- +30 2310 891.735
- ginanimigean uom.edu.gr
- Office: ΚΖ, 212
Nimigean Gina
Detached Staff
Department of Balkan, Slavic & Oriental Studies
Teaching
- ROMANIAN LANGUAGE III
(ΞΓ0503)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Κατά τη διάρκεια του Γ΄ εξαμήνου διδασκαλίας της ρουμανικής ως ξένης γλώσσας, οι διδασκόμενες/οι εμπλουτίζουν τις μορφολογικές και συντακτικές τους γνώσεις και το λεξιλόγιο, βελτιώνουν την προφορά τους και προχωρούν σταδιακά στην ανάγνωση και την κατανόηση λογοτεχνικών κειμένων, με στόχο στο τέλος του εξαμήνου να είναι σε θέση να προφέρουν ικανοποιητικά και τους πιο δύσκολους ρουμανικούς φθόγγους, να καταλάβουν φωνολογικές διακρίσεις, οι οποίες δεν υπάρχουν στην ελληνική, να διαβάζουν και να καταλαβαίνουν (με τη βοήθεια λεξικών) κείμενα με αυξημένο βαθμό δυσκολίας. Οι παραδόσεις καλύπτουν τα ακόλουθα: γενική και δοτική των ουσιαστικών, γενική και δοτική της προσωπικής αντωνυμίας, αιτιατική των δεικτικών αντωνυμιών και επιθέτων, παραθετικά των επιθέτων και των επιρρημάτων, σχηματισμός και χρήση της οριστικής μέλλοντα (3 τύποι). Επίσης συνεχίζεται η ανάπτυξη της επικοινωνιακής επάρκειας, με πλουσιότερο λεξιλόγιο, αναγκαίο στον προφορικό και γραπτό λόγο και στην επαρκή εμπέδωση της γλώσσας.
- ROMANIAN LANGUAGE V
(ΞΓ0505)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Στο εξάμηνο αυτό επιχειρείται εμπέδωση και επανάληψη γραμματικών φαινομένων μέσα από επιλεγμένα κείμενα. Δίδεται έμφαση στα σχήματα λόγου και στους ιδιωτισμούς. Τα μαθήματα εμπλουτίζονται με περισσότερα οπτικο-ακουστικά μέσα σε σχέση με τα προηγούμενα εξάμηνα, τα οποία παρουσιάζουν στιγμιότυπα από την καθημερινή ζωή, ταινίες, δελτία ειδήσεων κτλ. για την καλύτερη εξοικείωση με τον προφορικό λόγο. Αντιμετωπίζονται επίσης τα ακόλουθα γραμματικά φαινόμενα: γερούνδιο, υπερσυντέλικος της οριστικής, ευκτική ενεστώτα, παθητική φωνή, αόριστες, αρνητικές, αναφορικές και ερωτηματικές αντωνυμίες, επίθετα στη γενική-δοτική κτλ.
- ROMANIAN LANGUAGE: TRANSLATION OF TEXTS AND DISCOURSE ANALYSIS
(ΞΓ0508)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Στόχος του μαθήματος είναι η πληρέστερη εκμάθηση της σύγχρονης λόγιας Ρουμανικής γλώσσας, στους τέσσερεις τομείς γνώσεων και δεξιοτήτων: της γλωσσικής ικανότητας, της επικοινωνιακής ικανότητας, της μεθοδολογικής ικανότητας και της διαπολιτισμικής ικανότητας.
Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ρουμανικής γλώσσας συναρτάται με τους γενικότερους στόχους του ακαδημαϊκού Προγράμματος και αποβλέπει στη γλωσσική επάρκεια των φοιτητών, με στόχο να κατακτηθεί στο τέλος του 8ου εξαμήνου σπουδών το ανώτατο δυνατό επίπεδο επάρκειας. Το προτεινόμενο σχέδιο προγράμματος λαμβάνει υπόψη το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη αναγνώριση των τίτλων σπουδών που παρέχονται από το Τμήμα. Για το λόγο αυτό είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή των δεξιοτήτων που θα πρέπει να είναι σε θέση να δείξουν ότι κατέχουν οι σπουδαστές σε κάθε επίπεδο και των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν από πλευράς διδασκαλίας, αλλά όχι του διδακτικού υλικού και των μεθόδων.
Γενικά, η πρόοδος σε μια ξένη γλώσσα διαρθρώνεται σε τρία βασικά επίπεδα (Basic User, Independent User, Proficient User), καθένα από τα οποία μπορεί να κλιμακωθεί σε δύο βαθμίδες: Α1/αρχαρίων, Α2/βασικό (Waystage), Β1/μέτριας γνώσης (Threshold), Β2/καλής γνώσης (Vantage), Γ1/επάρκεια, Γ2/άριστη γνώση.
Το περιεχόμενό τους, οι αντίστοιχες δηλαδή ικανότητες χρήσης της γλώσσας που πρέπει να διαθέτει ο σπουδαστής σε κάθε επίπεδο, περιγράφονται στον πίνακα του κάθε εξαμήνου.
Με δεδομένα το ακαδημαϊκό εξάμηνο των 13 εβδομάδων και τη διδασκαλία 4 ώρες εβδομαδιαία και ο τρόπος με τον οποίο ο συνολικός αυτός διατιθέμενος χρόνος κατανέμεται στα εξάμηνα (και στα επίπεδα) αποτελεί αντικείμενο του τελικού αναλυτικού προγράμματος.
- ROMANIAN LANGUAGE:DISCOURSE TYPES AND ANALYSIS
(ΞΓ0507)
Type
ELECTIVE
Department Abbreviation
BSO
Department
DEPARTMENT OF BALKAN, SLAVIC AND ORIENTAL STUDIES
Course Outlines
Στόχος του μαθήματος είναι η πληρέστερη εκμάθηση της σύγχρονης λόγιας Ρουμανικής γλώσσας, στους τέσσερεις τομείς γνώσεων και δεξιοτήτων: της γλωσσικής ικανότητας, της επικοινωνιακής ικανότητας, της μεθοδολογικής ικανότητας και της διαπολιτισμικής ικανότητας.
Η εκμάθηση και η διδασκαλία της Ρουμανικής γλώσσας συναρτάται με τους γενικότερους στόχους του ακαδημαϊκού Προγράμματος και αποβλέπει στη γλωσσική επάρκεια των φοιτητών, με στόχο να κατακτηθεί στο τέλος του 8ου εξαμήνου σπουδών το ανώτατο δυνατό επίπεδο επάρκειας Το προτεινόμενο σχέδιο προγράμματος λαμβάνει υπόψη το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη αναγνώριση των τίτλων σπουδών που παρέχονται από το Τμήμα. Για το λόγο αυτό είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή των δεξιοτήτων που θα πρέπει να είναι σε θέση να δείξουν ότι κατέχουν οι σπουδαστές σε κάθε επίπεδο και των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν από πλευράς διδασκαλίας, αλλά όχι του διδακτικού υλικού και των μεθόδων.
Γενικά, η πρόοδος σε μια ξένη γλώσσα διαρθρώνεται σε τρία βασικά επίπεδα (Basic User, Independent User, Proficient User), καθένα από τα οποία μπορεί να κλιμακωθεί σε δύο βαθμίδες: Α1/αρχαρίων, Α2/βασικό (Waystage), Β1/μέτριας γνώσης (Threshold), Β2/καλής γνώσης (Vantage), Γ1/επάρκεια, Γ2/άριστη γνώση.
Το περιεχόμενό τους, οι αντίστοιχες δηλαδή ικανότητες χρήσης της γλώσσας που πρέπει να διαθέτει ο σπουδαστής σε κάθε επίπεδο, περιγράφονται στον πίνακα του κάθε εξαμήνου.
Με δεδομένα το ακαδημαϊκό εξάμηνο των 13 εβδομάδων και τη διδασκαλία 4 ώρες εβδομαδιαία και ο τρόπος με τον οποίο ο συνολικός αυτός διατιθέμενος χρόνος κατανέμεται στα εξάμηνα (και στα επίπεδα) αποτελεί αντικείμενο του τελικού αναλυτικού προγράμματος.