Ερωτήσεις σχετικά με τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου


    Ηλεκτρονικός Λογαριασμός

    Απόκτηση ηλεκτρονικού λογαριασμού

    Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός απoτελείται από το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password).

    Τί σημαίνει λογαριασμός email;

    Ο λογαριασμός email περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password).  Με αυτά τα δύο στοιχεία οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε διάφορες διαδικτυακές εφαρμογές για τη δική τους εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.Τα e-accounts με τους προσωπικούς κωδικούς παρέχονται από τη Γραμματεία σε κάθε φοιτητή μετά την εγγραφή του στο Τμήμα.

    Ενεργοποίηση λογαριασμού

    Για την πρόσβαση των φοιτητών σε όλες τις υπηρεσίες (Open eClass, CoMPUs, Students’ Web,  Υπηρεσία Ενημέρωσης Φοιτητών, ΨΗΦΙΔΑ – Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Καταθετήριο, ΕΥΔΟΞΟΣ και Ακαδημαϊκή Ταυτότητα) απαιτείται η ενεργοποίηση του λογαριασμού στο https://uregister.uom.gr. Μετά την ενεργοποίηση, η πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες γίνεται με τους κωδικούς που έχουν δημιουργηθεί στο Uregister.

    Η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ο φοιτητής τον έχει ξεχάσει, γίνεται από τον ίδιο στο link: https://mypassword.uom.gr/ (εφόσον τα στοιχεία του προσωπικού του mail και του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει στη γραμματεία είναι επικαιροποιημένα)

      Ξέχασα το password τι κάνω;

      Μπαίνετε στο link: https://mypassword.uom.gr/ και ακολουθείτε τη διαδικασία ανάκτησης με βάση το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη γραμματεία ή το προσωπικό σας mail.

      Σε περίπτωση που τα παραπάνω στοιχεία (κινητό τηλέφωνο και προσωπικό mail) που έχετε δηλώσει στη Γραμματεία του τμήματος δεν είναι σωστά, πρέπει να στείλετε αίτημα μέσω students web για αλλαγή των στοιχείων σας (Αιτήσεις - Νέα αίτηση - άλλο) όπου θα προσθέσετε τα στοιχεία που πρέπει να διορθωθούν στην καρτέλα σας και στη συνέχεια ακολουθείτε ξανά την διαδικασία ανάκτησης (https://mypassword.uom.gr/ ).

        Σημαντικότερες Πλατφόρμες και Εφαρμογές

        Οι σημαντικότερες πλατφόρμες και ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα χρησιμοποιήσετε είναι οι παρακάτω:

        Α) Εισαγωγή στο STUDENTS WEB (https://services.uom.gr/unistudent/login.asp), όπου γίνονται οι δηλώσεις μαθημάτων (θα οριστούν ημερομηνίες), πάσης φύσεως αιτήσεις προς τη Γραμματεία, παρακολούθηση προόδου (βαθμολογίες).

        Β) Εισαγωγή στις πλατφόρμες OpeneClass (https://openeclass.uom.gr/) και Compus (http://compus.uom.gr/), όπου γίνεται η εγγραφή στα μαθήματα που παρακολουθούν οι φοιτητές και έχουν δηλωθεί στο StudentsWebτην περίοδο δηλώσεων μαθημάτων, προκειμένου οι φοιτητές να έχουν πρόσβαση στις ανακοινώσεις και στα έγγραφα που ανεβάζουν οι Διδάσκοντες τόσο κατά την περίοδο διδασκαλίας, όσο και κατά την εξεταστική περίοδο.

        Γ) Εισαγωγή στην εφαρμογή ΕΥΔΟΞΟΣ (http://eudoxus.gr/), όπου γίνονται οι δηλώσεις συγγραμμάτων για κάθε μάθημα που δηλώνετε στο τρέχον εξάμηνο μέσω της εφαρμογής STUDENTS WEB.

        Δ) Εισαγωγή στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας (https://submit-academicid.minedu.gov.gr/) για την ηλεκτρονική αίτηση απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ΠΑΣΟ)

          Τι πρέπει να προσέξω όταν κάνω αίτηση για Ακαδημαϊκή Ταυτότητα

          Αρμόδια υπηρεσία για την ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι η υπηρεσία απόκτησης ακαδημαϊκής ταυτότητας στο: https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ του Πανεπιστημίου. Για την ορθή αλλά και ταχύτερη έκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας σας εφιστούμε την προσοχή στα παρακάτω σημεία:

          1. Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι τύπου ταυτότητας-διαβατηρίου (έγχρωμη). Φωτογραφίες που δεν ακολουθούν την προαναφερθείσα προδιαγραφή δεν θα εγκρίνονται από τη Γραμματεία και θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία.

          2. Ο τόπος κατοικίας που δηλώνετε θα πρέπει να είναι της μόνιμης κατοικίας και όχι της Θεσσαλονίκης (εάν διαμένετε εκτός Θεσσαλονίκης) γιατί η φοιτητική έκπτωση 50% ισχύει μόνο για αυτή την υπεραστική διαδρομή.

          3. Τα στοιχεία (Επώνυμο, Όνομα κλπ) να συμπληρώνονται αυστηρά σύμφωνα με την αστυνομική σας ταυτότητα.

            Θέλω να κάνω αίτηση για Κάρτα Σίτισης (Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας)

            Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες), έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για την χορήγηση κάρτας δωρεάν σίτισης ακαδ.έτους  2020-2021, μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου μας, χρησιμοποιώντας το λογαριασμό τους τύπου user@uom.edu.gr

            Η ηλεκτρονική  πλατφόρμα  θα είναι ανοικτή από την Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020 12:00 μ.μ.  έως και την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020  και ώρα 09:00 π.μ.

            Oι  πρωτοετείς  φοιτητές ακαδ. έτους 2020-2021, θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση, για χορήγηση κάρτας δωρεάν σίτισης μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής – ταυτοποίησης στις Γραμματείες των Τμημάτων και την απόκτηση των στοιχείων του λογαριασμού τους. Οι ημερομηνίες για την υποβολή αίτησης θα ανακοινωθούν σύντομα.

            Όλα τα δικαιολογητικά επισυνάπτονται σε ηλεκτρονική μορφή αρχείων (.pdf, .doc, .jpg).

             "Σύμφωνα  με το ΦΕΚ Σίτισης, δικαιούχοι δωρεάν σίτισης ακαδ. έτους 2020-2021, είναι οι ενεργοί φοιτητές ν+2, και μεταπτυχιακοί ν+1".

            Από  το  Γραφείο  Φοιτητικής  Μέριμνας