- 2310 891.378
- svannini uom.edu.gr
- Γραφείο: KZ, 207
Vannini Simona
Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Επισκέπτρια Καθηγήτρια
Διδασκόμενα Μαθήματα
- ΙΤΑΛΙΚΑ I
(ΞΓ1410)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Ανάγνωση και κατανόηση απλών κειμένων γενικού περιεχομένου και δυνατότητα απάντησης σε ερωτήσεις κατανόησης.
- Κατανόηση καθημερινής ομιλούμενης γλώσσας.
- Προφορική έκφραση με σωστό και κατανοητό τρόπο και δυνατότητα συνομιλίας γύρω από απλά καθημερινά θέματα.
- Σωστός χειρισμός γραπτού λόγου στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας απλά κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων.
- ΙΤΑΛΙΚΑ I
(ΞΓ0401)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Διδασκαλία της δομής της γλώσσας με έμφαση στα γραμματικά φαινόμενα τα οποία οι φοιτητές δεν χειρίζονται σωστά. Γίνεται χρήση κειμένων ειδικά διαμορφωμένων για το σκοπό αυτό, με γενικό περιεχόμενο. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
- ΙΤΑΛΙΚΑ I
(ΞΓ0401)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΙΤΑΛΙΚΑ II
(ΞΓ2410)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Ανάγνωση και κατανόηση κειμένων γενικού περιεχομένου και δυνατότητα απάντησης σε ερωτήσεις κατανόησης.
- Κατανόηση της καθημερινής ομιλούμενης γλώσσας.
- Δυνατότητα σωστής προφορικής έκφρασης και συνομιλίας γύρω από καθημερινά θέματα.
- Σωστός χειρισμός γραπτού λόγου στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων
- ΙΤΑΛΙΚΑ II
(ΞΓ0402)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Διδασκαλία της δομής της γλώσσας με έμφαση στα γραμματικά φαινόμενα τα οποία οι φοιτητές δεν χειρίζονται σωστά. Γίνεται χρήση κειμένων ειδικά διαμορφωμένων για το σκοπό αυτό, με γενικό, περιεχόμενο. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
- ΙΤΑΛΙΚΑ II
(ΞΓ0402)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΙΤΑΛΙΚΑ III
(ΞΓ0403)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓΟ403 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Γ’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙΙ |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
||||
|
4 |
3 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γενικού υποβάθρου, Γενικών γνώσεων, Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό) |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ιταλική (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας) |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
Open eClass |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας |
Γενικές Ικανότητες |
|
-Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης στην ιταλική γλώσσα. |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension) Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - ασκήσεις κατανόησης κειμένου - λεξιλογικές ασκήσεις - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης - ασκήσεις γραμματικής -συνεχή αξιολόγηση |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία: 2. Σημειώσεις διδάσκουσας L'italiano all'università 2 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013 Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009 online ασκήσεις |
- ΙΤΑΛΙΚΑ III
(ΞΓ3410)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας
- ΙΤΑΛΙΚΑ III
(ΞΓ0403)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας |
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
- ΙΤΑΛΙΚΑ III
(ΞΓ0403)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΙΤΑΛΙΚΑ IV
(ΞΓ4409)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
IES
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ KAI ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Περιγραφή
Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με ασκήσεις
- Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας
- ΙΤΑΛΙΚΑ IV
(ΞΓ0404)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
ESP
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με κατάλληλες ασκήσεις Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας |
Περιεχόμενο Μαθήματος |
Πρώτος σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εξειδικευμένη ορολογία που εμπεριέχουν τα κείμενα. Η εξοικείωση αυτή αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για μία επιτυχή επικοινωνία των φοιτητών. Ασκήσεις των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
- ΙΤΑΛΙΚΑ IV
(ΞΓ0404)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΔ0404 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Δ’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΙΤΑΛΙΚΑ ΙV |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
||||
|
4 |
3 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γενικού υποβάθρου, Γενικών γνώσεων, Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό) |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ιταλική (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας) |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
Open eClass |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Eξοικείωση με την ορολογία που εμπεριέχεται στα υπό ανάλυση κείμενα και περαιτέρω εξάσκηση με κατάλληλες ασκήσεις Εξοικείωση δεξιοτήτων στις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοβελτίωσης και ενίσχυση της δημιουργικότητας |
Γενικές Ικανότητες |
|
-Εργασία σε διεθνές περιβάλλον. - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης στην ιταλική γλώσσα. -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης -Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης -Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πρώτος σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Δεύτερος σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εξειδικευμένη ορολογία που εμπεριέχουν τα κείμενα. Η εξοικείωση αυτή αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για μία επιτυχή επικοινωνία των φοιτητών. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension) Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - ασκήσεις κατανόησης κειμένου - λεξιλογικές ασκήσεις - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης - ασκήσεις γραμματικής -συνεχή αξιολόγηση |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία: 2. Σημειώσεις διδάσκουσας L'italiano all'università 2 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013 Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009 online ασκήσεις |
- ΙΤΑΛΙΚΑ IV
(ΞΓ0404)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
MSA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
Περιγραφή
Η περιγραφή του μαθήματος δεν είναι διαθέσιμη
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)
(ΞΓ0208)
Τύπος
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
|||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0208 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Β’ |
|||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ) |
|||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
||||
|
4 |
4 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων Ανάπτυξης δεξιοτήτων (Υποχρεωτικό) |
|||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
|||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ιταλική (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας) |
|||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
|||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
Open eClass |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: · Διαβάζει και να κατανοεί κείμενα σχετικά με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και να απαντά σε ερωτήσεις κατανόησης. · Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα. · Εκφράζεται προφορικά με σωστό τρόπο και να συνομιλεί γύρω από καθημερινά θέματα. · Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων.
|
Γενικές Ικανότητες |
|
-Εργασία σε διεθνές περιβάλλον. - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης στην ιταλική γλώσσα. -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις -Σεβασμός στην πολυπολιτισμικότητα |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Δια ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension) Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - ασκήσεις κατανόησης κειμένου - λεξιλογικές ασκήσεις - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης - ασκήσεις γραμματικής
-συνεχή αξιολόγηση |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία: Affare Fatto! Corso d’italiano aziendale 1 Edilingua, Laura Incalcaterra McLoughlin, Anna Ruggiero, Giovanni Schiavo, 2016 Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009 online ασκήσεις Σημειώσεις διδάσκουσας |
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ)
(ΞΓ0508)
Κωδικός Τμήματος
BA
Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΓ0508 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε’ |
||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΙΤΑΛΙΚΑ) |
||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
|||||
|
3 |
4 |
|||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων Ανάπτυξης δεξιοτήτων |
||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ιταλική (Η Αγγλική και Ελληνική χρησιμοποιούνται υποβοηθητικά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας) |
||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
Compus |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: · Διαβάζει και να κατανοεί κείμενα Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και να απαντά σε ερωτήσεις κατανόησης. · Ακούει και να κατανοεί την καθημερινή ομιλούμενη γλώσσα. · Χειρίζεται σωστά τον γραπτό λόγο στην ιταλική γλώσσα, συντάσσοντας κείμενα σε επίπεδο προτάσεων και παραγράφων. |
Γενικές Ικανότητες |
|
-Εργασία σε διεθνές περιβάλλον. - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Παραγωγή σωστής και δομημένης έκφρασης στην ιταλική γλώσσα. -Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις -Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα -Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης -Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής -Ανάπτυξη κριτικής σκέψης -Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης χρόνου και φόρτου εργασίας |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση αποσκοπεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική επικοινωνία των φοιτητών. Άσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας που περιλαμβάνουν:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Διά ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Απαιτείται χρήση cd player ή Η/Υ για τις ακουστικές ασκήσεις (listening comprehension) Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας compus για την ανάρτηση μαθησιακού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - ασκήσεις κατανόησης κειμένου - λεξιλογικές ασκήσεις - Ερωτήσεις σύντομης aπάντησης - ασκήσεις γραμματικής -συνεχή αξιολόγηση |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Βιβλιογραφία: Σημειώσεις διδάσκουσας L'italiano all'università 1 - Libro di classe ed Eserciziario (+ CD audio,) Matteo La Grassa Edilingua 2013 Affare Fatto! Corso d’italiano aziendale 1 Edilingua, Laura Incalcaterra McLoughlin, Anna Ruggiero, Giovanni Schiavo, 2016 Ιταλική γραμματική στα Ελληνικά, Τινα Ζωγοπούλου, Perugia, 2009 online ασκήσεις |