Παλασάκη Βασιλική
  • vpalasak uom.edu.gr

    Παλασάκη Βασιλική

    Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό)
    Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Διδασκαλία της Γερμανικής Γλώσσας για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ I
      (ΞΓ0301)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Α’ εξάμηνο)

    ΞΓΟ301- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0301

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Α’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι

    ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΛΑΣΑΚΗ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Παραδόσεις, Διαδραστική διδασκαλία, Ασκήσεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    Ελληνική και Γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/modules/document/?course=LANG138

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ο σκοπός του μαθήματος Γερμανικά Ι είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε αρχάριο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών/τριών με τον γερμανικό πολιτισμό. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

    -να έχει αναπτύξει ικανότητες κατανόησης σε αρχάριο επίπεδο (A1) γραπτού και προφορικού λόγου

    -να αναγνωρίζει και να αναλύει απλές μορφοσυντακτικές δομές

    -να συνθέτει και να παράγει νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε αρχάριο επίπεδο

    -να έχει αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες σε ανάλογο επίπεδο στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη)

    -να αναπτύξει ικανότητες δια βίου μάθησης

    Γενικές Ικανότητες

    Λήψη αποφάσεων, αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, σεβασμός στη διαφορετικότητα, εργασία σε διεθνές περιβάλλον, αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση της απαιτούμενης τεχνολογίας.


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση του στοιχειώδους λεξιλογίου που χρειάζεται ο/η φοιτητής/τρια, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε απλές καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. να μπορεί να συστήσει τον εαυτό του, να πάρει πληροφορίες για κατευθύνσεις, να ψωνίσει, να χρησιμοποιεί τα μέσα μεταφοράς κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του/της φοιτητή/τριας με τα βασικά γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σε αρχάριο επίπεδο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση απλών καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Openeclass και με emails στην απευθείας επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/τριες.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Παραδόσεις/Διαδραστική διδασκαλία

    39

    Ασκήσεις

    11

    Εργασίες

    15

    Αυτοτελής Μελέτη

    40

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 

    Γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ανοιχτού τύπου, και σύντομων απαντήσεων.

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • DaF kompakt neu A1-B1 Kursbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021
    • DaF kompakt neu A1-B1 Űbungsbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ II
      (ΞΓ0302)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Β’ εξάμηνο)

    ΞΓΟ302-ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ II

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0302

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    B’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙI

    ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΛΑΣΑΚΗ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Παραδόσεις, Διαδραστική διδασκαλία, Ασκήσεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    Ελληνική και Γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/modules/document/?course=ECO194

     

     ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ο σκοπός του μαθήματος Γερμανικά  ΙΙ είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο (A2), ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών/τριών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

    -να έχει αναπτύξει ικανότητες κατανόησης στο βασικό επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από απλά κείμενα οικονομικού περιεχομένου.

    -να αναγνωρίζει και να αναλύει μορφοσυντακτικές δομές στο βασικό επίπεδο.

    -να συνθέτει και να παράγει νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε βασικό επίπεδο.

    -να έχει αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες σε ανάλογο επίπεδο στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    -να αναπτύξει ικανότητες δια βίου μάθησης.

    Γενικές Ικανότητες

    Λήψη αποφάσεων, αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, σεβασμός στη διαφορετικότητα, εργασία σε διεθνές περιβάλλον, αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση της απαιτούμενης τεχνολογίας, κριτική και αυτοκριτική.

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου που χρειάζεται ο/η φοιτητής/τρια, προκειμένου να μπορεί να επικοινωνήσει σε καθημερινές καταστάσεις σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. εύρεση σπιτιού, διάλογος σε τράπεζα, στο γιατρό, σε ταξιδιωτικό γραφείο, σε εταιρείες). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του/της φοιτητή/τριας με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Προάγεται κυρίως η παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις (π.χ. σύνθεση ενός ανεπίσημου μέιλ, πώς να αποδέχεται ή να απορρίπτει κανείς κάποια πρόταση και να προτείνει ο ίδιος κάτι), η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η γενική κατανόηση καθημερινών κειμένων και διαλόγων.

     

     ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Openeclass και με emails στην απευθείας επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/τριες.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Παραδόσεις/Διαδραστική διδασκαλία

    39

    Ασκήσεις

    11

    Εργασίες

    15

    Αυτοτελής Μελέτη

    40

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 

    Γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ανοιχτού τύπου, και σύντομων απαντήσεων.

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • DaF kompakt neu A1-B1 Kursbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021
    • DaF kompakt neu A1-B1 Űbungsbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021

     

     

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ III
      (ΞΓ0303)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Γ’ εξάμηνο)

    ΞΓΟ303 - ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ III

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0303

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙIΙ

    ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΛΑΣΑΚΗ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Παραδόσεις, Διαδραστική διδασκαλία, Ασκήσεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    Ελληνική και Γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/modules/document/?course=LANG141

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ο σκοπός του μαθήματος Γερμανικά ΙΙΙ είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο (B1), ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών/τριών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

    -να έχει αναπτύξει ικανότητες κατανόησης στο μέσο επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από βασικά αυθεντικά κείμενα οικονομικού περιεχομένου.

    -να αναγνωρίζει και να αναλύει μορφοσυντακτικές δομές στο μέσο επίπεδο.

    -να συνθέτει και να παράγει νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε μέσο επίπεδο.

    -να έχει αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες σε ανάλογο επίπεδο στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    -να αναπτύξει ικανότητες δια βίου μάθησης.

    Γενικές Ικανότητες

    Λήψη αποφάσεων, αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, σεβασμός στη διαφορετικότητα, εργασία σε διεθνές περιβάλλον, αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση της απαιτούμενης τεχνολογίας, κριτική και αυτοκριτική


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου σε μεσαίο επίπεδο, προκειμένου να μπορεί ο/η φοιτητής/τρια να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής/τρια ή εργαζόμενος/η σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, πληροφορίες για το πανεπιστημιακό σύστημα, για γερμανικές εκδηλώσεις και γιορτές κ.α.). Επίσης επιδιώκεται η εξοικείωση του/της φοιτητή/τριας με τα γραμματικά φαινόμενα και τις συντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μεσαίο επίπεδο. Προάγεται κυρίως η σύνθεση γραπτού και προφορικού λόγου στο αντίστοιχο επίπεδο, τόσο μέσα από καθοδηγούμενες ασκήσεις όσο και ως ελεύθερη πλέον παραγωγή λόγου, η ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης και η πιο λεπτομερής κατανόηση κειμένων.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Openeclass και με emails στην  απευθείας επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/τριες.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Παραδόσεις/Διαδραστική διδασκαλία

    39

    Ασκήσεις

    10

    Εργασίες

    20

    Αυτοτελής Μελέτη

    36

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 

    Γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ανοιχτού τύπου, και σύντομων απαντήσεων και με έκθεση/αναφορά.

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • DaF kompakt neu A1-B1 Kursbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021
    • DaF kompakt neu A1-B1 Űbungsbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021

     

    • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ IV
      (ΞΓ0304)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ECO

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    Περιγραφή

    Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Δ’ εξάμηνο)

    ΞΓΟ304 - ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ IV

    ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0304

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Δ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙV

    ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΛΑΣΑΚΗ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Παραδόσεις, Διαδραστική διδασκαλία, Ασκήσεις

    4

    3,5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    Ελληνική και Γερμανική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://openeclass.uom.gr/modules/document/?course=UNI318


    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ο σκοπός του μαθήματος Γερμανικά IV είναι η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η επαφή των φοιτητών/τριών με τον γερμανικό πολιτισμό.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

    -να έχει αναπτύξει ικανότητες κατανόησης σε μέσο επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από αυθεντικά κείμενα οικονομικού περιεχομένου.

    -να αναγνωρίζει και να αναλύει μορφοσυντακτικές δομές της γερμανικής γλώσσας σε μέσο επίπεδο.

    -να συνθέτει και να παράγει νέο γραπτό και προφορικό λόγο σε μέσο επίπεδο.

    -να έχει αποκτήσει νέα γνώση και ικανότητες σε ανάλογο επίπεδο στις 4 δεξιότητες (γραφή, ομιλία, ανάγνωση, ακουστική αντίληψη).

    -να αναπτύξει ικανότητες δια βίου μάθησης

    -να αποκτήσει δεξιότητες αυτόνομης μάθησης (χρήση λεξικού, τεχνικές σύγκρισης γλωσσών κ.λ.π.)

    -να ενισχύσει τη διαπολιτισμική του αντίληψη

    Γενικές Ικανότητες

    Λήψη αποφάσεων, αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, σεβασμός στη διαφορετικότητα, εργασία σε διεθνές περιβάλλον, αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση της απαιτούμενης τεχνολογίας, κριτική και αυτοκριτική

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στο επίπεδο αυτό η διδασκαλία επικεντρώνεται στην απόκτηση λεξιλογίου στο αντίστοιχο επίπεδο, προκειμένου να μπορεί ο φοιτητής να επικοινωνήσει σε καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ως φοιτητής ή εργαζόμενος σε μια γερμανόφωνη χώρα (π.χ. συνέντευξη για δουλειά, κατανόηση και συμπλήρωση μιας σύμβασης εργασίας, πληροφορίες για την ιστορία της χώρας, έκφραση προσωπικής άποψης πάνω σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος κ.α.). Επίσης εμπεδώνεται η γνώση των γραμματικών φαινομένων και συντακτικών δομών της γερμανικής γλώσσας που έχουν ήδη διδαχθεί, μέσα από πιο σύνθετες ασκήσεις και δίνεται βάρος στην εφαρμογή αυτής της γνώσης στην πράξη μέσα από ασκήσεις ελεύθερης παραγωγής και σύνθεσης προφορικού και γραπτού λόγου.

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Openeclass και με emails στην   απευθείας επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/τριες

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Παραδόσεις/Διαδραστική διδασκαλία

    39

    Ασκήσεις

    13

    Εργασίες

    23

    Αυτοτελής Μελέτη

    30

    Σύνολο Μαθήματος

    105

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 

    Γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ανοιχτού τύπου, και σύντομων απαντήσεων  και με έκθεση/αναφορά.

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    • DaF kompakt neu A1-B1 Kursbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021
    • DaF kompakt neu A1-B1 Űbungsbuch von Birgit Braun Klett-Verlag Stuttgart, 2021

     

     

     

    Δημοσιεύσεις


    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font