Γρούγιου Βασιλική
  • 2310 891.557
  • v.grougiou uom.edu.gr
  • Γραφείο: ΗΘ, 302

    Γρούγιου Βασιλική

    Επίκουρη Καθηγήτρια
    Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων


    Γνωστικό Αντικείμενο

    Μάρκετινγκ

    Βιογραφικό

    Διδασκόμενα Μαθήματα


    • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
      (ΟΔ0518)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές στη διοίκηση των πωλήσεων με έμφαση στην αλληλεπίδραση μεταξύ πελάτη και επιχείρησης με σκοπό την οικονομική ανταλλαγή για την πρόσβαση στην αξία του ‘προϊόντος’. Eπίσης εξετάζει τη στρατηγική διοίκηση της διαδικασίας και των εμπλεκομένων. Οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με τις πρόσφατες πρακτικές και τεχνικές που χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι πωλήσεων όπως: στρατηγικό σχεδιασμό πωλήσεων, στόχοι πωλήσεων, διαδικασία πώλησης, στρατολόγηση, εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση της απόδοσης των πωλητών.

    • ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ)
      (ΟΔ0706-2)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Marketing is one of the most critical elements in any business. Successful marketing involves a strategically deep understanding of customer preferences, use of that knowledge in designing right products or services for target customers, and determining appropriate ways to communicate, capture, and deliver value. Firms routinely invest and deploy resources in the above marketing functions by designing marketing plans so as to achieve higher levels of customer satisfaction and hence financial performances better than their competitors. These tasks will be examined in this course.

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
      (ΟΔ0402)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Παρουσιάζει τις λειτουργίες και τα διάφορα προβλήματα ΜΚΤ που το σύγχρονο διευθυντικό στέλεχος συνήθως αντιμετωπίζει. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις σχέσεις του MKT με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Το μάθημα εξετάζει θέματα όπως: η ιδεολογία MKT, το μίγμα MKT, το περιβάλλον MKT, η σχέση, η συμβολή και η θέση του MKT μέσα στην ευρύτερη κοινωνία, η συμπεριφορά του καταναλωτή, έρευνα MKT, τμηματοποίηση της αγοράς, διαχείριση προϊόντων, ανάπτυξη και διοίκηση νέων προϊόντων, καθώς και πολιτικές τιμολόγησης, διανομής, επικοινωνίας και προώθησης-προβολής προϊόντων. Οι φοιτητές κατανοούν τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εξοικειώνονται με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του αποκτώντας μία συνολική εικόνα του πεδίου εφαρμογής του.

    • ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Ειδικά Θέματα Έρευνας Μάρκετινγκ)
      (ΟΔ0615)

    Τύπος
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Στόχος του μαθήματος είναι η παροχή θεωρητικών γνώσεων και πρακτικών, ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν την έννοια, τη σημασία, τις διαδικασίες και τα εργαλεία της έρευνας αγοράς. Το μάθημα εξετάζει θέματα όπως: εισαγωγή στην έρευνα μάρκετινγκ, δευτερογενή έρευνα, μέθοδοι συλλογής πρωτογενών στοιχείων, ποιοτική έρευνα (π.χ. συνεντεύξεις, ομάδες εστίασης, προβολικές τεχνικές και τεχνικές παρατήρησης), σχεδιασμό ερωτηματολογίου, μέθοδοι δειγματοληψίας, κωδικοποίηση στοιχείων, προετοιμασία στοιχείων για ανάλυση στο SPSS, περιγραφική στατιστική, ανάλυση παραγόντων και αναφορά (report) έρευνας.

    • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
      (ΟΔ0503)

    Τύπος
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

    Κωδικός Τμήματος
    ΟΔΕ

    Τμήμα
    ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    Περιγραφή

    Το γνωστικό πεδίο της «Συμπεριφοράς Καταναλωτή» μελετά της ενέργειες (συμπεριφορές) που αναλαμβάνουν οι καταναλωτές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Είναι ο επιστημονικός τομέας που προσεγγίζει τις αγορές από την πλευρά της ζήτησης. Αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στη σχεδίαση της στρατηγικής του μάρκετινγκ, αλλά και της επικοινωνιακής πολιτικής. Κατά τη διάρκεια των διαλέξεων παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί της «Συμπεριφοράς Καταναλωτή» και αναπτύσσεται μία σειρά επιχειρημάτων που φανερώνει τη σημασία που έχει η «Συμπεριφορά Καταναλωτή» για την κατανόηση του σύγχρονου καταναλωτή, για τη διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ και για τη δημόσια πολιτική. Στη συνέχεια, συζητείται η διαδικασία λήψης αποφάσεων του καταναλωτή, μέσω της παράθεσης των σχετικών υποδειγμάτων και της ανάλυσης των επιμέρους σταδίων λήψης απόφασης. Εξετάζονται, επίσης, οι έννοιες της αντίληψης, της ανάμειξης, της μάθησης και οι τρόποι με τους οποίους δύνανται να τις εκμεταλλευτούν οι επιχειρήσεις στο πλαίσιο ανάπτυξης στρατηγικών μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διαδικασία διαμόρφωσης των στάσεων του καταναλωτή έναντι του επώνυμου προϊόντος και της διαφήμισης, αλλά και στους τρόπους μέτρησης και επηρεασμού των στάσεων προς όφελος των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων. Για την καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου γίνεται εκτεταμένη αναφορά στα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή, αλλά και στον τρόπο ζωής του, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η εμβάθυνση στις διαδικασίες τμηματοποίησης της αγοράς και τοποθέτησης του προϊόντος. Με τη μελέτη της επίδρασης των ομάδων αναφοράς και των καθοδηγητών γνώμης, αλλά και των πολιτισμικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών που διαμένουν σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές ολοκληρώνεται ο κύκλος των μαθημάτων.

    Δημοσιεύσεις


    • Βιβλία (0 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Βιβλία ή/και μονογραφίες σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Κεφάλαια ή άρθρα συλλογικών τόμων ή επιμέλεια τόμων σε διεθνείς ή ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

    Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.
    • Επιστημονικά Περιοδικά (9 εγγραφές)

    Περιλαμβάνει Άρθρα σε διεθνή ή ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (με κριτές).

      2019

      • Giannikis, S., Grougiou, V. and Kapoutsis, I., 2019, “The effects of entrepreneurial orientation on job stressors and the moderating role of high-performance work systems: employee perspectives from two industries”, The International Journal of Human Resource Management, DOI: 10.1080/09585192.2019.1629983.

      2018

      • Grougiou, V., Balabanis, G., and Manika, D. 2018, “Does humour influence perceptions of the ethicality of female-disparaging advertising?”, Journal of Business Ethics, https://doi.org/10.1007/s10551-018-4032-x.

      2016

      • Grougiou, V., Dedoulis, E., and Leventis, S., 2016, “Corporate social responsibility reporting and organizational stigma: the case of “sin” industries”, Journal of Business Research, 69(2), pp.: 905-914.

      2015

      • Grougiou, V., Moschis, G., and Kapoutsis, I., 2015, “Compulsive buying: the role of earlier-in-life events and experiences”, Journal of Consumer Marketing, 32(4), pp.: 278-289.

      2014

      • Grougiou, V., Leventis, S., Dedoulis, E., and Owusu-Ansah, S. 2014, “Corporate social responsibility and earnings management in U.S. banks”, Accounting Forum, 38(3), pp.: 155-169.
      • Grougiou, V., and Moschis, G. 2014, “Antecedents of young adults’ materialistic values”, Journal of Consumer Behaviour, 14(2), pp.: 115-126.

      2011

      • Grougiou, V., and Pettigrew, S., 2011, “Senior customers’ service encounter preferences”, Journal of Service Research, 14(4), pp.: 475-488.

      2009

      • Grougiou, V., and Pettigrew, S., 2009, “Seniors’ attitudes to voicing complaints: a qualitative study”, Journal of Marketing Management, 25(9/10), pp.: 987-1001

      2003

      • Grougiou, V., and Wilson, A., 2003, “Financial service call centre: problems encountered by the grey market”, Journal of Financial Services Marketing, 7(4), pp.: 360-368
      • Συνέδρια (22 εγγραφές)

      Περιλαμβάνει Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών ή ελληνικών συνεδρίων (με κριτές).

        2018

        • Grougiou, V., Giannikis, S., and Andronikidis, A. (2018), The strenuous effects of innovation on service employees, paper accepted by GMC 2018 conference, Tokyo.

        2017

        • Grougiou, V., and Balabanis, G. (2017), The Role of Humour in Masking Female-Disparaging Advertising, 5th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2017, Thessaloniki.

        2014

        • Grougiou, V., Moschis, G., Kapoutsis, I. and Mathur, A. (2014), The impact of early life experiences on young adults’ compulsive buying tendencies, Association for Consumer Research, North American Conference 2014, Baltimore, USA.
        • Grougiou, V., Giannikis, S., and Anastiadis, F. (2014), Consumers’ responses to virtue and vice organic food products. Are they all the same?, paper accepted by EMAC 2014, Valencia Spain 2014.
        • Grougiou, V., and Giannikis, S. (2014), Ways to protect service employees from the strenuous effects of entrepreneurial activities, Academy of Marketing Science conference, Greece (UoM) 2014.
        • Grougiou, V., Leventis, S., Dedoulis, E., and Owusu-Ansah, S. 2014, “Corporate social responsibility and earnings management in U.S. banks”, Accounting Forum, 38(3), pp.: 155-169.
        • Grougiou, V., and Moschis, G. 2014, “Antecedents of young adults’ materialistic values”, Journal of Consumer Behaviour, 14(2), pp.: 115-126.

        2013

        • Grougiou, V., and Giannikis, S. (2013), Investigating the relationship between organizational-level entrepreneurship and employee job stress in Greek SMEs: Assessing the role of high-performance work systems, BSA Work, Employment and Society Conference 2013.
        • Grougiou, V. (2013), Critical life events, inter-customer social support and customer citizenship behaviours, Academy of Marketing Science (US) 2013, May, Monterey, San Francisco.
        • Grougiou, V., Leventis, S, and Dedoulis, E. (2013), Corporate social responsibility reporting in controversial business sectors: a struggle for legitimacy, 36th EAA Annual Congress 2013 – Paris 2013, France.

        2012

        • Grougiou, V. (2012), Cancer diagnostic tests and seniors’ behaviour, Academy of Marketing 2012 conference in Southampton University, UK.
        • Grougiou, V., Leventis, S, Dedoulis, E., and Owusu-Ansah, S. (2012), Corporate social responsibility and earnings management: The case of the banking industry, 35th EAA Annual Congress 2012 in Ljubljana, Slovenia.
        • Grougiou, V., Leventis, S, and Dedoulis, E. (2012), Voluntary disclosure of corporate social responsibility reporting: The Case of controversial industries, EMAC 2012 conference in ISCTE Business School in Lisbon, Portugal.

        2011

        • Grougiou, V., and Moschis, G. (2011), The effects of television and family on young adults’ materialist values: a life course study in Greece, AM 2011 conference in Liverpool UK.
        • Grougiou, V., and Balabanis, G. (2011), Gender disparaging advertising: can irony make them more acceptable?, 40th EMAC 2011 conference at the Faculty of Economics, University of Ljubljana.
        • Grougiou, V., and Pettigrew, S., 2011, “Senior customers’ service encounter preferences”, Journal of Service Research, 14(4), pp.: 475-488.

        2010

        • Grougiou, V., and Lampadari, F., (2010), Can a financial crisis shake consumers’ spending patterns? Some Greek evidence, 3rd Euromed conference, Euromed Academy of Business, 4-5 November, 2010, Nicosia, Cyprus.

        2009

        • Grougiou, V., and Pettigrew, S. (2009), Senior customers’ service encounter preferences, 2nd BIC Biennial 2009 Conference, November, Thessaloniki, Greece.
        • Grougiou, V. (2009), Seniors' attitude towards voiced complaints: a qualitative study, Academy of Marketing 2009 Conference, July, Leeds, UK.
        • Grougiou, V., and Pettigrew, S., 2009, “Seniors’ attitudes to voicing complaints: a qualitative study”, Journal of Marketing Management, 25(9/10), pp.: 987-1001

        2005

        • Grougiou, V., and Wilson, A. (2005), The role of employee’s age in senior customers’ satisfaction with the service encounter: a phenomenological study, Macromarketing 2005 Conference, June, Thessaloniki, Greece.

        2003

        • Grougiou, V., and Wilson, A. (2003), The mismatch between the growth in call centres and the needs of the grey market, EMAC 2003 Conference, May, Glasgow, Scotland.
        • Άλλα (0 εγγραφές)

        Περιλαμβάνει Παρουσιάσεις σε διεθνή ή ελληνικά συνέδρια χωρίς δημοσίευση σε πρακτικά.

        Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις.