Σατρατζέμη Μαρία
  • 2310-891897
  • maya uom.edu.gr
  • Γραφείο: Γ5, 524
  • Fax: 2310-891290

    Σατρατζέμη Μαρία

    Καθηγήτρια
    Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής


    Γνωστικό Αντικείμενο

    ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ – ΘΕΩΡΙΑ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ (ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ)

    Ακαδημαϊκοί Τίτλοι
    • Πτυχίο Τμήματος. Μαθηματικών, Α.Π.Θ., (1980).
    • Διδάκτωρ Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, (1991).
    Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

    Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα & Τεχνικές

    Συνεργατικός Προγραμματισμός από απόσταση

    Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού

    Προσαρμοστικά συστήματα

    Εκπαιδευτική Τεχνολογία

    Αλγόριθμοι

    Αλγοριθμική Θεωρία Γραφημάτων

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
      (ΠΛ0106-3)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Εξάμηνο: 1ο (Χειμερινό) | Κατεύθυνση: Κορμού | Υποχρεωτικό | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες: Σατρατζέμη Μαρία, Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος, Ξυνόγαλος Στέλιος, Σακελλαρίου Ηλίας

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Εισαγωγική στο διαδικαστικό προγραμματισμό και σε τεχνικές επίλυσης προβλημάτων με τη C. Ειδικότερα o φοιτητής θα:
    α) κατανοήσει τις βασικές αρχές του διαδικαστικού προγραμματισμού,
    β) θα αποκτήσει δεξιότητες σχεδιασμού καικωδικοποίησης αλγορίθμων στη γλώσσα C
    γ) θα αποκτήσει την ικανότητα ανάπτυξης, αποσφαλμάτωσης, και ελέγχου προγραμμάτων σε ένα περιβάλλον προγραμματισμού.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Εισαγωγή στις γλώσσες προγραμματισμού. Περιβάλλοντα ανάπτυξης γλωσσών προγραμματισμού.
    2. Βασικές έννοιες της γλώσσας C: Τύποι, τελεστές και παραστάσεις. Ροή Ελέγχου: Εντολές υπό συνθήκη, Εντολές επανάληψης. Διαδικαστικός Προγραμματισμός: Συναρτήσεις, Δείκτες. Δομές Δεδομένων: Πίνακες, Εγγραφές & πίνακες Εγγραφών. Είσοδος και Έξοδος: Αρχεία, Χαρακτήρες, Αλφαριθμητικά.
    3. Χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Code:Blocks.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    Γραπτές εξετάσεις 55%
    Πρόοδος 30%
    Υποχρεωτικές Εργασίες 15%

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)
    68384925 Η ΓΛΩΣΣΑ C ΣΕ ΒΑΘΟΣ, Τύπος: Σύγγραμμα, ΝΙΚΟΣ Μ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, 2017, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 978-960-461-715-9

    13767 Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ C: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τύπος: Σύγγραμμα, ERIC S. ROBERTS, 2004, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 960-209-791-4

    68370518 Εισαγωγή στη γλώσσα C, με παραδείγματα και ασκήσεις, Τύπος: Σύγγραμμα, Αλέξανδρος Καράκος, 2012, Καράκος Αλεξανδρος (Αυτοέκδοση), ISBN: 9789609340694

    68383623 C: Από τη Θεωρία στην Εφαρμογή, Τύπος: Σύγγραμμα, Γ. Σ. Τσελίκης - Ν. Δ. Τσελίκας, 2016, Γ.Σ.Τσελίκης - Ν.Δ.Τσελίκας, ISBN: 978-960-93-1961-4

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστοσελίδα μαθήματος

    • ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
      (ΠΛ0201)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Εξάμηνο: 2ο (Εαρινό) | Κατεύθυνση: Κορμού | Υποχρεωτικό | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες: Σατρατζέμη Μαρία, Κολωνιάρη Γεωργία

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Ο στόχος του μαθήματος είναι η μελέτη των δομών δεδομένων και εστιάζεται σε δύο αλληλοσυμπληρούμενους άξονες: α) αναγνώριση και ανάπτυξη χρήσιμων μαθηματικών μοντέλων (Αφηρημένοι Τύποι Δεδομένων ΑΤΔ) και των πράξεών τους καθώς και ο προσδιορισμός των κατηγοριών των προβλημάτων που μπορούν να επιλύσουν β) ανάπτυξη μεθόδων αναπαράστασης και υλοποίησης των (ΑΤΔ) και των πράξεών τους στη διαδικαστική γλώσσα προγραμματισμού C.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Εισαγωγή στις δομές δεδομένων.
    2. Στοίβα (stack), βασικές πράξεις, υλοποίηση στοίβας µε πίνακα, εφαρμογές µε τη χρήση στοίβας.
    3. Ουρά (queue), βασικές πράξεις, υλοποίηση ουράς με πίνακα, εφαρμογές με τη χρήση ουράς.
    4. Λίστα (list), βασικές πράξεις, υλοποίηση λίστας με σειριακή αποθήκευση.
    5. Συνδεδεμένη λίστα (linked list), υλοποίηση με χρήση δεικτών, υλοποίηση στοίβας, ουράς ως ΣΛ, εφαρμογές ΣΛ.
    6. Δέντρα, ∆υαδικά Δέντρα (∆∆, binary trees), βασικές πράξεις, υλοποίηση ∆∆ με πίνακα, με δείκτες και με αναδρομή, εφαρμογές ∆∆: κώδικες Huffman.
    7. Πλήρη ΔΔ, Μέγιστα/Ελάχιστα Δ. Σωρός
    8. Κατακερματισμός (hashing), ανοιχτής διεύθυνσης (open probing), υλοποίηση πίνακα κατακερματισμού (hash table).
    9. Β-Δέντρα, βασικές πράξεις.
    10. AVL- Δέντρα, βασικές πράξεις.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    Γραπτές Εξετάσεις 80 %
    Υποχρεωτικές Εργασίες 20%

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)
    77112308 Δομές Δεδομένων με C, Τύπος: Σύγγραμμα, Νικόλαος Μισυρλής, 2017, ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ISBN: 978-960-466-181-7

    18548971 Δομές δεδομένων, αλγόριθμοι και εφαρμογές C++, Τύπος: Σύγγραμμα, Sahnii Sartaj, 2004, ΤΖΙΟΛΑ, ISBN: 978-960-418-030-1

    59357253 Δομές Δεδομένων, 2η Έκδοση, Τύπος: Σύγγραμμα, Μποζάνης Παναγιώτης Δ., 2016, ΤΖΙΟΛΑ, ISBN: 978-960-418-594-8

    50658958 Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι με Αντικειμενοστρεφή Σχεδιαστικά Μορφήματα στη C++, Τύπος: Σύγγραμμα, BrunoR. Preiss, Επιστ. Επιμ. Κώστας Κοντογιάννης, 2016, Πεδίο Α.Ε., ISBN: 978-960-546-692-3

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστοσελίδα μαθήματος

    • ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ
      (CM0102)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    MAI

    Τμήμα
    Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
      (ΠΛ0509-2)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΕΠ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Εξάμηνο: 2ο (Εαρινό) | Κατεύθυνση: Κορμού | Υποχρεωτικό | Εβδ.διδασκαλία: 3 | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 5

    Διδάσκοντες: Σατρατζέμη Μαρία

    Μαθησιακά αποτελέσματα

    Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει το βασικό μαθηματικό υπόβαθρο για την ανάλυση αλγορίθμων, θα μπορεί να συγκρίνει την θεωρητική πολυπλοκότητα αλγορίθμων και να εφαρμόζει τις βασικές μεθοδολογίες ανάπτυξης αποτελεσματικών αλγόριθμων.

    Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Ανάλυση Αλγορίθμων: Λεπτομερές και απλοποιημένο μοντέλο του Υπολογιστή, Παραδείγματα
    2. Ασυμπτωτική ανάλυση αλγορίθμων. Ασυμπτωτικός συμβολισμός: Ο, Ω, Θ. Ιδιότητες. Η αξία της ανάλυσης αλγορίθμων. Η έννοια της αλγοριθμικής πολυπλοκότητας.
    3. Ανάλυση πολυπλοκότητας επαναληπτικών αλγορίθμων. Υπολογισμός αθροισμάτων
    4. Ανάλυση πολυπλοκότητας αναδρομικών αλγορίθμων μέθοδος διαίρει και βασίλευε. Παραδείγματα
    5. Αναζήτηση, Σειριακή αναζήτηση, Δυαδική Αναζήτηση, ανάλυση πολυπλοκότητας
    6. Αλγόριθμοι Ταξινόμησης Ι: Ταξινόμηση με Εισαγωγή, Ταξινόμηση με Επιλογή, ανάλυση πολυπλοκότητας καλύτερη, χειρότερη, μέση περίπτωση
    7. Αλγόριθμοι Ταξινόμησης ΙΙ: Γρήγορη ταξινόμηση, Ταξινόμηση με Συγχώνευση, ανάλυση πολυπλοκότητας καλύτερη, χειρότερη, μέση περίπτωση. Ταξινόμηση του Shell, ανάλυση πολυπλοκότητας. Σύγκριση αλγορίθμων ταξινόμησης, Ανάλυση Αλγορίθμων Ταξινόμησης και σύγκριση με εμπειρικά δεδομένα
    8. Αλγόριθμοι Ταξινόμησης ΙΙΙ: Ταξινόμηση με Μέτρημα, Ταξινόμηση με βάση τη Ρίζα, ανάλυση πολυπλοκότητας
    9. Όρια Αλγόριθμων Ταξινόμησης. Στατιστικά Διάταξης, Στατιστικά σε Μέσο Γραμμικό Χρόνο
    10. Αλγόριθμοι Σωρών: Σωρός Μεγίστων, Ταξινόμηση με Σωρό, Σωρός Ελαχίστων Μεγίστων, Διπλός Σωρός, ανάλυση πολυπλοκότητας
    11. Γραφήματα: Βασικές έννοιες γραφημάτων, Αλγόριθμοι διερεύνησης γραφήματος κατά πλάτος & κατά βάθος, Ελάχιστα Δένδρα καλύμματα – αλγόριθμοι Prim & Kruskal, Ελάχιστα μονοπάτια – αλγόριθμοι Bellman-Ford, Dijkstra, Floyd. Ανάλυση πολυπλοκότητας των παραπάνω αλγορίθμων.

    Αξιολόγηση φοιτητών

    Γραπτές εξετάσεις 100%

    Βιβλιογραφία

    (Ένα από τα παρακάτω:)
    59359780 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Τύπος: Σύγγραμμα, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald L. Rivest, Clifford Stein, 2016, ΙΤΕ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ, ISBN: 978-960-524-473-6

    18548861 Ανάλυση και σχεδίαση αλγορίθμων, Τύπος: Σύγγραμμα, Παπαρρίζος Κωνσταντίνος, 2010, ΤΖΙΟΛΑ, ISBN: 978-960-418-222-0

    13898 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ, Τύπος: Σύγγραμμα, JON KLEINBERG, EVA TARDOS, 2009, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, ISBN: 978-960-461-207-9

    68370088 Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων, 3η Έκδοση, Τύπος: Σύγγραμμα, Levitin Anavy, Mάνος Ρουμελιώτης (επιμέλεια), 2018, Τζιόλα, ISBN: 978-960-418-732-4

    Συμπληρωματικό υλικό

    Ιστοσελίδα μαθήματος

    • ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
      (ΠΣ0102)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MIS

    Τμήμα
    ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

    Περιγραφή

    Σκοπός?στόχοι μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στην αντικειμενοστρεφή τεχνική ανάλυσης, σχεδίασης και υλοποίησης λογισμικού, αξιοποιώντας ως γλώσσα προγραμματισμού τη Java. Στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές εξοικειώνονται με βασικές και προχωρημένες έννοιες αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού και αποκτούν ικανότητες ανάλυσης προβλημάτων, σχεδίασης της λύσης τους και ανάπτυξης του αντίστοιχου λογισμικού χρησιμοποιώντας σύγχρονα ολοκληρωμένα περιβάλλοντα ανάπτυξης.

    Περίγραμμα Μαθήματος:

    Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή τρόπο σκέψης: αντικείμενα και κλάσεις.

    Ορισμός κλάσης: πεδία, κατασκευαστές, μέθοδοι. Μέθοδος main: δημιουργία αντικειμένων και κλήση μεθόδων.

    Αλληλεπίδραση Αντικειμένων: συσχέτιση κλάσεων, εσωτερική και εξωτερική κλήση μεθόδων, διαγράμματα κλάσεων & διαγράμματα αντικειμένων. Δομές επιλογής.

    Ομαδοποίηση Αντικειμένων: δυναμικές συλλογές αντικειμένων (ArrayList). Δομές επανάληψης: for, for-each.

    Ομαδοποίηση Αντικειμένων: στατικές συλλογές αντικειμένων (πίνακας). Δομές επανάληψης: while.

    Xρήση κλάσεων βιβλιοθήκης: αλφαριθμητικά (String), διάβασμα δεδομένων από το πληκτρολόγιο (Scanner).

    Κληρονομικότητα: υπερκλάσεις & υποκλάσεις, ιεραρχία κληρονομικότητας, η αρχή της υποκατάστασης, casting, κλάσεις περιτύλιξης.

    Πολυμορφισμός και υποσκέλιση: στατικός και δυναμικός τύπος μεταβλητής, δυναμικός εντοπισμός μεθόδου.

    Τεχνικές αφαίρεσης: αφηρημένες κλάσεις και διασυνδέσεις.

    Μελέτη περίπτωσης: αξιοποίηση κληρονομικότητας, τεχνικών αφαίρεσης και συλλογών αντικειμένων σε αντικειμενοστρεφείς εφαρμογές.

    Ανάπτυξη Γραφικής Διασύνδεσης Χρήστη ? GUI.

    Επαναληπτική άσκηση.

    Εξετάσεις.

    • ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
      (MLI0102)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΜΔΠ

    Τμήμα
    Δ.Δ.Π.Μ.Σ. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (12 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

      2017

      • Tsikinas S., Xinogalos S., Satratzemi M., Kartasidou L. (2018) “Using Serious Games for Promoting Blended Learning for People with Intellectual Disabilities and Autism: Literature vs Reality”. In: Auer M., Tsiatsos T. (eds) Interactive Mobile Communication Technologies and Learning. IMCL 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 725. Springer, Cham. doi: 10.1007/978-3-319-75175-7_55

        Προβολή Δημοσίευσης

      2014

      • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, “Educational Games for Teaching Computer Programming”, Book chapter on Research on e-Learning and ICT in Education Technological, Pedagogical and Instructional Perspective, Karagiannidis, Charalampos, Politis, Panagiotis, Karasavidis, Ilias (Eds.), 87-98, 2014, doi: 10.1007/978-1-4614-6501-0_7.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2013

      • Kazanidis I., Satratzemi M. (2013), “ A Framework for Automatic Construction of Reusable Adaptive Courses: The Case of ProPer SAT 2.0”. In: Peña-Ayala A. (eds) Intelligent and Adaptive Educational-Learning Systems. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 17. Springer, Berlin, Heidelberg, doi: 10.1007/978-3-642-30171-1_9

        Προβολή Δημοσίευσης

      2012

      • Ioannis Kazanidis and Maya Satratzemi, “Restrictions and Abilities of SCORM: A Path to Adaptive Course Development”, Book chapter on Research on e-Learning and ICT in Education, Springer, New York, NY, 2012, Part 4, 295-308, DOI: 10.1007/978-1-4614-1083-6_22.

        Προβολή Δημοσίευσης

      2009

      • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “Towards the integration of adaptive educational systems with SCORM standard and authoring toolkits”, Book chapter on Advanced Learning, ed. Raquel Hijn-Neira, ISBN 978-953-307-010-0, 2009, 287-313.

      2008

      • Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, Katerina Kagani, “Teaching Introductory Programming Concepts with Lego MindStorms in Greek High Schools: A Two-Year Experience”, Service Robot Applications, ed. Yoshihiko Takahashi, INTECH, 2008, 344-368, 2008.
      • Μ. Σατρατζέμη, «Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: Διδακτικά Προβλήματα και Εκπαιδευτικά Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα», Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Εκδόσεις ΣΟΦΙΑ, 2008.

      2003

      • Dagdilelis, V., Satratzemi, M., Boyle R., Evangelidis, G., Proceedings of the 8th ACM Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE), Thessaloniki, Greece, July 2003.

      2002

      • Δαγδιλέλης Β., Ευαγγελίδης Γ., Σατρατζέμη Μ., Εισαγωγή στη χρήση των ΗΥ (Παρουσιάσεις με ΗΥ, Internet), τόμος Β’, Εκδόσεις Τζιόλα, Θεσσαλονίκη 2002.
      • Δαγδιλέλης Β., Ευαγγελίδης Γ., Σατρατζέμη Μ., Εισαγωγή στη χρήση των ΗΥ (Γραφικά περιβάλλοντα Εργασίας, Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα) τόμος Α’, Εκδόσεις Τζιόλα, Θεσσαλονίκη, 2002.

      2000

      • Margaritis K. G., Dagdilelis V., Satratzemi M., “Ensuring the Quality of UCE for High-school Teachers, University of Macedonia, Greece”, European University Continuing Education (EUCEN), The Managers’ Handbook, pp.223-225, 2000.

      1994

      • Καλφακάκου Ρ., Σατρατζέμη Μ., «Προσδιορισμός της Οικογένειας των Μειζόνων Εφικτών Διανυσμάτων Γραμμικής Ανίσωσης», Επιστημονική Επετηρίδα Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ., Tμήμα Πολιτικών Μηχανικών , ΙΓ', σελ. 243-254, Θεσσαλονίκη, 1994.
      • Επιστημονικά Περιοδικά (42 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

        2019

        • Tsompanoudi, D., Satratzemi, M., Xinogalos, S. & Karamitopoulos, L. An Empirical Study on Factors related to Distributed Pair Programming. International Journal of Engineering Pedagogy, 9(2), 65-81, 2019.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2018

        • Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, Despina Tsompanoudi, and Leonidas Karamitopoulos, “Examining Student Performance and Attitudes on Distributed Pair Programming,” Scientific Programming, vol. 2018, Article ID 6523538, 8 pages, 2018.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Soultana Karga, Maya Satratzemi, "A hybrid recommender system integrated into LAMS for learning designers", Journal of Education and Information Technologies, (2018), 23(3), 1297–1329, DOI: 10.1007/s10639-017-9668-0.
        • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, Alexander Chatzigeorgiou, Despina Tsompanoudi, “Factors affecting students’ performance in Distributed Pair Programming”, Journal of Educational Computing Research 0(0) 1–32, 2017, DOI: 10.1177/0735633117749432 (First Published December 28, 2017)

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Soultana Karga, Maya Satratzemi, "A hybrid recommender system integrated into LAMS for learning designers", Journal of Education and Information Technologies, (2018), 23(3), 1297–1329, DOI: 10.1007/s10639-017-9668-0

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, “An adaptive mechanism for Moodle based on automatic detection of learning styles”, Journal of Education and Information Technologies, (2018), 23(3), 1331–1357, DOI: 10.1007/s10639-017-9663-5

          Προβολή Δημοσίευσης

        2017

        • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, CMX: The Effects of an Educational MMORPG on Learning and Teaching Computer Programming, IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol.10, Issue 2, 219-235, 2017, DOI 10.1109/TLT.2016.2556666.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Xinogalos S., Satratzemi M., Malliarakis C., «Microworlds, games, animations, mobile apps, puzzle editors and more: What is important for an introductory programming environment?», Education and Information Technologies, Vol. 22, Issue 1, 145–176, 2017, doi:10.1007/s10639-015-9433-1.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2016

        • Despina Tsompanoudi, Satratzemi, M., Xinogalos, S., “Evaluating the Effects of Scripted Distributed Pair Programming on Students’ Performance and Participation”, IEEE Transactions on Education, Vol. 59, Issue 1, 24-31, 2016, doi:10.1109/TE.2015.2419192

          Προβολή Δημοσίευσης

        2015

        • Despina Tsompanoudi, Satratzemi, M., Xinogalos, S., “Distributed Pair Programming using Collaboration Scripts: An Educational System and initial Results”, Informatics in Education, Vol. 14, No. 2, 291–314, 2015, DOI: 10.15388/infedu.2015.17

          Προβολή Δημοσίευσης

        2014

        • Malliarakis, C., Satratzemi, M., Xinogalos, S., “Optimization of server performance in the CMX educational MMORPG for Computer Programming”, Computer Science and Information Systems, Vol. 11, No. 4. 1537–1553, (2014), doi: 10.2298/CSIS131220078M

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, “Designing educational games for computer programming: A holistic framework”, Electronic Journal of e-Learning, 12 (3), 281-297, 2014.

        2012

        • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “Improving the educational process by joining SCORM with adaptivity: the case of ProPer”, International Journal of Technology Enhanced Learning, 4 (3), 231-249, 2012

        2011

        • Kazanidis, Ioannis and Maya Satratzemi. "Adaptivity in ProPer: An Adaptive SCORM Compliant LMS." Distance Education Environments and Emerging Software Systems: New Technologies. IGI Global, 2011. 172-190. doi:10.4018/978-1-60960-539-1.ch011

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Paltoglou, G., Salampasis, M., Satratzemi, “Modeling information sources as integrals for effective and efficient source selection”, Information Processing and Management, 47(1), 2011, 18-36, doi: 10.1016/j.ipm.2010.02.004.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2010

        • Paltoglou, G., Salampasis, M., Satratzemi, “Collection-integral Source Selection for uncooperative distributed information retrieval environments”, Information Sciences, 180(14), 2010, 2763-2776, doi: 10.1016/j.ins.2010.03.020.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2009

        • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, «Adaptivity in ProPer: an adaptive SCORM compliant LMS», Journal of Distance Education Technologies, 7, 2, 2009, 44-62, doi: 10.4018/jdet.2009040103.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2008

        • G. Paltoglou, M. Salambasis, M. Satratzemi, “A results merging algorithm for distributed information retrieval environments that combines regression methodologies with a selective download phase”, Information Processing & Management, 44, 4, 2008, 1580-1599, doi: 10.1016/j.ipm.2007.12.008

          Προβολή Δημοσίευσης

        2007

        • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi , Vassilios Dagdilelis, "Teaching Java with BlueJ: a Two-Year Experience", ACM SIGCSE Bulletin, 39, 3, 2007, 345, doi: 10.1145/1268784.1268914.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2006

        • Stelios Xinogalos, Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, «Teaching Fundamental Notions of Object Oriented Programming with objectKarel», WSEAS TRANSACTIONS on ADVANCES in ENGINEERING EDUCATION, 11, 3, 2006, 1022-1029
        • Maya Satratzemi, «Heuristic Algorithms for Graph Set Coloring Problem», International Journal of Pure and Applied Mathematics, 27(4), 2006, 477-489
        • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, Vassilios Dagdilelis, «An Introduction to Object-oriented programming with a didactic Microworld: objectKarel”, Computers & Education, 47, 2006, 148-171, Elsevier Publishers, doi: 10.1016/j.compedu.2004.09.005.

          Προβολή Δημοσίευσης

        2005

        • Georgios Evangelidis, Vassilios Efopoulos, Vassilios Dagdilelis, Maya Satratzemi, «WIPE: A programming environment for novices», ACM SIGCSE Bulletin, 37(3), 2005, 113-117, doi: 10.1145/1067445.1067479.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, «Using Hands-on Activities for Motivating Students with OOP Concepts before they are asked to Implement them», ACM SIGCSE Bulletin, 37(3), 2005, 380, doi: 10.1145/1067445.1067581

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, «The Hands-on Activities of the Programming Microworld objectKarel», ACM SIGCSE Bulletin, 37(3), 2005, 384, doi: 10.1145/1067445.1067586

          Προβολή Δημοσίευσης

        2004

        • Dagdilelis V., Satratzemi M., Evangelidis G., “Introducing Secondary Education Students to Algorithms and Programming”, Education and Information Technologies, vol.9, no.2, pp.159-173, 2004.

        2003

        • Dagdilelis V., Evangelidis G., Satratzemi M., V. Efopoulos, C. Zagouras, «DELYS: A novel microworld-based educational software for teaching Computer Science subjects», Computers & Education, vol. 40, no. 4, pp.307–325, 2003.
        • Dagdilelis V., Satratzemi M., Evangelidis G., «Implementing a Nationwide System for Training Very Small Enterprises for ICT Innovation: the Greek Case», Educational Technology & Society, vol. 6, no. 1, 2003.

        2002

        • V. Dagdilelis, M. Satratzemi, G. Evangelidis, «What they really do? Attempting (once again) to model novice programmers’ behavior», ACM SIGCSE Bulletin, 34(3), 2002, 244.

          Προβολή Δημοσίευσης

        • Σατρατζέμη Μ., “AnimGraph: Ένα Σύστημα Οπτικοποίησης Αλγορίθμων της Θεωρίας Γραφημάτων και η Εμπειρική αξιολόγησή του ως Εργαλείο Μελέτης”, ΘΕΜΑΤΑ στην Εκπαίδευση, 3, 1, σελ. 35-52, 2002.
        • Xynogalos S, Satratzemi M., «An Integrated Programming Environment for Teaching the Object-Oriented Programming Paradigm», Lecture Notes in Computer Science (LNCS), vol.2510, pp.544-551, 2002.

        2001

        • Satratzemi M., Dagdilelis V., Evangelidis G., «Telemachus: A system for submission and assessment of students programs», Learning Technology, IEEE Learning Technology Task Force (LTTF), vol. 3, no. 3, July 2001.
        • Satratzemi M., Dagdilelis V., Evangelidis G., «A System for Program Visualization and Problem-Solving Path Assessment of Novice Programmers”, SIGCE Bulletin, vol. 33, no. 3, pp. 137-14, 2001.
        • Dagdilelis V., Satratzemi M., «Post’s Machine: a didactic microworld as an introduction to formal programming», Education and Information Technologies, vol. 6, no. 2, pp.123-141, 2001.

        2000

        • Satratzemi M., Tsouros C., F. Harary, “An Heuristic Algorithm for Handling Multiple Responces”, Journal of Heuristics, vol. 6, pp.269-282, 2000.

        1998

        • Satratzemi M., Margaritis K. G., Tsouros C., “An Algorithm for Prescribed Multiple Domination in Arbitrary Graphs”, Computers and Mathematics with Applications, vol.35, no. 8, pp.109-115, 1998.
        • Dagdilelis V., Satratzemi M., “DIDAGRAPH: A Software for Teaching Graph Theory Algorithms”, SIGSE Bulletin, ACM Press, vol. 30, no. 3, pp.64-68, 1998.

        1996

        • Tsouros C., Satratzemi M., “Optimal Solution of a Total Time Distribution Ρroblem”, Ιnternational Journal of Ρroduction Εconomics, vol. 35, pp.473-478, 1996.

        1994

        • Tsouros C., Satratzemi M., “Supply Centers Αllocation under Βudget Restrictions Μinimizing the Longest Delivery Time”, Ιnternational Journal of Ρroduction Εconomics, vol.35, pp.373-377, 1994.
        • Tsouros C., Satratzemi M., “Οptimal Distribution of Supply Centers Ιnvolving Supply Capacity, Demands and Βudget Restriction”, Yugoslav Journal of Operations Research, (ΥUJOR), vol. 4, no. 2, pp.187-193, 1994.

        1993

        • Tsouros C., Satratzemi M., “Tree Search Αlgorithms for the Dominating Vertex Set Ρroblem”, Ιnternatiοnal Journal of Computer Μathematics, vol. 47, pp.127-133, 1993.

        1992

        • Tsouros C., Satratzemi M., “Μinimum Cost Αllocation of Supply Centers with Limitation on Time Delivery”, International Journal of Production Εconomics, vol. 26, pp.353-358, 1992.
        • Συνέδρια (105 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

          2019

          • Tsita C., Satratzemi M. (2019) “Conceptual Factors for the Design of Serious Games”. In: Gentile M., Allegra M., Söbke H. (eds) Games and Learning Alliance. GALA 2018. Lecture Notes in Computer Science, vol 11385. Springer, Cham

          2018

          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, "Analysis of Students' Navigational Behaviour in a Moodle Course", In Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning (ECEL18), 1-2 November 2018, Athens, Greece, 226-234.
          • Ιωάννης Καραγιάννης, Μάγια Σατρατζέμη, "Μηχανισμοί προσαρμογής της μαθησιακής διαδικασίας σε Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης", 11th Pan-Hellenic & International Conference ICT in Education 2018 (HCICTE 2018), 19-21 October 2018, Thessaloniki, Greece, 403-410.
          • Christina Tsita, Maya Satratzemi, "How serious games in cultural heritage are being evaluated", 11th Pan-Hellenic & International Conference ICT in Education 2018 (HCICTE 2018), 19-21 October 2018, Thessaloniki, Greece, 97-104.
          • Xinogalos, S., Satratzemi, M., Tsompanoudi, D., and Karamitopoulos, L. (2018). A Two-year Evaluation of Distributed Pair Programming Assignments by Undergraduate Students. 11th Pan-Hellenic and International Conference ICT in Education 2018 (HCICTE 2018), Thessaloniki, 19-21 October 2018, 291-298.
          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, "Implementation of an Adaptive Mechanism in Moodle Based on a Hybrid Dynamic User Model", 21th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL 2018), 25-28 September 2018, Kos Island, Greece. Advances in Intelligent Systems and Computing, Springer, 1456-1467.
          • Despina Tsompanoudi, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, Karamitopoulos Leonidas, "An Empirical Study on Pair Performance and Perception in Distributed Pair Programming", 21th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL 2018), 25-28 September 2018, Kos Island, Greece. Advances in Intelligent Systems and Computing, Springer, 788-798.
          • Tsikinas S., Xinogalos S., Satratzemi M., Kartasidou L. (2018) “Using Serious Games for Promoting Blended Learning for People with Intellectual Disabilities and Autism: Literature vs Reality”. In: Auer M., Tsiatsos T. (eds) Interactive Mobile Communication Technologies and Learning. IMCL 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 725. Springer, Cham. doi: 10.1007/978-3-319-75175-7_55.

          2017

          • Soultana Karga, Maya Satratzemi , “Exploiting Recommender Systems in Learning Design”, 9th International Conference in Open and Distance Learning - Learning Design, Athens, November 23-26 2017.
          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, “Α Technique to Adapt Course Presentation in Moodle”, In Proceedings of the 17th European Conference on eLearning (ECEL2017), Kidmore End : 247-255. Kidmore End: Academic Conferences International Limited. (Oct 2017).
          • S Xinogalos, M Satratzemi, A Chatzigeorgiou, D Tsompanoudi, “Student perceptions on the benefits and shortcomings of distributed pair programming assignments”, Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2017 IEEE, 1513-1521, DOI: 10.1109/EDUCON.2017.7943050

            Προβολή Δημοσίευσης

          2016

          • Xinogalos, S., Satratzemi, M., Tsompanoudi, D. and Chatzigeorgiou, A. (2016). Monitoring an OOP Course Through Assignments in a Distributed Pair Programming System. In: Z. Budimac, Z. Horvath, T. Kozsik (eds.): Proceedings of the SQAMIA 2016: 5th Workshop of Software Quality, Analysis, Monitoring, Improvement, and Applications, Budapest, Hungary, 29.-31.08.2016, Vol. 1677, ISSN: 1613-0073, http://ceur-ws.org/Vol-1677/, 97-104.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, “Α Technique to Enhance Motivational Appeal of Moodle: Design and Evaluation”, In Proceedings of the 15th European Conference on eLearning (ECEL2016), 27 - 28 October 2016, Prague, Czech, 2016, 351-356.
          • Karagiannis I., Satratzemi M. (2016) A Framework to Enhance Adaptivity in Moodle. In: Verbert K., Sharples M., Klobučar T. (eds) Adaptive and Adaptable Learning. EC-TEL 2016. Lecture Notes in Computer Science, vol 9891. Springer, Cham, doi: 10.1007/978-3-319-45153-4_53.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Stavros Tsikinas, Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, “Review on Serious Games for People with Intellectual Disabilities and Autism”, In Proceedings of the Proceedings of 10th European Conference on Games Based Learning (ECGBL2016), 6-7 October, Paisley, Scotland, 2016, 696-703.
          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi, “Enhancing Adaptivity in Moodle: Framework and Evaluation Study”, Proceedings of 19th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2016), Springer, Cham: Part of the Advances in Intelligent Systems and Computing book series (AISC, volume 545), 21-23 September 2016, Belfast, 2016, 345-359.

          2015

          • Xinogalos, S., Malliarakis, C., Tsompanoudi, D. and Satrtatzemi, M. (2015). “Microworlds, Games and Collaboration: three effective approaches to support novices in learning programming”. In Proceedings of the 7th Balkan Conference on Informatics Conference (BCI '15). ACM, New York, NY, USA, Article 39, 8 pages, doi:10.1145/2801081.2801094.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2014

          • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, “CMX: IMPLEMENTING AN MMORPG FOR LEARNING PROGRAMMING”, Proceedings of the 8th European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2014), 9-10 October, Berlin, Germany, 346-355 (Game competition ECGBL 2014, 1st winner, category: “Installed on a computer Game Winner”, http://academic-conferences.org/ecgbl/ecgbl2014/ecgbl14-home.htm)
          • Soultana Karga, Maya Satratzemi , “Mentor: A hybrid Recommender System in order to support teachers in Learning Design authoring process”, Proceedings of ICALT 2014, July 7-9, Athens, Greece, 522-523, doi: 10.1109/ICALT.2014.154.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Ioannis Karagiannis, Maya Satratzemi Comparing “LMS and AEHS: Challenges for Improvement with Exploitation of Data Mining”, Proceedings of ICALT 2014, July 7-9, Athens, Greece, 2014, 65-66, doi: 10.1109/ICALT.2014.29

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Despina Tsompanoudi, Maya Satratzemi, “A web-based Authoring Tool for Scripting Distributed Pair Programming”, Proceedings of ICALT 2014, July 7-9, Athens, Greece, 2014, 259-263, doi: 10.1109/ICALT.2014.81

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, “Integrating learning analytics in an educational MMORPG for computer programming” Proceedings of ICALT 2014, July 7-9, Athens, Greece, 2014, 233-237, doi: 10.1109/ICALT.2014.74.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Giachanou, A., Salampasis, M., Satratzemi, M. & Samaras, N. 2014. A User-Centered Evaluation of a Web Based Patent Classification Tool. In proceedings of the MindTheGap'14 workshop, Berlin, Germany, 4-7 March 2014.

          2013

          • Giachanou, A., Salampasis, M., Satratzemi, M. & Samaras, N. Report on the CLEF-IP 2013 Experiments: Multilayer Collection Selection on Topically Organized Patents. In proceedings of the CLEF-IP 2013 workshop, Valencia, Spain, 23-26 September 2013.
          • Christos Malliarakis; MAYA Satratzemi; Stelios Xinogalos. Towards optimizing server performance in an educational MMORPG for teaching computer programming. In: 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS 2013: ICNAAM 2013. American Institute of Physics, 2013. p. 345-348.
          • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, « A holistic framework for the development of an educational game aiming to teach computer programming», Proceedings of the 7th European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2013), 359-386, 3-4 October, Porto, Portugal.
          • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, «Towards a new Massive Multiplayer Online Role Playing Game for introductory programming», Proceedings of the 6th Balkan Conference in Informatics (BCI 2013- ACM), 156-163, 19-21 September, Thessaloniki, Greece, doi:10.1145/2490257.2490284.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Despina Tsompanoudi, Maya Satratzemi, «Exploring the effects of Collaboration Scripts embedded in a Distributed Pair Programming System», 18th Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE 2013), 225-230, Canterbury, United Kingdom, 1-3 July, 2013, doi: 10.1145/2462476.2462500.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2012

          • Χρήστος Μαλλιαράκης, Στέλιος Ξυνόγαλος, Μάγια Σατρατζέμη, «Εκπαιδευτικά παιχνίδια για την εκμάθηση του προγραμματισμού», 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "ΤΠΕ στην Εκπαίδευση" - Βόλος, 27-30 Σεπ 2012
          • Τσομπανούδη Δέσποινα, Σατρατζέμη Μάγια, Συνεργατικός Προγραμματισμός από Απόσταση και Προσαρμοστική Υποστήριξη της Συνεργασίας, Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνέδριου Διδακτικής της Πληροφορικής, Φλώρινα, 2012, 73-82.
          • Christos Malliarakis, Maya Satratzemi, Stelios Xinogalos, «Towards the Constructive Incorporation of Serious Games Within Object Oriented Programming», 6th European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2012), 301-308, 4-5 October, Cork, Ireland.

          2011

          • Despina Tsompanoudi, Maya Satratzemi, «Enhancing adaptivity and intelligent tutoring in Distributed Pair Programming systems to support novice programmers», 3rd International Conference on Computer Supported Education CSEDU 2011, 339-344, Noordwijkerhout, Ηolland, 6-8 May, 2011.

          2010

          • Ξυνόγαλος Στέλιος, Σατρατζέμη Μάγια, Συγκριτική Μελέτη των Εκπαιδευτικών Προγραμματιστικών Περιβαλλόντων BlueJ & jGRASP, Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνέδριου Διδακτικής της Πληροφορικής, Αθήνα, 2010, 31-40.
          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, «Restrictions and Abilities of Scorm adoption by Adaptive Educational Hypermedia Systems”, 7th pan-Hellenic Conference with International Participation – ICT in Education, vol.I, pp.119-126, Korinthos, 23-26 September, 2010.
          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “Modelling User Progress and Visoualizing Feedback: The Case of PROPER”, 2nd International Conference on Computer Supported Education CSEDU 2010, 46-53.

          2009

          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “User progress feedback in an adaptive e-learning Environment”, IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2009, Rome, Italy, 546-547
          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “Efficient authoring of SCORM courseware adapted to user learning style: the case of ProPer SAT”, Lecture Notes in Computer Science (5686) Advances in Web Based Learning - ICWL 2009, 196-205, doi: 10.1007/978-3-642-03426-8_25.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, “A Long-Term Evaluation and Reformation of an Object Oriented Design and Programming Course”, The 9th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALΤ 2009), 64-66 (Best award paper), doi: 10.1109/ICALT.2009.131.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, “Applying learning styles to SCORM compliant courses”, The 9th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALΤ 2009), 147-151, doi: 10.1109/ICALT.2009.127

            Προβολή Δημοσίευσης

          • G. Paltoglou, M. Salambasis, M. Satratzemi, “Simple Adaptation of data Fusion Algorithms for Source Selection”, Advances in Information Retrieval, Lecture Notes in Computer Science (LNCS), 5478, M. Boughamen et al. (Eds), 497-508, 2009, doi: 10.1007/978-3-642-00958-7_44.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2008

          • Paltoglou, G., Salampasis, M., Satratzemi, M., “Integral Based Source Selection for Uncooperative Distributed Information Retrieval Environments”, In Proc. Large-Scale Distributed Systems for Information Retrieval (LSDS-IR'08), 67-74, doi: 10.1145/1458469.1458475

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, Vassilios Dagdilelis, “An analysis of students’ difficulties with ArrayList object collections and proposals for supporting the learning process”, The 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALΤ 2008), July 1-4, 2008, 180-182, doi: 10.1109/ICALT.2008.159

            Προβολή Δημοσίευσης

          • G. Paltoglou, M. Salambasis, M. Satratzemi, “A Comparison of Centralized and Distributed Information Retrieval Approaches”, Panhellenic Conference on Informatics (PCI 2008), Proceedings IEEE Computer Society, 21-25, doi: 10.1109/PCI.2008.18.

            Προβολή Δημοσίευσης

          2007

          • Kazanidis I., Satratzemi M. (2008) Adaptivity in a SCORM Compliant Adaptive Educational Hypermedia System. In: Leung H., Li F., Lau R., Li Q. (eds) Advances in Web Based Learning – ICWL 2007. ICWL 2007. Lecture Notes in Computer Science, vol 4823. Springer, Berlin, Heidelberg, doi:10.1007/978-3-540-78139-4_18.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • G. Paltoglou, M. Salambasis, M. Satratzemi, “Hybrid results Merging”, ACM Sixteenth Conference on Information and Knowledge Management (CIKM 2007), November 6-9, 2007, Lisbon, Portugal, 321-430, doi: 10.1145/1321440.1321487

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Paltoglou G., Salampasis M., Satratzemi M. (2007) Results Merging Algorithm Using Multiple Regression Models. In: Amati G., Carpineto C., Romano G. (eds) Advances in Information Retrieval. ECIR 2007. Lecture Notes in Computer Science, vol 4425. Springer, Berlin, Heidelberg, doi: 10.1007/978-3-540-71496-5_18.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, Vassilios Dagdilelis, «A COMPARISON OF TWO OBJECT-ORIENTED PROGRAMMING ENVIRONMENTS FOR NOVICES», IASTED International Conference on Computers and Advanced technology in Education (CATE2007), October 8 – 10, 2007, Beijing, China, 49-54.
          • Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi, "Combine Adaptive Education Hypermedia and SCORM compliant Learning Management Systems", The 7th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALΤ 2007), July 18-20, 2007, Niigata, Japan, 330-331, doi: 10.1109/ICALT.2007.97

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi , Vassilios Dagdilelis, "Re-designing an OOP course based on BlueJ", The 7th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALΤ 2007), July 18-20, 2007, Niigata, Japan, 660-664, doi: 10.1109/ICALT.2007.214

            Προβολή Δημοσίευσης

          • G. Paltoglou, M. Salambasis, M. Satratzemi, “Using linkage information to approximate the distribution of relevant documents in DIR”, 11th Panhellenic Conference on Informatics (PCI 2007), 423-431

          2006

          • Εφοπούλου Αναστασία, Σατρατζέμη Μάγια, Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος, «WEBPAQ: Ένα Διαδικτυακό Περιβάλλον Αξιολόγησης για το Μάθημα του Προγραμματισμού», 5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ -ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ETΠE 2006), ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 5 - 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006, 211-218.
          • Σατρατζέμη Μάγια, Ξυνόγαλος Στέλιος, Δαγδιλέλης Βασίλης, «Εκπαιδευτικά Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα για τη Διδασκαλία του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού: μια επισκόπηση», 5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ -ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ETΠE 2006), ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 5 - 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006, 899-906.
          • Maya Satratzemi, «A Heuristic Algorithm for the Radio-T-Coloring Problem», Πρακτικά 18ου Εθνικού Συνέδριου Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, Κοζάνη 15-17 Ιουνίου, 2006, 699-708.
          • Stelios Xinogalos, Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, «Evaluating objectKarel - an educational programming environment for object oriented programming», Current Developments in Technology-Assisted Education 2 (IV International Conference on Multimedia and ICTs in Education (m-ICTE2006), Seville, Spain, 22-25 November 2006, 821-825
          • T. FOLIAS, V. DAGDILELIS, M. SATRATZEMI, G. EVANGELIDIS, «Introducing CS-major Students to parallel programming using StarLogo», 5th WSEAS International Conference on Education and educational Technology (EDU’06), Tenerife, Spain, 16-18 December 2006, 99-103
          • Stelios Xinogalos, Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, «An Objects-First Approach to Teaching Object Orientation based on objectKarel», 5th WSEAS International Conference on Education and educational Technology (EDU’06), Tenerife, Spain, 16-18 December 2006, 93-98.
          • Stelios Xinogalos, Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, «Studying Students’ Difficulties in an OOP Course based on BlueJ», IASTED International Conference on Computers and Advanced technology in Education (CATE2006), October 4-6, 2006, Lima, Peru, 82-87
          • Stelios Xinogalos, Maya Sartatzemi, Vassilios Dagdilelis, Georgios Evangelidis, “Teaching OOP with BlueJ: A Case Study”, 6th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALT 2006), July 5-7, 2006, Kerkrade, The Netherlands, 944-946, doi: 10.1109/ICALT.2006.1652599

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Maya Satratzemi, “Heuristic Algorithms for the Set-Coloring Problem”, Proceedings CONFERENCE ON INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES: FROM THEORY TO APPLICATIONS (ICTAA’ 2004), Damascus, Syria, 24-28 April, 2006.

          2005

          • Σ. Ξυνόγαλος, Μ. Σατρατζέμη, Β. Δαγδιλέλης, Γ. Ευαγγελίδης, "Η Διδασκαλία της Κληρονομικότητας στον Προγραμματιστικό Μικρόκοσμο objectKarel", Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου Η Διδακτική της Πληροφορικής (σε CD), Κόρινθος, 7-9 Οκτωβρίου 2005.
          • Κ. Καγκάνη, Β. Δαγδιλέλης, Μ. Σατρατζέμη, Γ. Ευαγγελίδης, "Μία Μελέτη Περίπτωσης της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα LEGO Mindstorms", Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου Η Διδακτική της Πληροφορικής (σε CD), Κόρινθος, 7-9 Οκτωβρίου 2005.
          • Maya Satratzemi, Vassilios Dagdilelis, Katerina Kagani, “Teaching Porgramming with robots: A case Study on Greek Secondary Education”, P. Bozanis, E.N. Houstis, (Eds.), Lecture Notes in Computer Science (LNCS), 3746, 502-512, 2005, doi: 10.1007/11573036_47

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Vassilios Dagdilelis, Maya Satratzemi, Katerina Kagani, «Teaching (with) Robots in Secondary Schools: some new and not-so-new didactic problems», 5th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (EEEE ICALT 2005), Kaohsiung, Taiwan, July 5-8, 2005, 757-761, doi: 10.1109/ICALT.2005.255.

            Προβολή Δημοσίευσης

          • Maya Satratzemi, Constantin Tsouros, «A Heuristic Algorithm for the List Multicoloring of a Random Graph», 7th Balkan Conference on Operational Research, Constanta, Romania, May 25-28, 2005

          2004

          • Β. Δαγδιλέλης, Μ. Σατρατζέμη, Γ. Ευαγγελίδης. «Βασικές αρχές σχεδίασης εκπαιδευτικού λογισμικού», Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ελληνική Εκπαίδευση: Απολογισμός και Προοπτικές, σ. 56-71, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2004.
          • Ξυνόγαλος Στέλιος, Σατρατζέμη Μάγια, «Η Εισαγωγή στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό: Διδακτικά Προβλήματα και Μεθοδολογίες για την Αντιμετώπισή τους», 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου – 3 Οκτωβρίου 2004, 133-142 (τόμος Β).
          • Σατρατζέμη M. , Καγκάνη A., “Η Διδασκαλία του Προγραμματισμού με τη Βοήθεια Φυσικών Μηχανικών Μοντέλων”, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πληροφορική & Εκπαίδευση (ΣΕΠΔΕΘ 2004), Θεσσαλονίκη, Φεβρουάριος 2004.
          • Xinogalos S., Satratzemi M., "Introducing Novices to Programming: a review of Teaching Approaches and Educational Tools", in proc. International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2004), Orlando, USA, July 21-25, 2004.
          • Xynogalos S., Satratzemi M., "Studying Novice Programmers' Attitudes in Developing and Implementing Algorithms Using an Educational Programming Environment", in proc. the International Conference on Cybernetics and Information Technologies, Systems and Applications (CITSA 2004) and the 10th International Conference on Information Systems Analysis and Synthesis (ISAS 2004), Orlando, USA, July 21-25, 2004.
          • Satratzemi M., Tsouros C., “A Heuristic Algorithm for the Set T-Coloring Problem”, in proc. INTERNATIONAL CONFERENCE ON INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES: FROM THEORY TO APPLICATIONS (ICTAA’ 2004), Damascus, Syria, 19-23 April, pp. 1-6, 2004.
          • Dagdilelis V., Satratzemi M., «Training teachers in the didactic uses of ICT: more than fluency is needed», in proc. SITE 2004—Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Atlanta, USA, March 1-6, pp. 4065-4068, 2004.

          2003

          • Xynogalos S., Satratzemi M., “Students’ Practices in Developing and Implementing Algorithms: An Empirical Study”, in proc. 6th Hellenic European Conference on Computer Mathematics and its Applications (HERCMA 2003), Athens, Greece, 2003.

          2002

          • Σατρατζέμη Μ., Δαγδιλέλης Β., Ευαγγελίδης Γ., «Μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Με Διεθνή Συμμετοχή Οι Τεχνολογίες Της Πληροφορίας Και Της Επικοινωνίας Στην Εκπαίδευση, Ρόδος, 26-29 Σεπτεμβρίου, σελ. 289-298, 2002.
          • Σατρατζέμη Μ., Ξυνόγαλος Σ., «Εκπαιδευτικά Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα βασισμένα στους Εκδότες Σύνταξης: Ανάλυση Εργαλείων και Επισκόπηση Αποτελεσμάτων Αξιολόγησης», Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Με Διεθνή Συμμετοχή Οι Τεχνολογίες Της Πληροφορίας Και Της Επικοινωνίας Στην Εκπαίδευση, Ρόδος, 26-29 Σεπτεμβρίου, σελ. 87-96, 2002.
          • Satratzemi M., “An Algorithm for Finding the Location–Domination Number on Arbitrary Graphs”, in proc. 16th International Conference Systems for Automation of Engineering and Research (SAER-2002), Varna, BULGARIA, September 20-22, pp. 117-122, 2002.
          • Dagdilelis V., Satratzemi M., Evangelidis G., «What they really do? Attempting (once again) to model novice programmers’ behavior», in proc. 7th Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE’2002-ACM), Denmark, June 24-26, pp. 244, 2002.
          • Satratzemi M., “Locating-Dominating sets on arbitrary graphs”, in proc. 6th Balkan Conference on Operational Research, Thessaloniki, Greece, May 22-25, 2002.

          2001

          • Εφόπουλος Β., Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., Ευαγγελίδης Γ., «XWeb-Compiler-Ένα Διαδικτυακό Προγραμματιστικό Περιβάλλον με υποστήριξη Βάσεων Δεδομένων για τη διδασκαλία των αρχών του προγραμματισμού», Πρακτικά του συνεδρίου Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση: Τεχνολογίες, Εφαρμογές, Κατάρτιση Εκπαιδευτικών, Ρόδος, Δεκέμβριος, 2001.
          • Ξυνόγαλος Σ., Σατρατζέμη Μ., «Αρχές σχεδίασης ολοκληρωμένων περιβαλλόντων προγραμματισμού για αρχαρίους», Πρακτικά 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική των Μαθηματικών και Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 12-14 Οκτωβρίου, σελ. 515-520, 2001.
          • Satratzemi M., Dagdilelis V., Evangelidis G., Efopoulos V., «An Educational Programming Environment for Novices», Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου στην Πληροφορική (της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων Η/Υ & Πληροφορικής ΕΠΥ), σελ. 352-361, 2001.
          • Σατρατζέμη Μ., «Ένα Αυτόματο Σύστημα Ελέγχου Προγραμμάτων για την Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία του Προγραμματισμού», Πρακτικά του 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ανοιχτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Πάτρα, 25-27 Μαΐου, 2001.
          • Εφόπουλος Β., Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., Κασκάλης Θ., Ευαγγελίδης Γ., «DBSchoolLab: Ένα σύστημα για τη διαχείριση ασκήσεων και διαγωνισμάτων στο σχολικό περιβάλλον», Πρακτικά του συνεδρίου Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση και στην εκπαίδευση από απόσταση, Ρέθυμνο, σελ. 496-508, 2001.
          • Satratzemi M., «Studying Graph Algorithms using AnimGraph: An Empirical Study», in proc. Fifth Hellenic European Conference on Computer Mathematics and its Applications (HERCMA 2001), Athens, Greece, pp. 352-356, 2001.
          • Evangelidis G., Dagdilelis V., Satratzemi M., “X-Compiler: Yet Another Integrated Novice Programming Environment”, in proc. IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2001), Madison, USA, August 6-8, pp. 166-169, 2001.

          2000

          • Δαγδιλέλης Β., Ευαγγελίδης Γ., Σατρατζέμη Μ., Β. Εφόπουλος, Φ. Κολοβός, «Το Περιβάλλον Χ: Ενας Μικρόκοσμος για μια Εισαγωγή στον Προγραμματισμό», Πρακτικά του Συνεδρίου «Πληροφορική και Εκπαίδευση του (Σ.Ε.Π.Δ.Ε.Θ.), Θεσσαλονίκη, Νοέμβριος 2000.
          • Ξυνόγαλος Σ., Σατρατζέμη Μ., Δαγδιλέλης Β., «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό: Διδακτικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικά Εργαλεία», Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή Συμμετοχή–οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, Πάτρα, Οκτώβριος, σελ. 115-124, 2000.
          • Σατρατζέμη Μ., Χατζηαθανασίου Κ., Δαγδιλέλης Β., «AnimPascal: Ένα Εκπαιδευτικό Περιβάλλον για τη Στήριξη Εισαγωγικών Μαθημάτων Προγραμματισμού», Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή Συμμετοχή–οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, Πάτρα, Οκτώβριος, σελ. 125-135, 2000.
          • Μαργαρίτης Κ., Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., Συκοπετρίτης A., “Μεταβάλλοντας το εκπαιδευτικό πανόραμα: η περίπτωση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής”, Πρακτικά του Συνεδρίου Τεχνολογία και Κοινωνία των Πληροφοριών, Αθήνα, Ιούνιος, 232-241, 2000.
          • Satratzemi M., Dagdilelis V., “Telemachus an Effective Electronic Marker of the Students’ Programming Assignments”, in proc. 5th Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE’2000-ACM), Helsinki, Finland, July 11-13, pp. 191, 2000.

          1999

          • Σατρατζέμη Μ., Δαγδιλέλης Β., Μαργαρίτης Κ., Μιχαήλ Σ., Παπανικολάου Σ., "Ενας Διδακτικός Μικρόκοσμος για μια Εισαγωγή στον προγραμματισμό: το Ρομπότ Karel”, Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή-Διδακτική των Μαθηματικών & Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Ρέθυμνο, Οκτώβριος, σελ. 250-255, 1999.
          • Σατρατζέμη Μ., Χατζηαθανασίου Κ., Δαγδιλέλης Β., “AnimGraph: An Animated Graph Environment”, in Proceedings of the 7th Hellenic Conference on Informatics, (EPY), Ιωάννινα, Αύγουστος, II. σελ. 115-II.123, 1999.
          • Dagdilelis V., Satratzemi M., “Didactics Too, not only Teaching”, in proc. 4th Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ItiCSE’99-ACM), Cracow, Poland, pp. 183, June 27–July 1, 1999.

          1998

          • Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., “Λογισμικό για την Διδασκαλία και την Ερευνα στη Θεωρία Γραφημάτων; Αλγόριθμοι και Διδακτικά Προβλήματα”, Πρακτικά του 12ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Ερευνας (E.E.E.E), Σάμος, Σεπτέμβριος, σελ. 1231-1244, 1998.
          • Satratzemi M., Dagdilelis V., “Excess Domination in Graphs”, in proc. Fourth Hellenic European Conference on Computer Mathematics and its Applications (HERCMA '98), Athens, Greece, pp. 753-759, 1998.

          1997

          • Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., “Η μηχανή του Post: ένας διδακτικός μικρόκοσμος για την εισαγωγή στον τυπικό προγραμματισμό”, Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πληροφορικής, Αθήνα, Δεκέμβριος, σελ. 193-203, 1997.
          • Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., “Εκπαιδευτικό λογισμικό για την Στήριξη της Διδασκαλίας : η Περίπτωση του Project Πυθαγόρας”, Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Μαθηματικών και Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Πάτρα, Ιούνιος, σελ. 78-90, 1997.
          • Satratzemi M., Dagdilelis V., “Maximal Covering Location Problem with Multiple Coverage Requirements”, in proc. Fourth Βalkan Conference on Οperational Research, Thessaloniki, Greece, October, pp.922-930, 1997.
          • Dagdilelis V., Satratzemi M., “Using Emil Post’s Machine for an introduction to Formal Programming”, in proc. Second Conference on Intergrating Technology into Computer Science Education (ItiCSE’97-ACM), Uppsala, Sweden, June, pp.147, 1997.

          1995

          • Satratzemi M., Tsouros C., “Response Units Number for Covering Demands That Require Multiple Response”, in proc. Third Βalkan Conference on Οperational Research, Thessaloniki, Greece, October, pp.556-565, 1995.
          • Satratzemi M., Margaritis K. G., Tsouros C., “Prescribed Multiple Domination in Graphs”, in proc. International Digital Signal Processing (DSP '95), Cyprus, June, pp.287-293, 1995.

          1994

          • Σατρατζέμη Μ., “Aριστη Χωροθέτηση Υπηρεσιών σε Δίκτυο με Κριτήριο το Χρόνο Εξυπηρέτησης”, Πρακτικά 10ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Ερευνας, Χανιά, Νοέμβριος, σελ. 283-290, 1994.
          • Satratzemi M., Tsouros C., “Double Domination Αlgorithms in Graphs”, in proc. Second Ηellenic Εuropean Conference on Μathematics and Ιnformatics (HERMIS '94) Αthens, Greece, September, pp.509-516, 1994.

          1993

          • Tsouros C., Satratzemi M., “Οptimal Distribution of Supply Centers Ιnvolving Supply Capacity, Demands and Βudget Restriction”, in proc. Second Βalkan Conference on Οperational Research, Thessaloniki, October, pp.530-536, 1993.
          • Margaritis K. G., Satratzemi M., Kalfakakou R., “Ρarallel and Distributed Αlgorithms for Οptimising a Νonlinear Function Subject to a Linear Constraint”, in proc. Second Βalkan Conference on Οperational Research, Thessaloniki, October, pp.571-583, 1993.

          1992

          • Satratzemi M., Margaritis K. G., “Οn the Distributed Ιmplementation of an Αlgorithm for Finding Μinimum Dominating Sets”, in proc. First Ηellenic Εuropean Conference on Μathemathics and Ιnformatics (HERMIS '92), Αthens, Greece, September, pp.391-398, 1992.
          • Άλλα (7 εγγραφές)

          Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

            2017

            • Soultana Karga, Maya Satratzemi , “Exploiting Recommender Systems in Learning Design”, 9th International Conference in Open and Distance Learning - Learning Design, Athens, November 23-26 2017

            2000

            • Δαγδιλέλης Β., Σατρατζέμη Μ., Χατζηαθανασίου Κ., “Πληροφορική τεχνολογία και διδακτική έρευνα: μια μελέτη περίπτωσης", 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρίας, Αθήνα, Νοέμβριος 2000.
            • Dagdilelis V., Satratzemi M., Evangelidis G., “The Interaction between ICT and Didactics", παρουσιάστηκε στο European Conference on Education Research ECER’2000, Edinburg, 20-23 September 2000.
            • Evangelidis G., Dagdilelis V., Satratzemi M., Efopoulos V., “Educational Software using direct object manipulation techniques to teach Computing Systems”, παρουσιάστηκε στο 7th International Conference on Integrating Learning Technology, Manchester, 11th-13th September 2000.
            • Evangelidis G., Dagdilelis V., Efopoulos V., Satratzemi M., “FIESTA of CS: A Fully Interactive Educational Software for the Teaching of Computing Systems in Secondary Education”, poster presentation, World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-Media 2000), AACE- Association for the Advancement of Computing in Education, Montreal, Canada, June 26-July 1, 2000.

            1999

            • Dagdilelis V., Satratzemi M., “The Introduction of New technologies in the Greek Educational System: Some Questions”, European Conference on Education Research ECER’99, δημοσιευμένο στη διεύθυνση http://gps.leeds.ac.ul/cgi-bin/ucs/brs_engine_v1, Lahti, Finland, September 22-25, 1999.

            1998

            • Dagdilelis V., Satratzemi M., “Post's Machine Picoworld as a Bridge between Programming and Mathematics: Didactic Considerations”, International Conference of the Teaching of Mathematics, Samos, Greece, July 3-6 1998.