Samartzis Panagiotis
  • +30 2310 891.387
  • psamartzis uom.edu.gr

    Samartzis Panagiotis

    Assistant Professor
    Department of Economics


    Curriculum Vitae

    Teaching


    • FINANCIAL MATHEMATICS
      (ΟΙ0113)

    Type
    ELECTIVE

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΟΙ0113 - ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

     ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0113

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Β’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΜΑΡΤΖΗΣ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

     

    4

    5

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: 

    ΟΧΙ

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΟΧΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    eclass

     

    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

    Ο στόχος του μαθήματος είναι να μελετήσει τόσο τις διεθνείς χρηματοοικονομικές αγορές (αγορές μετοχών, ομολόγων, συναλλάγματος, αμοιβαίων κεφαλαίων, εμπορεύματα), καθώς και τους προσδιοριστικούς παράγοντες μέσω των οποίων λειτουργούν οι ανωτέρω αγορές και τον σκοπό του χαρτοφυλακίου επενδύσεων.

     

     

    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι θέση να:

    - Καταλαβαίνουν τη σημασία εννοιών, όπως μετοχές, ομόλογα, συναλλάγματα, αμοιβαία κεφαλαία, εμπορεύματα, εναλλακτικές επενδύσεις, αντιστάθμιση κινδύνου και τους ρόλους τους στις διεθνείς χρηματοοικονομικές αγορές.

    - Είναι σε θέση να κατανοούν τις βασικές λειτουργίες των διεθνών χρηματαγορών.

    - Αναπτύξουν αναλυτική και συνθετική σκέψη, καθώς και ικανότητα αυτόνομης εργασίας.

    - Κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ οικονομιών και χρηματαγορών και το ρόλο των κεντρικών τραπεζών.

    - Κατανοήσουν τα διαφορετικά είδη κινδύνων και τον τρόπο που τα παράγωγα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο

    - Εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις στην ενσωμάτωση διαφορετικών ειδών επενδύσεων σε χαρτοφυλάκια επενδύσεων και την εκτίμηση της συνεισφοράς τους στον κίνδυνο και στην απόδοση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου.

    Γενικές Ικανότητες

    Αυτόνομη εργασία

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Το μάθημα θα χωρίζεται σε 3 βασικές ενότητες:

     

    Ενότητα 1: Εισαγωγή στις διεθνείς χρηματαγορές

    -              Ορισμοί διαφόρων μορφών επενδύσεων.

    -              Σχέση οικονομίας και χρηματαγορών.

    -              Ο ρόλος των επενδύσεων στις διεθνείς χρηματαγορές.

    -              Ο ρόλος των κεντρικών τραπεζών και της νομισματικής πολιτικής.

    -              Δημοσιονομική πολιτική.

    -              Αγορές συναλλάγματος.

     

    Ενότητα 2: Επενδύσεις και χαρτοφυλάκια

    -              Ο ρόλος του χαρτοφυλακίου επενδύσεων.

    -              Αποτελεσματικό σύνορο.

    -              Λήψη επενδυτικών αποφάσεων για διεθνή χαρτοφυλάκια.

    -              Αξιολόγηση επενδυτικών χαρτοφυλακίων.

    -              Διαφοροποίηση στα πλαίσια της διαχείρισης χαρτοφυλακίων.

    -              Μέτρα απόδοσης και μέτρησης της διαχειριστικής ικανότητας.

    -              Ορισμοί εναλλακτικών μορφών επενδύσεων.

    -              Περιγραφή διαφορετικών ειδών εναλλατικών επενδύσεων.

    -              Ο ρόλος των εναλλακτικών επενδύσεων σε ένα χαρτοφυλάκιο.

     

    Ενότητα 3: Κίνδυνος και η μέτρησή του

    -              Ταξινόμηση των διαφόρων μορφών επενδύσεων ως προς τον κίνδυνο.

    -              Μέτρα ρίσκου και μέτρα προσαρμοσμένα στον κίνδυνο (risk adjusted measures).

    -              Η μέτρηση της έκθεσης (exposure) των επιχειρήσεων στους διεθνείς χρηματοοικονομικούς κινδύνους.

    -              Διαχείριση της έκθεσης στους διεθνείς χρηματοοικονομικούς κινδύνους.

    -              Χρήση παραγώγων στη διαχείριση του κινδύνου.

    -             Συμφωνίες Ανταλλαγής (Swaps).

    -              Ορισμός του επιτοκιακού κινδύνου.

     -             Αντιμετώπιση επιτοκιακού κινδύνου.

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Open e class.

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Αυτόνομη μελέτη

    98

    Σύνολο Μαθήματος

    150

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται συμπερασματικά μέσω γραπτών εξετάσεων στην ελληνική γλώσσα. Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται με το πέρας του εξαμήνου στην διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

     

    Τελική Εξέταση (100% του βαθμού):

    Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

    Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

     

    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Academic Journals:

    Journal of Finance, Journal of Empirical Finance, Quantitative Finance

     

     

     

     

    • STATISTICS FOR ECONOMISTS I
      (ΟΙ0203)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0203

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Α

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στατιστική για οικονομολόγους Ι

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    Ιωαννίδης Δημήτριος

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

     

    4

    8

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Υποβάθρου

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

     

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Όχι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    http://compus.uom.gr/ECO121/index.php

    (σημ: οι φοιτητές θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στην πανεπιστημιακή διαδικτυακή πλατφόρμα Compus)

               

     

    1. 2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

     

    Περιγραφή

    Ο κύριος σκοπός της σειράς των μαθημάτων είναι να αναπτυχθούν οι πλέον σύγχρονες  και απαραίτητες μέθοδοι της στατιστικής με εφαρμογές . Να προσφέρεται η βασική  στατιστική .  Βασικά θέματα και έννοιες  της στατιστικής , όπως περιγραφική στατιστική , πληθυσμός και δείγμα, Βασικές Αρχές  Πιθανοτήτων, Κατανομές, παράμετροι κατανομών. Κατανομή Δείγματος και  Κανονική Προσέγγιση .

    Στοιχειώδεις γνώσεις λογισμού απαιτούνται.

    Οι φοιτητές οφείλουν να γνωρίζουν πώς να αναλύουν,  να υπολογίζουν , και να παρουσιάζουν δεδομένα  . Πρέπει να διακρίνουν έννοιες μεταξύ δείγματος και πληθυσμού , καθώς και άλλα θεωρητικά χαρακτηριστικά από τα αντίστοιχα εμπειρικά. Επίσης πρέπει να γνωρίζουν βασικές αρχές των πιθανοτήτων και να καταλαβαίνουν τι είναι τυχαία μεταβλητή και τι η κατανομη της. 

     

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία
    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

     

     

    1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Περιγραφή σε Τίτλους

         Περιγραφική Στατιστική

             Μεταβλητές και Μετρήσεις . Διακριτές Κατανομές Συχνοτήτων.  Απόλυτη και Σχετική Συχνότητα. Συνεχείς Κατανομές Συχνοτήτων – Ιστογράμματα. 5 Αθροιστικές Κατανομές Συχνοτήτων. Μέτρα Θέσης (ή Κεντρικής Τάσης).Μέτρα Απόκλισης. Άλλες Παράμετροι Κατανομών Συχνοτήτων. Διδιάστατες Κατανομές Συχνοτήτων. Μέτρα Συσχέτισης. Σχέσεις Εξάρτησης – Παλινδρόμηση

         Βασικές Αρχές της Θεωρίας Πιθανοτήτων

             Βασικές Έννοιες: Τυχαία πειράματα – Δειγματοχώροι – Ενδεχόμενα Ορισμός της Πιθανότητας.Βασικές Αρχές Απαρίθμησης.Δεσμευμένες Πιθανότητες. Πολλαπλασιαστικός Κανόνας Πιθανοτήτων.Ανεξάρτητα Ενδεχόμενα.             Νόμος του Bayes – Υποκειμενικές Πιθανότητες                                                                                                          

         Τυχαίες Μεταβλητές και Κατανομές

             Τυχαίες Μεταβλητές. Διακριτές Κατανομές(Διωνυμική - Υπεργεωμετρική - Poisson ) Συνεχείς Κατανομές(Κανονική)

         Παράμετροι Κατανομών

             Παράμετροι Θέσεων: Μέση τιμή, Διάμεσος, Επικρατούσα τιμή. Παράμετροι Απόκλισης: Διακύμανση ή Διασπορά. Τυπική απόκλιση.

         Κοινές Κατανομές και Διάφορες Προτάσεις γύρω από τη Μέση Τιμή και Διακύμανση

             Από κοινού συνάρτηση κατανομής και πυκνότητα  πιθανότητας. Περιθώρια συνάρτηση κατανομής  και πυκνότητα πιθανότητας. Ανεξάρτητες τ.μ..                                Συνδιακύμανση και Συσχέτιση

     

         Στατιστικές Έρευνες – Δειγματοληψίες – Κανονική Προσέγγιση

             Στατιστικές Έρευνες – Δειγματοληψίες Νόμος των Μεγάλων Αριθμών. Κεντρικό Οριακά θεωρήματα.

     

     

    1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Compus.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

     

     

     

     

     

     

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Εργαστήρια  : Η Στατιστική με  Excel   φροντιστηριακές ασκήσεις

    26

    Αυτόνομη μελέτη

    162

    Σύνολο Μαθήματος

    240

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται συμπερασματικά μέσω γραπτών εξετάσεων στην ελληνική γλώσσα. Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται (α) στα μέσα του εξαμήνου, και (β) με το πέρας του εξαμήνου στην διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

     

    Πρόοδος  (30% του βαθμού):

    • Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

     

    Τελική Εξέταση (70% του βαθμού):

    • Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών
    • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

     

     

    1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Newbold P. Statistics for Business and Economics. Prentice-Hall, (N).  6th edition, 2007.

    Ιωαννίδης Δημήτριος , Στατιστική Μεθοδολογία με χρήση Excel , Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Ζήτη, 2011.

     

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

     

    2018-2019

     

    • STATISTICS FOR ECONOMISTS II
      (ΟΙ0304)

    Type
    COMPULSORY

    Department Abbreviation
    ECO

    Department
    DEPARTMENT OF ECONOMICS

    Course Outlines

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΙ0304

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Β

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Στατιστική ΙI

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    Ιωαννίδης Δημήτριος

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις

     

    4

    8

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Υποβάθρου

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    Στατιστική Ι

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Όχι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    http://compus.uom.gr/ECO122/index.php

    (σημ: οι φοιτητές θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στην πανεπιστημιακή διαδικτυακή πλατφόρμα Compus)

               

     

    1. 2.      ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

     

    Περιγραφή

    Ο κύριος σκοπός της σειράς των μαθημάτων είναι να αναπτυχθούν οι πλέον σύγχρονες  και απαραίτητες μέθοδοι της στατιστικής με εφαρμογές .  Οι φοιτητές πρέπει να γνωρίζουν πώς να διατυπώνουν και να λύνουν βασικά προβλήματα στην στατιστική, όπως εκτίμηση παραμέτρων, έλεγχοι υποθέσεων, ανάλυση κατηγοριοποιημένων δεδομένων κτλ. Ένας από τους κυριότερους σκοπούς είναι να προετοιμάσει τους φοιτητές για τα μαθήματα της Οικονομετρίας.

    Στα μαθήματα αποφεύγονται αποδείξεις και άλλες αυστηρές  μαθηματικές διατυπώσεις .  Κύρια δίνεται έμφαση με τι τρόπους εφαρμόζεται η θεωρία .

     

    Γενικές Ικανότητες

    • Αυτόνομη εργασία
    • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

     

     

    1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Περιγραφή σε Τίτλους

         Στατιστικές Έρευνες – Δειγματοληψίες –

             Στατιστικές Έρευνες – Δειγματοληψίες                                             

         Στατιστική Συμπερασματολογία. Βασικές Έννοιες

             Σημαντικές Στατιστικές Συναρτήσεις. Δειγματοληπτικές Κατανομές.

             Ανακεφαλαίωση Μερικών Σπουδαίων Συμπερασμάτων

         Σημειοεκτιμητική

             Αμερόληπτοι Εκτιμητές – Αποδοτικοί Εκτιμητές.Συνεπείς Εκτιμητές Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων.Εκτιμητές Μέγιστης Πιθανοφάνειας                                                                                  

     

         Εκτίμηση με Διαστήματα Εμπιστοσύνης

    Συμμετρικά Διαστήματα Εμπιστοσύνης για τη Μέση Τιμή  μ .

    Συμμετρικά Διαστήματα Εμπιστοσύνης για τη Διαφορά των Μέσων 

      δύο Πληθυσμών.

         Έλεγχοι Υποθέσεων

             Έλεγχοι για τη Μέση Τιμή  .Έλεγχοι για τη Διακύμανση   . Έλεγχοι για τη

    Μέση Τιμή μη Κανονικού Πληθυσμού.Έλεγχοι για τη Διαφορά των

    Μέσων Δύο Πληθυσμών.

         Ανάλυση Κατηγοροποιημένων Δεδομένων

             X2 – Έλεγχοι Καλής Προσαρμογής. Έλεγχοι Ανεξαρτησίας              

     

     

    1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας με την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Compus.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

     

     

     

     

     

     

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    52

    Εργαστήρια  : Η Στατιστική με  Excel   φροντιστηριακές ασκήσεις

    26

    Αυτόνομη μελέτη

    162

    Σύνολο Μαθήματος

    240

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται συμπερασματικά μέσω γραπτών εξετάσεων στην ελληνική γλώσσα. Οι γραπτές εξετάσεις πραγματοποιούνται (α) στα μέσα του εξαμήνου, και (β) με το πέρας του εξαμήνου στην διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

     

    Πρόοδος  (30% του βαθμού):

    • Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

     

    Τελική Εξέταση (70% του βαθμού):

    • Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών
    • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

     

    1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Newbold P. Statistics for Business and Economics. Prentice-Hall, (N).  6th edition, 2007.

    Ιωαννίδης Δημήτριος , Στατιστική Μεθοδολογία με χρήση Excel , Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Ζήτη, 2011.

     

     

     

    ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

     

    2018-2019

     

    Publications


    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font