Βούβαρης Πέτρος
  • 2310 891.729
  • vouvaris uom.gr
  • Γραφείο: ΓΔ, 303

    Βούβαρης Πέτρος

    Επίκουρος Καθηγητής
    Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης

    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. Μουσική και Κοινωνία)
    Επίκουρος Καθηγητής, Διδακτικό Προσωπικό (Π.Μ.Σ. Μουσικές Τέχνες)


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Μορφολογία και ανάλυση της μουσικής (ΦΕΚ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ:Γ’ 612/29.05.2018)

    Βιογραφικό
    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • Διδακτορικό δίπλωμα στην εκτέλεση και παιδαγωγική του πιάνου με δευτερεύον γνωστικό πεδίο τη θεωρία της μουσικής, University of Wisconsin-Madison, ΗΠΑ (2004).
    • Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκτέλεση του Πιάνου, University of North Carolina- Greensboro, ΗΠΑ (2001).
    • Πτυχίο Χημικού Μηχανικού, Πολυτεχνική Σχολή Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1998).
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
    • Ανάλυση και ερμηνευτική της μουσικής
    • Κριτική μουσικολογία
    • Πρώιμος μουσικός μοντερνισμός: Νίκος Σκαλκώτας
    • Θεωρία ατονικής μουσικής
    • Σενκεριανή ανάλυση

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΑΝΑΛΥΣΗ I
      (ΜΣ9371)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αποτελεί εμβάθυνση σε αναλυτικές πρακτικές σχετικές με την ερμηνευτική προσέγγιση της αρμονικής, ρυθμικής-μετρικής, υφολογικής, μοτιβικής και μορφολογικής δομής έργων που αφορούν σε αντιπροσωπευτικά είδη της δυτικής μουσικής του 19ου και πρώιμου 20ου αιώνα.

    • ΑΝΑΛΥΣΗ II
      (ΜΣ9372)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αποτελεί εμβάθυνση σε αναλυτικές πρακτικές σχετικές με την ερμηνευτική προσέγγιση της αρμονικής, ρυθμικής-μετρικής, υφολογικής, μοτιβικής και μορφολογικής δομής έργων που αφορούν σε αντιπροσωπευτικά είδη της δυτικής μουσικής του 19ου και πρώιμου 20ου αιώνα.

    • ΑΡΜΟΝΙΑ II
      (ΜΣ0502-1)

    Τύπος
    ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ - ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ I
      (ΜΣ9031)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Στο μάθημα οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με ζητήματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας της αντίστοιχης ειδίκευσης, καθώς και με τη σχετική βιβλιογραφία. Το μάθημα περιλαμβάνει τόσο
    θεωρητική προσέγγιση ζητημάτων παιδαγωγικής και των ερευνητικών και επιστημονικών εξελίξεων στον τομέα της ακουστικής ψυχολογίας όσο και πρακτική εφαρμογή τους στη διδασκαλία οργάνων/φωνής μέσω κατάλληλων διδακτικών τεχνικών. Οι φοιτητές παρακολουθούν μαθήματα άλλων καθηγητών, διδάσκουν φοιτητές ή μαθητές εκτός Τμήματος (στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης) παρουσιάζουν προφορικά ή γραπτά θεματικές ενότητες διδακτικού ενδιαφέροντος, αυτοαξιολογούνται και αξιολογούνται από τους συμφοιτητές τους. Απαιτεί από τους φοιτητές επαρκή γνώση της βιβλιογραφίας, ικανότητα μετουσίωσης της θεωρητικής γνώσης σε πράξη, κριτική και μεταδοτική ικανότητα. Προσεγγίζονται επίσης ειδικότερα ζητήματα διδακτικού ρεπερτορίου και οργάνωσης προγραμμάτων σπουδών.

    • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ - ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ II
      (ΜΣ9032)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Στο μάθημα οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με ζητήματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας της αντίστοιχης ειδίκευσης, καθώς και με τη σχετική βιβλιογραφία. Το μάθημα περιλαμβάνει τόσο
    θεωρητική προσέγγιση ζητημάτων παιδαγωγικής και των ερευνητικών και επιστημονικών εξελίξεων στον τομέα της ακουστικής ψυχολογίας όσο και πρακτική εφαρμογή τους στη διδασκαλία οργάνων/φωνής μέσω κατάλληλων διδακτικών τεχνικών. Οι φοιτητές  παρακολουθούν μαθήματα άλλων καθηγητών, διδάσκουν φοιτητές ή μαθητές εκτός Τμήματος (στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης) παρουσιάζουν προφορικά ή γραπτά θεματικές ενότητες διδακτικού ενδιαφέροντος, αυτοαξιολογούνται και αξιολογούνται από τους συμφοιτητές τους. Απαιτεί από τους φοιτητές επαρκή γνώση της βιβλιογραφίας, ικανότητα μετουσίωσης της θεωρητικής γνώσης σε πράξη, κριτική και μεταδοτική ικανότητα. Προσεγγίζονται επίσης ειδικότερα ζητήματα διδακτικού ρεπερτορίου και οργάνωσης προγραμμάτων σπουδών.

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΣΕΝΚΕΡΙΑΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
      (ΜΣ0605)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή σε θεμελιώδεις αρχές και πρακτικές της σενκεριανής μεθόδου αναλυτικής προσέγγισης της τονικής μουσικής όπως εξελίχθηκε από την αρχική της θεμελίωση στο πλαίσιο των θεωριών του Heinrich Schenker (1868-1935) μέχρι τις μέρες μας

    • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ I
      (ΜΣ9241)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αφορά στη θεωρητική και πρακτική διαχείριση της δομής της τονικής μουσικής στο ιστορικό πλαίσιο της περιόδου της «κοινής πρακτικής» (c. 1600 – 1900).

    • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ II
      (ΜΣ9242)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αφορά στη θεωρητική και πρακτική διαχείριση της δομής της τονικής μουσικής στο ιστορικό πλαίσιο της περιόδου της «κοινής πρακτικής» (c. 1600 – 1900).

    • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
      (ΜΣ9280)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΕΤ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Το μάθημα επικεντρώνεται στην επισκόπηση και πρακτική εφαρμογή τεχνικών έρευνας πηγών καθώς και οργάνωσης και συγγραφής μίας επιστημονικής εργασίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην κριτική διαχείριση της εκάστοτε θεματολογίας και του σχετικού υλικού.

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (11 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2020

      • Mantzourani, E., C. Tsougras, & P. Vouvaris, eds. Perspectives on Greek Musical Modernism. London: Routledge/Taylor & Francis Group (in print).
      • Vouvaris, P. “Skalkottas’s Musical Borrowings and the Art of Collecting Ideas.” In Perspectives on Greek Musical Modernism, ed. E. Mantzourani, C. Tsougras, & P. Vouvaris. London: Routledge/Taylor & Francis Group (in print).

      2019

      • Χάρδας, K., Π. Βούβαρης, Κ. Καρδάμης, Γ. Σακαλλιέρος και Ι. Φούλιας, επιμ. Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις: Πρακτικά 8ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Αθήνα, 25–27 Νοεμβρίου 2016. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2019.

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Φούλιας, Ι., Π. Βούβαρης και Κ. Καρδάμης, επιμ. Η μουσική κληρονομιά στη δυτική έντεχνη μουσική: Πρακτικά 10ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου, Κέρκυρα, 26–28 Οκτωβρίου 2018. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2019.

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Vouvaris, P. “Traversing Melancholy: Skalkottas Reads Esperas.” In Music, Language and Identity in Greece: Defining a National Art Music in the Nineteenth and Twentieth Centuries, ed. P. Tambakaki, P. Vlagopoulos, K. Levidou, & R. Beaton, 196–214. London: Routledge/Taylor & Francis Group, 2019.

      2016

      • Φούλιας, Ι., Π. Βούβαρης, Γ. Κίτσιος και Κ. Χάρδας, επιμ. Μουσική, λόγος και τέχνες: Πρακτικά 7ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Κέρκυρα, 30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία, 2016.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2015

      • Φούλιας, Ι., Π. Βούβαρης, Γ. Κίτσιος και Κ. Χάρδας, επιμ. Μουσική και μουσικολογία. Παρόν και μέλλον. Πρακτικά διατμηματικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας, Θεσσαλονίκη, 21–23 Νοεμβρίου 2014. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρεία, 2015.

        Προβολή Δημοσίευσης

      • Βούβαρης, Π. Εισαγωγή στη μορφολογική ανάλυση της τονικής μουσικής. [ηλέκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 2015.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2011

      • Βούβαρης, Π., Ε. Καλλιμοπούλου, Α. Μ. Ρεντζεπέρη-Τσώνου και Λ. Στάμου, επιμ. Καλλιέργεια της μουσικής τέχνης στην Ελλάδα της Ευρώπης. Πρακτικά συνεδρίου Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 29–31 Μαΐου 2009. Αθήνα: Fagotto Books, 2011.

      2009

      • Βούβαρης, Π. «Ψυχολογία της μορφής και αντίληψη μελωδίας». Στο Ζητήματα μουσικής παιδαγωγικής, επιμ. Ξ. Παπαπαναγιώτου, 131–163. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση, 2009.

      2004

      • "Nostos and Nostalgia in Nikos Skalkottas's Second Suite for Piano." DMA diss., University of Wisconsin-Madison, 2004.
      • Επιστημονικά Περιοδικά (6 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2020

        • Vouvaris, P. “Death Speaks Russian: Heteroglossia and Dialogical Tonality in Musorgsky’s ‘Serenade’ from Songs and Dances of Death.” Series Musicologica Balcanica 1, no. 1, 2020 (in print).

        2018

        • Vouvaris, P. & D. Tasoudis. “B(l)ending Time, (De)Compressing Identity: Creative Thought and Meaning Construction in Copy Shop (2001).” Musicae Scientiae 22, no. 1 (March 2018): 88–107. DOI: 10.1177/1029864917719940

        2013

        • Βούβαρης, Π. «Ζητήματα ταυτότητας και μεθοδολογίας στο Βιβλίο αρμονίας του Elliott Carter». Muse-e-journal.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Βούβαρης, Π. «Εκτέλεση ως σύνθεση, σύνθεση ως εκτέλεση: Ατέρμονες παραλλαγές επάνω σε ένα θέμα του Γιάννη Κωνσταντινίδη». Πολυφωνία 23 (Φθινόπωρο 2013): 37–53.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2008

        • Βούβαρης, Π. «(Επι)κριτικές και (παρ)ερμηνευτικές μουσικές εκδόσεις: Μια ιστορική ανασκόπηση». Muse-e-journal.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2005

        • Vouvaris, P. “44 Children’s Pieces on Greek Melodies by Yannis Constantinidis: A Masterpiece of Mikrokosmic Proportions.” American Music Teacher 54, no. 6 (June/July 2005): 41–45 & 125.
        • Συνέδρια (14 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2020

          • Βούβαρης, Π. «Η μοναξιά ως στυλ: Αναλυτικός/Βιογραφικός λόγος και η κανονικοποίηση του Νίκου Σκαλκώτα». Στο Ο πολυπρόσωπος Νίκος Σκαλκώτας: Πρακτικά συνεδρίου που διοργάνωσε το Κέντρο Ερευνών και Τεκμηρίωσης του Ωδείου Αθηνών, Αθήνα, 17–18 Μαΐου 2019, επιμ. Σ. Κουρμπανά. Αθήνα: Ωδείο Αθηνών, 2020 (υπό δημοσίευση).

          2019

          • Παναγιωτίδου, Δ. & Π. Βούβαρης. «Ζητήματα μορφολογικής και μοτιβικής δομής στη Σονάτα για πιάνο και βιολοντσέλο αρ. 1 του Κωνσταντίνου Κυδωνιάτη». Στο Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις. Πρακτικά 8ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Αθήνα, 25–27 Νοεμβρίου 2016, επιμ. Κ. Χάρδας, Π. Βούβαρης, Κ. Καρδάμης, Γ. Σακαλλιέρος και Ι. Φούλιας, 459–470. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2019.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Τασούδης, Δ. & Π. Βούβαρης. «Μουσικός χρόνος και εννοιακή μίξη στη μουσική κινηματογράφου». Στο Επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις. Πρακτικά 8ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Αθήνα, 25–27 Νοεμβρίου 2016, επιμ. Κ. Χάρδας, Π. Βούβαρης, Κ. Καρδάμης, Γ. Σακαλλιέρος και Ι. Φούλιας, 58–66. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2019.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Βούβαρης, Π. & Σ. Γεροθανάση. «Η Οphelia του Strauss: Μια ερμηνευτική προσέγγιση». Στο Η μουσική κληρονομιά στη δυτική έντεχνη μουσική: Πρακτικά 10ου διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου, Κέρκυρα, 26–28 Οκτωβρίου 2018, επιμ. Ι. Φούλιας, Π. Βούβαρης και Κ. Καρδάμης, 312–333. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2019.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2015

          • Βούβαρης, Π. «Η ερμηνευτική του Ricoeur και η (απ)ενοχοποίηση της δομής». Στο Μουσική και μουσικολογία: Παρόν και μέλλον. Πρακτικά διατμηματικού μουσικολογικού συνεδρίου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Θεσσαλονίκη, 21–23 Νοεμβρίου 2014, επιμ. Ι. Φούλιας, Π. Βούβαρης, Γ. Κίτσιος και Κ. Χάρδας, 241–249. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μουσικολογική Εταιρία, 2015.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2012

          • Βούβαρης, Π. «Ο συνθέτης ως αναλυτής: Ο Messiaen αναλύει Ravel». Στο Olivier Messiaen (1908–1992). Πρακτικά συνεδρίου Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 19–20 Δεκεμβρίου 2008, επιμ. Γ. Βλαστός, 154–182. Αθήνα: Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2012.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2011

          • Βούβαρης, Π. «Διασύνδεση μουσικού σχολείου και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: Η περιπτωσιολογική μελέτη του μαθήματος Εισαγωγή στη Διδακτική του Πιάνου Ι & ΙΙ». Στο Τα μουσικά σχολεία στην κοινωνία. Πρακτικά του 3ου επιστημονικού συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών Σχολείων, Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, 3 Μαρτίου 2009, 142–148. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Γιαχούδη, 2011.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Βούβαρης, Π. «Σενκεριανή ανάλυση και διδακτική της θεωρίας της μουσικής: Προλεγόμενα και παρελκόμενα». Στο Καλλιέργεια της μουσικής τέχνης στην Ελλάδα της Ευρώπης. Πρακτικά συνεδρίου Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 29–31 Μαΐου 2009, επιμ. Π. Βούβαρης, Ε. Καλλιμοπούλου, Α. Μ. Ρεντζεπέρη-Τσώνου και Λ. Στάμου, 274–286. Αθήνα: Fagotto Books, 2011.
          • Βούβαρης, Π. «Chopin, Beethoven και η αγωνία της επίδρασης». Στο Τρεις εποχές – Τέσσερις επέτειοι: Pergolesi, Chopin, Schumann, Barber. Πρακτικά συνεδρίου Τμήματος Μουσικών Σπουδών Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Τμήματος Μουσικών Σπουδών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, 26–27 Νοεμβρίου 2010, επιμ. Γ. Σακαλλιέρος και Ι. Φούλιας, 74–93. Αθήνα: Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2011.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2010

          • Βούβαρης, Π. «Ντίνος Κωνσταντινίδης: Impressions II». Στο Μουσική Πράξη, Λόγος και Διδασκαλία: Αφιέρωμα στην 80-ετή καλλιτεχνική, ερευνητική και διδακτική προσφορά των διακεκριμένων πανεπιστημιακών δασκάλων Δημήτρη Θέμελη και Ντίνου Κωνσταντινίδη. Πρακτικά ημερίδας του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 22 Μαΐου 2010, επιμ. Θ. Ζέρβας και Α. Μ. Ρεντζεπέρη-Τσώνου.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Vouvaris, P. “The Semantics of Michalis Adamis’s Music and the Claim for Abstraction.” In Beyond the Centres: Musical Avant-Gardes since 1950. Proceedings of the International Musicological Conference Organized by the Department of Music Studies, Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, 1–3 July 2010, ed. C. Tsougras, D. Stefanou, & K. Chardas. Thessaloniki: Department of Music Studies, Aristotle University of Thessaloniki, 2010.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Vouvaris, P. “Structural Conditions of Predictability in Post-Tonal Music: The Compound Melodic Structures of Nikos Skalkottas’s Octet.” In Proceedings of the 12th International Conference on Music Perception and Cognition and the 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music, Thessaloniki, 23–28 July 2012, ed. E. Cambouropoulos, C. Tsougras, P. Mavromatis, & K. Pastiadis, 1095–1103. Thessaloniki: Department of Music Studies, Aristotle University of Thessaloniki, 2012.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2007

          • Βούβαρης, Π. «Οικείο πολιτισμικό πλαίσιο και δημιουργική έκφραση στο πιάνο: Μία εναλλακτική διδακτική προσέγγιση». Στο Μουσική παιδεία και αναζήτηση πολιτισμικής ταυτότητας. Πρακτικά του 5ου συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 29 Ιουνίου – 1 Ιουλίου 2007 [CD-ROM], 81–91. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση, 2007.

          2006

          • Βούβαρης, Π. «Grundgestalt και μουσική ανάλυση». Στο Μουσική θεωρία και ανάλυση: Μεθοδολογία και πράξη. Πρακτικά συμποσίου Τμήματος Μουσικών Σπουδών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θέρμη Θεσσαλονίκης, 29 Σεπτεμβρίου–1 Οκτωβρίου 2006, επιμ. Κ. Τσούγκρας, 31–40. Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 2006.
          • Δημόσιες Παραστάσεις - Εκτελέσεις (16 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Δημόσια εκτέλεση έργων/συνθέσεων από ορχήστρες/συγκροτήματα/ σολίστ αναγνωρισμένου κύρους της ημεδαπής ή και της αλλοδαπής.

            2018

            • Διάλεξη-ρεσιτάλ με έργα R. Strauss (Σταματία Γεροθανάση, σοπράνο) στο πλαίσιο του 10ου Διατμηματικού Μουσικολογικού Συνεδρίου με θέμα: «Η μουσική κληρονομιά στη δυτική έντεχνη μουσική», Κέρκυρα, 28 Οκτωβρίου 2018.

            2016

            • Ρεσιτάλ με έργα για φωνή και πιάνο των Schumann, Brahms, Strauss, Mozart, Puccini, Dvořák, Cilea (Σταματία Γεροθανάση, σοπράνο). Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 28 Φεβρουαρίου 2016.

            2014

            • Ρεσιτάλ με έργα για φωνή και πιάνο των Duparc, Faure, Hahn, Poulenc, Toldra, Donizetti, Bellini, Puccini, Catalani (Ayse Sezerman, σοπράνο). Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 8 Νοεμβρίου 2014.

              Προβολή Δημοσίευσης

            2012

            • Διάλεξη-ρεσιτάλ με έργα από το αρχείο έργων για πιάνο Ελλήνων συνθετών της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση στο πλαίσιο του διήμερου εκδηλώσεων που συνδιοργάνωσε ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση: Το πιάνο… αλλιώς: Διήμερο σύνθεσης, εκτέλεσης και διδακτικής. Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 28–29 Απριλίου 2012.

            2008

            • Ρεσιτάλ με έργα για φωνή και πιάνο των Schumann, Brahms και Schubert (Γιούλα Μιχαήλ, μέτζο σοπράνο). Ωδείο Atheneum, Αθήνα, 31 Μαρτίου 2008.
            • Ρεσιτάλ με έργα για φωνή και πιάνο των Schumann, Brahms και Schubert (Γιούλα Μιχαήλ, μέτζο σοπράνο). Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο, Θεσσαλονίκη, 21 Μαρτίου 2008.

            2007

            • Ρεσιτάλ με έργα για σαξόφωνο και πιάνο των Heiden, Creston και Albright (Αθανάσιος Ζέρβας, σαξόφωνο). Μέγαρο Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός, Αθήνα, 6 Μαΐου 2007.
            • Συμμετοχή στον κύκλο συναυλιών «Με τα φτερά της ελληνικής μουσικής» στα πλαίσια του μήνα Ελλήνων συνθετών (8–26 Μαρτίου 2007) που συνδιοργάνωσε το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών. Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, 21 Μαρτίου 2007.

            2004

            • Solo recital with works by Purcell, Beethoven, Brahms, Schoenberg, and Stravinsky. University of Wisconsin-Madison, USA, 28/8/2004.

            2003

            • Lecture recital on "Nostos and Nostalgia in Nikos Skalkottas's Second Suite for Piano." University of Wisconsin-Madison, USA, 6/12/2003.
            • Chamber music recital with works by Debussy, Prokofiev, and Webern. University of Wisconsin-Madison, USA, 5/4/2003.
            • Solo recital with works by Bach and Schubert. University of Wisconsin-Madison, USA, 29/1/2003.

            2002

            • Solo recital with works by Mozart, Brahms, and Skalkottas. University of Wisconsin-Madison, USA, 1/5/2002.

            2001

            • Chamber music recital with works by Brahms, Poulenc, Hindemith, and Britten for French horn, cello, baritone and piano. University of Wisconsin-Madison, USA, 11/11/2001.
            • Solo recital with works by Bach, Schubert, Schumann, and Constantinidis. University of North Carolina-Greensboro, USA, 27/4/2001.

            2000

            • Chamber music recital with works by Brahms, Demersseman, Mandat, and Mahin for clarinet, cello, and piano. University of North Carolina-Greensboro, USA, 7/4/2000.
            • Σεμινάρια / Masterclasses (15 εγγραφές)

              2015

              • Βούβαρης, Π. «Μια θέση στον κανόνα: Βιογραφικός και αναλυτικός λόγος στην περίπτωση Σκαλκώτα». Διάλεξη που δόθηκε κατόπιν πρόσκλησης της Ομάδας Κριτικής Μουσικής Ιστοριογραφίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θέρμη, 17 Φεβρουαρίου 2015.

                Προβολή Δημοσίευσης

              2013

              • Βούβαρης, Π. «Η θεωρία στο πιάνο, το πιάνο στη θεωρία». Δίωρη διάλεξη στο πλαίσιο της ημερίδας που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης A´ Θεσσαλονίκης, Πειραματικό Σχολείο Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 30 Μαρτίου 2013.

                Προβολή Δημοσίευσης

              2012

              • Βούβαρης, Π. «Στοχοθεσία και σχεδιασμός μαθήματος στη διδασκαλία του πιάνου: Από το ρεπερτόριο ως αυτοσκοπό στο ρεπερτόριο ως αφορμή». Δίωρη διάλεξη στο πλαίσιο του διήμερου εκδηλώσεων που διοργάνωσε ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση με θέμα: Το πιάνο… αλλιώς: Διήμερο σύνθεσης, εκτέλεσης και διδακτικής, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 29 Απριλίου 2012.

                Προβολή Δημοσίευσης

              2009

              • Βούβαρης, Π. «To Οκτέτο του Νίκου Σκαλκώτα». Διάλεξη στο πλαίσιο του εργαστηρίου ερμηνείας της μουσικής του Νίκου Σκαλκώτα που διοργάνωσε το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 7–17 Δεκεμβρίου 2009.

              2008

              • Βούβαρης, Π. «Ψυχολογία της μορφής και αντίληψη μελωδίας». Διάλεξη κατόπιν πρόσκλησης του συλλόγου αποφοίτων του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκη, Θέρμη, 24 Φεβρουαρίου 2008.
              • Βούβαρης, Π. «Δώδεκα μικρά κομμάτια για πιάνο γραμμένο με τη δωδεκαφθογγική τεχνική, έργο 83 του Ernst Krenek». Διάλεξη στο πλαίσιο του διήμερου εκδηλώσεων που διοργάνωσε η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση, Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, 1 Ιουνίου 2008.

                Προβολή Δημοσίευσης

              • Εξάωρο σεμινάριο επάνω στην αρμονική και μορφολογική ανάλυση στο πλαίσιο σειράς σεμιναρίων που διοργάνωσε ο σύλλογος αποφοίτων του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για την προετοιμασία των υποψηφίων για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008, Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θέρμη, 3 Σεπτεμβρίου 2008.

              2007

              • Βούβαρης, Π. «Αυτοσχεδιασμός στο πιάνο: Ένα πολύτιμο παιδαγωγικό εργαλείο». Εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε με την πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας της Παιδαγωγικής του Πιάνου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, Δημοτικό Ωδείο Χαϊδαρίου, Αθήνα, 11 Μαρτίου 2007.
              • Βούβαρης, Π. «Άγχος και μουσική εκτέλεση: Συμπτώματα, αιτίες και τρόποι αντιμετώπισης». Διάλεξη στο πλαίσιο του 6ου Φεστιβάλ Κιθάρας της Βέροιας. Αντωνιάδειος Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Βέροια, 12–15 Απριλίου 2007.
              • Βούβαρης, Π. «Διδακτική κινητικών δεξιοτήτων και μουσική εκπαίδευση». Διάλεξη που δόθηκε κατόπιν πρόσκλησης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Μαγνησίας, Μουσικό Σχολείο Βόλου, 23–24 Απριλίου 2007.
              • Βούβαρης, Π. «(Επι)κριτικές και (παρ)ερμηνευτικές μουσικές εκδόσεις: Μία ιστορική ανασκόπηση». Διάλεξη στο πλαίσιο ημερίδας που συνδιοργάνωσε η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με θέμα: Μουσικές εκδόσεις και Ελληνική πραγματικότητα: Μία παιδαγωγική προσέγγιση, Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, 5 Δεκεμβρίου 2007.

              2006

              • Βούβαρης, Π. «Αυτοσχεδιασμός στο πιάνο: Ένα πολύτιμο παιδαγωγικό εργαλείο». Εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 4ης θερινής μουσικής ακαδημίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Κέρκυρα, 1–16 Ιουλίου 2006.

                Προβολή Δημοσίευσης

              • Βούβαρης, Π. «Αυτοσχεδιασμός στο πιάνο: Ένα πολύτιμο παιδαγωγικό εργαλείο». Εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε με την πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας της Παιδαγωγικής του Πιάνου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, Δημοτικό Ωδείο Αγ. Παύλου, Θεσσαλονίκη, 12 Νοεμβρίου 2006.
              • Επιμορφωτής στο πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικού έτους 2006–2007 (Α΄ φάση) με πέντε διαλέξεις συνολικής διάρκειας 30 ωρών που δόθηκαν στο 1ο και 2ο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (6–21 Νοεμβρίου 2006 και 3–23 Νοεμβρίου 2006 αντίστοιχα) επάνω στα κάτωθι θέματα:  Θεωρίες μάθησης και εφαρμογές στη μουσική διδασκαλία  Διδασκαλία μουσικών εννοιών, κινητικών δεξιοτήτων και μηχανισμών επίλυσης προβλημάτων  Το άγχος στη μουσική εκτέλεση και ο ρόλος του δασκάλου.
              • Σειρά επιμορφωτικών διαλέξεων με θέμα «Διδακτική κινητικών δεξιοτήτων και μουσική εκπαίδευση» που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης A´ Θεσσαλονίκης, Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, 18–19 Δεκεμβρίου 2006.
              • Δισκογραφία (1 εγγραφές)

              Περιλαμβάνει Δισκογραφήσεις/συμμετοχή σε δισκογραφικές παραγωγές ή Ηχογραφήσεις-δημόσιες εκτελέσεις.

                2010

                • Vouvaris, P. & K. Zenz. "Greek Flute Music of the 20th & 21st Century." Liner notes for the CD: Greek Flute Music of the 20th & 21st Century. NAXOS Greek Classics 8.572369.

                  Προβολή Δημοσίευσης

                • Άλλα (22 εγγραφές)

                Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

                  2019

                  • Βούβαρης, Π. «(Ψυχ)ανάλυση και η κρίση του μουσικού υποκειμένου». Ανακοίνωση στην ημερίδα με θέμα: Κριτική μουσική έρευνα: Προκλήσεις και προοπτικές, που διοργάνωσε το Εργαστήριο Κριτικής Μουσικής Έρευνας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 19 Οκτωβρίου 2019.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “Skalkottas at the Movies.” Paper presented at the international conference themed: Skalkottas Today, organized by The Music Library of Greece ‘Lilian Voudouri’ of the Friends of Music Society, Athens, 29 November – 1 December 2019.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2018

                  • Kallimopoulou, E. & P. Vouvaris. “Arion: Harmonizing Theory and Ideology in Practice.” Paper presented at the Fifth International Conference on Analytical Approaches to World Music (AAWM 2018), Thessaloniki, 26–29 June 2018.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2017

                  • Βούβαρης, Π. «Back to Bach: Ζητήματα περιτροπικής οργάνωσης στη μορφολογική δομή της φούγκας σε Ντο ελάσσονα, BWV 847». Ανακοίνωση στο 9ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο με θέμα: Παραλλαγές, επεξεργασίες, μεταμορφώσεις υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Θεσσαλονίκη, 1–3 Δεκεμβρίου 2017.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “Melancholy Subjects, Melancholy Objects: Nikos Skalkottas’s 16 Songs.” Paper presented at the 9th European Music Analysis Conference (EuroMAC 9 – IX CEAM), Strasbourg, 28 June – 1 July 2017.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “Death Speaks Russian: Directional Tonality and Heteroglossia in Mussorgsky’s ‘Serenade’ from Songs and Dances of Death.” Paper presented at the international conference themed: Modus-Modi-Modality, organized by the European University Cyprus in collaboration with the IMS Regional Association for the Study of the Music of the Balkans and with the support of the Cyprus Centre for the Research and Study of Music, Nicosia, 6–10 September 2017.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2015

                  • Vouvaris, P. “Bizet Becomes Ham: Music in the Blender of TV Commercials.” Paper presented at the day conference organized by the Department of Music Studies of the Aristotle University of Thessaloniki in the context of the research project “FP7-ICT EU project: COINVENT- Concept Invention Theory”: Creative Approaches to Blending in Music: Theoretical, Empirical & Computational Perspectives, Thessaloniki, 6 October 2015.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Βούβαρης, Π. «Ζητήματα μελωδικής κατασκευής στην ατονική μουσική του Νίκου Σκαλκώτα». Ανακοίνωση στο 7ο διατμηματικό μουσικολογικό συνέδριο υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας, Κέρκυρα, 30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Βλαχάκη, Μ. & Βούβαρης Π. «Η διδασκαλία σολφέζ με χρήση κινητού Ντο μέσω του συστήματος Kodály στις χώρες του σταθερού-Ντο: Μία συγχρονική και διαχρονική προσέγγιση». Ανακοίνωση στο 7ο συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ) με θέμα: Τυπικές και Άτυπες Μορφές Μουσικής Διδασκαλίας-Μάθησης, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 27–29 Νοεμβρίου 2015.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “Loneliness as Style: Skalkottas Reads Esperas.” Paper presented at the international conference organized by the Centre for Hellenic Studies of King’s College London, the Department of Music of King’s College London, the Athens Conservatory, & the British School of Athens, themed: Music, Language and Identity in Greece: Defining a National Art Music in the Nineteenth and Twentieth Centuries, Athens, 8–10 May 2015.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2014

                  • Βούβαρης, Π. «Wagner post mortem, mors post Wagner ή οι πένθιμες γόνδολες του Liszt». Ανακοίνωση στην ημερίδα που συνδιοργάνωσαν τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ: Giuseppe Verdi και Richard Wagner: Δύο αντίποδες της μουσικής 200 χρόνια μετά, Αθήνα, 21 Μαρτίου 2014.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Βούβαρης, Π. «O Bizet, το ζαμπόν και η τροπολογία της ελληνικής διαφήμισης». Ανακοίνωση στην ημερίδα που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ και το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης: Η πρόσληψη της έντεχνης μουσικής στην Ελλάδα, Θεσσαλονίκη, 11 Απριλίου 2014.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “Canonizing Skalkottas: Analytical and Biographical Discourse Revisited.” Paper presented at the joint meeting of the Dutch-Flemish Society for Music Theory, the Royal Society for Music History of the Netherlands, and the Royal Society for Music History of Belgium, themed: History, Theory, and Analysis: Interactions, Conflicts, Resolutions, Royal Conservatory of the Hague, Netherlands, 28 February – 1 March 2014.
                  • Vouvaris, P. “Issues of Melodic Structure in Nikos Skalkottas’s Post-Tonal Music.” Paper presented at the 8th European Music Analysis Conference (EuroMAC2014), Leuven, 17–20 September 2014.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2013

                  • Βούβαρης, Π. «Το διπλό ταξίδι: Μουσική, αρχιτεκτονική και η έννοια του σημασιοδοτημένου μοντερνισμού». Ανακοίνωση στο συνέδριο που συνδιοργάνωσε το Ινστιτούτο Γκαίτε στην Αθήνα και το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών με θέμα: Το τριπλό ταξίδι. Μουσικές ανταλλαγές ανάμεσα στην Ελλάδα, τη Γερμανία και τη Γαλλία από το 1945 έως τις μέρες μας, Αθήνα, 27–29 Νοεμβρίου 2013.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2011

                  • Vouvaris, P. “Katastrophe auf dem Urwald: Allusion and Meaning in Nikos Skalkottas’s Musik für Piano Solo.” Paper presented at the 2nd biennial Euro-Mediterranean music conference of the Cyprus Music Institute, Nicosia, 8–10 September 2011.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  2010

                  • Vouvaris, P. “Influence as Nostalgia: Nikos Skalkottas’s Retrospective Misreadings.” Paper presented at the 10th international symposium of the Department of Musicology, Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, themed: Between Nostalgia, Utopia, and Realities, Belgrade, 14–17 April 2010.

                  2009

                  • Βούβαρης, Π. «Ζητήματα ταυτότητας και μεθοδολογίας στο Βιβλίο Αρμονίας του Elliott Carter». Ανακοίνωση στην ημερίδα που διοργάνωσε το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας: Elliott Carter, 100 χρόνια ζωής και μουσικής δημιουργίας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 7 Μαρτίου 2009.
                  • Βούβαρης, Π. «“Something Continuously Unfolding in Spiral Motion”: Δομή και αφήγηση στο Ο ατέρμων χρόνος του Μιχάλη Αδάμη». Ανακοίνωση στην ημερίδα που διοργάνωσε το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με θέμα: Μιχάλης Αδάμης: Μουσικό ήθος και πρωτοπορία, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 9 Μαΐου 2009.

                  2006

                  • Βούβαρης, Π. «Η απουσία θεματικής ανάπτυξης στα Σαράντα τέσσερα παιδικά κομμάτια πάνω σε ελληνικούς σκοπούς του Γιάννη Κωνσταντινίδη». Ανακοίνωση στο διεθνές μουσικολογικό συνέδριο που συνδιοργάνωσε το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με θέμα: Όψεις της ελληνικότητας στη μουσική, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αθήνα, 5–7 Μαΐου 2006.

                  2004

                  • Vouvaris, P. “44 Children’s Pieces on Greek Melodies by Yannis Constantinidis: A Masterpiece of Mikrokosmic Proportions.” Paper presented at the 34th annual meeting of the College Music Society, Mid-Atlantic Chapter. Meredith College, Raleigh, NC, U.S.A., 19–20 March 2004.

                    Προβολή Δημοσίευσης

                  • Vouvaris, P. “44 Children’s Pieces on Greek Melodies by Yannis Constantinidis: A Masterpiece of Mikrokosmic Proportions.” Paper presented at the 18th annual meeting of the College Music Society, Great Lakes Chapter. University of Michigan-Ann Arbor, MI, U.S.A., 26–27 March 2004.

                    Προβολή Δημοσίευσης