki, A. Triantari, S. Antoniadis, I. “Theachers’ Practices Teaching Entrepreneurship and Leadership skills in Secondary Education in Western Greece”. Abstract Book: Porto ICRE 22, 3rd Porto International Conference on Research in Education (σ. 218). Porto, Portugal: Escola Superior de Educacao P. Porto, 2022.
        • Xanthopoulou P., Antoniadis I., Triantari S. Managing Public Sector in the Digital Reform Era: Organizational Factors and Their Impact on the Digital Transformation at the Greek Public Administration. In International Conference on Applied Economics 2022, pp. 947-962. Cham: Springer International Publishing.

        2021/22

        • Πρόσκληση από την ΕΕΔΜ Νικόλαος Κασομούλης και η Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης. Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: Ο επαναπροσδιορισμός του Ελληνικού Έθνους σε σχέση με τα Βαλκάνια και τον υπόλοιπο Ευρωπαϊκό χώρο μετά το 19ο αιώνα. Ρήξεις και συνέχειες. «Η Προαγωγή του πνεύματος στην Επανάσταση του 1821» (2021/22).

        2021

        • Πανυτσίδης, Κ. Κολιόπουλος, Κ. Α. Σπινθηρόπουλος, Τριαντάρη, Σ. “Το πράσινο ομόλογο στη διαπραγμάτευση των επενδύσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη”. Στα πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: Financial Engineering & Banking Society (FEBS) (febsociety.org), (20-21/12/2021, Αθήνα).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. “Η προαγωγή του πνεύματος στην Επανάσταση του 1821”. Στα πρακτικά του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου με θέμα: Ο επαναπροσδιορισμός του Ελληνικού Έθνους σε σχέση με τα Βαλκάνια και τον υπόλοιπο Ευρωπαϊκό χώρο μετά τον 19ο αιώνα. Ρήξεις και συνέχειες (Κοζάνη 14-16 Μαΐου 2021), 12-22.

        2020-24

        • Δίδαξα στα σεμινάρια στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων στα Π.Μ.Σ. α. Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Επικοινωνία και Ηγεσία και β. Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις. Τα σεμινάρια αφορούσαν κυρίως την Επικοινωνία, Ηγεσία και Λήψη Αποφάσεων στη Δημόσια Διοίκηση και στις Επιχειρήσεις, καθώς και το σεμινάριο για τη συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας.

        2019

        • Πρόσκληση από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης με θέα: «Από τη Σύγκρουση στη Διαμεσολάβηση των Εκπαιδευτικών» (Κοζάνη 1/3/2019).
        • Πρόσκληση από το Σύλλογο Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας “σύν Αθηνά”. Πολιτιστικό Κέντρο “Πυθαγόρας” με θέμα: «Ρητορική και Επικοινωνία: η Διαμεσολάβηση ως μέθοδος Επικοινωνίας» (Καβάλα, 11-14/3/2019).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η ομόνοια ως δημοκρατικό ιδεώδες στο Θωμά Μάγιστρο (14ος αι. μ.Χ.)». Πρακτικά του Γ’ Επιστημονικού Συμποσίου Βυζαντινή Μακεδονία Θεολογία- Ιστορία-Φιλολογία-Δίκαιο-Αρχαιολογία-Τέχνη (Θεσσαλονίκη 14-15 Μαΐου 2016), 2019, 333-343.

        2018

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Ο ρητορικός λόγος ως ποιοτικός παράγοντας ενός δημοκρατικού πολιτεύματος». Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πολιτικής Φιλοσοφίας (Καβάλα, 18-20 Νοεμβρίου 2016), 2018, 17-32.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. “Η Φιλοσοφία της Διαμεσολάβησης και ο Διαμεσολαβητής Ηγέτης στον εργασιακό χώρο”. Στα πρακτικά της ημερίδας με θέμα: Η Επικοινωνία στην Ηγεσία και η Διαμεσολάβηση ως διαδικασία Διαπραγμάτευσης στον εργασιακό χώρο (Φλώρινα, 26 Μαϊου 2018).
        • Τριαντάρη, Σ. Κωτσαλίδου, Ε. Κυριακίδου, Μ. “Η Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα”. Σεμιναριακή εισήγηση (Μάιος, Ρόδος 2018).
        • Τριαντάρη, Σ. Τζήμας, Γ. “Ο ελκτικός λόγος στο Γοργία και στον Αριστοτέλη”. Στα πρακτικά του Πανελληνίου Συνεδρίου (Περιοδικό Φιλοσοφείν) με θέμα: Έρωτας και Φιλοσοφία ή η Φιλοσοφία ως Έρωτας (Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2018), τχ. 18, 157-168.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η Ρητορική του Αριστοτέλη στην Παλαιά και Καινή Διαθήκη». Στα Πρακτικά Συνεδρίου του 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου (Περιοδικό Φιλοσοφείν) με θέμα: Φιλοσοφία και Θρησκεία. Αρχαία Ελλάδα, Μεσαίωνας, Σήμερα. (Θεσσαλονίκη, 3-4 Φεβρουαρίου, 2017), τχ. 17 (2018), 95-111.

        2017

        • Τριαντάρη,Σ. & Φωτόπουλος, Ν. Βακάλη, Α. Βελλιάνης, Χ. Γρηγοριάδου, Δ. Κιρτικίδου, Χ. Φωτιάδου, Ε Ε. “Συνεργατική κουλτούρα και κλίμα εμπιστοσύνης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς”. Πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, (Φλώρινα, 27 Μαΐου 2017), σσ. 67-72.
        • Τριαντάρη, Σ., Αγγελίδου, Μ., Γιαλούρη, Μ., Καλτουμιρίδου, Α. Χατζηδημητρίου, Ε., “Διοικώντας με την καρδιά. Η δύναμη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Ηγεσία”. Στα πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (Φλώρινα, 27 Μαϊου 2017), σσ. 23-28.
        • Τριαντάρη, Σ., Γκούτζιου, Α. Λέτσιου, Α. Παπαδόπουλος, Α. Νίκου, Δ. “Η Επικοινωνία ως μέσο αποφυγής του εργασιακού άγχους”. Στα Πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (Φλώρινα, 27 Μαΐου 2017), σσ. 7-14.

        2016

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η αριστοτελική ηθική στον σύγχρονο ηγέτη». Στα πρακτικά του Πανελληνίου Συνεδρίου Αριστοτέλης: Ο homo universalis της αρχαιότητας και ο αέναος διάλογος με τις επιστήμες (Φλώρινα, Παιδαγωγική Σχολή, 25-27 Νοεμβρίου 2016), 108-120.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η φρόνηση στο στοχασμό του Δημόκριτου». Στα Πρακτικά Συνεδρίου του 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου (Περιοδικό Φιλοσοφείν) με θέμα: Περί Φύσιος. Το φυσικό, το ανθρώπινο και το τραγικό στην Προσωκρατική φιλοσοφία. (Θεσσαλονίκη, 18-19 Μαρτίου 2016), σσ. 197-211.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η “φεντεραλιστική” ρητορική της Ε.Ε. η κρίση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και η αναγκαιότητα για επικοινωνιακή αλληλεγγύη σε μια “υπερεθνική” δημοκρατία». Στα Πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: Από την Ρόζα Λούξεμπουργκ στο Τερατώδες Είδωλο της Ευρώπης (Φλώρινα, 11-12 Δεκεμβρίου 2014). Τρίκαλα (2016), σσ. 257-271.

        2015

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η ρητορική ως τέχνη του πολιτικού λόγου στον Βυζαντινό Μιχαήλ Ψελλό». Στα Πρακτικά Συνεδρίου του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου (Περιοδικό Φιλοσοφείν) με θέμα: Δημοκρατία. Ρητορική, Ιδεολογία και Πολιτική Φιλοσοφία. Από τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή στη σύγχρονη πραγματικότητα. (Θεσσαλονίκη, 27-28 Νοεμβρίου 2015), σσ. 311-330.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η Ρητορική του Αριστοτέλη στην ηθική διαπαιδαγώγηση του ανθρώπου». Δημοσίευση στα Πρακτικά ημερίδας με θέμα: Αριστοτέλης. Άνθρωπος, Επιστήμη, Μεταφυσική. (Θεσσαλονίκη 23-24 Ιανουαρίου 2015) Θεσσαλονίκη, τχ. 12 (2015), σσ. 404-438.

        2014

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η κριτική του Πλάτωνα στη Ρητορική και τα σχόλια του Βυζαντινού Θεοδώρου Μετοχίτη». Στα Πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Πλάτων. Γνώση, Μεταφυσική, Πολιτική ή η φιλοσοφία ως υποσημειώσεις στον Πλάτωνα (Θεσσαλονίκη, 24-26 Ιανουαρίου 2014), Φιλοσοφείν τχ. 10 (2014), σσ. 380¬-395.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Φυσιοκρατία και ουμανισμός στον John Dewey. Περιβαλλοντική Πολιτική στο πλαίσιο μιας Δημοκρατικής Εκπαίδευσης» [Naturalism and Humanism in John Dewey. Environment Policy within the frames of a Democratic Education]. Στα Πρακτικά του 22ου Συνεδρίου της Διεθνής Φιλοσοφικής Εταιρείας με θέμα: Φιλοσοφία του Περιβάλλοντος. Η Φύση και τα κρίσιμα περιβαλλοντικά θέματα κατά τον 21ο αιώνα. [The Philosophy on the Environment: Nature and Crucial Environmental issues in the 21st century] (Καλαμάτα, 16-22-7-2010), 2014, σσ. 359-360.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η αριστοτελική ρητορική ως συμβουλευτική μέθοδος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και στην Ευρώπη». Ανακοίνωση στο 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συμπόσιο με θέμα: Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στον κόσμο. Σύγχρονες τάσεις, προβλήματα, προοπτικές (Ρέθυμνο, Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 28-30 Μαΐου 2013), σσ. 261-270. [Επιπλέον, βλ. «Rhetoric of Aristotle counselling methods to train teachers in Greece and Europe» Στο συλλογικό τόμο που δημοσιεύθηκε από τις εκδόσεις Cambridge Scholars Publishing 2014].

        2013

        • Πρόσκληση από την Ένωση Φιλολόγων Λάρισας για διάλεξη με θέμα: «Η αριστοτελική ρητορική ως μορφωτικό υλικό για την ανάπτυξη της διανοητικής και ηθικής προσωπικότητας των νέων» (Ένωση Φιλολόγων, Λάρισα, 4/4/2013).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η δημοκρατία ως ηθικό και πολιτικό ιδεώδες της εκπαίδευσης στο Θεόδωρο Μετοχίτη και στον John Dewey». Υπό δημοσίευση στα Πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Η κρίση της δημοκρατίας ως κρίση της δημοκρατικής παιδείας (Αλεξανδρούπολη 7 - 9/11/2013).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Οι Ολυμπιακοί αγώνες στο πνεύμα της πολιτικής παιδείας του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη». Πρακτικά 1ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Αμφικτυόνων. «Αμφικτυονίες-Ολυμπιακή Ιδέα» (Θεσσαλονίκη, 4 Δεκεμβρίου 2009). Θεσσαλονίκη: Αμφικτυονία Ελληνισμού 2013, σσ. 56-70.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Στο επίκεντρο της νιτσεϊκής κριτικής η αντίληψη του Επίκτητου για την προαίρεση». Φιλοσοφείν, τχ. 8. Θεσσαλονίκη: 2013, σσ. 209-220.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η ρητορική παιδεία στο Γεώργιο Γεμιστό Πλήθωνα και στον Ματθαίο Καμαριώτη. Μεταβυζαντινές επιδράσεις». Ανακοίνωση στο πρώτο Ιστορικό Συνέδριο επί του Νεότερου Ελληνισμού που διοργανώθηκε στην Αθήνα την 24-26 Μαΐου 2013 με θέμα: Λόγιοι της Τουρκοκρατίας. Μνημοσύνη. Ετήσιον Περιοδικόν της Εταιρείας Ιστορικών Σπουδών επί του Νεότερου Ελληνισμού. Πρακτικά Συνεδρίου, τ. 19 (2013), σσ. 245-254.

        2011

        • Η Ευρώπη και οι Έλληνες. Διάλεξη με θέμα: «Η Συμβολή του αρχαίου ελληνικού πνεύματος στη σύγχρονη Ευρώπη». Στα πλαίσια της Διεθνής Έκθεσης και Παρουσίασης Βιβλίου, που διοργανώνει κάθε χρόνο το ΕΚΕΒΥ (Θεσσαλονίκη, 2011).

        2010-11

        • Δίδαξα στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης και Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή, το μάθημα «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Ρητορικής» (80 ώρες). Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
        • Δίδαξα στο Πρόγραμμα Συμβουλευτικής, Διαχείρισης Κρίσεων και Ψυχομετρίας το μάθημα «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Ρητορικής» (30 ώρες). Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

        2010

        • Εκδήλωση για την Ημέρα της γυναίκας. Διάλεξη με θέμα: «Η παρουσία και η συμβολή της γυναίκας σήμερα». Πέτρινο Πολιτιστικό Κέντρο Πυλαίας, 8/3/2010.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η πολιτική παιδεία του Πλάτωνα σταθμός για τη σύγχρονη περιβαλλοντική αγωγή». Δημοσιευμένο σε ηλεκτρονική μορφή στα Πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: "Αναζητώντας την Ηθική στην Πολιτική: και προβλήματα της Βιοηθικής και της Περιβαλλοντικής Ηθικής & Φιλοσοφίας». 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Περιβαλλοντικής Πολιτικής και Διαχείρισης (Μυτιλήνη, 28-30 Μαΐου, 2010), σσ. 103-116.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Ο δάσκαλος κατά τον Ιώσηπο Μοισιόδακα. Η επικοινωνία στη σχολική τάξη». Πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: Ο εκπαιδευτικός και το έργο του, Παρελθόν-Παρόν-Μέλλον. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας. Δράμα (17 έως 19-10-2008). Δράμα: Εταιρεία Επιστημών Αγωγής Δράμας, 2010, σσ. 134-143.

        2009-10

        • Δίδαξα ως επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εκμάθησης Ελληνικής γλώσσας για την ομάδα στόχο: Παλλινοστούντες στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΔΙΑΥΛΟΣ.

        2009

        • Εκδήλωση για την Αξία των Ολυμπιακών αγώνων. Διάλεξη με θέμα: «Οι Ολυμπιακοί αγώνες στο πνεύμα της πολιτικής παιδείας του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη» Στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Συλλόγου Αμφικτιονίας (Ξενοδοχείο Porto Pallas, Θεσσαλονίκη, 4 Δεκεμβρίου 2009).
        • Sotiria Triantari & Polyxeni Georgoulas, «An abbreviated reconnaissance upon J. Rawls’ political and education planning for social co-operation and citizenship». Ηλεκτρονική δημοσίευση στα Πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: Intercultural Education: Paideia, Polity and Demoi. The international Conference of the International Association of Intercultural Education (IAIE) and the Hellenic Migration Policy Institute (IMEPO), under the aegis of UNESCO (Athen, 22 - 26-6-2009).

        2008

        • Μετείχα ως εισηγήτρια στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης/Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης για επτά ώρες με θέμα: «Μηχανισμοί και Εργαλεία Πολιτικών για την ισότητα των φύλων» μέσω τηλεκπαίδευσης (Δεκέμβριος).
        • Μετείχα ως εισηγήτρια στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης/Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης για επτά ώρες με θέμα: «Μετανάστευση-Ιθαγένεια-Πολιτογράφηση» μέσω τηλεκπαίδευσης (17/9/2008).
        • Δίδαξα ως επιμορφώτρια στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης/Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης για δεκατέσσερις ώρες το μάθημα: «Διοίκηση-Λειτουργία - Οργάνωση μονάδων Προσχολικής ηλικίας» και «Ανάπτυξη δημιουργικότητας-Φιλοσοφία της προσέγγισης: Λογοτεχνία-Εικαστικά-Παιχνίδι-Μάθηση» (Μάιος-Ιούνιος- Οκτώβριος).
        • Δίδαξα ως επιμορφώτρια σε πρόγραμμα που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τα θέματα που δίδαξα είναι: α. «Το στρες στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές» και β. «Επιθετικότητα στο σχολείο» (Μάρτιος-Απρίλιος 21 ώρες).
        • Αντιμετώπιση φαινομένων Βίας. Μετείχα με δύο ανακοινώσεις με θέμα: α. «Μορφές Βίας» και β. «Κατάρτιση εκπαιδευτικών στην πρόληψη καταστάσεων βίας». (ΙΝΕΠ. Θεσσαλονίκη, 30/6/2008-2/7/2008).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η εμπειρία ως εργαλείο διδακτικής μεθοδολογίας στον John Dewey». Στα Πρακτικά του Συνεδρίου με θέμα: Ζητήματα Επιστήμης: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική. Αθήνα (28-30 Σεπτεμβρίου 2007). Αθήνα: Νήσος, 2008, σσ. 273-¬284.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η Ρητορική τέχνη του μυθιστορήματος στο Νετζατί Τζουμαλί». Στα Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα: Ο λογοτέχνης Νετζατί Τζουμαλί. (Φλώρινα, 28-30 Μαΐου 2007). Περίβιβλος, 2008, σσ. 326-332.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η αγωγή και η μάθηση ως σκοπός της εκπαίδευσης στον Δημήτριο Καταρτζή. Προτάσεις για μια σύγχρονη εκπαίδευση». Ανακοίνωση σε Διεθνές Συνέδριο, που διεξάχθηκε στη Σάμο (15-22 Ιουλίου 2007) με θέμα: Φιλοσοφία της Παιδείας. Αθήνα: Κ. Βουδούρης, 2008, σσ. 339-354.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Ο προβληματισμός του Nietzsche σε σχέση με τη λογική του Αριστοτέλη». Ανακοίνωση σε Πανελλήνιο Συνέδριο στο Τμήμα Φιλοσοφίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. (6-8 Μαΐου 2006). Επιμέλεια-Εισαγωγή Δ. Σφενδόνη- Μέντζου. Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 2008, σσ. 223-232.

        2007-2008

        • Δίδαξα ως επιμορφώτρια στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης /Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης για επτά ώρες το μάθημα «Σύνταξη Εγγράφων και Οργάνωση Αρχείων» (35 ώρες).
        • Μετείχα με την εισήγηση: «Επίδραση της οικογένειας στη διαμόρφωση των επαγγελματικών επιλογών των παιδιών». Σε πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ με βασική θεματική: «Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων».
        • Δίδαξα στο 1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στο ταχύρρυθμο πρόγραμμα «Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης», τα μαθήματα «Κριτική παρουσίαση θεωριών» μάθησης (8 ώρες), «Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης» (4 ώρες), «Σύγχρονες τεχνικές διδασκαλίας» (40 ώρες), «Τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης μαθητών και εκπαιδευτικού υλικού» (4 ώρες), (σύνολο 56 ώρες).

        2007

        • Δίδαξα στο ΠΕΚ Λάρισας του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στο ταχύρρυθμο πρόγραμμα «Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης» (48 ώρες).
        • Δίδαξα ως επιμορφώτρια στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης/Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης για επτά ώρες το μάθημα «Σύνταξη Εγγράφων και Οργάνωση Αρχείων» (7 ώρες).

        2006

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η οινοποσία συντελεστής μάθησης και κριτήριο πνευματικής ηδονής κατά τον Αριστοτέλη». (Σαντορίνη 1-3 Ιουνίου 2006). 2nd International Symposium on the evaluation and exploitation of Grapes of corresponding terroir through winemaking and Commercialization of wines (1-3 June 2006, Santorini), σσ. 229-235.

        2005

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η διαδοχή και η πτώση των γενών στον Ησίοδο». Πρακτικά του Δ’ Πανελληνίου Συνεδρίου Φιλοσοφίας της Εταιρείας Αριστοτελικών Μελετών το Λύκειον (Αθήνα, 17-18 Δεκεμβρίου 2002). Επιμέλεια έκδ. Δ. Κούτρας. Αθήνα: Το Λύκειον, 2005, σσ. 251-257.

        2004

        • Συμμετοχή σε Ημερίδα με θέμα: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολείο. Το παράδειγμα της Ιρλανδίας (Θεσσαλονίκη, 17-2-2004).
        • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Σχολείο: Το παράδειγμα της Ιρλανδίας (17 Φεβρουαρίου 2004). Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Παρακολούθηση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου διάρκειας 2 ωρών).
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Φιλοσοφία Περιβάλλον Εκπαίδευση». Πρακτικά Ημερίδας με θέμα: Εκκλησία Περιβάλλον Εκπαίδευση (Θεσσαλονίκη, 13 Μαΐου 2004). Επιμέλεια Αν. Μαράς. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης, 2004, σσ. 39-57.

        2003

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Ο Αριστοτέλης στη Βυζαντινή Ρητορική». Πρακτικά του Δ’ Πανελλήνιου Συνεδρίου Φιλοσοφίας της Εταιρείας Αριστοτελικών Μελετών το Λύκειον, (Αθήνα, 7-9 Δεκεμβρίου 2001). Επιμέλεια έκδ. Δ. Κούτρας. Αθήνα: Το Λύκειον, 2003, σσ. 421-432.

        2002

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Εγχειρίδια ρητορικής στο Βυζάντιο». Πρακτικά του ΙΓ’ Διεθνούς Σεμιναρίου Φιλοσοφίας της Διεθνούς Εταιρείας Ελληνικής Φιλοσοφίας, 2002.
        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Οι πολιτικές απόψεις περί του ηγεμόνος στον εγκωμιαστικό λόγο του Ιωάννου Δοκειανού για τον Κωνσταντίνο ΙΑ’ Παλαιολόγο [Ioannis Dokeianos' speech of appraisal and political views concerning emperor Constantine Palaiologos the 11th.]». Στα Πρακτικά του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου. Εταιρεία Πελοποννησιακών Σπουδών. Τόμος Β’, (Αθήνα, 2001-2002), σσ. 570-580.

        2001

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Όψεις πλατωνισμού και αριστοτελισμού στη Βυζαντινή πολιτική φιλοσοφία. Κάτοπτρα ηγεμόνων». Πρακτικά του Γ Πανελλήνιου Συνεδρίου Φιλοσοφίας της Εταιρείας Αριστοτελικών Μελετών το Λύκειον, (Αθήνα 2000/2001), σσ. 292¬-305.

        2000

        • Συμμετοχή στην ημερίδα εμπλεκομένων στη λειτουργία των Σχολικών Βιβλιοθηκών που διοργάνωσε το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας ως φορέας υλοποίησης και ενέργειας Σχολικές Βιβλιοθήκες του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων από το Β’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Νάξος, 17-18 Οκτωβρίου 2000.

        1999

        • Τριαντάρη, Σ.Α. «Η επίδραση της αισθητικής του Πλωτίνου στη διαμόρφωση της Βυζαντινής τέχνης». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ελληνικής Φιλοσοφικής Εταιρείας (Μυτιλήνη 1999), σσ. 145-146.
        Wheelchair Blue
        Accessibility Tools
        Fonts PlusIncrease Text
        Fonts MinusDecrease Text
        ContrastHigh Contrast
        GrayscaleGrayscale
        Readable FontReadable Font