- x.chrysanthopoulou uom.edu.gr
Χρυσανθοπούλου Ξακουστή
Εντεταλμένη Διδάσκουσα του άρθρου 173 του Ν. 4957/2022
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Διδακτικό Προσωπικό
Γνωστικό Αντικείμενο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε.
Βιογραφικό
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
(ΟΙ0634)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
Β' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (ΣΤ΄ & Η΄ εξάμηνα) - ΟΜΑΔΑ Γ΄
ΟΙ0634 - ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙ0634 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ’ & Η’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ |
|||||
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΚΟΥΣΤΗ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
Διαλέξεις |
4 |
5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ - ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΟΧΙ |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
O σκοπός του μαθήματος είναι κατανόηση και η γνώση του διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος, των τάσεων και των οργανισμών που το επηρεάζουν, των σύγχρονων εξελίξεων στην Ε.Ε. και στη Βαλκανική περιοχή, καθώς και της θέσης της Ελλάδας στο ευρωπαϊκό, βαλκανικό και διεθνές περιβάλλον. Ειδικότερα με τις διαλέξεις και τις μελέτες περιπτώσεων στις ασκήσεις πράξεις στόχος είναι να γνωρίσουν και να αναλύουν την ελληνική οικονομική και επιχειρηματική πραγματικότητα, στο πλαίσιο του διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος και ειδικότερα αυτού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Βαλκανικών χωρών σε μετάβαση. Επίσης, να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τη γνώση και την κατανόηση στα θέματα του διεθνούς, ευρωπαϊκού και βαλκανικού οικονομικού περιβάλλοντος κατά την επαγγελματική ενασχόληση σε εξωστρεφείς φορείς και επιχειρήσεις και να έχουν την ικανότητα ανάπτυξης και υποστήριξης επιχειρημάτων για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με το διεθνές οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Τέλος, να έχουν την ικανότητα να συγκεντρώνουν, να αναλύουν και να ερμηνεύουν εκθέσεις, μελέτες και ποσοτικά δεδομένα σχετικά με το διεθνές οικονομικό περιβάλλον και να διαμορφώνουν κρίσεις σε συναφή οικονομικά και επιστημονικά θέματα, καθώς και να είναι σε θέση να παρουσιάζουν και υποστηρίζουν δεδομένα, ιδέες, προβλήματα και λύσεις σε ειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση να: Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/η φοιτήτρια θα έχει: 1. ικανότητα εύρεσης πηγών για τη λήψη αποφάσεων σε ειδικές θεματικές περιοχές της διεθνούς επιχειρηματικής δράσης και λήψη απόφασης για προβλήματα που αναφύονται σε αυτές. 2. γνώση των μεθοδολογικών εργαλείων ερμηνείας των προβλημάτων της διεθνούς επιχειρηματικής δράσης 3. ικανότητα χρήσης οικονομικής συλλογιστικής για τη διαμόρφωση και αξιολόγηση εναλλακτικών επιχειρηματικών επιλογών σε διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον. 4. ικανότητα κριτικής σκέψης για διεθνή επιχειρηματικά προβλήματα. 5. ικανότητα συγγραφής ατομικής εργασίας σε ζητήματα διεθνούς επιχειρηματικότητας 6. ικανότητα αποτελεσματικής οργάνωσης, παρουσίασης και ανάλυσης δεδομένων που απαιτούνται για διεθνή επιχειρησιακή έρευνα. |
Γενικές Ικανότητες |
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ 2. ΤΡΕΧΟΝΤΑ-ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΠ 3. ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 4. ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ -ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕ 5. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΕΕ 6. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ 7. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ 8. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ 9. ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ 10. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 11. ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ 12. ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ 13.ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΑΓΟΡΑ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e class. | |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Αυτόνομη μελέτη |
98 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
150 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ |
Η αξιολόγηση των φοιτητών/τριών θα γίνεται με: Τη διενέργεια εξετάσεων στο τέλος του εξαμήνου. Την εκπόνηση ερευνητικής Εργασίας. |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΥΡΩΠΗΣ
(ΔΕ5016)
Τύπος
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Το συγκεκριμένο μάθημα ασχολείται με τις διαβαλκανικές οικονομικές σχέσεις πριν και μετά το 1989. Αναλύεται η μετάβαση των χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης στην οικονομία της αγοράς. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες της ΝοτιοΑνατολικής (ΝΑ) Ευρώπης και στις σχέσεις των Βαλκανικών χωρών κατά την κομμουνιστική περίοδο ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιείται η ανάλυση της λειτουργίας του οργανισμού της ΚΟΜΕΚΟΝ (CMEA). Επίσης, παρουσιάζονται οι λόγοι που οδήγησαν στη διάλυση της ΚΟΜΕΚΟΝ καθώς και αυτοί που οδήγησαν τις χώρες της ΝοτιοΑνατολικής Ευρώπης σε μακροοικονομική αστάθεια κατά τα χρόνια της μετάβασης. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις αρχικές αρνητικές οικονομικές συνθήκες των χωρών της ΝΑ Ευρώπης. Μεγάλη βαρύτητα δίδεται στην πτώση της βιομηχανικής παραγωγής, του εμπορίου και του ΑΕΠ γενικότερα. Στο πλαίσιο ανάλυσης των οικονομικών σχέσεων της ΝΑ ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην έλλειψη δυτικού επενδυτικού ενδιαφέροντος στην Βαλκανική ενδοχώρα. Στο ίδιο πλαίσιο γίνεται σημαντική αναφορά στο ελληνικό επενδυτικό ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα, γίνεται ανάλυση των λόγων που θεωρούνται ότι οδήγησαν τις ανεπτυγμένες χώρες και κυρίως αυτές της Δυτικής Ευρώπης να απέχουν επιχειρησιακά και επενδυτικά από τη ΝοτιοΑνατολική Ευρώπη. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στους λόγους που θεωρούνται σημαντικοί και επομένως καθυστέρησαν το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων στις χώρες αυτές. Στο πλαίσιο αυτό οι λόγοι καθυστέρησης της μετάβασης των χωρών της Βαλκανικής στην οικονομία της αγοράς, καθώς και οι λόγοι που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι χώρες της ΝΑ Ευρώπης υστερούν σε οικονομική ανάπτυξη αλλά και σε προσέλκυση ξένων κεφαλαίων και επενδύσεων σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλοκ και ιδίως αυτών της Κεντρικής Ευρώπης, παρουσιάζονται.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Κατανόηση των διαβαλκανικών οικονομικών σχέσεων
-Κατανόηση θεμάτων οικονομικής ανάπτυξης
-Κατανόηση των διαβαλκανικών οικονομικών σχέσεων.
- Ανάλυση των λόγων που καθυστέρησαν το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων στις χώρες αυτές
- Λόγοι καθυστέρησης της μετάβασης των χωρών της ΝοτιοΑνατολικής Ευρώπης στην οικονομία της αγοράς
- Κατανόηση της Ελληνικής επενδυτικής δραστηριότητας στην ΝΑ Ευρώπη
- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
(ΟΙ0633)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
Β' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (ΣΤ΄ & Η΄ εξάμηνα) - ΟΜΑΔΑ Β΄
ΟΙ0633 - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙ0633 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ’ & Η’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ |
|||||
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΚΟΥΣΤΗ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
4 |
5,5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΟΧΙ |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα καλύπτει σημαντικά θέματα που συνδέονται με τη μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας στην οικονομική επιστήμη. Η «Μεθοδολογία της Έρευνας» αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της επιστημονικής θεώρησης, αφού είναι συνυφασμένη με την αναζήτηση και ανακάλυψη της αλήθειας και της γνώσης και την απάντηση σε σημαντικά ερωτήματα της οικονομικής επιστήμης με την εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων. Η διδασκαλία του μαθήματος αποσκοπεί να παρουσιάσει μια ευρύτερη θεώρηση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζεται, οργανώνεται και διεξάγεται η επιστημονική έρευνα, με απώτερο σκοπό οι φοιτητές, όταν ολοκληρώνουν το μάθημα, να είναι σε θέση να σχεδιάζουν, να πραγματοποιούν και να συντάσσουν ερευνητικές προτάσεις και εργασίες. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής επιδιώκεται να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση διαφανειών και σημειώσεων (PowerPoint) κατά τις διαλέξεις Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας open-eclass. Επικοινωνία με φοιτητές/τριες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
4x13=52 |
|
Ασκήσεις και Μελέτες περιπτώσεων |
||
Μελέτη και ανάλυση της βιβλιογραφίας |
||
Αυτοτελής μελέτη |
73 |
|
Γραπτή εργασία με τη μορφή ερευνητικής πρότασης και δημόσια παρουσίασή της (Ομαδική εργασία) |
40 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
165 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ |
Τελικές γραπτές εξετάσεις (100%) Γραπτή εργασία με τη μορφή ερευνητικής πρότασης και δημόσια υποστήριξη της (Προαιρετική εργασία με σκοπό τη βελτίωση της βαθμολογίας) |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Πρόσθετη προτεινόμενη βιβλιογραφία Ελληνική:
Ξενόγλωσση:
|
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
(ΟΙ0114)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ECO
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Περιγραφή
Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Α’ & Γ’ εξάμηνα) – ΟΜΑΔΑ Γ’
ΟΙ0114 - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙ0114 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α’ & Γ’ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ |
||||
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ |
ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ (ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ) |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις |
4 |
5 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
OXI |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
EΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
O σκοπός του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία της Ε.Ε.» είναι να εισαγάγει τους/τις φοιτητές/τριες στο «οικονοµικό γίγνεσθαι» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα, το μάθημα αποσκοπεί στο να παρουσιάσει και να αναλύσει το βασικό υπόβαθρο για την μελέτη της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης (ιστορική ανάπτυξη Ε.Ε. μετά τον Β' Π.Π., διαδικασίες και θεσμοί της βαθμιαίας Οικονομικής Ενοποίησης της Ε.Ε., κ.ά.) καθώς και τις μικροοικονομικές πτυχές και τις βασικές μικροοικονομικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης (ΚΑΠ, Πολιτική ανταγωνισμού, κ.ά.). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος η φοιτήτρια/ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e class. | |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
52 |
|
Εργαστηριακή Άσκηση |
16 |
|
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας |
82 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
150 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
|
Η αξιολόγηση του μαθήματος είναι γραπτή . Η γλώσσα αξιολόγησης είναι τα ελληνικά. Η αξιολόγηση του μαθήματος είναι με γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ελεύθερης ανάπτυξης (Συμπερασματική) |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|