Vannini Simona
  • 2310 891.378
  • svannini uom.edu.gr
  • Γραφείο: KZ, 207

    Vannini Simona

    Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
    Επισκέπτρια Καθηγήτρια


    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΙΤΑΛΙΚΑ I
      (ΞΓ1410)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα


    - Ανάγνωση και κατανόηση απλών κειμένων γενικού περιεχομένου και δυνατότητα απάντησης σε ερωτήσεις κατανόησης.

    - Κατανόηση καθημερινής ομιλούμενης γλώσσας.

    - Προφορική έκφραση με σωστό και κατανοητό τρόπο και δυνατότητα συνομιλίας γύρω από απλά καθημερινά θέματα.

    - Σωστός χειρισμός γραπτού λόγου στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας απλά κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. 

    • ΙΤΑΛΙΚΑ I
      (ΞΓ0401)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

    • Διαβάζει και να κατανοεί απλά κείμενα γενικού περιεχομένου και να απαντά σε ερωτήσεις κατανόησης.
    • Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα.
    • Εκφράζεται προφορικά με σωστό και κατανοητό τρόπο και να συνομιλεί γύρω από απλά καθημερινά θέματα.
    • Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας απλά κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. 

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Διδασκαλία της δομής της γλώσσας με έμφαση στα γραμματικά φαινόμενα τα οποία οι φοιτητές δεν χειρίζονται σωστά.  Γίνεται χρήση κειμένων ειδικά διαμορφωμένων για το σκοπό αυτό, με γενικό περιεχόμενο.

    Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και ολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά.
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις και κανόνες προφοράς  (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν (speaking). Επίσης, χαιρετισμοί για αυτο-παρουσίαση, επίσκεψη στην αγορά, έκφραση προτιμήσεων, αναζήτηση πληροφοριών, κλπ
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων, π.χ. περιγραφες, συντομα γραμματα, κλπ.  (writing).
    • Πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά
    • ΙΤΑΛΙΚΑ I
      (ΞΓ0401)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΙΤΑΛΙΚΑ II
      (ΞΓ2410)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Ανάγνωση και κατανόηση κειμένων γενικού περιεχομένου και δυνατότητα απάντησης σε ερωτήσεις κατανόησης.

    - Κατανόηση της καθημερινής ομιλούμενης γλώσσας.

    - Δυνατότητα σωστής προφορικής έκφρασης και συνομιλίας γύρω από καθημερινά θέματα.

    - Σωστός χειρισμός γραπτού λόγου στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων

    • ΙΤΑΛΙΚΑ II
      (ΞΓ0402)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

     

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

    • Διαβάζει και να κατανοεί κείμενα γενικού περιεχομένου και να απαντά σε ερωτήσεις κατανόησης.
    • Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα.
    • Εκφράζεται προφορικά με σωστό τρόπο και να συνομιλεί γύρω από καθημερινά θέματα.
    • Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. 

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Διδασκαλία της δομής της γλώσσας με έμφαση στα γραμματικά φαινόμενα τα οποία οι φοιτητές δεν χειρίζονται σωστά.  Γίνεται χρήση κειμένων ειδικά διαμορφωμένων για το σκοπό αυτό, με γενικό, περιεχόμενο. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά (π.χ. να μιλήσουν για το παρελθόν, το μέλλον) .
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν, π.χ. να περιγράψουν την οικογένεια ή ανθρώπους, να συμφωνήσουν και να διαφωνήσουν, να αποδεχτούν ή να αρνηθούν μια πρόσκληση, να αγοράσουν, να εκφέρουν γνώμη  (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων, π.χ. να αποδεχτούν ή να αρνηθούν μια πρόσκληση, να δώσουν και να ζητήσουν συμβουλές (writing).
    • Πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά

     

    • ΙΤΑΛΙΚΑ II
      (ΞΓ0402)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΙΤΑΛΙΚΑ III
      (ΞΓ0403)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓΟ403

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Γ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙΙ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    4

    3

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Γενικού υποβάθρου,  Γενικών γνώσεων, Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό)

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ιταλική 

    (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας)

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    Open eClass

    1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας  

     

        

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

    - Λήψη αποφάσεων

    - Αυτόνομη εργασία

    - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης  στην ιταλική γλώσσα.

     

     








    3.         ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών.

       Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά, π.χ. να μιλούν για παρελθόντα και ιστορικά γεγονότα, να κάνουν συγκρίσεις, να κάνουν υποθέσεις, να κάνουν μια ευχή.
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων, π.χ.  ιταλικές δεισιδαιμονίες, μετανάστευση στην Ιταλία, το ιταλικό σχολείο και πανεπιστήμιο, αθλήματα, ιταλική μόδα) (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν, π.χ. να μιλήσουν για προσωπικά συναισθήματα, να εκφράσουν φυσικό πόνο, για να μιλήσουν για θέματα ιταλικού πολιτισμού (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).
    • ολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά

    4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension)

    Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαδραστική διδασκαλία

    13εβδΧ 4ωρες

    52 ώρες

    Εργαστηριακές Ασκήσεις σε μικρές ομάδες φοιτητών

    20

     

     

    Σύνολο Μαθήματος

    72

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:

    - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

    - ασκήσεις κατανόησης κειμένου

    - λεξιλογικές ασκήσεις

    - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης

    - ασκήσεις γραμματικής

    -συνεχή αξιολόγηση

    5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

    2. Σημειώσεις διδάσκουσας

    L'italiano all'università 2 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013

    Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009

    online ασκήσεις

    • ΙΤΑΛΙΚΑ III
      (ΞΓ3410)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    - Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα

    - Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας

    • ΙΤΑΛΙΚΑ III
      (ΞΓ0403)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας 

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά, π.χ. να μιλούν για παρελθόντα και ιστορικά γεγονότα, να κάνουν συγκρίσεις, να κάνουν υποθέσεις, να κάνουν μια ευχή.
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων, π.χ.  ιταλικές δεισιδαιμονίες, μετανάστευση στην Ιταλία, το ιταλικό σχολείο και πανεπιστήμιο, αθλήματα, ιταλική μόδα) (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν, π.χ. να μιλήσουν για προσωπικά συναισθήματα, να εκφράσουν φυσικό πόνο, για να μιλήσουν για θέματα ιταλικού πολιτισμού (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).
    • Πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά
    • ΙΤΑΛΙΚΑ III
      (ΞΓ0403)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΙΤΑΛΙΚΑ IV
      (ΞΓ4409)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    IES

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Περιγραφή

    Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα

    - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    - Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με ασκήσεις

    - Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών

    - Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας

    • ΙΤΑΛΙΚΑ IV
      (ΞΓ0404)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ESP

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    Περιγραφή

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με κατάλληλες ασκήσεις

    Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας

    Περιεχόμενο Μαθήματος

    Πρώτος σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών.

    Δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εξειδικευμένη ορολογία που εμπεριέχουν τα κείμενα. Η εξοικείωση αυτή αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για μία επιτυχή επικοινωνία των φοιτητών.

    Ασκήσεις των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και ολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά, π.χ. κάνουν εφικτές και μη υποθέσεις, να κάνουν μια ευχή, μια απαγόρευση, μια αμφιβολία στο παρελθόν.
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων, π.χ. ιταλική μαγειρική, ιταλική μουσική και τέχνη, ιταλική λογοτεχνία, ιταλικά στερεότυπα, οι Ιταλοί και οι  τεχνολογίες  (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν, π.χ. να υποστηρίξουν τη διατριβή τους (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).
    • Πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά.
    • ΙΤΑΛΙΚΑ IV
      (ΞΓ0404)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    BA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΟΔ0404

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Δ’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΙΤΑΛΙΚΑ ΙV

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    4

    3

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Γενικού υποβάθρου,  Γενικών γνώσεων, Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό)

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ιταλική 

    (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας)

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    Open eClass

     

    2.       ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με κατάλληλες ασκήσεις

    Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας

     

       

     

     

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    -Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.

    - Λήψη αποφάσεων

    - Αυτόνομη εργασία

    - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης  στην ιταλική γλώσσα.

    -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    -Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

    -Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας

     












    3.         ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Πρώτος σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών.

    Δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εξειδικευμένη ορολογία που εμπεριέχουν τα κείμενα. Η εξοικείωση αυτή αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για μία επιτυχή επικοινωνία των φοιτητών.

      Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και ολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά, π.χ. κάνουν εφικτές και μη υποθέσεις, να κάνουν μια ευχή, μια απαγόρευση, μια αμφιβολία στο παρελθόν.
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων, π.χ. ιταλική μαγειρική, ιταλική μουσική και τέχνη, ιταλική λογοτεχνία, ιταλικά στερεότυπα, οι Ιταλοί και οι  τεχνολογίες  (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν, π.χ. να υποστηρίξουν τη διατριβή τους (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).
    • πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά

    4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension)

    Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαδραστική διδασκαλία

    13εβδΧ 4ωρες

    52 ώρες

    Εργαστηριακές Ασκήσεις σε μικρές ομάδες φοιτητών

    20

     

     

    Σύνολο Μαθήματος

    72

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:

    - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

    - ασκήσεις κατανόησης κειμένου

    - λεξιλογικές ασκήσεις

    - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης

    - ασκήσεις γραμματικής

    -συνεχή αξιολόγηση

    5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

    2. Σημειώσεις διδάσκουσας

    L'italiano all'università 2 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013

    Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009

    online ασκήσεις

    • ΙΤΑΛΙΚΑ IV
      (ΞΓ0404)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    MSA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ

    Περιγραφή

    Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη

    • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)
      (ΞΓ0208)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    BA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0208

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Β’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

                  4

    4

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Γενικού υποβάθρου,  γενικών γνώσεων

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό)

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ιταλική 

    (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας)

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    Open eClass

     

    2.       ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

    ·         Διαβάζει και να κατανοεί κείμενα σχετικά με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και να απαντά σε

    ερωτήσεις κατανόησης.

    ·         Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα.

    ·         Εκφράζεται προφορικά με σωστό τρόπο και να συνομιλεί γύρω από καθημερινά θέματα.

    ·         Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. 

     

     








    Γενικές Ικανότητες

    -Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.

    - Λήψη αποφάσεων

    - Αυτόνομη εργασία

    - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης  στην ιταλική γλώσσα.

    -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    -Σεβασμός στην πολυπολιτισμικότητα

     








    3.         ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών

       Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και ολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά.

    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων (reading comprehension).

    • Ακουστικές ασκήσεις και κανόνες προφοράς  (listening comprehension).

    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).

    • πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά

     

    4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Δια ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension)

    Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαδραστική διδασκαλία

    13εβδΧ 4ωρες

    52 ώρες

    Εργαστηριακές Ασκήσεις σε μικρές ομάδες φοιτητών

    68

     

     

    Σύνολο Μαθήματος

    120

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

    Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

     

    Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:

    - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

    - ασκήσεις κατανόησης κειμένου

    - λεξιλογικές ασκήσεις

    - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης

    - ασκήσεις γραμματικής

     

    -συνεχή αξιολόγηση

    5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

    Affare Fatto! Corso d’italiano aziendale 1 Edilingua, Laura Incalcaterra McLoughlin, Anna Ruggiero, Giovanni Schiavo, 2016

    Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009

    online ασκήσεις

    Σημειώσεις διδάσκουσας

    • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)
      (ΞΓ0508)

    Κωδικός Τμήματος
    BA

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    1. ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΤΜΗΜΑ

    ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΓ0508

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Ε’

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    3

    4

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    γενικού υποβάθρου,  γενικών γνώσεων

    Ανάπτυξης δεξιοτήτων

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

    -

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ιταλική 

    (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας)

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    Ναι

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    Compus

    2.       ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

    ·         Διαβάζει και να κατανοεί κείμενα Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και να απαντά σε ερωτήσεις κατανόησης.

    ·         Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα.

    ·         Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. 

     

     

     

     

     

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    -Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.

    - Λήψη αποφάσεων

    - Αυτόνομη εργασία

    - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης  στην ιταλική γλώσσα.

    -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    -Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

    -Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας

     












    3.         ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών.

       Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:

    • Ανάλυση γλωσσικών φαινομένων και πολλαπλές ασκήσεις και εξάσκηση σε αυτά
    • Ασκήσεις ανάγνωσης και κατανόησης κειμένων (reading comprehension).
    • Ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension).
    • Εξάσκηση στη χρήση του προφορικού λόγου με συζήτηση βασισμένη στα θέματα των κειμένων που αναλύθηκαν (speaking).
    • Γραπτές ασκήσεις για την εμπέδωση του νέου λεξιλογίου, σύνθεση γραπτού λόγου σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων (writing).

    4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    Διά ζώσης

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension)

    Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

     

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαδραστική διδασκαλία

    13εβδΧ 3ωρες

    39 ώρες

    Εργαστηριακές Ασκήσεις σε μικρές ομάδες φοιτητών

    81

     

     

    Σύνολο Μαθήματος

    120

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

     

    Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:

    - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

    - ασκήσεις κατανόησης κειμένου

    - λεξιλογικές ασκήσεις

    - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης

    - ασκήσεις γραμματικής

    -συνεχή αξιολόγηση

    5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Βιβλιογραφία:

     Σημειώσεις διδάσκουσας

    L'italiano all'università 1 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013

    Affare Fatto! Corso d’italiano aziendale 1 Edilingua, Laura Incalcaterra McLoughlin, Anna Ruggiero, Giovanni Schiavo, 2016

    Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009

    online ασκήσεις

     

    Wheelchair Blue
    Accessibility Tools
    Fonts PlusIncrease Text
    Fonts MinusDecrease Text
    ContrastHigh Contrast
    GrayscaleGrayscale
    Readable FontReadable Font