- tstyl uom.gr
Stylianou Anastasios
Research Grant Holder
Department of Economics
Academic Staff
Curriculum Vitae
Teaching
- ENERGY ECONOMICS
(ΟΙ0528)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
ECO
Department
DEPARTMENT OF ECONOMICS
Course Outlines
ΟΙ0528 - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙ0528 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε’ & Ζ’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ |
|||||
ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΤΑΣΟΣ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
4 |
5,5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΟΧΙ |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το παρόν αποτελεί ένα μάθημα επιστημονικής περιοχής που στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών σε θέματα των Οικονομικών της Ενέργειας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / η φοιτήτρια θα είναι σε θέση: 1) Γνώση: v Να γνωρίζει τις βασικές έννοιες αλλά και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με το εν λόγω μάθημα εξειδικεύοντας την γνώση στον συγκεκριμένο χώρο. v Να γνωρίζει την μεθοδολογία αντιμετώπισης προβλημάτων, τους μηχανισμούς που διέπουν τις βασικές έννοιες αλλά και τις πολιτικές που εφαρμόζονται όταν υπάρχουν αποτυχίες στην συγκεκριμένη αγορά. 2) Δεξιότητες: v Να εξηγεί το γιατί συγκεκριμένα φαινόμενα απαντώνται στο χώρο των Οικονομικών της Ενέργειας και να εξετάζει τους λόγους δημιουργίας τους (π.χ. κεφαλαιακή ένταση των επενδύσεων). 3) Ικανότητες: v Να συνδυάζει την θεωρία με προβλήματα οικονομικής φύσης που εμπίπτουν στο μάθημα και να προχωρά επιτυχώς στην υποδειγματοποίησή τους (π.χ. τιμολόγηση στην αγορά ενέργειας). v Να ανακατασκευάζει το πρόβλημα οικονομικής φύσης (π.χ. Μεγιστοποίηση κέρδους μιας επιχείρησης) και να εξηγεί την λύση που υπολόγισε λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους του χώρου των Οικονομικών της Ενέργειας. v Να μπορεί να χρησιμοποιεί την επισκόπηση της βιβλιογραφίας πάνω σε σχετικά θέματα για την παραγωγή πληροφορίας. v Να μπορεί να συνθέτει συγκεκριμένη πληροφορία που προέρχεται από βάσεις δεδομένων ή από την επισκόπηση της βιβλιογραφίας για να παράξει δικά του αποτελέσματα ή να εξηγήσει φαινόμενα που απαντώνται στον πραγματικό κόσμο. v Να μπορεί να αξιολογεί, συγκρίνει και υποστηρίζει την οικονομική διάσταση (ερμηνεύει) της λύσης στο νέο πλαίσιο που του δίνεται. |
Γενικές Ικανότητες |
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης.
|
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις 4 ώρες εβδομαδιαίως |
4Χ13=52 ώρες |
|
Αυτόνομη μελέτη |
113 |
|
Σύνολο Μαθήματος |
165 |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|