
- tselempisd uom.edu.gr
Τσελεμπής Δημήτριος
Πανεπιστημιακός Υπότροφος - Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Διδακτικό Προσωπικό
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΚΟΙΝΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΚΑΠ)
(ΟΙ0615)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙ0615 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ & Η |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Κοινή Αγροτική Πολιτική |
||||
ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
Κατρανίδης Στυλιανός |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και φροντιστήρια
|
4 |
5,5 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής περιοχής |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
- |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Όχι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
http://compus.uom.gr/ECO158/index.php (σημείωση: οι φοιτητές θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στην πανεπιστημιακή διαδικτυακή πλατφόρμα Compus) |
||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Στην αρχή του μαθήματος γίνεται μια σύντομη εισαγωγή στις καταβολές και την πορεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα. Σε αυτό το πλαίσιο εξετάζεται το ιστορικό της δημιουργίας της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (Κ.Α.Π.). Σε ένα δεύτερο μέρος γίνεται μια παρουσίαση στόχων και μέσων της αγροτικής πολιτικής με ανάλυση μερικής ισορροπίας κλειστής και ανοιχτής αγοράς, τα τελευταία με έμφαση στην ΚΑΠ. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προσπάθειες μεταρρύθμισης της ΚΑΠ από τα τέλη της δεκαετίας του ’70 μέχρι σήμερα. Τέλος, γίνεται μια σε βάθος διαπραγμάτευση όσον αφορά την ΚΑΠ στο πλαίσιο των διεθνών εμπορικών διαπραγματεύσεων των GATT/WTO.
Έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία ο φοιτητής το μάθημα της ΚΑΠ θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εισαγωγή στη διαδικασία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης (1945-σήμερα) - Αγροτικές Πολιτικές: Γιατί έχουμε Αγροτικές Πολιτικές, Στόχοι, Μέσα - Η προστασία της Αγροτικής Παραγωγής σε Εθνικό Επίπεδο - Η δημιουργία της Κ.Α.Π, Στόχοι και βασικές Αρχές - Τα μέσα πολιτικής τιμών της Κ.Α.Π - Το διαρθρωτικό Σκέλος της Κ.Α.Π - Θεσμοί και Προϋπολογισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Τα κύρια προβλήματα της Κ.Α.Π και οι Μεταρρυθμίσεις της - Το Διεθνές Εμπόριο με Αγροτικά Προϊόντα, η GATT και οι διαπραγματεύσεις στον WTO
|
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία. |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Φροντιστήρια |
10 |
|
Προετοιμασία-μελέτη για τις εργασίες (υποχρεωτική) |
40 |
|
Μελέτη με βάση το υλικό των διαλέξεων |
63 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
165 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με βάση: (α) τη συμμετοχή τους στο μάθημα και την (υποχρεωτική) γραπτή εργασία (50% του βαθμού) και (β) την τελική εξέταση με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (50% του βαθμού). Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται με το πέρας του εξαμήνου στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
|
2018-2019 |